Kan maar zo gebeuren, je weet het maar nooitquote:
Ja maar ik wil geen vette varkensreetquote:Op woensdag 29 juli 2026 10:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan maar zo gebeuren, je weet het maar nooit
Ik ook niet maar een kuurtje chemo en je krijgt het er gratis bijquote:Op woensdag 29 juli 2026 10:20 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja maar ik wil geen vette varkensreet
Ja maar jij bent geen biggetjequote:Op woensdag 29 juli 2026 10:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet maar een kuurtje chemo en je krijgt het er gratis bij![]()
Was het maar waar dan kon ik er steeds een stukje van afsnijden en bradenquote:
quote:
Dat kan ook prima met mensenvleesquote:Op woensdag 29 juli 2026 10:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was het maar waar dan kon ik er steeds een stukje van afsnijden en braden
quote:
quote:Op woensdag 29 juli 2026 10:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was het maar waar dan kon ik er steeds een stukje van afsnijden en braden
Ik ga het maar niet proberenquote:
Ik heb het wel eens gehadquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
quote:Op woensdag 29 juli 2026 10:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens gehadIk heb dat er wel eens afgebeten maar niet gegetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ja masr uitspugen in eigen woonkamer is ook zo stomquote:Op woensdag 29 juli 2026 10:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb dat er wel eens afgebeten maar niet gegeten
In de prullenbak gooien of op een papierenzakdoekje leggen is ook een optiequote:Op woensdag 29 juli 2026 10:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja masr uitspugen in eigen woonkamer is ook zo stom
Ik heb geen prullebak en geen zakdoekjesquote:Op woensdag 29 juli 2026 10:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In de prullenbak gooien of op een papierenzakdoekje leggen is ook een optie
O ja dan moet je het wel opetenquote:Op woensdag 29 juli 2026 10:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb geen prullebak en geen zakdoekjes![]()
Maar doe dat ook nauwelijks
Geen prullenbakquote:Op woensdag 29 juli 2026 10:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb geen prullebak en geen zakdoekjes![]()
Maar doe dat ook nauwelijks
Niet in de woonkamer, ik zoek nog een nieuwequote:
In de woonkamer heb ik er ook geen een hoorquote:Op woensdag 29 juli 2026 10:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Niet in de woonkamer, ik zoek nog een nieuwe
Ik heb laatst een popcornbucket van the Odyssey gekocht voor dat doel, maar die was geschikter als bloempot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |