quote:
quote:Op woensdag 29 juli 2026 17:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik help die jongen alleen maar.
Wie is dit. 👀quote:Op woensdag 29 juli 2026 17:20 schreef Elvi het volgende:
Valt me nog mee dat dat verhaal van die Belgische niet genoemd wordt. Hij heeft namelijk een necrofiele kink. Ze moest doen alsof ze dood was, en hij had een kist in z'n tourbus waarin hij sex had.
Fan ben ik nooit geweest maar ze wel hebben een paar bangers gemaakt die ik nog steeds mee schreeuw.quote:Op woensdag 29 juli 2026 17:19 schreef Elvi het volgende:
Ik was groot fan van zn band. Was. Het is een creep. Er is best veel shit over hem. Over een paar jaar komt er vast een documentaire over z'n cult
Mijn post was een bewussiequote:Op woensdag 29 juli 2026 17:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik help die jongen alleen maar.
@DeZwabber graag duiding!quote:Op woensdag 29 juli 2026 17:20 schreef Elvi het volgende:
Valt me nog mee dat dat verhaal van die Belgische niet genoemd wordt. Hij heeft namelijk een necrofiele kink. Ze moest doen alsof ze dood was, en hij had een kist in z'n tourbus waarin hij sex had.
You sneaky git.quote:
Ik volg al die celebrityshit niet, dus ik lees dat soort dingen alleen toevallig hier of als het echt groot nieuws isquote:Op woensdag 29 juli 2026 17:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Halverwege de jaren 2000 was toch al bekend dat hij een smeerpijp was? Iig bij mij.
Mijn toenmalig vriendinnetje vond hem een knappe kerel, en vond zijn band tof. Zodoende weet ik er wat van.quote:Op woensdag 29 juli 2026 17:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik volg al die celebrityshit niet, dus ik lees dat soort dingen alleen toevallig hier of als het echt groot nieuws is
Ja! Zie je, ik ben niet gek. En ik had dus al eerder gehoord dat hij graag z'n partners " dood" wil vanwege z'n kinkquote:Op woensdag 29 juli 2026 17:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
https://www.showbizz24.be(...)ed-te-krijgen-139234
mwa... het één sluit het ander niet uit.quote:
Ja, dan snap ik dat je het meekrijgtquote:Op woensdag 29 juli 2026 17:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn toenmalig vriendinnetje vond hem een knappe kerel, en vond zijn band tof. Zodoende weet ik er wat van.
quote:Op woensdag 29 juli 2026 17:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
mwa... het één sluit het ander niet uit.
Same here.quote:Op woensdag 29 juli 2026 17:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik volg al die celebrityshit niet, dus ik lees dat soort dingen alleen toevallig hier of als het echt groot nieuws is
en met frisse moed vooruit.quote:Op woensdag 29 juli 2026 17:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb een fout gemaakt, en ga hier zeker van leren!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |