Ik heb een redelijke vermoeden waar dit ligt, maar ik weet het niet zeker.quote:
Mij te warm met dit weer. Alleen het laken is voldoende en zelfs dat was vannacht te warm op een gegeven moment.quote:Op donderdag 30 juli 2026 07:54 schreef Koen66 het volgende:
ik lig sowieso vrijwel altijd gewoon onder dekbed. lakentje alleen vind ik minder prettig
In Sneekquote:Op donderdag 30 juli 2026 07:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb een redelijke vermoeden waar dit ligt, maar ik weet het niet zeker.
Net op de grens als je Sneek uit gaat.quote:Op donderdag 30 juli 2026 08:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mij te warm met dit weer. Alleen het laken is voldoende en zelfs dat was vannacht te warm op een gegeven moment.
[..]
In Sneek
De Sneker landsgrens.quote:Op donderdag 30 juli 2026 08:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Net op de grens als je Sneek uit gaat.
Ditquote:Op donderdag 30 juli 2026 07:54 schreef Koen66 het volgende:
ik lig sowieso vrijwel altijd gewoon onder dekbed. lakentje alleen vind ik minder prettig
Idem.quote:Op donderdag 30 juli 2026 07:54 schreef Koen66 het volgende:
het zit niet meequote:Op donderdag 30 juli 2026 08:19 schreef bitterbal het volgende:
net telefoontje gemist van de advocaat. terug gebeld maar hij neemt niet op. Nu ben ik natuurlijk erg nieuwsgierig
Vreetmeetquote:
ssamequote:Op donderdag 30 juli 2026 07:54 schreef Koen66 het volgende:
Ik kan nietquote:
hier hebben we de hele dag regen en het is ook niet echt frituurwarm dus ben wel een beetje jaloersquote:Op donderdag 30 juli 2026 08:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het begint nu alweer warm te worden.
Blijft onder de 30.quote:Op donderdag 30 juli 2026 08:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
quote:
Had je nu maar thuis gezeten, daar is het straks 10 graden kouderquote:Op donderdag 30 juli 2026 08:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |