abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221456604
Frans is een viezerik. Hij kent zijn publiek goed. Dit gaat niet verder dan zijn publiek stroop op de mond smeren. Er moet ook niet te lang over nagedacht worden.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 29 juli 2026 @ 11:51:35 #177
485843 crew  Jippie
pi_221457379
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 19:54 schreef Hexagon het volgende:

Verder weer typisch ""Huuuuuuuuuuuh, iemand heeft kritiek op Israel, aNtiSeMiTiSmE!!!!"
Je weet dat door users verwijderde tekst zichtbaar blijft en dat daar ook een note voor kan worden gezet?

'Bezint eer gij begint'

Ditmaal heeft een quote je opmerking voor het nageslacht bewaard.
  woensdag 29 juli 2026 @ 12:09:14 #178
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221457559
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 22:07 schreef quo_ het volgende:
Hou eens op met je Wilders obsessie, totaal niet relevant voor dit topic.
Punt is, als je gaat zeiken over verspild belastinggeld. Is Frans lang niet de eerste bij wie je moet zijn.

Klop eerst eens aan bij integriteitsschandaalVVD´ers of extreemrechtse sabotageclowns of terreurboeren.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  woensdag 29 juli 2026 @ 12:15:05 #179
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221457580
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 09:39 schreef Pajanus het volgende:

[..]
ik weet helaas niet hoe ik 't zo mooi kan quoten zoals jij dat doet maar enfin.
Quoten is toch vrij eenvoudig zou je zeggen?
quote:

[..]
Dit conflict, de gevechten etc speelt al veel langer dan 7 oktober 2023 dus dat gaat toch ook niet op? m.a.w. ja dat is wel een vervolg van wat Israel al jarenlang doet.
Niet dat Palestina hierin het wel goed doet. Dat wil ik helemaal niet zeggen.
Daarnaast lijk je je niet geheel de geschiedenis van dit conflict te beseffen. Dit conflict is ooit begonnen met geweld van Arabieren tegen Joden en er zijn verscheidene oorlogen gestart door de Arabieren (Palestijnen), die tevens meerdere kansen op een tweestatenoplossing hebben afgewezen.
quote:

[..]
Mensen zijn uiteindelijk gewoon apen en volgen de rest.
Je bent het ook niet eens met wat ik stel dan? Als vanaf morgen de belgen oid. je buurdorp platbombarderen en je famillie daarbij overlijdt dan is dat prima? na de 10e actie wens je niet liever dat alle belgen maar platgaan?
Mensen zijn op nagenoeg alle mogelijke manieren stukken meer ontwikkeld dan apen, het is nogal denigrerend om te zoen alsof mensen niet beter zouden zijn dan dat. Bovendien ga je hier in de basis er weer vanuit dat de Palestijnen slechts reageren op Israël. Dat is niet zo. Zij zijn de aanstichters van dit conflict. Zij zijn de oorzaak.
quote:

[..]
Zo zie je maar dat wij compleet andere gesprekken/beelden hebben.
Jij hebt het over een strategische winnaar misschien. Ik heb het er over dat er uiteindelijk duizenden, tienduizenden slachtoffers zijn voor een relatief klein stuk waardeloos grond.
Tja, de Palestijnen zijn zelf bereid om veel van hun mensen op te offeren. Dit is trouwens ook de reden waarom zij zoveel kinderen hebben. Men weet dat een aanzienlijk deel daarvan als martelaar om te leven zal komen. Zo zei Yasser Arafat ooit eens, ''The womb of the Arab woman is my strongest weapon''. Het staat de Palestijnen natuurlijk vrij om de wapens neer te leggen, dat doen ze echter niet omdat men het idee heeft dat Israël vernietigd moet worden, alle Joden afgeslacht en dit hun grondgebied is.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_221457597
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 10:59 schreef Redlipslayd het volgende:
Elk woord en elke vergelijking die de heer Timmermans heeft gemaakt, is 100% de waarheid. Dus, zionisten en fascisten, blijf lekker in jullie sop gaar koken. ^O^
Zeker....
100% de waarheid....
:')

Islam hoort al 2000 jaar bij Europa’

Was getekend
Frans Timmermans...

En dan die walgelijke leugens over MH17...

Ja, hij spreekt 100% de waarheid hoor...
pi_221457607
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 12:09 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Punt is, als je gaat zeiken over verspild belastinggeld. Is Frans lang niet de eerste bij wie je moet zijn.

Klop eerst eens aan bij integriteitsschandaalVVD´ers of extreemrechtse sabotageclowns of terreurboeren.
Ook totaal niet relevant, weer eentje in de catgorie "ja maar hunnie dan".
-
  woensdag 29 juli 2026 @ 12:26:18 #182
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_221457640
quote:
14s.gif Op woensdag 29 juli 2026 08:55 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat staat er niet. Er staat 'deze oorlog'. Dat is iets anders dan 'dit conflict'. Dat speelt al langer en is door de Arabieren/Palestijnen begonnen in eerste helft van de 20e eeuw.
Jij bent wel heel selectief mbt waar je start he?

Waarom negeer je de aanslagen gepleegd door Joodse terroristen die er uiteindelijk mede toe geleid hebben dat het Verenigd Koninkrijk instemde met de vorming van de staat Israël?
Krekker is de bom!
  woensdag 29 juli 2026 @ 12:48:46 #183
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221457771
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2026 12:26 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
Jij bent wel heel selectief mbt waar je start he?

Waarom negeer je de aanslagen gepleegd door Joodse terroristen die er uiteindelijk mede toe geleid hebben dat het Verenigd Koninkrijk instemde met de vorming van de staat Israël?
Dat is omdat dit pas later volgde. Dat was eind jaren 1930 en 1940 door de terreurgroeperingen Lehi en Irgun. Geweld van Arabieren jegens de Joodse gemeenschappen was op grote schaal al bezig in de jaren 1920.

Dit is ook waarom in 1920 de Hagganah werd opgericht, wat een voorloper was van het Israëlische leger. Die was specifiek in het leven geroepen als beschermer van de Joodse gemeenschappen daar tegen geweld van Arabieren. Zie ook:
quote:
After the 1920 Nebi Musa riots, the Jewish leadership in Palestine believed that the British, to whom the League of Nations had given a mandate over Palestine in 1920, had no desire to confront local Arab groups that frequently attacked Palestinian Jews. Believing that they could not rely on the British administration for protection from these gangs, the Jewish leadership created the Haganah to protect Jewish farms and kibbutzim.

In addition to guarding Jewish communities, the role of the Haganah was to warn the residents of and repel attacks by Palestinians. In the period between 1920 and 1929, the Haganah lacked a strong central authority or coordination. Haganah "units" were very localized and poorly armed: they consisted mainly of Jewish farmers who took turns guarding their farms or their kibbutzim.

Bron
Ik ben dus niet selectief, ik hanteer een chronologische benadering als het gaat om de geschiedenis. Jij springt ergens rond de jaren 1940 in.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 29 juli 2026 @ 12:54:22 #184
485843 crew  Jippie
pi_221457813
Hou het on-topic en blijf weg van persoonlijke aanvallen

pi_221457869
quote:
Uitspraken van Frans Timmermans zijn onder een vergrootglas komen te liggen nu het Centraal Joods Overleg premier Rob Jetten heeft opgeroepen afstand te doen van deze uitspraken.
Ik weet niet of dat Centraal Joods Overleg volstrekt achterlijk is of iets, maar waarom zou premier Rob Jetten in godsnaam afstand moeten doen van iets wat iemand zegt die niet in zijn kabinet zit, sterker nog, niet eens meer politiek actief is?

Schiet mij maar lek, maar daar heeft Jetten toch helemaal geen flikker (pun not intended ;) ) mee te maken?

8)7
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_221457880
quote:
2s.gif Op woensdag 29 juli 2026 12:54 schreef Jippie het volgende:
Hou het on-topic en blijf weg van persoonlijke aanvallen

[ afbeelding ]
Wtf is dat voor smiley. _O-!
vosss is de naam,
pi_221457886
Ow, ze hebben die boomknuffelaar een titel gegeven. :')

Dat had ik ff gemist.
vosss is de naam,
  woensdag 29 juli 2026 @ 13:12:50 #188
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_221457904
Kan ie niet gewoon eens zijn bek houden en gaan vissen. Win-win voor iedereen 👍👍
"Hoka Hey!"
pi_221457916
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 12:09 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

"Whataboutism is a rhetorical deflection tactic used to respond to an accusation or difficult question with a counter-accusation instead of addressing the original point. It relies on phrases like "what about..." to shift focus, imply hypocrisy, and avoid accountability."
  woensdag 29 juli 2026 @ 13:27:43 #190
486919 Swango
Just saying
pi_221458017
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 09:14 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Kijk de holocaust is vreselijk geweest zoiets mag nooit meer gebeuren
Maar als Israël zelf een volk wil uitroeien/wegjagen dan is de vergelijking met de holocaust zo vreemd toch niet
Tussen de 22.000 en 25.000 volwassen terroristen zijn er gedood in Gaza. Als het geen terroristen waren geweest, dan hadden ze nog geleefd.
Hoeveel joodse terroristen heeft nazi Duitsland vermoord?
  woensdag 29 juli 2026 @ 13:35:52 #191
486919 Swango
Just saying
pi_221458073
quote:
7s.gif Op woensdag 29 juli 2026 13:08 schreef vosss het volgende:

[..]
Ik weet niet of dat Centraal Joods Overleg volstrekt achterlijk is of iets, maar waarom zou premier Rob Jetten in godsnaam afstand moeten doen van iets wat iemand zegt die niet in zijn kabinet zit, sterker nog, niet eens meer politiek actief is?

Schiet mij maar lek, maar daar heeft Jetten toch helemaal geen flikker (pun not intended ;) ) mee te maken?

8)7
Omdat Rob Jetten Frans Timmermans heeft aangewezen/aangeprezen als minister van Staat, bovendien is hij onze premier. Als Jetten hiervoor wegloopt, daalt hij metersdiep in mijn achting.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')