Vol met lekkere wijven.quote:Op woensdag 29 juli 2026 17:50 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb de enige file in Nederland gevonden
Wat doe je hier in de buurtquote:Op woensdag 29 juli 2026 17:50 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb de enige file in Nederland gevonden
Aan beide kanten rijdt nu een ventquote:Op woensdag 29 juli 2026 17:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vol met lekkere wijven.
MAAR NEE HOOR
quote:Op woensdag 29 juli 2026 17:40 schreef STING het volgende:
@:DeZwabber is going places: https://www.rtl.nl/nieuws(...)e-noorwegen-gevonden
Hij wilde @Fogel op zoekenquote:Op woensdag 29 juli 2026 17:40 schreef STING het volgende:
quote:Twee dames van woonzorgcentrum Nijenstede in Amersfoort lieten het personeel en hun families flink schrikken toen ze afgelopen zaterdagavond de hort op gingen. Hoewel ze een bepaalde vorm van dementie hebben, mogen ze vanwege het opendeurenbeleid gewoon op stap. En dus zaten ze om middernacht aan een burger.
De vrouwen werden vervolgens teruggevonden bij de McDonald's even verderop, waar ze 'heerlijk aan het snacken waren'. ,,Dat gunnen we natuurlijk iedereen."
Ik heb jaaaaaaaaren geleden in Halden gewoond. Kan dat sterk afradenquote:Op woensdag 29 juli 2026 17:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hij wilde @:Fogel op zoeken
dingdongquote:Op woensdag 29 juli 2026 18:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik heb jaaaaaaaaren geleden in Halden gewoond. Kan dat sterk afraden
Dus beter haalt iemand Zwabber daar snel op.
Maar doet die wel wat die met doen?quote:Op woensdag 29 juli 2026 17:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
De ventilator is eindelijk bezorgd.
Jammerlijke dropship kwaliteit. Heb een fout gemaakt, en ga hier zeker van leren!
Kom ik eindelijk eens een keer jouw kant op, is het weer niet goed.quote:Op woensdag 29 juli 2026 18:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik heb jaaaaaaaaren geleden in Halden gewoond. Kan dat sterk afraden
Dus beter haalt iemand Zwabber daar snel op.
Echt he.quote:Op woensdag 29 juli 2026 18:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kom ik eindelijk eens een keer jouw kant op, is het weer niet goed.
Whehe, het mooiste van Halden is het uitzicht op het fort vanuit je spiegel in de auto.quote:Op woensdag 29 juli 2026 18:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kom ik eindelijk eens een keer jouw kant op, is het weer niet goed.
Das al meer dan over de helft dus!quote:Op woensdag 29 juli 2026 18:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Whehe, het mooiste van Halden is het uitzicht op het fort vanuit je spiegel in de auto.
Ennuh, Halden is bijna 8 uur rijden bij me vandaan.
Dat wel.quote:Op woensdag 29 juli 2026 18:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Das al meer dan over de helft dus!
En er blijkt ook een Zwieber te zijn.quote:Op woensdag 29 juli 2026 17:40 schreef STING het volgende:
zwieber, niet stelen!!quote:Op woensdag 29 juli 2026 18:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En er blijkt ook een Zwieber te zijn.![]()
Ik hoorde dat er leuke dames in Trondheim waren, dus ik meteen achterin een vrachtwagen gekropen natuurlijk.quote:
Zal proberen minimaal een extra mee te nemen in october.quote:Op woensdag 29 juli 2026 18:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik hoorde dat er leuke dames in Trondheim waren, dus ik meteen achterin een vrachtwagen gekropen natuurlijk.
Dit is wel echt waar trouwens. Als je ziet wat DAAR gewoon zomaar over straat mag fietsenquote:Op woensdag 29 juli 2026 18:27 schreef DeZwabber het volgende:
Ik hoorde dat er leuke dames in Trondheim waren,
Het probleem is meer dat als ik daarheen ga, ze meteen denken dat de opnames voor Troll 3 begonnen zijn.quote:Op woensdag 29 juli 2026 18:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit is wel echt waar trouwens. Als je ziet wat DAAR gewoon zomaar over straat mag fietsen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |