zit je nog binnen de 14 dagen? stuur alles dan terug. zo niet? dan zul je het netjes af moeten handelen.quote:Op woensdag 29 juli 2026 20:48 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels serieuze buyers remorse, om eerlijk te zijn. Nu ik het spul in handen heb, is het duidelijk dat dit geen 200 piek waard is. Ik zou er geen 50 voor overhebben.
Flight sim blijft hoe dan ook een dure hobby. Ik heb er inmiddels ruim 15k in gestoken, dan heb je wel wat staan. Mijn volgende (en waarschijnlijk laatste grote) investering wordt een motion simulation chair: een stoel die meegaat met het vliegtuig, dus omhoog, omlaag en lateraal bij stijgen, dalen en banken. Prijs: net geen 7000 euro. Ik denk dat ik hem morgen bestel.
Hopelijk sturen ze er daar ook meteen twee van.
https://dofreality.com/pr(...)-sim-6-axis-hero-h6/
Ja, ik zit nog binnen de 14 dagen. Maar ik neem mijn verlies. Ik was zelf dom genoeg om dit te kopen en het terugsturen is me te veel gedoe, daar worden zij ook niet vrolijk van.quote:Op woensdag 29 juli 2026 22:08 schreef freak1 het volgende:
zit je nog binnen de 14 dagen? stuur alles dan terug. zo niet? dan zul je het netjes af moeten handelen.
zucht. ik snap dit hele topic dan niet. wel/niet/wel/niet/wel/niet.quote:Op woensdag 29 juli 2026 22:10 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ja, ik zit nog binnen de 14 dagen. Maar ik neem mijn verlies. Ik was zelf dom genoeg om dit te kopen en het terugsturen is me te veel gedoe, daar worden zij ook niet vrolijk van.
Ik hoop stiekem dat ze niks meer van zich laten horen. Wishful thinking, ik weet het. Mijn plan is voorlopig niks te doen. Pas als ze opnieuw contact opnemen, leg ik de hele situatie uit. Niet de netste aanpak misschien, maar ik gok erop dat ze het erbij laten.quote:Op woensdag 29 juli 2026 22:12 schreef freak1 het volgende:
[..]
zucht. ik snap dit hele topic dan niet. wel/niet/wel/niet/wel/niet.
reken er verder wel op dat je je huidige setup uit elkaar zult moeten draaien en er het ene of het andere vna zal moeten maken. of moet bijbetalen. maar je kunt niet met een frankenstein van beiden blijven rommelen en hopen dat ze het maar vergeten.
ah. je wilt dus de boel jatten. prima, maar zeg dat dan.quote:Op woensdag 29 juli 2026 22:17 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ik hoop stiekem dat ze niks meer van zich laten horen. Wishful thinking, ik weet het. Mijn plan is voorlopig niks te doen. Pas als ze opnieuw contact opnemen, leg ik de hele situatie uit. Niet de netste aanpak misschien, maar ik gok erop dat ze het erbij laten.
Ik verwacht eigenlijk wel dat ze morgen of vrijdag nog reageren. Maar als ze voor maandag nog niets van zich hebben laten horen, heb ik misschien geluk.
Man lul nietquote:Op zondag 9 augustus 2026 22:20 schreef -Deluzion- het volgende:
Ik wil uiteraard graag meewerken aan een oplossing
quote:Op woensdag 29 juli 2026 22:10 schreef -Deluzion- het volgende:
Maar ik neem mijn verlies. Ik was zelf dom genoeg om dit te kopen en het terugsturen is me te veel gedoe, daar worden zij ook niet vrolijk van.
Dit is verre van kansloos. Een mens zit vol met emoties en het kan even duren voordat je alles weer logisch op een rijtje hebt. Hoe ik er op dat moment over dacht, hoeft een paar dagen later helemaal niet meer hetzelfde te zijn. Je slaapt een paar nachten, krijgt wat afstand en dan valt alles vaak weer beter op zn plek.quote:Op zondag 9 augustus 2026 23:06 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Man lul niet![]()
Kansloos dit, niet WGR waardig.
[..]![]()
Ik heb het topic nog eens herlezen en je hebt gelijk: mijn reacties slaan helemaal nergens op, dit ga je glansrijk winnen bij een rechterquote:Op maandag 10 augustus 2026 02:13 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Dit is verre van kansloos. Een mens zit vol met emoties en het kan even duren voordat je alles weer logisch op een rijtje hebt. Hoe ik er op dat moment over dacht, hoeft een paar dagen later helemaal niet meer hetzelfde te zijn. Je slaapt een paar nachten, krijgt wat afstand en dan valt alles vaak weer beter op zn plek.
Ik vind juist jouw soort reacties altijd zo kansloos.
Opnieuw zo’n onnodig botte en weinig begripvolle reactie. Dat gedoe over een rechter slaat ook nergens op: alsof een rechtszaak hier uberhaupt aan de orde is. Tegen de tijd dat zoiets zover zou komen, is er allang een oplossing gevonden. Je kunt ook gewoon normaal reageren zonder meteen sarcastisch te doen. Dit is precies het soort kansloze reactie waarmee je iemand alleen maar wegjaagt uit een topic.quote:Op maandag 10 augustus 2026 02:38 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Ik heb het topic nog eens herlezen en je hebt gelijk: mijn reacties slaan helemaal nergens op, dit ga je glansrijk winnen bij een rechter![]()
Succes met je onderdelenlijst![]()
![]()
Ik kan idd weinig begrip opbrengen voor je opstelling, dat klopt. Maar de TS wegjagen uit z’n eigen topic …. nèhquote:Op maandag 10 augustus 2026 02:54 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Opnieuw zo’n onnodig botte en weinig begripvolle reactie. Dat gedoe over een rechter slaat ook nergens op: alsof een rechtszaak hier uberhaupt aan de orde is. Tegen de tijd dat zoiets zover zou komen, is er allang een oplossing gevonden. Je kunt ook gewoon normaal reageren zonder meteen sarcastisch te doen. Dit is precies het soort kansloze reactie waarmee je iemand alleen maar wegjaagt uit een topic.
quote:Op maandag 10 augustus 2026 02:54 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Opnieuw zo’n onnodig botte en weinig begripvolle reactie. Dat gedoe over een rechter slaat ook nergens op: alsof een rechtszaak hier uberhaupt aan de orde is. Tegen de tijd dat zoiets zover zou komen, is er allang een oplossing gevonden. Je kunt ook gewoon normaal reageren zonder meteen sarcastisch te doen. Dit is precies het soort kansloze reactie waarmee je iemand alleen maar wegjaagt uit een topic.
even meteen dan beide heren meepakken;quote:Op maandag 10 augustus 2026 04:43 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Ik kan idd weinig begrip opbrengen voor je opstelling, dat klopt. Maar de TS wegjagen uit z’n eigen topic …. nèh
letterlijk de allereerst zin in het topic zegt dat TS contact heeft opgenomen omdat hij een deel van zijn bestelling miste en niet door had dat hij 2 maal een stand had gehad.quote:Op maandag 10 augustus 2026 07:33 schreef Basp1 het volgende:
Ts had nooit iets moeten melden dan was de leverancier waarschijnlijk pas bij een voorraad telling er achter gekomen en nooit meer kunnen achterhalen waar die 2 set naar toe was gestuurd.
Ja in zijn impulsiviteit hij had gewoon eerst kunnen uitzoeken wat hij nu wel geleverd had gekregen en is daar later alsnog achter gekomen. Soms is het verstandiger om een paar dagen te wachten als je iets meer hebt uitgezocht.quote:Op maandag 10 augustus 2026 08:03 schreef freak1 het volgende:
[..]
letterlijk de allereerst zin in het topic zegt dat TS contact heeft opgenomen omdat hij een deel van zijn bestelling miste en niet door had dat hij 2 maal een stand had gehad.
Of je mietert meteen 2 pakken met 138 schroeven door elkaar en begint dan pas met nadenken.quote:Op maandag 10 augustus 2026 10:59 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ja in zijn impulsiviteit hij had gewoon eerst kunnen uitzoeken wat hij nu wel geleverd had gekregen en is daar later alsnog achter gekomen. Soms is het verstandiger om een paar dagen te wachten als je iets meer hebt uitgezocht.
Op zich niet ongewoon bij de jeugd van tegenwoordig. Een van mijn adagio's: "RTFM".quote:Op maandag 10 augustus 2026 11:09 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Of je mietert meteen 2 pakken met 138 schroeven door elkaar en begint dan pas met nadenken.
“Goh, verrek, geen handleiding?![]()
![]()
”
mwah, ik weet niet of dat helemaal aan TS is aan te rekenen. 2 bruine dozen, zonder markering, geen handleiding, geen stukslijst, ik snap de aanname wel. ja het is lompigheid en ik had ook niet beide dozen tegelijk opengemaakt maar iedereen heeft een ander aanpak...quote:Op maandag 10 augustus 2026 10:59 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ja in zijn impulsiviteit hij had gewoon eerst kunnen uitzoeken wat hij nu wel geleverd had gekregen en is daar later alsnog achter gekomen. Soms is het verstandiger om een paar dagen te wachten als je iets meer hebt uitgezocht.
zie hierbovenquote:Op maandag 10 augustus 2026 11:09 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Of je mietert meteen 2 pakken met 138 schroeven door elkaar en begint dan pas met nadenken.
“Goh, verrek, geen handleiding?![]()
![]()
”
en wat een mooie manier om te laten blijken dat je je enkel meld om een oneliner erin te gooien.quote:Op maandag 10 augustus 2026 12:39 schreef blomke het volgende:
[..]
Op zich niet ongewoon bij de jeugd van tegenwoordig. Een van mijn adagio's: "RTFM".
i would agree with you.quote:Op maandag 10 augustus 2026 15:53 schreef Basp1 het volgende:
Op elke individuele doos moet wel een markering gestaan hebben anders weet elke leverancier totaal niet welk pakje hij nu weer verstuurd heeft / aangeleverd gekregen heeft en zou deze binnen de kortste keren failliet zijn..
daar staat toch geen woord Duits tussen.quote:Op woensdag 29 juli 2026 15:47 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Er stond absoluut niets op de doos behalve afzender, mijn adres en het ordernummer. Geen productomschrijving, geen aanduiding, niets. Alleen het ordernummer. Zo hebben ze het verpakt. Dat is een feit.
Des te meer reden om niet beide dozen maar op één grote hoop te gooien, dan hou je de inhoud toch op z’n minst gescheiden als het allemaal zo vaag voor je is. Juist dán.quote:Op maandag 10 augustus 2026 15:15 schreef freak1 het volgende:
[..]
mwah, ik weet niet of dat helemaal aan TS is aan te rekenen. 2 bruine dozen, zonder markering, geen handleiding, geen stukslijst,
We hebben net een EV gekocht, ook daar zat geen manual meer bij, anders dan het service boekje. Kan me ook niet herinneren de afgelopen jaren een manual ergens bij gezien te hebben, anders dan bij medicatie. Indien nodig zoek ik de online manual op, al voordat ik bestel.quote:Op maandag 10 augustus 2026 18:41 schreef FrancoBolli het volgende:
Des te meer reden om niet beide dozen maar op één grote hoop te gooien, dan hou je de inhoud toch op z’n minst gescheiden als het allemaal zo vaag voor je is. Juist dán.
tja. dat vind jij, dat vind ik, maar ik kan me inleven in iemand die net zijn spaargeld in zon ding heeft gestoken dat die in jeugdig enthousiasme de hele boel meteen opentrekt. genoeg lego sets waar ik ook als een dolle alles op 1 hoop gooie uit blijdschap. dus ik snap het wel.quote:Op maandag 10 augustus 2026 18:41 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Des te meer reden om niet beide dozen maar op één grote hoop te gooien, dan hou je de inhoud toch op z’n minst gescheiden als het allemaal zo vaag voor je is. Juist dán.
Bezint voor ge begint en bij twijfel niet oversteken.
Vind je dit nou nodig? Je komt hiermee niet echt sympathiek op mij over.quote:Op maandag 10 augustus 2026 20:49 schreef freak1 het volgende:
nou is dat bij Opa Blomke sowieso dom gelul achteraf
Meeste manuals staan tegenwoordig online en zit er een QR-code in de doos. En een "Getting started".quote:Op maandag 10 augustus 2026 19:08 schreef blomke het volgende:
[..]
We hebben net een EV gekocht, ook daar zat geen manual meer bij, anders dan het service boekje. Kan me ook niet herinneren de afgelopen jaren een manual ergens bij gezien te hebben, anders dan bij medicatie. Indien nodig zoek ik de online manual op, al voordat ik bestel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |