@Bluezz ben ikquote:Op woensdag 29 juli 2026 20:08 schreef Pisces het volgende:
Hier verder!
Er zijn veel mensen die we missen en er zijn users die overleden zijn.
Daar hebben we een "in Memoriam"voor:
GC / In memoriam
Waar is @:Socios ?
En @:Monitor, Haaibaaike. SCH, Doublepain, Doc, Kamagurka, DinosaurSR, Opperkleurder, Xenia, Cartwoman, Bluezz, Fylax, Laffer, Imi, Vixenfromhell, shmoopy.
Ja de OP is deeltjes oudquote:Op woensdag 29 juli 2026 20:19 schreef Blues het volgende:
[..]
@:Bluezz ben ik
Met @:SCH gaat het supergoed! Is mn vriendje gebleven
Waar is @:krakkemieke ?
Het percentage ligt vast wat hogerquote:Op woensdag 29 juli 2026 20:07 schreef Pisces het volgende:
[..]
Mwah. Ik durf wel te wedden dat 70% van de stampvoetende boze mensen gewoon weer op FOK! onder een nieuwe username zit.
Ik geloof er niks van.quote:Op woensdag 29 juli 2026 20:07 schreef Pisces het volgende:
[..]
Mwah. Ik durf wel te wedden dat 70% van de stampvoetende boze mensen gewoon weer op FOK! onder een nieuwe username zit.
Michielos was dat toch?quote:Op woensdag 29 juli 2026 20:36 schreef Edding345 het volgende:
@:socios was toch die aardige jongen die altijd vocht
ik mis @:stefanP
en @:driveR
Pearlbitch komt wel weer tevoorschijn als er een rls is waar een lekker wijf in zit.quote:Op woensdag 29 juli 2026 20:37 schreef Domnivoor het volgende:
Weet iemand iets van @:Pearlbitch ?
Die is van de ene op de andere dag verdwenen. Op FOK!, twitter, en youtube.
@:Boondocksaint is ook al een tijdje spoorloos.
Nee dat was michelos dacht ik. En stefanp was met z'n supra in de VS toch?quote:Op woensdag 29 juli 2026 20:36 schreef Edding345 het volgende:
@:socios was toch die aardige jongen die altijd vocht
ik mis @:stefanP
Sommige gaan meerdere keren op anoniem. Ik weet er één die voor de vijfde keer terug isquote:
Hm. Dan zijn er al twee jaar geen lekkere wijven langsgekomen.quote:Op woensdag 29 juli 2026 20:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Pearlbitch komt wel weer tevoorschijn als er een rls is waar een lekker wijf in zit.
Blijkbaar, ik weet wel dat ze vaker lang weg is.quote:Op woensdag 29 juli 2026 20:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hm. Dan zijn er al twee jaar geen lekkere wijven langsgekomen.
Hopelijk maakt hij nog altijd hendig sjieke slips.quote:
Ja maar die heeft er naast nog 93 accounts. Ongeveer.quote:Op woensdag 29 juli 2026 20:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Sommige gaan meerdere keren op anoniem. Ik weet er één die voor de vijfde keer terug is
Ik weet wie jij bedoeld maar ik heb het over iemand andersquote:Op woensdag 29 juli 2026 21:32 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja maar die heeft er naast nog 93 accounts. Ongeveer.
Hij is een paar keer voor even terug geweest. Hij deed veel reizen. Hij had ook ergens in CUL een topic waar ie liet zien wat ie nou weer te eten had in Azië. Hij was goed opgedroogd zeg maar. Verstandige jongen die Limburg ontvlucht was.quote:Op woensdag 29 juli 2026 21:31 schreef vosss het volgende:
[..]
Hopelijk maakt hij nog altijd hendig sjieke slips.
Volgens mij had hij een huis gekocht in België, net over de grens bij Maastricht.quote:Op woensdag 29 juli 2026 21:34 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Hij is een paar keer voor even terug geweest. Hij deed veel reizen. Hij had ook ergens in CUL een topic waar ie liet zien wat ie nou weer te eten had in Azië. Hij was goed opgedroogd zeg maar. Verstandige jongen die Limburg ontvlucht was.
CUL / Maikuuul wat eten we vandaag op wereldreis?
TRV / Turkish Airlines Opgelicht
Dat zijn de draaideurtrollen, die vertrekken meestal met stille trom.quote:Op woensdag 29 juli 2026 20:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Sommige gaan meerdere keren op anoniem. Ik weet er één die voor de vijfde keer terug is
Maikuuul, vroeg me nog een keer of ik een deur met marmerprintje oid wilde kopenquote:Op woensdag 29 juli 2026 21:34 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Hij is een paar keer voor even terug geweest. Hij deed veel reizen. Hij had ook ergens in CUL een topic waar ie liet zien wat ie nou weer te eten had in Azië. Hij was goed opgedroogd zeg maar. Verstandige jongen die Limburg ontvlucht was.
Ja hoor, geloof het maar wel. Soms dezelfde dag nog.quote:
Ja, de draaideurtrollen. Dat zijn niet de boze vertrekkers.quote:Op woensdag 29 juli 2026 22:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja hoor, geloof het maar wel. Soms dezelfde dag nog.
Dus jezelf noemen is niet als grap bedoeld? Is het dieper, mis je wie je was toen je nog als Phoenyxgod postte?quote:Op woensdag 29 juli 2026 22:03 schreef Masberum het volgende:
[..]
Is geen grap, ik ben gewoon niet zo zuur als jou en maily (en anderen)
Ook boze vertrekkers, ze zijn er, echt.quote:Op woensdag 29 juli 2026 22:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, de draaideurtrollen. Dat zijn niet de boze vertrekkers.
De users die ik mis zie ik nooit terug.quote:Op woensdag 29 juli 2026 22:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ook boze vertrekkers, ze zijn er, echt.
Geen tientallen, maar afgekoeld toch weer aan de herberg kloppen.
Ik kom nog regelmatig ex-boze ex-users tegen op Twitter en Facebookquote:Op woensdag 29 juli 2026 22:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
De users die ik mis zie ik nooit terug.
Dat is die 10% die het meende. (helaas van sommige idd)quote:Op woensdag 29 juli 2026 22:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
De users die ik mis zie ik nooit terug.
Dat weet ik, ik ben nooit weggeweest.quote:Op woensdag 29 juli 2026 21:34 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Die zie ik op twitter nog. pquote:Op woensdag 29 juli 2026 22:24 schreef maily het volgende:
@:haaibaaike was ineens weg .....
Die was heel erg gek van de Golden Earring, en volgens mij speciaal het liedje "I just lost somebody".
En er was iets met 14 februari ......
Is zij ook weg dan?quote:
Nu niet meer.quote:Op woensdag 29 juli 2026 23:30 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Is zij ook weg dan?
Was paar dagen geleden nog gewoon aan het posten.
Jammer idd. Hou wel van zo'n sirene. Wispelturigheid en emoties tonen in posts. Ook lekker erin klappen.quote:
Die eerste loopt ook nog steeds rond na tig keer op anoniem, Myraela post ook nog gewoon.quote:Op donderdag 30 juli 2026 06:09 schreef Socios het volgende:
In alfabetische volgorde:
@:charmed_angel
@:Goodluck_Charm
@:lolaatje
@:Myraela
@:nikky
@:tong80
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |