Wat leuk Laf, Heb het even gegoogled want kende het nietquote:Op woensdag 29 juli 2026 08:47 schreef laforest het volgende:
Ik heb net een privé tour geboekt voor mijn gezin. Naar Meteora en Trikala met kerst. Ook naar de mill of the Elves
Met overnachtingen en kerstmarkt
Ja echt leuk.quote:Op woensdag 29 juli 2026 08:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat leuk Laf, Heb het even gegoogled want kende het niet
O ja de drie doet het niet op dit toetsenbord negendertig graden moet het zijnquote:
Ja ik heb er al zin in.quote:
Lekker weg met de Kerstquote:
Ojajaja hahahaquote:Op woensdag 29 juli 2026 08:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja de drie doet het niet op dit toetsenbord negendertig graden moet het zijn
Nee, hij is kapot en dat is knap lastig als ik de administratie van mijn vrijwilligerswerk moet doenquote:Op woensdag 29 juli 2026 08:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ojajaja hahahadie drie. Ik dacht vraag toch ff haha
Ja te warm
Ja op de 24e komen ze ons ophalen vanaf huis. Scheelt weerquote:
Ja, de knip en plak optie heb je nu toch?quote:Op woensdag 29 juli 2026 08:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, hij is kapot en dat is knap lastig als ik de administratie van mijn vrijwilligerswerk moet doen
?quote:
En hoe lang blijf je dan weg?quote:Op woensdag 29 juli 2026 08:52 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja op de 24e komen ze ons ophalen vanaf huis. Scheelt weer
Ja, klopt. maar blijft lastigquote:Op woensdag 29 juli 2026 08:53 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja, de knip en plak optie heb je nu toch?
Rust, en dat de omgeving een bijna spirituele indruk maakt.quote:Op woensdag 29 juli 2026 08:55 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik vraag me af wat je daar voelt. Zwz kloosters zijn vaak op mooie plekken maar dat uitzicht erbij is ook indrukwekkend.
Ja precies dat. Voel je ook echt dan. Geen omgevingsgeluid.quote:Op woensdag 29 juli 2026 08:56 schreef laforest het volgende:
[..]
Rust, en dat de omgeving een bijna spirituele indruk maakt.
Precies. Geeft een moment voor reflectie en het dankbaar zijn voor hetgeen dat je hebt en dat je samen met je gezin bent.quote:Op woensdag 29 juli 2026 08:57 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja precies dat. Voel je ook echt dan. Geen omgevingsgeluid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |