Die betonblokken waren 10+ jaar geleden niet nodig.quote:Op woensdag 29 juli 2026 17:48 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wij hebben die samenleving gemaakt?
Terroristisme is van alle tijden.
Dat krijgen we helaas de wereld niet uit.
Ze zijn er sinds de aanslag in Apeldoorn.quote:Op woensdag 29 juli 2026 17:52 schreef Perrin het volgende:
[..]
Die betonblokken waren 10+ jaar geleden niet nodig.
Dat moet je aan jezelf vragen.quote:Dit is onze samenleving nu. Waar dat wel nodig is.
Waarom willen we dat?
En nu duiken.quote:Op woensdag 29 juli 2026 17:05 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, dat soort insinuerende vragen ga ik niet beantwoorden.
Die zijn op de man en niet op het onderwerp.
[..]
Ja, dat jij op de man speelt, maar te laf bent dat toe te geven...
Yup, jij stelt je laf op door te ontkennen dat je op de man speelt.quote:Op woensdag 29 juli 2026 17:56 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En nu duiken.
Maar een ander laf noemen. Goed dit.
Deze reactiequote:Op woensdag 29 juli 2026 17:55 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ze zijn er sinds de aanslag in Apeldoorn.
Daarvoor was niemand in Nederland op het idee gekomen om op die manier een aanslag te plegen.
[..]
Dat moet je aan jezelf vragen.
Ik schaar me niet onder die 'we'.
Uiteraard niet, de Merkellego in Duitsland, de "diversity barriers" in het VK, ze staan inmiddels overal in het westen.quote:Op woensdag 29 juli 2026 18:27 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Deze reactieje weet dondersgoed dat de huidige maatregelen geen fuck te maken hebben met types als karst t.
Hij heeft gistermiddag ergens het geval Apeldoorn uit zijn reet getrokken en die casus blijft trouw dienst doen.quote:Op woensdag 29 juli 2026 18:27 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Deze reactieje weet dondersgoed dat de huidige maatregelen geen fuck te maken hebben met types als karst t.
Karst gaat inderdaad geen aanslag meer plegen.quote:Op woensdag 29 juli 2026 18:27 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Omarm de continue dreiging van terrorisme, het hoort bij de vooruitgang die we maken als samenleving.quote:Op woensdag 29 juli 2026 18:32 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Hij heeft gistermiddag ergens het geval Apeldoorn uit zijn reet getrokken en die casus blijft trouw dienst doen.
Ik heb mijn in Berlijn wonende broertje gevraagd wat hij hiervan heeft gemerkt. Het antwoord was: geen reet.quote:Op woensdag 29 juli 2026 18:36 schreef Perrin het volgende:
[..]
Omarm de continue dreiging van terrorisme, het hoort bij de vooruitgang die we maken als samenleving.
Daarom hebben ze in Polen ook geen betonblokken. Geen Karst T en suzuki Swifts.quote:Op woensdag 29 juli 2026 18:36 schreef Perrin het volgende:
[..]
Omarm de continue dreiging van terrorisme, het hoort bij de vooruitgang die we maken als samenleving.
Opvallend wel. In een gehucht met 4 miljoen inwoners.quote:Op woensdag 29 juli 2026 18:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb mijn in Berlijn wonende broertje gevraagd wat hij hiervan heeft gemerkt. Het antwoord was: geen reet.
Precies.quote:Op woensdag 29 juli 2026 18:39 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Daarom hebben ze in Polen ook geen betonblokken. Geen Karst T en suzuki Swifts.
Dat gebukt gaat onder terreur...quote:Op woensdag 29 juli 2026 18:40 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Opvallend wel. In een gehucht met 4 miljoen inwoners.
zucht. Je snapt er kennelijk echt niks van. Of je speelt domquote:Op woensdag 29 juli 2026 18:36 schreef Wantie het volgende:
[..]
Karst gaat inderdaad geen aanslag meer plegen.
Feit is dat we die blokken gebruiken sinds zijn aanslag.
En dat mag blijkbaar niet benoemd worden.
Precies.quote:Op woensdag 29 juli 2026 18:42 schreef Wantie het volgende:
[..]
Precies.
En in Nederland rijden er gemiddeld 10 terroristen per jaar in op menigtes, dus zijn dit soort maatregelen helaas nodig...
Dat zal de dokter ook verteld hebben aan de nabestaanden.quote:
Bij een massale iftar op de Dam is het dan miraculeus niet nodig, apart hoe dat werkt niet?quote:Op woensdag 29 juli 2026 18:45 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Precies.
En daar schrikken ze in Europa zo van dat ze nagenoeg altijd maar betonblokken neerleggen bij grote publieke evenementen.
Behalve dan in Polen. Die hebben geen Karst T, Suzuki en koninginnedag.
Daar zal Wantie ongetwijfeld een enorm futiel gegeven als doorslaggevende reden aanwijzen.quote:Op woensdag 29 juli 2026 18:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bij een massale iftar op de Dam is het dan miraculeus niet nodig, apart hoe dat werkt niet?
Nee, ik geniet van de krampachtigheid hier...quote:Op woensdag 29 juli 2026 18:48 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Daar zal Wantie ongetwijfeld een enorm futiel gegeven als doorslaggevende reden aanwijzen.
Oh, ik snap heel goed dat deze aanslag in Duitsland wordt gebruikt om hier in Nederland af te geven op moslims.quote:Op woensdag 29 juli 2026 18:45 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
zucht. Je snapt er kennelijk echt niks van. Of je speelt dom
Moslims worden gewoon zoveel gediscrimineerd, achtergesteld, beledigd, onheus bejegend en bedreigd, dat de politie al direct op die iftar aanwezig is.quote:Op woensdag 29 juli 2026 18:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bij een massale iftar op de Dam is het dan miraculeus niet nodig, apart hoe dat werkt niet?
Weet je,als moslims niet vrijwel letterlijk dagelijks op een vergelijkbare manier in het nieuws zouden komen werd er ook niet op ze af gegeven, het is maar een idee hoorquote:Op woensdag 29 juli 2026 19:00 schreef Wantie het volgende:
[..]
Oh, ik snap heel goed dat deze aanslag in Duitsland wordt gebruikt om hier in Nederland af te geven op moslims.
Ik zeg altijd; als Wilders liep te zeiken over witte konijntjes, dan had hij lang niet zo veel succes.quote:Op woensdag 29 juli 2026 19:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Weet je,als moslims niet vrijwel letterlijk dagelijks op een vergelijkbare manier in het nieuws zouden komen werd er ook niet op ze af gegeven, het is maar een idee hoor.
Het leuke is dat amper een dag geleden de media nog werd verguisd omdat ze dat niet in het nieuws brengen..quote:Op woensdag 29 juli 2026 19:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Weet je,als moslims niet vrijwel letterlijk dagelijks op een vergelijkbare manier in het nieuws zouden komen werd er ook niet op ze af gegeven, het is maar een idee hoor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |