Pizza was wel te eten moet ik zeggen, komt denk ik door de shoarma die er op zitquote:
Piemelpapquote:
quote:Op woensdag 29 juli 2026 17:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Pizza was wel te eten moet ik zeggen, komt denk ik door de shoarma die er op zit
heb ik een keer gehad, kleffe broodjesquote:
Dan heb je ze niet goed gemaaktquote:Op woensdag 29 juli 2026 17:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
heb ik een keer gehad, kleffe broodjes
Van de week zei je al dat je een verwijzing had?quote:Op woensdag 29 juli 2026 17:40 schreef DJMO het volgende:
Fijn, een huisarts die zichzelf tegenspreekt en vervolgens toch een verwijzing uitschrijft voor de mdl arts
Eerst beweren dat m'n bloedwaarden en echo geen reden zijn voor een verwijzing, maar na het aanhoren van m'n klachten besluit om toch te verwijzen
M'n waarnemend huisarts zou me doorverwijzen idd, maar dat had ze kennelijk doorgeschoven naar m'n eigen huisarts.quote:Op woensdag 29 juli 2026 17:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van de week zei je al dat je een verwijzing had?
Nou maar afwachten wanneer je terecht kanquote:Op woensdag 29 juli 2026 17:44 schreef DJMO het volgende:
[..]
M'n waarnemend huisarts zou me doorverwijzen idd, maar dat had ze kennelijk doorgeschoven naar m'n eigen huisarts.
Is het boezemfibrilleren nu voorbij Dot? Lijkt me zo kut om mee te maken.quote:Op woensdag 29 juli 2026 17:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou maar afwachten wanneer je terecht kan
Ik doe het altijd ff in de contactgrillquote:Op woensdag 29 juli 2026 17:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
heb ik een keer gehad, kleffe broodjes
Hey Jippiequote:Op woensdag 29 juli 2026 17:52 schreef Jippie het volgende:
[..]
Is het boezemfibrilleren nu voorbij Dot? Lijkt me zo kut om mee te maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker is anders en vooral als je net ligt te slapen en je word er wakker vanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Hey Lovely, heb het een keer gegeten maar nee niet mijn eten ziet er ook niet echt smakelijk uit die bleekscheetbroodjesquote:Op woensdag 29 juli 2026 17:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik doe het altijd ff in de contactgrill
Hallo Dottekequote:Op woensdag 29 juli 2026 17:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Lovely, heb het een keer gegeten maar nee niet mijn eten ziet er ook niet echt smakelijk uit die bleekscheetbroodjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |