abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221460165
quote:
4s.gif Op woensdag 29 juli 2026 19:40 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Zoals ik probeerde duidelijk te maken, het staat hier niet in het heilige handboek he?

Het staat de moslim helemaal niet vrij om voor of tegen te zijn.
Waar staat ‘t expliciet in de Koran dan?
pi_221460168
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 19:38 schreef Monolith het volgende:

[..]
Ik vond het vooral vrij ironisch dat de grootste criticasters van de LGTBHQI+ gemeenschap hier de hele dag lopen te mekkeren over het feit dat moslims intolerant zijn jegens homos, iets met een pot en een ketel.
Noem dan ook namen en nummers. DIt is niks.
pi_221460171
quote:
17s.gif Op woensdag 29 juli 2026 19:39 schreef Perrin het volgende:

[..]
In dit soort topics komt iedereen voor LGTBHQI+ op. Wel mooi om te zien.
Tot de volgende post over een vernielde regenboog zebrapad.
Dan zijn het weer die homo's die hun geaardheid bij iedereen door de strot duwen en erom gevraagd hebben om gediscrimineerd te worden...
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221460173
quote:
17s.gif Op woensdag 29 juli 2026 19:39 schreef Perrin het volgende:

[..]
In dit soort topics komt iedereen voor LGTBHQI+ op. Wel mooi om te zien.
Ja gewoon een stel laffe honden. Ik heb minder gemeen met conservatieve moslims dan dat soort types, maar ze doen met alsof hun denkbeelden totaal niet overeen komen, terwijl het tegendeel waar is natuurlijk.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_221460177
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2026 19:37 schreef Wantie het volgende:

[..]
Jij wilt hiermee beweren dat Moslims niets anders doen dan dat?
Moslim zijn bestaat dan ook grotendeels uit niet doen. Dingen niet eten, dingen niet drinken, historische figuren niet tekenen, niet meedoen, niet verantwoordelijkheid nemen, niet je normaal gedragen, zelfbeheersing niet hebben, niet een gevaarlijke geloofsgenoot aangeven. .
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  woensdag 29 juli 2026 @ 19:43:04 #131
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_221460178
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 19:38 schreef Monolith het volgende:

[..]
Ik vond het vooral vrij ironisch dat de grootste criticasters van de LGTBHQI+ gemeenschap hier de hele dag lopen te mekkeren over het feit dat moslims intolerant zijn jegens homos, iets met een pot en een ketel.
Wie dan? Niet dat het relevant is eigenlijk.

Tolerant zijn wil niets meer zeggen dan dat je er maar mee leert leven. Niet dat je het dan ook daadwerkelijk moet goedkeuren of leuk vinden, je mag er alleen niets tegen doen.

Maar die criticasters waar je naar verwijst raggen geen auto's over homo's heen he? Ze klagen wellicht over een te veel aan aandacht ofzo maar daar blijft het dan bij.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_221460179
quote:
6s.gif Op woensdag 29 juli 2026 19:38 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Voor heel veel anders komen ze anders niet in het nieuws B-).
Jawel, maar dat lees je niet.
pi_221460180
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 19:40 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
:')
2 voorbeelden voor je, verder wel weer klaar met je gelul. Marokko en Tunesie. Geen Sharia, als homo de lul.
Grappig wel, je doet niets anders dan dom gelul, maar je bent klaar met de 4 reacties die ik in dit topic geef?

Waar blijkt dat uit dat je in Marokko en Tunesië de lul bent als homo?
pi_221460183
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 19:43 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Moslim zijn bestaat dan ook grotendeels uit niet doen. Dingen niet eten, dingen niet drinken, historische figuren niet tekenen, niet meedoen, niet verantwoordelijkheid nemen, niet je normaal gedragen, zelfbeheersing niet hebben.
Leuk bedacht...
pi_221460184
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 19:41 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Noem dan ook namen en nummers. DIt is niks.
Nou ja, als je geen zwakzinnige debiel bent is het allemaal vrij opzichtig. Zo niet, dan kan ik je verder ook niet helpen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 29 juli 2026 @ 19:45:26 #136
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_221460190
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2026 19:43 schreef Wantie het volgende:

[..]
Jawel, maar dat lees je niet.
Oh, ik zie de propaganda wel voorbij komen hoor. Dit is een recente:

British award for "empowering young women"
Get woke, go broke!
pi_221460192
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2026 19:40 schreef Wantie het volgende:

[..]
Die personen veroordeel je.

En niet de volledige autochtone bevolking.

Waarom is dat met moslims anders.

Ik heb de dader van de aanslag een islamist genoemd.

En zelfs daar komt commentaar op.
Het is een Moslim.
En dat is het enige dat benoemd mag worden.
De beschaafde Nederlandse bevolking zal dat altijd veroordelen. Het zit niet in onze cultuur om homo's te haten. Helaas hou je altijd mensen die dat wel doen. Vanuit de Islam hoor je dat gewoon nooit. En stiekem vinden ze homohaat natuurlijk prima. Daar groeien ze als doelgroep mee op. Dat is echt niet te vergelijken. Als heel Nederland zoals Urk was hadden we ook een probleem. En ook in Urk heb je net zoals in de Islam prima mensne. Maar een zorgwekkend groot gedeelte denkt anders dan wat wij normaal vinden.
  woensdag 29 juli 2026 @ 19:48:59 #138
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221460207
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2026 19:31 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Er zijn 2 miljard moslims. Die alle 2 miljard afdoen als slecht zegt meer over je eigen gebrekkige wereldbeeld dan alle moslims.
Correct. Er zijn 2 miljard moslims en homofobie in de Islam is de absolute norm. Dit vervolgens vertalen naar 'Oh, dus jij zegt dat alle 2 miljard moslims zijn homofoob zijn' is een rare stropop.

'De norm' wil zeggen een standaard, of het gebruikelijke patroon binnen een groep of samenleving, maar er zijn bijna altijd ook wel afwijkingen op de norm. Er zijn namelijk iets meer dan 50 Islamitische landen, waarvan er in 35 homoseksualiteit illegaal is en in 11 daarvan zelfs strafbaar met de dood.

Kortom, we kunnen kunnen rustig concluderen dat homofobie de norm is binnen de Islam. En zijn er ook moslims die geen problemen hebben met homo's? Vast en zeker, maar dat is toch echt de uitzondering op de norm. Dit concluderen getuigt niet van een gebrekkig wereldbeeld, maar van een feitelijk wereldbeeld.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_221460211
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 19:43 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Grappig wel, je doet niets anders dan dom gelul, maar je bent klaar met de 4 reacties die ik in dit topic geef?

https://www.hrw.org/world(...)o-and-western-sahara?
pi_221460215
quote:
14s.gif Op woensdag 29 juli 2026 19:48 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Correct. Er zijn 2 miljard moslims en homofobie in de Islam is de absolute norm. Dit vervolgens vertalen naar 'Oh, dus jij zegt dat alle 2 miljard moslims zijn homofoob zijn' is een rare stropop.

'De norm' wil zeggen een standaard, of het gebruikelijke patroon binnen een groep of samenleving, maar er zijn bijna altijd ook wel afwijkingen op de norm. Er zijn namelijk iets meer dan 50 Islamitische landen, waarvan er in 35 homoseksualiteit illegaal is en in 11 daarvan zelfs strafbaar met de dood.

Kortom, we kunnen kunnen rustig concluderen dat homofobie de norm is binnen de Islam. En zijn er ook moslims die geen problemen hebben met homo's? Vast en zeker, maar dat is toch echt de uitzondering op de norm. Dit concluderen getuigt niet van een gebrekkig wereldbeeld, maar van een feitelijk wereldbeeld.
Graag niet teveel feiten noemen.
pi_221460222
quote:
10s.gif Op woensdag 29 juli 2026 19:45 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Oh, ik zie de propaganda wel voorbij komen hoor. Dit is een recente:

[ afbeelding ]

British award for "empowering young women"
Ik zat aan zulk nieuws te denken::

https://www.rijnmond.nl/n(...)el-een-beetje-streng

pi_221460225
quote:

[..]

@beefkeek graag jouw ontkenning dat homofobie niet de norm is binnen de islam met de bijvoeging dat moslims eigenlijk stiekem gek zijn op LHBTGQ lieden
  woensdag 29 juli 2026 @ 19:53:23 #143
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_221460227
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2026 19:52 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik zat aan zulk nieuws te denken::

https://www.rijnmond.nl/n(...)el-een-beetje-streng

[ afbeelding ]
Ja dat zeg ik, propaganda :').
Get woke, go broke!
pi_221460230
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 19:43 schreef beefkeek het volgende:

[..]

Ach, user beefkeek toch.
pi_221460232
quote:

[..]

Oh, in een gemiddeld christelijk land tiert homofobie ook welig.

Doe nu niet net alsof dat specifiek islam is.
pi_221460234
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 19:43 schreef Monolith het volgende:

[..]
Nou ja, als je geen zwakzinnige debiel bent is het allemaal vrij opzichtig. Zo niet, dan kan ik je verder ook niet helpen.
Kinderachtig van je. Ik zit niet in ieder homo topic dus geen idee welke users zich daar misdragen.
pi_221460242
quote:
10s.gif Op woensdag 29 juli 2026 19:53 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ja dat zeg ik, propaganda :').
Ja, dat verklaart jouw kleuring in deze.

Alles wat niet anti moslim is, is propaganda...

Zelfs een schilderij dat Ahmed Aboutaleb heeft onthuld...
  woensdag 29 juli 2026 @ 19:56:19 #148
40566 Ericr
Livewrong
pi_221460243
quote:
14s.gif Op woensdag 29 juli 2026 19:27 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Homofobie in de Islam is de absolute norm, dat is niet slechts iets dat je terugvindt bij extremisten.
Ja en ze willen ook het liefst allemaal op ze inrijden natuurlijk.

Homo haat of afkeer is verder natuurlijk niet moslim eigen. Genoeg andere groepen die er ook niks mee op hebben en het liefst terug willen naar een samenleving waar alleen man/vrouw relaties bestaan.

Maar generaliseer vooral verder
. Op naar het volgende voorval en de cyclus herhalen.
pi_221460244
quote:
Waar staat hier dat je de lul bent als homo in Marokko en Tunesië?
  woensdag 29 juli 2026 @ 19:57:21 #150
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_221460248
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2026 19:56 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, dat verklaart jouw kleuring in deze.

Alles wat niet anti moslim is, is propaganda...

Zelfs een schilderij dat Ahmed Aboutaleb heeft onthuld...
Beide zijn geen "nieuws" het zijn vooropgezette PR stunts.
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')