Wanneer hij niet moppert over punten in een forumspelletjequote:
Nee is ein lied v.Herbertquote:Op woensdag 29 juli 2026 09:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wanneer hij niet moppert over punten in een forumspelletje
Ja hij stuurt zo een pm hoorquote:Op woensdag 29 juli 2026 09:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wanneer hij niet moppert over punten in een forumspelletje
En je ziet het 4 dagen later pffquote:Op woensdag 29 juli 2026 09:36 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Ja hij stuurt zo een pm hoornaar mij ook vd week
O echt, geen vervelende hoop ik?quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:36 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:36 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Niks van gemerktquote:Op woensdag 29 juli 2026 09:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bericht in de krant, kan het niet lezen want premium
[ afbeelding ]
Overal wel triestquote:Op woensdag 29 juli 2026 09:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bericht in de krant, kan het niet lezen want premium
[ afbeelding ]
Ja het wordt al erger en erger, heel spanje nu code geel, dus ook daar uitkijken geblazenquote:
Niet blazen dat wakkert vuur alleen maar aanquote:Op woensdag 29 juli 2026 09:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het wordt al erger en erger, heel spanje nu code geel, dus ook daar uitkijken geblazen
Ik heb nog geen brand gezien dit jaar. Weer is te mild en weinig windquote:Op woensdag 29 juli 2026 09:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het wordt al erger en erger, heel spanje nu code geel, dus ook daar uitkijken geblazen
lolquote:Op woensdag 29 juli 2026 09:43 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Niet blazen dat wakkert vuur alleen maar aan![]()
Ja daar moet je niet wezen nu
Beter tochquote:Op woensdag 29 juli 2026 09:43 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik heb nog geen brand gezien dit jaar. Weer is te mild en weinig wind
Houden zo het is in en in triest allemaalquote:
Ja, 30 jaar geleden was het ook zo warm geen bosbranden. Vreemdquote:Op woensdag 29 juli 2026 09:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Houden zo het is in en in triest allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |