quote:Op woensdag 29 juli 2026 18:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zal proberen minimaal een extra mee te nemen in october.
Ja dan denken ze dat je geld hebtquote:Op woensdag 29 juli 2026 18:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het probleem is meer dat als ik daarheen ga, ze meteen denken dat de opnames voor Troll 3 begonnen zijn.
Dude, serieus?quote:Op woensdag 29 juli 2026 17:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Schijnt, is er ook al concreet bewijs?
Begrijp me niet verkeerd. Als hij het daadwerkelijk gedaan heeft moet hij gestraft worden. Maar tegenwoordig wordt er al snel wat geroepen.
quote:Op woensdag 29 juli 2026 19:22 schreef Barbusse het volgende:
Zo kippenbouten die 24 uur in ketjap en sambal en ander spul hebben gemarineerd in de oven schuiven
Gaat lekker worden, weet het nu alquote:
Geloof ikquote:
quote:Op woensdag 29 juli 2026 20:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Lasagne bij de pizzeria gegeten.
Dit vond ik wel grappig op de menukaart. [ afbeelding ]
En uiteraard Tiramisu na.
Wellicht in het begin wel, dat het er expliciet ook nog in letters erbij is gezet.quote:Op woensdag 29 juli 2026 20:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
![]()
Zullen er mensen echt Pizza Hawaii bestellen en dus niet goed gekeken hebben??
Voor de grap is het leuk, maar ook wel een beetje aanstelleritis van de Italianenquote:Op woensdag 29 juli 2026 20:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
quote:Op woensdag 29 juli 2026 20:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dan zou eigenlijk Spaghetti Bolognese ook voor zo'n soort prijs op de kaart moeten staanquote:Op woensdag 29 juli 2026 20:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor de grap is het leuk, maar ook wel een beetje aanstelleritis van de Italianen
Ik heb helemaal geen pasta op de kaart zien staan (anders dan de lasagne).quote:Op woensdag 29 juli 2026 20:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dan zou eigenlijk Spaghetti Bolognese ook voor zo'n soort prijs op de kaart moeten staan
heb je daar op gelet @:luctor.et.emergo ?
Ik bestelde ooit een pizza zonder kaas bij een pizzeria. Stond er een geīrriteerde Italiaanse kok aan mijn tafel dat ik zijn creatieve ingevingen niet mocht beperken.quote:Op woensdag 29 juli 2026 20:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor de grap is het leuk, maar ook wel een beetje aanstelleritis van de Italianen
Ohquote:Op woensdag 29 juli 2026 20:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen pasta op de kaart zien staan (anders dan de lasagne).
Gewoon zeggen dat je lactose-intolerant bent en zijn wc niet wil onderschijtenquote:Op woensdag 29 juli 2026 20:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik bestelde ooit een pizza zonder kaas bij een pizzeria. Stond er een geīrriteerde Italiaanse kok aan mijn tafel dat ik zijn creatieve ingevingen niet mocht beperken.
Goede straatnaam wek voor een auto die gek doet (Chinese rommel)quote:Een automobilist is woensdagmiddag tegen een carport aangereden in Waspik. Op de Tureluur reed de wagen plots vooruit tijdens het parkeren. De auto werd gestopt door een boom in de berm.
https://www.bndestem.nl/w(...)e-voorruit~acbb4709/
Die straatnaam hebben ze ook in Veldhovenquote:Op woensdag 29 juli 2026 20:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Goede straatnaam wek voor een auto die gek doet (Chinese rommel)
Die onthoud ik voor de volgende keer.quote:Op woensdag 29 juli 2026 20:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je lactose-intolerant bent en zijn wc niet wil onderschijten
appie heijn.quote:
Daar lag ook een doos van. 6 stukjes... maar dat was me te veelquote:Op woensdag 29 juli 2026 21:20 schreef mschol het volgende:
ik heb een afgeprijsd stuk appeltaart meegenomen bij jumbo
staat er op het menu?quote:
dit was zo'n halve doos.. das wat veel voor in een keer.. maar dat blijft wel goed de komende paar dagenquote:Op woensdag 29 juli 2026 21:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
Daar lag ook een doos van. 6 stukjes... maar dat was me te veel
weet ik nog niet.. in jumbo niet echt iets gezien waar ik zin in had, domino's vind ik eigenlijk weer veel te duur (+/- 30 euro voor 2 pizza's met thin & crispy bodem)quote:
sowieso ondermaatsquote:
Slechte sportschool dan.quote:Op woensdag 29 juli 2026 21:24 schreef Nattekat het volgende:
Deze sportschool heeft echt niets waarmee je een roeibeweging kan maken, het enige wat in de buurt komt sloop ik m'n rug mee.
Niet voldaan naar huis
die thin en crispy bodem is wel errrug lekker hoorquote:
ja ik heb liever van een pizzeriaquote:Op woensdag 29 juli 2026 21:26 schreef mschol het volgende:
[..]
die thin en crispy bodem is wel errrug lekker hoor
2x gehad, 2x niet teleurgesteld
anders zou ik bv italian bodem bestellen
standaard amerikaanse bodem doe ik nergens
kan natuurlijk.. andere pizzaria hier (geen echte italiaan) is al dichtquote:
ja dan heb je geen keuze.quote:Op woensdag 29 juli 2026 21:29 schreef mschol het volgende:
[..]
kan natuurlijk.. andere pizzaria hier (geen echte italiaan) is al dicht
mijn favoriet, de cordon bleuquote:Op woensdag 29 juli 2026 21:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dan heb je geen keuze.
welke ping en klaar is het geworden?
goede oplossingquote:Op woensdag 29 juli 2026 21:37 schreef mschol het volgende:
en nee, gaat niet in de magnetron, in de oven.. 10 graden warmer dan aangegeven en 10 minuten langer ongeveer
het is tenminste een redelijke maaltijd en niet alleen maar meukquote:
agvtjequote:Op woensdag 29 juli 2026 21:40 schreef mschol het volgende:
[..]
het is tenminste een redelijke maaltijd en niet alleen maar meuk
en dat terwijl ik helemaaaal niet meer zo van de A'tjes benquote:
Dat is hoe je de meeste soorten kant-en-klaarvoer moet bereiden idd!quote:Op woensdag 29 juli 2026 21:37 schreef mschol het volgende:
en nee, gaat niet in de magnetron, in de oven.. 10 graden warmer dan aangegeven en 10 minuten langer ongeveer
gebakken uit de oven is andersquote:Op woensdag 29 juli 2026 21:42 schreef mschol het volgende:
[..]
en dat terwijl ik helemaaaal niet meer zo van de A'tjes ben
Gewoon bent over row. Kan met allerlei dingen.quote:Op woensdag 29 juli 2026 21:24 schreef Nattekat het volgende:
Deze sportschool heeft echt niets waarmee je een roeibeweging kan maken, het enige wat in de buurt komt sloop ik m'n rug mee.
Niet voldaan naar huis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |