Ah das gelukkig wel bij te houden.quote:
ik had het vorig jaar opeens ook in juli/augustus daarvoor nooit last van gehad en in Griekenland ook geen probleem daar was ik ook vrij veel in de zonquote:Op donderdag 30 juli 2026 05:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah das gelukkig wel bij te houden.
Mijn tante heeft het ook op haar borst, ook pas sinds een paar jaar
https://www.rtl.nl/nieuws(...)e-noorwegen-gevondenquote:Op woensdag 29 juli 2026 18:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik hoorde dat er leuke dames in Trondheim waren, dus ik meteen achterin een vrachtwagen gekropen natuurlijk.
Zal het straks wel merken hoe fris die op kantoor staat.quote:Op donderdag 30 juli 2026 07:36 schreef Koen66 het volgende:
airco hier op de zaak zou een tandje minder mogen, fris zo met de orte mouwtjes
ik ben nog niet op zaak, ik ga zo weg, doe even wat rustiger aan.. moet nog door tot half 7 dus ga niet elke dag zo vroeg zijnquote:Op donderdag 30 juli 2026 07:36 schreef Koen66 het volgende:
airco hier op de zaak zou een tandje minder mogen, fris zo met de orte mouwtjes
24 is prima te doenquote:Op donderdag 30 juli 2026 07:38 schreef Koen66 het volgende:
hoop dat het meet-restaurant dit weekend een goede airco heeft. Al staat zaterdag nog 'maar' op 24 graden
Kloptquote:Op donderdag 30 juli 2026 07:49 schreef Koen66 het volgende:
het wordt vandaga toch niet meer zo heet als gisteren?
Ja, op zich wel. Ik kreeg het op een gegeven moment zelfs koud, dat ik het dekbed erbij gepakt had. Intussen is die alweer weg.quote:Op donderdag 30 juli 2026 07:37 schreef mschol het volgende:
[..]
jij een redelijke nacht gehad in je tent?
Me 2.quote:Op donderdag 30 juli 2026 07:54 schreef Koen66 het volgende:
ik lig sowieso vrijwel altijd gewoon onder dekbed. lakentje alleen vind ik minder prettig
Ik heb een redelijke vermoeden waar dit ligt, maar ik weet het niet zeker.quote:
Mij te warm met dit weer. Alleen het laken is voldoende en zelfs dat was vannacht te warm op een gegeven moment.quote:Op donderdag 30 juli 2026 07:54 schreef Koen66 het volgende:
ik lig sowieso vrijwel altijd gewoon onder dekbed. lakentje alleen vind ik minder prettig
In Sneekquote:Op donderdag 30 juli 2026 07:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb een redelijke vermoeden waar dit ligt, maar ik weet het niet zeker.
Net op de grens als je Sneek uit gaat.quote:Op donderdag 30 juli 2026 08:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mij te warm met dit weer. Alleen het laken is voldoende en zelfs dat was vannacht te warm op een gegeven moment.
[..]
In Sneek
De Sneker landsgrens.quote:Op donderdag 30 juli 2026 08:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Net op de grens als je Sneek uit gaat.
Ditquote:Op donderdag 30 juli 2026 07:54 schreef Koen66 het volgende:
Idem.quote:Op donderdag 30 juli 2026 07:54 schreef Koen66 het volgende:
het zit niet meequote:Op donderdag 30 juli 2026 08:19 schreef bitterbal het volgende:
net telefoontje gemist van de advocaat. terug gebeld maar hij neemt niet op. Nu ben ik natuurlijk erg nieuwsgierig
Vreetmeetquote:
ssamequote:Op donderdag 30 juli 2026 07:54 schreef Koen66 het volgende:
Ik kan nietquote:
hier hebben we de hele dag regen en het is ook niet echt frituurwarm dus ben wel een beetje jaloersquote:Op donderdag 30 juli 2026 08:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het begint nu alweer warm te worden.
Blijft onder de 30.quote:Op donderdag 30 juli 2026 08:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
quote:
Had je nu maar thuis gezeten, daar is het straks 10 graden kouderquote:Op donderdag 30 juli 2026 08:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |