SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
I knowquote:
quote:Op woensdag 29 juli 2026 16:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zo maar bedenken welke van de drie maaltijden ik vandaag ga opwarmen...Ik stem ook voor kiphaasjes met salade.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.inb4 Ja/Nee
inb4 Waarom niet allemaalYour beauty never ever scared me.
Omdat ie zich misdragen heeft?quote:
Ik ken hem eigenlijk alleen van naam. Heb ooit wel iets van 30 seconds geluisterd, maar dat kon me niet echt boeien..quote:
Hij speelde Joker in Suicide Squad en recentelijk Skeletor in Masters of the Universe.quote:Op woensdag 29 juli 2026 16:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ken hem eigenlijk alleen van naam. Heb ooit wel iets van 30 seconds geluisterd, maar dat kon me niet echt boeien..
Ja wist ook wel dat hij acteer(de), maar geen idee of ik hem ooit in een film heb gezien...
Fight Club, American Psycho.quote:Op woensdag 29 juli 2026 16:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hij speelde Joker in Suicide Squad en recentelijk Skeletor in Masters of the Universe.
Geloof je meteen.quote:
Das een understatement. Schijnt minderjarige meiden structureel sexueel benaderd te hebben.quote:Op woensdag 29 juli 2026 16:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Omdat ie zich misdragen heeft?
Won een Oscar voor Dallas Buyers Club.quote:Op woensdag 29 juli 2026 16:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ken hem eigenlijk alleen van naam. Heb ooit wel iets van 30 seconds geluisterd, maar dat kon me niet echt boeien..
Ja wist ook wel dat hij acteer(de), maar geen idee of ik hem ooit in een film heb gezien...
Blade Runner 2049quote:
DUUUUUUUUDE.........quote:Op woensdag 29 juli 2026 17:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ook niet gezien, ondanks Sylvia Hoeks
Tijdje terug weer eens opnieuw gekeken, is wel echt een lange zit en je moet in de goede mood zijn voor het verhaal, wel een visueel genotlquote:Op woensdag 29 juli 2026 17:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ook niet gezien, ondanks Sylvia Hoeks
Schijnt, is er ook al concreet bewijs?quote:Op woensdag 29 juli 2026 16:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das een understatement. Schijnt minderjarige meiden structureel sexueel benaderd te hebben.
[..]
Won een Oscar voor Dallas Buyers Club.
Ik ben echt totaal geen filmkijker.....quote:
Daar gaat het al misquote:Op woensdag 29 juli 2026 17:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tijdje terug weer eens opnieuw gekeken, is wel echt een lange zit en je moet in de goede mood zijn voor het verhaal, wel een visueel genotl
Ik over het algemeen ook niet. Alleen popcornvermaakquote:Op woensdag 29 juli 2026 17:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben echt totaal geen filmkijker.....
Ja het is niet direct de meest opbeurende filmquote:
Mja, schijnen echt verklaringen te zijn van iets van 10 meiden. 4 van hen gaven een interview aan de BBC zonder hun gezicht te blurren, met naam erbij vermeld. Dat doe je niet als je maar wat lult.quote:Op woensdag 29 juli 2026 17:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Schijnt, is er ook al concreet bewijs?
Begrijp me niet verkeerd. Als hij het daadwerkelijk gedaan heeft moet hij gestraft worden. Maar tegenwoordig wordt er al snel wat geroepen.
Ja, dat blijktquote:Op woensdag 29 juli 2026 17:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben echt totaal geen filmkijker.....
Wel meer ondertussen, als je die sekte van hem meerekent.quote:Op woensdag 29 juli 2026 17:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mja, schijnen echt verklaringen te zijn van iets van 10 meiden. 4 van hen gaven een interview aan de BBC zonder hun gezicht te blurren, met naam erbij vermeld. Dat doe je niet als je maar wat lult.
Dan ben ik benieuwd. Als ik iets heb meegekregen is dat het soms wel anders in elkaar steekt dan gedacht.quote:Op woensdag 29 juli 2026 17:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mja, schijnen echt verklaringen te zijn van iets van 10 meiden. 4 van hen gaven een interview aan de BBC zonder hun gezicht te blurren, met naam erbij vermeld. Dat doe je niet als je maar wat lult.
quote:Het is niet de eerste keer dat Leto beschuldigd wordt van grensoverschrijdend gedrag. In de afgelopen jaren zijn er tientallen vrouwen met hun verhaal naar buiten gekomen. De BBC zegt online meer dan 120 meldingen te hebben gevonden over zijn gedrag tegenover vrouwen.
Ik ga wel ongeveer 1 keer in het jaar naar de bioscoop.. Soms vaker, maar echt niet iedere maand. De laatste film die ik in de bioscoop heb gezien was One Battle After Another...quote:
Ik ook zoiets of 2x per jaar maar veel staat ook wel op de streamingdiensten.quote:Op woensdag 29 juli 2026 17:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ga wel ongeveer 1 keer in het jaar naar de bioscoop.. Soms vaker, maar echt niet iedere maand. De laatste film die ik in de bioscoop heb gezien was One Battle After Another...
Blade Runner 2049 is wel echt een geweldige film heur...quote:Op woensdag 29 juli 2026 17:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ga wel ongeveer 1 keer in het jaar naar de bioscoop.. Soms vaker, maar echt niet iedere maand. De laatste film die ik in de bioscoop heb gezien was One Battle After Another...
Mja, hopelijk nu wel echt einde carriere.quote:
Wat de fuckquote:Op woensdag 29 juli 2026 17:20 schreef Elvi het volgende:
Valt me nog mee dat dat verhaal van die Belgische niet genoemd wordt. Hij heeft namelijk een necrofiele kink. Ze moest doen alsof ze dood was, en hij had een kist in z'n tourbus waarin hij sex had.
Holy dusty fuckquote:Op woensdag 29 juli 2026 17:20 schreef Elvi het volgende:
Valt me nog mee dat dat verhaal van die Belgische niet genoemd wordt. Hij heeft namelijk een necrofiele kink. Ze moest doen alsof ze dood was, en hij had een kist in z'n tourbus waarin hij sex had.
quote:Op woensdag 29 juli 2026 17:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
Is Fles hier al geweest vandaag?
quote:Op woensdag 29 juli 2026 17:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, dat was een dagje kantoor. Hele dag in de korte broek kunnen blijven lopen. Nu in de trein terug naar huis. Met een Warsteinertje natuurlijk
Ga maar weer verder, stoor je niet aan mij.
Ik help die jongen alleen maar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |