abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221460482
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 20:07 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Oh wat fijn, dank je wel. Is dat zo’n alfamannetjescursus, voor stoere “stoïc” mannen die ook een hekel hebben aan homo’s?
Nou het leek erop dat je wel wat hulp kon gebruiken gezien je argumentatie :D maar succes kerel, het grote (Marokkaanse?) mondje heb je in ieder geval nog niet afgezworen.
pi_221460518
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 20:20 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Nou het leek erop dat je wel wat hulp kon gebruiken gezien je argumentatie :D maar succes kerel, het grote (Marokkaanse?) mondje heb je in ieder geval nog niet afgezworen.
Haha, ik ben nu ineens Marokkaans?

Ach user @William_Papadin toch
  woensdag 29 juli 2026 @ 20:25:11 #178
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221460541
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2026 20:17 schreef Wantie het volgende:

[..]
Legaal wil niet zeggen dat het geaccepteerd is.
Kijk naar Zuid Amerika: daar is homoseksualiteit in geen enkel land verboden, maar het aantal geweldsdelicten tegen LGBTQWhatever is een van de hoogste ter wereld.
Geweldsdelicten in het algemeen zijn in veel Zuid-Amerikaanse landen enorm hoog. Dat het dus ook hoog is tegen LHBT'ers zegt in dat opzicht niet zoveel.

De publieke opinie in veel Zuid-Amerikaanse landen is in de globale context ook (gematigd) positief over LHBT'ers, op een paar uitzonderingen na zoals Paraguay, Frans Guyana en Suriname. Zie ook: LGBT Equality Index in South America.

Maar waarom probeer je constant naar andere landen en werelddelen te wijzen ter verdediging van de Islam en moslims? En dit dan nota bene als homo.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_221460552
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 20:22 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Haha, ik ben nu ineens Marokkaans?

Ach user @:William_Papadin toch
Nee, je gedraagt je als 1. Lezen is nog steeds niet je sterkste kant ;)
pi_221460558
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 20:09 schreef quo_ het volgende:

[..]
Ook best wel lastig om het verschil te zien tussen kritisch benaderen vs. platrijden, stenigen, onthoofden of van een flatgebouw gooien
Nou ja, het verschilt ook niet heel veel meer en voor de gemiddelde LHTBQI+ boeit het natuurlijk ook weinig of ze lastig gevallen worden door mensen met een kleurtje of een roomblanke huid
In beide gevallen liever niet natuurlijk, maar de meesten snappen ook wel dat de bruinhemden niet oprecht geïnteresseerd zijn in hun rechten maar simpelweg een gevalletje Martin Niemöller.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_221460589
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 20:26 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Nee, je gedraagt je als 1. Lezen is nog steeds niet je sterkste kant ;)
Je zegt: het grote (Marokkaanse?) mondje … daarin stel je de vraag of ik een Marokkaans mondje heb.
  woensdag 29 juli 2026 @ 20:38:57 #182
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221460628
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 20:28 schreef Monolith het volgende:

[..]
Nou ja, het verschilt ook niet heel veel meer en voor de gemiddelde LHTBQI+ boeit het natuurlijk ook weinig of ze lastig gevallen worden door mensen met een kleurtje of een roomblanke huid
In beide gevallen liever niet natuurlijk, maar de meesten snappen ook wel dat de bruinhemden niet oprecht geïnteresseerd zijn in hun rechten maar simpelweg een gevalletje Martin Niemöller.
Huidskleur is hier ook totaal niet relevant. Niemand heeft het dat nog genoemd, behalve jij nu.

'Bruinhemden', ik neem aan dat je hier 'rechts' mee bedoelt, blijken een stuk geïnteresseerder in het verdedigen van LHBT'ers als het om fysiek geweld gaat, maar het kan botsen als het gaat over hoe je je gedraagt op een Pride of het voorschotelen van de genderidelogie aan kinderen.

Veel progressieven daarentegen springen alleen voor LHBT'ers in de bres als dit politiek welgevallig is, dat wil zeggen dat in hoeverre men in de progressief linkse contreien opkomt voor LHTB'ers eigenlijk volledig afhankelijk is van de dader.

En zodra de daders niet-Westers en/of Islamitisch zijn is men vooral bezig met het verdedigen van de Islam, dan dat men zich ontfermd over de slachtoffers.

Voor een aanzienlijk deel binnen de progressieve en linkse milieus is een verboden Pride in Boedapest veel erger dan een maar gelynchte homo's in Damascus, Gaza of zelfs Amsterdam als de daders Mohammed en Youssef heten.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_221460643
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 20:28 schreef Monolith het volgende:

[..]
Nou nou, daar zeg je nog al wat.Ik denk dat er er een levensgroot verschil is.

De zwarte-kousen-kerk dominee op biblebelt dreigt met de toorn van een heer waarvan nog nooit bewijs is geleverd dat hij bestaat. Bovendien wordt dit dreigement uitgevoerd op de dag des oordeels, deze staat in geen enkele outlook agenda.

De imam uit vergelijkbare dreigementen maar daar speelt alles zich in het hier en nu af. Daarnaast richt hij zijn oproep aan tussen de 1 en 2 miljard gelovigen waarbij er in absolute aantallen gerekend een flink aantal reeds dergelijke moordpartijen op hun cv hebben.
-
pi_221460650
quote:
14s.gif Op woensdag 29 juli 2026 20:25 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Geweldsdelicten in het algemeen zijn in veel Zuid-Amerikaanse landen enorm hoog. Dat het dus ook hoog is tegen LHBT'ers zegt in dat opzicht niet zoveel.

De publieke opinie in veel Zuid-Amerikaanse landen is in de globale context ook (gematigd) positief over LHBT'ers, op een paar uitzonderingen na zoals Paraguay, Frans Guyana en Suriname. Zie ook: LGBT Equality Index in South America.

Maar waarom probeer je constant naar andere landen en werelddelen te wijzen ter verdediging van de Islam en moslims? En dit dan nota bene als homo.
Ik verdedig de islam niet.

Maar ik ben het er niet mee eens dat het overal ter wereld een walhalla is voor homo's, behalve in islamitische landen.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  woensdag 29 juli 2026 @ 20:48:51 #185
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221460691
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2026 20:42 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik verdedig de islam niet.

Maar ik ben het er niet mee eens dat het overal ter wereld een walhalla is voor homo's, behalve in islamitische landen.
Dat heeft niemand gezegd.
  woensdag 29 juli 2026 @ 21:01:06 #186
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_221460780
Wanneer je in een topic als dit komt, en het enige waar je jezelf druk om lijkt te maken de zelf toegedichte hypocrisie van wat "bruinhemden" is omdat zie hier of daar kritisch zouden zijn geweest over wat lhbtq+-elementen, wie is er dan precies een aanslag aan het politiseren. Het lijkt er bij steeds meer mensen op dat zelfs het expliciet veroordelen van een aanslag als deze een stap te ver gaat omwille het niet in de kaart willen spelen van bepaald sentiment.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_221460798
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 16:22 schreef quo_ het volgende:

[..]
Ik ben uitermate benieuwd naar de frames die Halsema en de NOS op ons los gaan laten. Want het is natuurlijk niet de bedoeling dat we deze maatregel aan de religie van de vrede koppelen.
Madonna treed zaterdag bij de pride in Amsterdam op. Halsema zal het wel vooral over haar gaan hebben.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_221460800
quote:
16s.gif Op woensdag 29 juli 2026 21:01 schreef FlippingCoin het volgende:
Wanneer je in een topic als dit komt, en het enige waar je jezelf druk om lijkt te maken de zelf toegedichte hypocrisie van wat "bruinhemden" is omdat zie hier of daar kritisch zouden zijn geweest over wat lhbtq+-elementen, wie is er dan precies een aanslag aan het politiseren. Het lijkt er bij steeds meer mensen op dat zelfs het expliciet veroordelen van een aanslag als deze een stap te ver gaat omwille het niet in de kaart willen spelen van bepaald sentiment.
Ik neem aan dat iedereen hier de aanslag veroordeeld.
  woensdag 29 juli 2026 @ 21:04:44 #189
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221460811
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2026 18:04 schreef Wantie het volgende:

[..]
Yup, jij stelt je laf op door te ontkennen dat je op de man speelt.

En dat spelletje blijf je volhouden.

Niet onverwacht...
Niet onverwacht? (<-- VRAAGTEKEN!). Wat insinueer je nu weer? (<-- VRAAGTEKEN!).
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_221460837
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2026 21:03 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik neem aan dat iedereen hier de aanslag veroordeeld.
Veroordelen wil zeggen ook de reden accepteren van de aanslag, het ging hier niet om Eskimo's.
graag verwijderen
pi_221460863
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 21:08 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Veroordelen wil zeggen ook de reden accepteren van de aanslag, het ging hier niet om Eskimo's.
De reden is moslimextremisme van een islamist.

En dat moet Duitsland veel harder aanpakken.
pi_221460865
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 21:04 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Niet onverwacht? (<-- VRAAGTEKEN!). Wat insinueer je nu weer? (<-- VRAAGTEKEN!).
Dat ik dit gedrag wel had verwacht.

Dat ik dat moet uitspellen....
pi_221460883
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2026 21:11 schreef Wantie het volgende:

[..]
De reden is moslimextremisme van een islamist.

En dat moet Duitsland veel harder aanpakken.
Linkse giechelmeisjes en andere gietenwollensokkenfiguren weghouden uit de asielketen, het is een miljardenindustrie en ieder zacht ei denkt daar zijn zakken ruimschoots mee te vullen en daarmee ook nog eens te deugen.

Laat die maar koekjes inpakken en sinterklaasgedichtjes bedenken voortaan weer.
graag verwijderen
  woensdag 29 juli 2026 @ 21:17:41 #194
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221460904
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2026 20:02 schreef Wantie het volgende:

[..]
Oh, jawel.
Tot de jaren negentig was dat heel normaal.
En daarvoor was homoseksualiteit strafbaar, een ziekte, etc.

Zo lang is het nog niet dat homoseksualiteit geaccepteerd wordt in Nederland.
En gezien de haatreacties op de Pride vlag die op social media vooral langskomt is het anno 2026 nog steeds geen gemeengoed.
[..]
In de moslimgemeenschap is de acceptatie een stuk minder, maar je hebt wel moslims die homo's accepteren.
Ik ken er velen die dat doen.
En die gooi je overboord door ze over 1 kam te scheren met moslimterroristen.

En daar ageer ik tegen.
IN De JaRUn NeGenTiG!!!!!

En aan de andere kant waren de It, Roxy en Warmoesstraat een werelwijd begrip toen in de homoscene. Dus ajb, hou op met je gewijs naar het verleden wat 1: verleden is en 2: niet de waarheid is.
1947-2016
pi_221460919
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 21:17 schreef Red_85 het volgende:

[..]
IN De JaRUn NeGenTiG!!!!!

En aan de andere kant waren de It, Roxy en Warmoesstraat een werelwijd begrip toen in de homoscene. Dus ajb, hou op met je gewijs naar het verleden wat 1: verleden is en 2: niet de waarheid is.
Tja, dan wordt het ongemakkelijk hè?
  woensdag 29 juli 2026 @ 21:20:23 #196
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221460924
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2026 21:12 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat ik dit gedrag wel had verwacht.

Dat ik dat moet uitspellen....
Gedrag van je zelf? Het blijven ontkennen van feiten, het bagatelliseren van uitkomsten, het zoeken naar geitenpadjes om onder een discussie uit te komen en gejijbak?
1947-2016
pi_221460933
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 21:20 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Gedrag van je zelf? Het blijven ontkennen van feiten, het bagatelliseren van uitkomsten, het zoeken naar geitenpadjes om onder een discussie uit te komen en gejijbak?
Nee, dit soort ad hominem.
  woensdag 29 juli 2026 @ 21:22:35 #198
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221460942
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2026 21:19 schreef Wantie het volgende:

[..]
Tja, dan wordt het ongemakkelijk hè?
Voor jou als je weer eens poep typt en daar op gewezen wordt?
Denk het, want je gedrag verder verraadt veel. Op je teentjes getrapt en dan maar jijbakken.

Tjah. Standaard gedrag van de bingokaart weer.
1947-2016
  woensdag 29 juli 2026 @ 21:23:29 #199
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221460949
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2026 21:21 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nee, dit soort ad hominem.
Altijd een ander :)
Zelfreflectie 0,0.
1947-2016
pi_221460952
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 21:22 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Voor jou als je weer eens poep typt en daar op gewezen wordt?
Denk het, want je gedrag verder verraadt veel. Op je teentjes getrapt en dan maar jijbakken.

Tjah. Standaard gedrag van de bingokaart weer.
Jij loopt zelf de hele tijd de jijbakken.

En je blijft maar los gaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')