Ken je MH17 nog?quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:58 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ja, ik schrik hier echt van.
Ik moet dit even tot me laten bezinken
Waarom is die hele familie destijds niet uitgezet ?quote:De inval werd gedaan op hetzelfde adres waar in 2023 een 16-jarige IS-aanhanger werd aangehouden, meldt het AD..
Dat denk ik wel jaquote:
Je bent net zo dood als een 16 jarige over je heen rijdt als wanneer een 30 jarige over je heen rijdt. Maar ik vind dat als je zulke volwassen plannen maakt, dat je dan ook voor de volwassen straffen mag gaan. Hopelijk zijn OM en de rechtbank het met me eens.quote:
Is dit dan niet waarschijnlijk dezelfde persoon als de 19-jarige die vandaag is aangehouden?quote:De inval werd gedaan op hetzelfde adres waar in 2023 een 16-jarige IS-aanhanger werd aangehouden, meldt het AD.
Komt wel dichtbij zo.quote:Op woensdag 29 juli 2026 10:11 schreef SEMTEX het volgende:
Die Eindhovense verdachte, dat is hemelsbreed een kilometer van waar ik woon. Dat zijn eigenlijk de wat meer keurige woningen
[ afbeelding ]
16 + 3 = 19, ik denk dat je iets op het spoor bent.quote:Op woensdag 29 juli 2026 10:10 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Is dit dan niet waarschijnlijk dezelfde persoon als de 19-jarige die vandaag is aangehouden?
quote:Op woensdag 29 juli 2026 10:00 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Hier zijn alvast wat handige tips om het gesprek met de extremistische jongere aan te gaan, mogelijk zoekt hij gewoon verbinding of avontuur.
https://www.nji.nl/kennis(...)icaliserende-jongere
quote:Op woensdag 29 juli 2026 10:10 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Is dit dan niet waarschijnlijk dezelfde persoon als de 19-jarige die vandaag is aangehouden?
quote:Het Eindhovens Dagblad meldt dat deze verdachte ook in 2023 al werd aangehouden. Hij zou toen aanhanger zijn geweest van de terreurgroep IS en met anderen hebben gechat over aanslagen op nachtclubs en politiebureaus. In 2024 kreeg hij hiervoor een celstraf van 112 dagen en een werkstraf van 200 uur opgelegd.
Nou nee, geef maar gewoon een nekschot.quote:Op woensdag 29 juli 2026 10:15 schreef vosss het volgende:
Geef nu maar 112 jaar. Dat helpt wel denk ik.
Helaas, deze komen niet eens in de gevangenis terecht hoor...quote:Op woensdag 29 juli 2026 10:08 schreef nixxx het volgende:
[..]
Je bent net zo dood als een 16 jarige over je heen rijdt als wanneer een 30 jarige over je heen rijdt. Maar ik vind dat als je zulke volwassen plannen maakt, dat je dan ook voor de volwassen straffen mag gaan. Hopelijk zijn OM en de rechtbank het met me eens.
Ergens bij willen horen in een land waar iedereen je haat?quote:Op woensdag 29 juli 2026 10:53 schreef SEMTEX het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat de drive om IS te joinen nog is. Ze zijn in de pan gehakt in Irak, hun bruiden zitten in een vluchtelingenkamp.. wat wordt ze dan nog als lokkertje aangeboden? 72 maagden?
Een combinatie van een suikertekort en een gemutileerde, irriterende eikel.quote:Op woensdag 29 juli 2026 10:53 schreef SEMTEX het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat de drive om IS te joinen nog is. Ze zijn in de pan gehakt in Irak, hun bruiden zitten in een vluchtelingenkamp.. wat wordt ze dan nog als lokkertje aangeboden? 72 maagden?
Die hebben wel echt al veel leed voorkomen.quote:Op woensdag 29 juli 2026 10:31 schreef Tengano het volgende:
allah is groot maar de DSI is net wat groter
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |