quote:Op dinsdag 28 juli 2026 18:19 schreef Toine51 het volgende:
[..]
So hé, dat moet wel een grote explosie zijn geweest...
Hier komt ie ook niet terug, hij was eigenlijk ook niet echt heel nuttig meer, want we hebben hier nu zo een GeldAutomaat winkel.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 18:25 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Ik bedoelde uiteraard dat ze hem nooit meer vervangen hebben daarna.
Je, hier ook inmiddels. Maar het was een behoorlijke knal zeg, echt de hele buurt was weer wakker. Weer omdat er niet al te lang daarvoor een, niet misdaad gerelateerd, viskraam door een gaslek midden in de nacht in lucht inging.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 18:43 schreef raptorix het volgende:
[..]
Hier komt ie ook niet terug, hij was eigenlijk ook niet echt heel nuttig meer, want we hebben hier nu zo een GeldAutomaat winkel.
Audi?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 16:49 schreef Tengano het volgende:
Heeft iemand trouwens zwarte Mercedes op zijn bingokaart staan? Op mijn kaart staat busje.
Ben benieuwd wat het wordt.
Het was een BMW M1 las ik in de nieuwslink van Raptorix hierbovenquote:Op dinsdag 28 juli 2026 18:49 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Audi?
En tja, Amsterdam. Wat verwacht je.
quote:Op dinsdag 28 juli 2026 18:51 schreef Tengano het volgende:
[..]
Het was een BMW M1 las ik in de nieuwslink van Raptorix hierboven
Rijd je M, rijd je een 1-serie.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 18:51 schreef Tengano het volgende:
[..]
Heb je je contributie wel betaald?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 18:51 schreef gwn_een_user het volgende:
ik hoorde vandaag uren en urenlang allemaal helikopters boven mijn woning hier idd
amsterdam osdorp...echt waar, tegen het einde vh jaar ben ik hier weg. wat een ongelooflijke KUTbuurt. het wordt hier met de dag erger
Ik had BMW.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 16:49 schreef Tengano het volgende:
Heeft iemand trouwens zwarte Mercedes op zijn bingokaart staan? Op mijn kaart staat busje.
M1 waren wel kanonnen hoor.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 18:51 schreef Tengano het volgende:
[..]
Bij mij staat Audi op de bingokaart.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 16:49 schreef Tengano het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |