Ligt muti in het ziekenhuis?quote:Op woensdag 29 juli 2026 06:11 schreef mario390 het volgende:
Ben schlecht aufgelegt mutti is naar ziekenhuis gegangen
Mario ga je nu weer beginnen, je doet het zelf hoorquote:Op woensdag 29 juli 2026 06:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
Nee dat werd je niet julie met provozieren zijn an mijn vakanties schuld
rechtsboven in je scherm zie je een kruisje als je daar op klikt ben je van alle ellende afquote:Op woensdag 29 juli 2026 06:17 schreef mario390 het volgende:
Oh mann mann wat zoll ik doen tegen de quälgeiste hier😡
Het is niet gezellig als me altijd jemand inhaltquote:Op woensdag 29 juli 2026 06:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mario ga je nu weer beginnen, je doet het zelf hoor
Boos reageren als mensen bolken en punten willen hebben.
ALs jij post bolk je ook iemand. Nogmaals hou het gezellig
Dat is het spel Mario, jij haalt toch ook mensen inquote:Op woensdag 29 juli 2026 06:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
Het is niet gezellig als me altijd jemand inhalt
Mit koffie oder theequote:
Damit zeg je zo als jemand tegen provozieren niet kann zoll man zich uitloggen man man manquote:Op woensdag 29 juli 2026 06:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
rechtsboven in je scherm zie je een kruisje als je daar op klikt ben je van alle ellende af
Of je speelt gewoon het spel?quote:Op woensdag 29 juli 2026 06:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
Damit zeg je zo als jemand tegen provozieren niet kann zoll man zich uitloggen man man man
Koffieee natuurlijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |