Correct.quote:Op woensdag 29 juli 2026 19:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Weet je,als moslims niet vrijwel letterlijk dagelijks op een vergelijkbare manier in het nieuws zouden komen werd er ook niet op ze af gegeven, het is maar een idee hoor.
Net als homo's zeker?quote:Op woensdag 29 juli 2026 19:10 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Correct.
Het negatieve stereotype van de Islam is volledig te wijten aan het gedrag van moslims zelf.
VER-GE-LIJK-BAAR.quote:Op woensdag 29 juli 2026 19:09 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het leuke is dat amper een dag geleden de media nog werd verguisd omdat ze dat niet in het nieuws brengen..
En nu gebeurt dat bijna letterlijk dagelijks...
Nou, we zijn een aantal dagen verder.
In welke stad is de volgende moslim met een auto op een menigte in gereden?
Je weet toch dat alle moslims de kafirs willen overrijden. Volstrekt legitiem natuurlijk om een niet homogene groep te haten of op zijn minst een afkeer van te hebben vanwege het gedrag van doorgeslagen extremisten.quote:
Nou ja, dat is dus een beetje het probleem met fora als fok. Men zoekt naast dit soort gebeurtenissen met grote impact het internet af naar zo ongeveer elk incident in heel Europa met binnen de eu 450M inwoners. Als je fok mag geloven staat alles in de fik en leven we in een soort van Mad Max achtige maatschappij, maar het tegendeel is waar natuurlijk. Maar ja, dat past niet binnen het narratief dat hier doorgaans wordt gepropageerd natuurlijk.quote:Op woensdag 29 juli 2026 18:40 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Opvallend wel. In een gehucht met 4 miljoen inwoners.
quote:Op woensdag 29 juli 2026 19:21 schreef Ericr het volgende:
[..]
Je weet toch dat alle moslims de kafirs willen overrijden. Volstrekt legitiem natuurlijk om een niet homogene groep te haten of op zijn minst een afkeer van te hebben vanwege het gedrag van doorgeslagen extremisten.
Hoeveel geld gaat er eigenlijk naar terrorisme bestrijding i.v.m. de Islam? Dat komt ook nog eens bij alle kosten op.quote:Op woensdag 29 juli 2026 18:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bij een massale iftar op de Dam is het dan miraculeus niet nodig, apart hoe dat werkt niet?
Nee hoor, maar deze aanslag vormt vooral het zoveelste bewijs dat de Islam in het Westen voor gevaar zorgt. Met name voor bepaalde groepen zoals ons homo's.quote:Op woensdag 29 juli 2026 19:00 schreef Wantie het volgende:
[..]
Oh, ik snap heel goed dat deze aanslag in Duitsland wordt gebruikt om hier in Nederland af te geven op moslims.
Homofobie in de Islam is de absolute norm, dat is niet slechts iets dat je terugvindt bij extremisten.quote:Op woensdag 29 juli 2026 19:21 schreef Ericr het volgende:
[..]
Je weet toch dat alle moslims de kafirs willen overrijden. Volstrekt legitiem natuurlijk om een niet homogene groep te haten of op zijn minst een afkeer van te hebben vanwege het gedrag van doorgeslagen extremisten.
Dat zijn de ergste. Een gevaar voor anderen. Willen deugen, maar straks wanneer het te laat is gaan de ogen open. Het is niet eens een discussie. Iedereen weet dat homo haat het grootste is in de Islam.quote:Op woensdag 29 juli 2026 19:26 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee hoor, maar deze aanslag vormt vooral het zoveelste bewijs dat de Islam in het Westen voor gevaar zorgt. Met name voor bepaalde groepen zoals ons homo's.
Ik vind het ook opmerkelijk dat jij als mede homo hier in de bres springt voor de Islam, je hebt in eerdere discussies wel eens met harde woorden gesproken over Christenen en homofobie, maar mbt moslims, waar homofobie véél breder verspreid zit, kom je met bagatelliserende opmerkingen en probeer je soms zelfs het beeld op te tuigen dat dit prima samengaat. Dat mag natuurlijk, maar je zit vooral hier jezelf echt gigantisch te gaslighten.
Er zijn 2 miljard moslims. Die alle 2 miljard afdoen als slecht zegt meer over je eigen gebrekkige wereldbeeld dan alle moslims.quote:Op woensdag 29 juli 2026 19:27 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Homofobie in de Islam is de absolute norm, dat is niet slechts iets dat je terugvindt bij extremisten.
Misschien kun je er eens inhoudelijk op ingaan i.p.v. weer een simpele oneliner. Laat ons eens wat bewijs zien, dat de Islam homo's accepteert. Geef ons een land, een voorbeeld. Ik wacht.quote:Op woensdag 29 juli 2026 19:31 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Moslimhaat is bij onze vrienden op Fok de absolute norm. Dat is iets wat je buiten Fok slechts vindt bij de extremisten.
Ja, die FOK!kers doen niets anders dan moskeen in de fik steken, op iftars inrijden, moslims op straat neersteken etc etc. En de moslimhaat staat verplicht in de FOK! koran, de policy.quote:Op woensdag 29 juli 2026 19:31 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Moslimhaat is bij onze vrienden op Fok de absolute norm. Dat is iets wat je buiten Fok slechts vindt bij de extremisten.
Er zijn 2 miljard moslims. Die alle 2 miljard afdoen als slecht zegt meer over je eigen gebrekkige wereldbeeld dan alle moslims.
Nee, het zoveelste bewijs dat moslimterrorisme een probleem is dat had moet worden aangepakt.quote:Op woensdag 29 juli 2026 19:26 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee hoor, maar deze aanslag vormt vooral het zoveelste bewijs dat de Islam in het Westen voor gevaar zorgt. Met name voor bepaalde groepen zoals ons homo's.
Niet voor de islam.quote:Ik vind het ook opmerkelijk dat jij als mede homo hier in de bres springt voor de Islam,
Het tegenovergestelde gebeurt ook: homofobie vanuit de autochtone deel van de bevolking wordt gebagatelliseerd door te stellen dat het de schuld is van de homo's zelf, die Pride door hun strot drukken.quote:je hebt in eerdere discussies wel eens met harde woorden gesproken over Christenen en homofobie, maar mbt moslims, waar homofobie véél breder verspreid zit, kom je met bagatelliserende opmerkingen en probeer je soms zelfs het beeld op te tuigen dat dit prima samengaat. Dat mag natuurlijk, maar je zit vooral hier jezelf echt gigantisch te gaslighten.
Jij wilt hiermee beweren dat Moslims niets anders doen dan dat?quote:Op woensdag 29 juli 2026 19:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, die FOK!kers doen niets anders dan moskeen in de fik steken, op iftars inrijden, moslims op straat neersteken etc etc. En de moslimhaat staat verplicht in de FOK! koran, de policy.
Hele redelijke vergelijking wel, paar forum users vs een wereldwijde religie.
Ik denk dat je me verward met iemand anders. Waarom zou ik met bewijs moeten komen dat ze geaccepteerd worden, de enige landen die homoseksuele uitingen niet accepteren zijn landen die de Sharia hanteren.quote:Op woensdag 29 juli 2026 19:32 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Misschien kun je er eens inhoudelijk op ingaan i.p.v. weer een simpele oneliner. Laat ons eens wat bewijs zien, dat de Islam homo's accepteert. Geef ons een land, een voorbeeld. Ik wacht.
Die autochtonen die dat zeggen sporen ook niet. Maar die zijn er ook zeker ja. Verschil is wel dat wij die ook veroordelen zoals ieder weldenkend mens zal doen.quote:Op woensdag 29 juli 2026 19:36 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, het zoveelste bewijs dat moslimterrorisme een probleem is dat had moet worden aangepakt.
Maar dat gaat je niet lukken door alle moslims over 1 kam te scheren.
Dan bereik je eerder het tegenovergestelde.
[..]
Niet voor de islam.
Ik geef alleen aan dat je niet een hele groep verantwoordelijk kunt houden voor de misdaden van individuen.
[..]
Het tegenovergestelde gebeurt ook: homofobie vanuit de autochtone deel van de bevolking wordt gebagatelliseerd door te stellen dat het de schuld is van de homo's zelf, die Pride door hun strot drukken.
Voor heel veel anders komen ze anders niet in het nieuwsquote:Op woensdag 29 juli 2026 19:37 schreef Wantie het volgende:
[..]
Jij wilt hiermee beweren dat Moslims niets anders doen dan dat?
Ik vond het vooral vrij ironisch dat de grootste criticasters van de LGTBHQI+ gemeenschap hier de hele dag lopen te mekkeren over het feit dat moslims intolerant zijn jegens homos, iets met een pot en een ketel.quote:Op woensdag 29 juli 2026 19:32 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Misschien kun je er eens inhoudelijk op ingaan i.p.v. weer een simpele oneliner. Laat ons eens wat bewijs zien, dat de Islam homo's accepteert. Geef ons een land, een voorbeeld. Ik wacht.
Grappig dat je dat onderscheid wel kunt maken als ‘t om Fok gaat maar niet als ‘t om moslims gaat.quote:Op woensdag 29 juli 2026 19:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, die FOK!kers doen niets anders dan moskeen in de fik steken, op iftars inrijden, moslims op straat neersteken etc etc. En de moslimhaat staat verplicht in de FOK! koran, de policy.
Hele redelijke vergelijking wel, paar forum users vs een wereldwijde religie.
In dit soort topics komt iedereen voor LGTBHQI+ op. Wel mooi om te zien.quote:Op woensdag 29 juli 2026 19:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vond het vooral vrij ironisch dat de grootste criticasters van de LGTBHQI+ gemeenschap hier de hele dag lopen te mekkeren over het feit dat moslims intolerant zijn jegens homos, iets met een pot en een ketel.
Zoals ik probeerde duidelijk te maken, het staat hier niet in het heilige handboek he?quote:Op woensdag 29 juli 2026 19:38 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Grappig dat je dat onderscheid wel kunt maken als ‘t om Fok gaat maar niet als ‘t om moslims gaat.
Die personen veroordeel je.quote:Op woensdag 29 juli 2026 19:38 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Die autochtonen die dat zeggen sporen ook niet. Maar die zijn er ook zeker ja. Verschil is wel dat wij die ook veroordelen zoals ieder weldenkend mens zal doen.
quote:Op woensdag 29 juli 2026 19:37 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Ik denk dat je me verward met iemand anders. Waarom zou ik met bewijs moeten komen dat ze geaccepteerd worden, de enige landen die homoseksuele uitingen niet accepteren zijn landen die de Sharia hanteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |