Gewoon zeggen dat je lactose-intolerant bent en zijn wc niet wil onderschijtenquote:Op woensdag 29 juli 2026 20:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik bestelde ooit een pizza zonder kaas bij een pizzeria. Stond er een geīrriteerde Italiaanse kok aan mijn tafel dat ik zijn creatieve ingevingen niet mocht beperken.
Goede straatnaam wek voor een auto die gek doet (Chinese rommel)quote:Een automobilist is woensdagmiddag tegen een carport aangereden in Waspik. Op de Tureluur reed de wagen plots vooruit tijdens het parkeren. De auto werd gestopt door een boom in de berm.
https://www.bndestem.nl/w(...)e-voorruit~acbb4709/
Die straatnaam hebben ze ook in Veldhovenquote:Op woensdag 29 juli 2026 20:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Goede straatnaam wek voor een auto die gek doet (Chinese rommel)
Die onthoud ik voor de volgende keer.quote:Op woensdag 29 juli 2026 20:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je lactose-intolerant bent en zijn wc niet wil onderschijten
appie heijn.quote:
Daar lag ook een doos van. 6 stukjes... maar dat was me te veelquote:Op woensdag 29 juli 2026 21:20 schreef mschol het volgende:
ik heb een afgeprijsd stuk appeltaart meegenomen bij jumbo
staat er op het menu?quote:
dit was zo'n halve doos.. das wat veel voor in een keer.. maar dat blijft wel goed de komende paar dagenquote:Op woensdag 29 juli 2026 21:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
Daar lag ook een doos van. 6 stukjes... maar dat was me te veel
weet ik nog niet.. in jumbo niet echt iets gezien waar ik zin in had, domino's vind ik eigenlijk weer veel te duur (+/- 30 euro voor 2 pizza's met thin & crispy bodem)quote:
sowieso ondermaatsquote:
Slechte sportschool dan.quote:Op woensdag 29 juli 2026 21:24 schreef Nattekat het volgende:
Deze sportschool heeft echt niets waarmee je een roeibeweging kan maken, het enige wat in de buurt komt sloop ik m'n rug mee.
Niet voldaan naar huis
die thin en crispy bodem is wel errrug lekker hoorquote:
ja ik heb liever van een pizzeriaquote:Op woensdag 29 juli 2026 21:26 schreef mschol het volgende:
[..]
die thin en crispy bodem is wel errrug lekker hoor
2x gehad, 2x niet teleurgesteld
anders zou ik bv italian bodem bestellen
standaard amerikaanse bodem doe ik nergens
kan natuurlijk.. andere pizzaria hier (geen echte italiaan) is al dichtquote:
ja dan heb je geen keuze.quote:Op woensdag 29 juli 2026 21:29 schreef mschol het volgende:
[..]
kan natuurlijk.. andere pizzaria hier (geen echte italiaan) is al dicht
mijn favoriet, de cordon bleuquote:Op woensdag 29 juli 2026 21:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dan heb je geen keuze.
welke ping en klaar is het geworden?
goede oplossingquote:Op woensdag 29 juli 2026 21:37 schreef mschol het volgende:
en nee, gaat niet in de magnetron, in de oven.. 10 graden warmer dan aangegeven en 10 minuten langer ongeveer
het is tenminste een redelijke maaltijd en niet alleen maar meukquote:
agvtjequote:Op woensdag 29 juli 2026 21:40 schreef mschol het volgende:
[..]
het is tenminste een redelijke maaltijd en niet alleen maar meuk
en dat terwijl ik helemaaaal niet meer zo van de A'tjes benquote:
Dat is hoe je de meeste soorten kant-en-klaarvoer moet bereiden idd!quote:Op woensdag 29 juli 2026 21:37 schreef mschol het volgende:
en nee, gaat niet in de magnetron, in de oven.. 10 graden warmer dan aangegeven en 10 minuten langer ongeveer
gebakken uit de oven is andersquote:Op woensdag 29 juli 2026 21:42 schreef mschol het volgende:
[..]
en dat terwijl ik helemaaaal niet meer zo van de A'tjes ben
Gewoon bent over row. Kan met allerlei dingen.quote:Op woensdag 29 juli 2026 21:24 schreef Nattekat het volgende:
Deze sportschool heeft echt niets waarmee je een roeibeweging kan maken, het enige wat in de buurt komt sloop ik m'n rug mee.
Niet voldaan naar huis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |