abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221459024
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2026 15:19 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
:|W
Soms houden beiden van de hond.

Jij hebt veel te veel regels maar alsnog blijf je gekloot worden. Wat leert jou dat?
Ik ben juist sinds de regels niet meer gekloot. Het komt niet meer tot dates omdat ik meteen afkap bij zulke rode vlaggen.
pi_221459028
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2026 15:19 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
:|W
Soms houden beiden van de hond.

Jij hebt veel te veel regels maar alsnog blijf je gekloot worden. Wat leert jou dat?
Gekloot worden en fuikmensen, fantastisch, die ga ik lenen
pi_221459041
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 16:19 schreef Lulu888 het volgende:

[..]
Ik ben juist sinds de regels niet meer gekloot. Het komt niet meer tot dates omdat ik meteen afkap bij zulke rode vlaggen.
Als alle mannen die je tegenkomt een rode vlag hebben, en ze dus allemaal stinken, zou je ook eens kunnen kijken of de poep niet gewoon onder je eigen schoen zit
pi_221459088
Ik wil even ingaan op het commentaar dat ik te hoge eisen en te hoge verwachtingen van mannen zou hebben. Ik kreeg elders een reactie waarin werd gezegd dat het feit dat ik überhaupt geen mannen met kinderen wil daten, zeker rond hun veertigste, de datingpool al aanzienlijk verkleint. Als ik daarnaast ook nog weiger mannen te daten die veel contact hebben met hun ex, wordt die pool opnieuw kleiner. En als ik vervolgens ook alleen hoogopgeleide mannen wil daten, blijft er volgens die redenering nog maar een heel kleine groep over.

Alleen optimaliseer ik niet op het vinden van een partner. Ik optimaliseer op gelukkig zijn in een relatie. Op het moment dat ik een man met kinderen een kans geef, gebeuren er twee dingen. Ten eerste kom ik terecht in een bestaand gezin waarin niet mijn wensen en verlangens centraal staan, maar de wensen en behoeften van dat bestaande gezin. Dat betekent dat ik degene ben die zich vaker zal moeten aanpassen dan hij. Mijn leven draait immers niet om twee andere mensen, maar om mezelf en mijn partner. Daarnaast vertrouw ik mannen niet die innig contact hebben met hun ex. Dat komt doordat ik meerdere nare ervaringen heb gehad waarbij mannen uiteindelijk vreemdgingen met de vrouw over wie ze tegen mij zeiden dat ze haar niet meer wilden, dat ze een hekel aan haar hadden en dat er niets meer speelde, terwijl ze ondertussen voortdurend bij haar thuis waren vanwege hun kind.

Op het moment dat ik een relatie aanga met zo iemand, ben ik voortdurend onzeker. Ik vraag me continu af wat hij aan het doen is, begin overal spoken te zien, word onrustig, ga aan mezelf twijfelen, raak obsessief bezig met de relatie en uiteindelijk eindigt die relatie toch. Of hij gaat vreemd, of mijn zelfvertrouwen raakt zo beschadigd dat ik me uiteindelijk volledig kwijt ben. Op het moment dat ik een relatie aanga met een man die lager is opgeleid dan ik, heb ik in negen van de tien gevallen ervaren dat die man uiteindelijk mijn carrière probeert te saboteren, mij het gevoel geeft dat ik alles fout doe, dat ik helemaal niet zo slim ben als ik denk en dat ik bovendien arrogant zou zijn zodra ik ergens meer verstand van heb dan hij. Dat zijn geen relaties die ik wil. Dus ja, ik kan een man gaan daten die ik niet aantrekkelijk vind en die bovendien een levensstijl heeft die totaal niet aansluit bij de mijne, maar het enige resultaat daarvan is dat ik wel een relatie heb, terwijl ik me in die relatie extreem ongelukkig, onzeker en onveilig voel.

Ik kan inderdaad al die mannen een kans geven en daarmee de kans vergroten dat ik een relatie krijg, maar als die relatie vervolgens binnen een paar jaar alsnog eindigt en ik in de tussentijd een enorme hekel aan mezelf heb gekregen doordat mijn zelfvertrouwen volledig is afgebroken, dan schiet ik daar niets mee op. Of ik blijf de komende jaren single en ga alleen nog een relatie aan met iemand die echt binnen mijn plaatje past: iemand zonder kinderen, zonder innig contact met exen en vanaf het begin monogaam. Alleen dan ervaar ik een relatie als een verrijking van mijn leven. En als zo iemand niet langskomt, blijf ik liever single. Voor mij is een man namelijk niet in competitie met andere mannen. Een man is in competitie met hoe ik me voel wanneer ik single ben: stabiel, veilig en tevreden. En dat is precies hoe ik me nu voel.
pi_221459109
quote:
10s.gif Op woensdag 29 juli 2026 16:22 schreef MultiBanaan het volgende:

[..]
Als alle mannen die je tegenkomt een rode vlag hebben, en ze dus allemaal stinken, zou je ook eens kunnen kijken of de poep niet gewoon onder je eigen schoen zit
Deze simplificatie is niet hoe de wereld werkt. Als jij in een wijk woont met tig hangjongeren die overlast veroorzaken, en jij geeft aan dat elke jongere die voor jouw huis loopt te schelden jou irriteert, dan ben jij ook niet de enige constante variabele. Men kan opperen dat je dan moet verhuizen, maar als er een huizencrisis is, slap beleid rondom hangjongeren, en jij als burger niet gehoord wordt, kom je ook geen stap verder.

Apps zijn survivorship bias. De meeste gezonde mannen daten niet meer via apps of uberhaupt niet, omdat het voor hun net zo toxisch is of ze zitten in een relatie
pi_221459174
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 16:31 schreef Lulu888 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stabiel, veilig en tevreden. En dat is precies hoe ik me nu voel.
Hou dan eens op met dat pathetische gemekker. Dat doe je nu al jaren hier, onder steeds nieuwe accounts hetzelfde, narcistische, slachtofferverhaal.

Men heeft je in het verleden van prima adviezen voorzien tot men je zat was. "Oeh, ik ben het slachtoffer van mijn opvoeding, van mannen, van iedereen die niet erkent hoe hoog opgeleid en intelligent ik wel niet ben."
En dan noem je jezelf nog stabiel, veilig en tevreden ook...

Je gedraagt je als een kleuter die haar zin niet krijgt. Languit op het forum gaan liggen, en maar dreinen met je kapotte grammofoonplaat.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_221459318
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 16:35 schreef Lulu888 het volgende:

[..]
Deze simplificatie is niet hoe de wereld werkt. Als jij in een wijk woont met tig hangjongeren die overlast veroorzaken, en jij geeft aan dat elke jongere die voor jouw huis loopt te schelden jou irriteert, dan ben jij ook niet de enige constante variabele. Men kan opperen dat je dan moet verhuizen, maar als er een huizencrisis is, slap beleid rondom hangjongeren, en jij als burger niet gehoord wordt, kom je ook geen stap verder.

Apps zijn survivorship bias. De meeste gezonde mannen daten niet meer via apps of uberhaupt niet, omdat het voor hun net zo toxisch is of ze zitten in een relatie
Maar jouw datingpool is niet alleen de wijk waar je in woont, jouw datingpool is het hele land, of in ieder geval jouw stad en de omliggende steden. Als daarin echt iedereen zuigt, misschien ben je dan gewoon als persoon niet zo gemaakt voor relaties. Maar zoals je zelf zegt, je bent tevreden en blij single. Dus waarom dan deze topics? Zo tevreden en blij klink je niet als je op het volledige mannenapparaat van Nederland aan het afgeven bent
pi_221459335
quote:
2s.gif Op woensdag 29 juli 2026 16:46 schreef OllieA het volgende:

[..]
Hou dan eens op met dat pathetische gemekker. Dat doe je nu al jaren hier, onder steeds nieuwe accounts hetzelfde, narcistische, slachtofferverhaal.

Men heeft je in het verleden van prima adviezen voorzien tot men je zat was. "Oeh, ik ben het slachtoffer van mijn opvoeding, van mannen, van iedereen die niet erkent hoe hoog opgeleid en intelligent ik wel niet ben."
En dan noem je jezelf nog stabiel, veilig en tevreden ook...

Je gedraagt je als een kleuter die haar zin niet krijgt. Languit op het forum gaan liggen, en maar dreinen met je kapotte grammofoonplaat.
Ik reageer niet op frames.
pi_221459349
Ik zou echt volledig stoppen met online dating, en alleen nog maar relaties pogen met mensen die je ontmoet in het wild en een beetje chemie mee hebt.
-nee-
pi_221459363
quote:
10s.gif Op woensdag 29 juli 2026 17:07 schreef MultiBanaan het volgende:

[..]
Maar jouw datingpool is niet alleen de wijk waar je in woont, jouw datingpool is het hele land, of in ieder geval jouw stad en de omliggende steden. Als daarin echt iedereen zuigt, misschien ben je dan gewoon als persoon niet zo gemaakt voor relaties. Maar zoals je zelf zegt, je bent tevreden en blij single. Dus waarom dan deze topics? Zo tevreden en blij klink je niet als je op het volledige mannenapparaat van Nederland aan het afgeven bent
Nee, mijn datingpool zijn de mannen van mijn leeftijd en sociale kring die én single zijn én op hetzelfde moment op de app zitten én claimen een monogame relatie te willen.

John van 50 is niet mijn datingpool. Jayden van 19 is niet mijn datingpool. Kees van 40 is qua leeftijd mijn datingpool, maar heeft kinderen. Frits van 32 is hoogopgeleid en heeft dezelfde interesses, maar is ENM. Mijn werkelijke pool is erg klein. Wat er gebeurt is dat narcistische mannen zich entitled voelen om met mij te daten en dus gaan liegen dat ze dezelfde waarden, toekomstvisie, en achtergrond hebben. Sid liegt dat hij monogaam is, maar gebruikt dread games zodra er een emotionele band is. Lambik liegt dat hij single is, maar probeert zijn ex weer te daten.
pi_221459392
quote:
14s.gif Op woensdag 29 juli 2026 17:09 schreef Marsenal het volgende:
Ik zou echt volledig stoppen met online dating, en alleen nog maar relaties pogen met mensen die je ontmoet in het wild en een beetje chemie mee hebt.
Dat advies is fantastisch als je studeert en elke maand een nieuwe single mannen ontmoet op college. Het is super als je naar festivals gaat en daar kan zoenen met een vreemde.

Ben je bijna 40, heb je je studententijd gehad, werk je fulltime en heb je vooral solohobby's kom je amper nog singles tegen.

Op het werk is iedereen bezet en us het not done om te daten.
In het zwembad kom ik amper leeftijdsgenoten tegen.

Toen ik naar de sportschool ging, ging ik naar een vrouwensportschool.

Pak ik eens een concertje, is er geen man die naar me toe komt om een praatje te maken. Probeer ik bij de uitgang te kletsen zoals vroeger word ik gek aangekeken.

Als ik uit eten ga of wat ga drinken met vrienden zit iedereen aan zijn eigen tafel.

Feestjes heb ik al jaren niet meer, de meeste mensen gaan een hapje eten met de meiden, broers, neven etc zijn bezet.
  woensdag 29 juli 2026 @ 17:25:00 #112
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221459418
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 17:19 schreef Lulu888 het volgende:

[..]
Dat advies is fantastisch als je studeert en elke maand een nieuwe single mannen ontmoet op college. Het is super als je naar festivals gaat en daar kan zoenen met een vreemde.

Ben je bijna 40, heb je je studententijd gehad, werk je fulltime en heb je vooral solohobby's kom je amper nog singles tegen.

Pak ik eens een concertje, is er geen man die naar me toe komt om een praatje te maken. Probeer ik bij de uitgang te kletsen zoals vroeger word ik gek aangekeken.

Als ik uit eten ga of wat ga drinken met vrienden zit iedereen aan zijn eigen tafel.

Feestjes heb ik al jaren niet meer, de meeste mensen gaan een hapje eten met de meiden, broers, neven etc zijn bezet.
Ga jij je ook op een bepaalde plek positioneren waarvan jij denkt dat hij je dan wel moet zien en iets moet ondernemen, terwijl je hem steeds een beetje eyeballed en vaak op je telefoon gaat loeren? We vinden je verdacht. We vinden je verdacht en misschien wel knap, maar vooral verdacht. We denken dat je een bedrieger bent die ons het leven zuur wil maken.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_221459603
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 17:19 schreef Lulu888 het volgende:

[..]

Je moet ook wel ophouden met denken dat een nieuwe relatie altijd op de loer ligt en er vrede mee gaan krijgen dat het waarschijnlijk nooit gaat gebeuren. Dat mooie idee was mogelijk toen we 20 waren. Nu ben je op een leeftijd dat je gewoon moet kijken of het lot je gunstig gezind is, en dat accepteren. Je kan het lot een handje helpen door vaker aan een bar te gaan hangen op een plek waar veel vrijgezelle mannen komen, maar wat je ook doet, ga niet het internet op. Online dating komt 9 van de 10 keer niks van. De wereld is niet maakbaar. Niet iedereen is voorbestemd om liefde te ervaren. Sommigen van ons sterven eenzaam. Als je altijd het gevoel hebt dat er wat mis is met een ander en het je allemaal overkomt, ben je misschien wel iemand waar niemand op zit te wachten.

Echt leuke mensen waar goed mee valt samen te leven zijn vaak op hun 30e wel voorzien. Als je op je 40e nog steeds alleen bent, ben je waarschijnlijk niet echt een grote vangst. Leer daarmee leven.

Ook als je heel leuk bent, en op je 40e gescheiden, ben je voor velen niet een goede vangst. Leer daarmee leven.
-nee-
  woensdag 29 juli 2026 @ 17:55:38 #114
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221459619
quote:
14s.gif Op woensdag 29 juli 2026 17:52 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Je moet ook wel ophouden met denken dat een nieuwe relatie altijd op de loer ligt en er vrede mee gaan krijgen dat het waarschijnlijk nooit gaat gebeuren. Dat mooie idee was mogelijk toen we 20 waren. Nu ben je op een leeftijd dat je gewoon moet kijken of het lot je gunstig gezind is, en dat accepteren. Je kan het lot een handje helpen door vaker aan een bar te gaan hangen op een plek waar veel vrijgezelle mannen komen, maar wat je ook doet, ga niet het internet op. Online dating komt 9 van de 10 keer niks van. De wereld is niet maakbaar. Niet iedereen is voorbestemd om liefde te ervaren. Sommigen van ons sterven eenzaam. Als je altijd het gevoel hebt dat er wat mis is met een ander en het je allemaal overkomt, ben je misschien wel iemand waar niemand op zit te wachten.

Echt leuke mensen waar goed mee valt samen te leven zijn vaak op hun 30e wel voorzien. Als je op je 40e nog steeds alleen bent, ben je waarschijnlijk niet echt een grote vangst. Leer daarmee leven.

Ook als je heel leuk bent, en op je 40e gescheiden, ben je voor velen niet een goede vangst. Leer daarmee leven.
En hierom mag ik je dus zo graag. Jij lijkt het leven echt te snappen.
pi_221459715
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2026 17:55 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
En hierom mag ik je dus zo graag. Jij lijkt het leven echt te snappen.
Niks dan liefde Seb!
-nee-
pi_221459824
quote:
14s.gif Op woensdag 29 juli 2026 17:52 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Je zet in deze reactie een aantal frames neer die ik fundamenteel onjuist vind. Het eerste frame is dat alleen zijn blijkbaar automatisch betekent dat iemand eenzaam is. Het tweede frame is dat alleen zijn gelijk zou staan aan gefaald hebben, niet gelukt zijn of weinig kwaliteit hebben. Daarmee ga je echter volledig voorbij aan het feit dat vrouwen ook zelfstandige actoren zijn die zélf besluiten kunnen nemen over hun relaties.

Je redeneert alsof vrouwen uitsluitend bestaan om door een man gekozen te worden. Dat is precies het wereldbeeld dat veel redpill-mannen propageren: een wereld waarin een vrouw die niet door een man wordt gekozen onvermijdelijk eindigt in een leven vol eenzaamheid, armoede en ellende. Binnen dat wereldbeeld zou jouw redenering misschien logisch zijn. Alleen leven we niet in die wereld. Een vrouw kan namelijk ook zélf besluiten een relatie te beëindigen omdat die niet langer voldoet aan haar normen of verwachtingen.

Negen van de tien relaties heb ik zelf beëindigd. Ik ben niet verlaten; ik ben zelf weggegaan. Ik heb mijn ex-partners bovendien meestal meerdere kansen gegeven voordat ik besloot dat de relatie niet meer werkte. Dat had niets te maken met oppervlakkige redenen, maar met het feit dat zij niet konden functioneren op het volwassen niveau dat ik van een partner verwacht. Eerlijkheid, betrouwbaarheid, verantwoordelijkheid nemen voor jezelf, je woning, je werk en je relaties zijn voor mij basisvoorwaarden. Toen bleek dat die basis structureel ontbrak, heb ik ervoor gekozen de relatie te beëindigen.

Volgens jouw logica zouden deze mannen dus ook mislukt zijn, omdat zij meerdere keren door een vrouw zijn verlaten. Ik vermoed echter dat je dat zelf niet zo zou formuleren. Dat laat zien dat je redenering niet consequent wordt toegepast.

Daarnaast ga je uit van het idee dat er een soort houdbaarheidsdatum bestaat waarop mensen nog gekozen worden. Alsof iedereen tot zijn vijfentwintigste of zesentwintigste een partner moet vinden en daarna alleen nog de 'restjes' overblijven: mensen waar iets mis mee zou zijn of die niet goed genoeg zijn. De werkelijkheid laat iets heel anders zien. Mensen vinden ook op latere leeftijd nog passende partners.

Pamela Anderson heeft op latere leeftijd een relatie gekregen met Liam Neeson. Jeff Bezos, wat je verder ook van hem vindt, is getrouwd met een vrouw van ongeveer zijn eigen leeftijd. Zulke voorbeelden laten zien dat relaties niet ophouden te bestaan zodra iemand een bepaalde leeftijd bereikt.

Daarom voelt jouw verhaal uiteindelijk vooral als een angstframe dat veel voorkomt binnen de manosfeer. De boodschap is steeds dezelfde: verlaag je eisen, settle voor de man die nu beschikbaar is, want als je wacht op iemand die echt bij je past, wil straks niemand je meer. Dat is geen objectieve beschrijving van de werkelijkheid, maar een poging om vrouwen bang te maken voor het alternatief.

Persoonlijk vind ik dat een trieste strategie. In plaats van zichzelf aantrekkelijker te maken als partner, proberen sommige incels anderen ervan te overtuigen dat zij hun standaarden moeten verlagen.

Ik blijf liever tot mijn vijftigste alleen dan dat ik een relatie aanga met een man die kinderen heeft, niet monogaam is of intellectueel niet met mij mee kan. Sterker nog, als ik morgen een klooster in zou gaan en de rest van mijn leven geen andere persoon meer zou spreken, dan lijkt mij dat nog altijd een betere uitkomst dan een ongelukkige relatie met een incel.
  woensdag 29 juli 2026 @ 18:37:08 #117
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221459847
Eigenlijk niets mis met bovenstaande post.
"Doe maar gek, want er zijn al genoeg gewone mensen" - Ted Langenbach
  woensdag 29 juli 2026 @ 18:48:54 #118
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221459916
quote:
14s.gif Op woensdag 29 juli 2026 18:12 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Niks dan liefde Seb!
Ga motorrijden.
pi_221460099
quote:
14s.gif Op woensdag 29 juli 2026 18:37 schreef Koekoekmakto het volgende:
Eigenlijk niets mis met bovenstaande post.
Nou, dat.
  woensdag 29 juli 2026 @ 19:37:09 #120
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221460138
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 19:28 schreef Lulu888 het volgende:

[..]
Nou, dat.
Tuurlijk, altijd sportief blijven.

Gebruik je ondersteuning van Aah Ieh? Claude, ChatGPT, Grok, Gemini? Ik kan zoiets echt niet formuleren. En anders, knap neergepend!
"Doe maar gek, want er zijn al genoeg gewone mensen" - Ted Langenbach
pi_221460201
quote:
15s.gif Op woensdag 29 juli 2026 19:37 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Tuurlijk, altijd sportief blijven.

Gebruik je ondersteuning van Aah Ieh? Claude, ChatGPT, Grok, Gemini? Ik kan zoiets echt niet formuleren. En anders, knap neergepend!
Ik heb een hoge wetenschappelijke opleiding richting taal.😉
pi_221460925
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 18:32 schreef Lulu888 het volgende:

[..]
Je zet in deze reactie een aantal frames neer die ik fundamenteel onjuist vind. Het eerste frame is dat alleen zijn blijkbaar automatisch betekent dat iemand eenzaam is. Het tweede frame is dat alleen zijn gelijk zou staan aan gefaald hebben, niet gelukt zijn of weinig kwaliteit hebben. Daarmee ga je echter volledig voorbij aan het feit dat vrouwen ook zelfstandige actoren zijn die zélf besluiten kunnen nemen over hun relaties.

Je redeneert alsof vrouwen uitsluitend bestaan om door een man gekozen te worden. Dat is precies het wereldbeeld dat veel redpill-mannen propageren: een wereld waarin een vrouw die niet door een man wordt gekozen onvermijdelijk eindigt in een leven vol eenzaamheid, armoede en ellende. Binnen dat wereldbeeld zou jouw redenering misschien logisch zijn. Alleen leven we niet in die wereld. Een vrouw kan namelijk ook zélf besluiten een relatie te beëindigen omdat die niet langer voldoet aan haar normen of verwachtingen.

Negen van de tien relaties heb ik zelf beëindigd. Ik ben niet verlaten; ik ben zelf weggegaan. Ik heb mijn ex-partners bovendien meestal meerdere kansen gegeven voordat ik besloot dat de relatie niet meer werkte. Dat had niets te maken met oppervlakkige redenen, maar met het feit dat zij niet konden functioneren op het volwassen niveau dat ik van een partner verwacht. Eerlijkheid, betrouwbaarheid, verantwoordelijkheid nemen voor jezelf, je woning, je werk en je relaties zijn voor mij basisvoorwaarden. Toen bleek dat die basis structureel ontbrak, heb ik ervoor gekozen de relatie te beëindigen.

Volgens jouw logica zouden deze mannen dus ook mislukt zijn, omdat zij meerdere keren door een vrouw zijn verlaten. Ik vermoed echter dat je dat zelf niet zo zou formuleren. Dat laat zien dat je redenering niet consequent wordt toegepast.

Daarnaast ga je uit van het idee dat er een soort houdbaarheidsdatum bestaat waarop mensen nog gekozen worden. Alsof iedereen tot zijn vijfentwintigste of zesentwintigste een partner moet vinden en daarna alleen nog de 'restjes' overblijven: mensen waar iets mis mee zou zijn of die niet goed genoeg zijn. De werkelijkheid laat iets heel anders zien. Mensen vinden ook op latere leeftijd nog passende partners.

Pamela Anderson heeft op latere leeftijd een relatie gekregen met Liam Neeson. Jeff Bezos, wat je verder ook van hem vindt, is getrouwd met een vrouw van ongeveer zijn eigen leeftijd. Zulke voorbeelden laten zien dat relaties niet ophouden te bestaan zodra iemand een bepaalde leeftijd bereikt.

Daarom voelt jouw verhaal uiteindelijk vooral als een angstframe dat veel voorkomt binnen de manosfeer. De boodschap is steeds dezelfde: verlaag je eisen, settle voor de man die nu beschikbaar is, want als je wacht op iemand die echt bij je past, wil straks niemand je meer. Dat is geen objectieve beschrijving van de werkelijkheid, maar een poging om vrouwen bang te maken voor het alternatief.

Persoonlijk vind ik dat een trieste strategie. In plaats van zichzelf aantrekkelijker te maken als partner, proberen sommige incels anderen ervan te overtuigen dat zij hun standaarden moeten verlagen.

Ik blijf liever tot mijn vijftigste alleen dan dat ik een relatie aanga met een man die kinderen heeft, niet monogaam is of intellectueel niet met mij mee kan. Sterker nog, als ik morgen een klooster in zou gaan en de rest van mijn leven geen andere persoon meer zou spreken, dan lijkt mij dat nog altijd een betere uitkomst dan een ongelukkige relatie met een incel.
Geen idee hoe je dat allemaal uit mijn post haalt want zo zie ik dingen niet. Over aannames en 'frames' gesproken.
-nee-
pi_221461014
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2026 17:25 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Ga jij je ook op een bepaalde plek positioneren waarvan jij denkt dat hij je dan wel moet zien en iets moet ondernemen, terwijl je hem steeds een beetje eyeballed en vaak op je telefoon gaat loeren? We vinden je verdacht. We vinden je verdacht en misschien wel knap, maar vooral verdacht. We denken dat je een bedrieger bent die ons het leven zuur wil maken.
Raar.
pi_221461020
quote:
14s.gif Op woensdag 29 juli 2026 21:20 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Geen idee hoe je dat allemaal uit mijn post haalt want zo zie ik dingen niet. Over aannames en 'frames' gesproken.
quote:

pi_221461049
Lulu heeft wel gelijk..
  Moderator woensdag 29 juli 2026 @ 23:23:35 #126
441859 crew  Lenny77
pi_221461797
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 22:27 schreef Lulu888 het volgende:

[..]
Wat doe je dan in dit topic?
De vraag is eerder: wat doe jij hier?
Dezelfde vragen, dezelfde antwoorden.. repeat
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221461971
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 23:23 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
De vraag is eerder: wat doe jij hier?
Dezelfde vragen, dezelfde antwoorden.. repeat
Ik ervaar dat niet zo.
  donderdag 30 juli 2026 @ 05:15:00 #128
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221462244
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 21:33 schreef Lulu888 het volgende:

[..]
Raar.
Jij doet dit he? Ik wil geen goed gesprekje met je.
pi_221462567
Zijn de dread games een soort hunger games maar dan met relaties en seks? Dus dat je snel moet neuken anders ben je uitgeschakeld in het spel
pi_221462646
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 17:13 schreef Lulu888 het volgende:

[..]
Nee, mijn datingpool zijn de mannen van mijn leeftijd en sociale kring die én single zijn én op hetzelfde moment op de app zitten én claimen een monogame relatie te willen.

John van 50 is niet mijn datingpool. Jayden van 19 is niet mijn datingpool. Kees van 40 is qua leeftijd mijn datingpool, maar heeft kinderen. Frits van 32 is hoogopgeleid en heeft dezelfde interesses, maar is ENM. Mijn werkelijke pool is erg klein. Wat er gebeurt is dat narcistische mannen zich entitled voelen om met mij te daten en dus gaan liegen dat ze dezelfde waarden, toekomstvisie, en achtergrond hebben. Sid liegt dat hij monogaam is, maar gebruikt dread games zodra er een emotionele band is. Lambik liegt dat hij single is, maar probeert zijn ex weer te daten.
Jouw datingpool is niet bestaand.

Jij bent als iemand met 50.000 euro om een auto te kopen, maar die alleen bij de Rolls Royce dealer wil shoppen.

Ik bedoel: prima dat jij weet wat je wil en daaraan vasthoudt, maar omarm dan ook dat jij voor de mannen die jij leuk vindt alleen een optie bent voor casual sex op een slow Monday.

Jouw frustratie zit erin dat je iedere keer weer vol goede moed naar de RR dealer gaan en iedere keer weer vloekend naar buiten gaat omdat er weer niets tussen stond voor jou.

En heel stiekem ben je die fiets en OV kaart meer dan zat…

Op zich is dat natuurlijk een delulu888 probleem, maar je neemt iedere keer weer R&P over met je geklaag en gezaag en dat maakt dat heel veel gebruikers hier er wel klaar mee zijn. En wellicht ook bij de toxische buufjes van de Viva (kan ik mij zo voorstellen).
pi_221463397
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2026 09:06 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Jouw datingpool is niet bestaand.

Jij bent als iemand met 50.000 euro om een auto te kopen, maar die alleen bij de Rolls Royce dealer wil shoppen.

Ik bedoel: prima dat jij weet wat je wil en daaraan vasthoudt, maar omarm dan ook dat jij voor de mannen die jij leuk vindt alleen een optie bent voor casual sex op een slow Monday.

Jouw frustratie zit erin dat je iedere keer weer vol goede moed naar de RR dealer gaan en iedere keer weer vloekend naar buiten gaat omdat er weer niets tussen stond voor jou.

En heel stiekem ben je die fiets en OV kaart meer dan zat…

Op zich is dat natuurlijk een delulu888 probleem, maar je neemt iedere keer weer R&P over met je geklaag en gezaag en dat maakt dat heel veel gebruikers hier er wel klaar mee zijn. En wellicht ook bij de toxische buufjes van de Viva (kan ik mij zo voorstellen).
Blijf het vaak herhalen met je red pillvriendjes, misschien wordt je wens ooit werkelikkheid.
pi_221463856
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2026 10:54 schreef Lulu888 het volgende:

[..]
Blijf het vaak herhalen met je red pillvriendjes, misschien wordt je wens ooit werkelikkheid.
Je weet hoop ik wel dat de meeste mensen niet in de internetfuikjes zitten waar jij al langere tijd in verdwaald bent geraakt?

Met je red pill. Red flag zul je bedoelen. Want dan ben jij: een wandelende rode vlag. En dat is precies waarom leuke mannen geen relatie met jou willen. Laat staan leuke, hoogopgeleide, knappe, lange mannen. Die hebben keuze genoeg tussen de vele leuke, hoogopgeleide, knappe vrouwen die geen mentale problematiek met zich meeslepen met zo'n gewicht dat je beiden in no time naar de bodem zakt.
  donderdag 30 juli 2026 @ 12:42:32 #133
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_221463901
quote:
10s.gif Op donderdag 30 juli 2026 12:31 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Je weet hoop ik wel dat de meeste mensen niet in de internetfuikjes zitten waar jij al langere tijd in verdwaald bent geraakt?

Met je red pill. Red flag zul je bedoelen. Want dan ben jij: een wandelende rode vlag. En dat is precies waarom leuke mannen geen relatie met jou willen. Laat staan leuke, hoogopgeleide, knappe, lange mannen. Die hebben keuze genoeg tussen de vele leuke, hoogopgeleide, knappe vrouwen die geen mentale problematiek met zich meeslepen met zo'n gewicht dat je beiden in no time naar de bodem zakt.
_O_
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_221463922
quote:
10s.gif Op donderdag 30 juli 2026 12:31 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Als ik een succesvolle manipulator wilde zijn, dan zou ik kijken waar iemand op aanslaat en in de verdediging schiet. Jij en je incelvrienden zetten al dagen dit frame op terwijl het de eerste keer al geen effect had. Verspilde moeite.
  donderdag 30 juli 2026 @ 12:48:42 #135
441440 aquawoman
Bitch please
pi_221463944
Ik word zo moe van die terminologie he: frame, red pill, dread games.

Het benadrukt alleen maar hoe theoretisch je hier mee bezig bent en hoe weinig je in contact met jezelf staat. Stel je eens open en heb gewoon een beetje lol, daar komen ook veel leukere mannen op af.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_221463957
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2026 12:48 schreef aquawoman het volgende:

Het benadrukt alleen maar hoe theoretisch je hier mee bezig bent en hoe weinig je in contact met jezelf staat. Stel je eens open en heb gewoon een beetje lol, daar komen ook veel leukere mannen op af.
Ook een frame. Je tekst insinueert dat ik geen leven offline heb en deze dingen verzin uit controle. Waarom heb je het nodig om dit door deze lens te zien?
pi_221463972
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2026 12:46 schreef Lulu888 het volgende:

[..]
Als ik een succesvolle manipulator wilde zijn, dan zou ik kijken waar iemand op aanslaat en in de verdediging schiet. Jij en je incelvrienden zetten al dagen dit frame op terwijl het de eerste keer al geen effect had. Verspilde moeite.
Daar ga je weer, mij een incel noemen. Projectie noemen we dat.

En ik heb nergens gezegd dat je een succesvolle manipulator bent. Als ik al zou denken dat jij een manipulator bent, dan zou het in ieder geval geen succesvolle zijn, nietwaar?

Ik constateer simpelweg dat je vanuit frustratie (al dan niet terecht) terecht bent gekomen in een internetfuik. Alleen al de titel van dit topic. Ik had serieus nog nooit van de term gehoord en blij toe. En je blijft maar van dat soort internetshit uitbraken over dit forum (en kennelijk ook het viva forum) en het is mij overigens volstrekt onduidelijk waar je naartoe wil, anders dan dat je ruzie blijft zoeken mensen die je nog serieus nemen in no time als ze iets zeggen wat je niet wil horen schoffeert.

How's that working for ya?
  donderdag 30 juli 2026 @ 13:01:31 #138
441440 aquawoman
Bitch please
pi_221464018
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2026 12:50 schreef Lulu888 het volgende:

[..]
Ook een frame. Je tekst insinueert dat ik geen leven offline heb en deze dingen verzin uit controle. Waarom heb je het nodig om dit door deze lens te zien?
Ik insinueer niets en frame ook niks. Ik zeg gewoon wat ik denk. Dit is wat jouw posts bij mij oproepen.
  donderdag 30 juli 2026 @ 13:02:24 #139
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_221464022
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2026 12:48 schreef aquawoman het volgende:

Kan ze niet , dat is haar probleem.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_221464122
quote:
81s.gif Op donderdag 30 juli 2026 12:53 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Daar ga je weer, mij een incel noemen. Projectie noemen we dat.

En ik heb nergens gezegd dat je een succesvolle manipulator bent. Als ik al zou denken dat jij een manipulator bent, dan zou het in ieder geval geen succesvolle zijn, nietwaar?

Ik constateer simpelweg dat je vanuit frustratie (al dan niet terecht) terecht bent gekomen in een internetfuik. Alleen al de titel van dit topic. Ik had serieus nog nooit van de term gehoord en blij toe. En je blijft maar van dat soort internetshit uitbraken over dit forum (en kennelijk ook het viva forum) en het is mij overigens volstrekt onduidelijk waar je naartoe wil, anders dan dat je ruzie blijft zoeken mensen die je nog serieus nemen in no time als ze iets zeggen wat je niet wil horen schoffeert.

How's that working for ya?
Je kan echt niet lezen he?
pi_221464131
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2026 13:15 schreef Lulu888 het volgende:

[..]
Je kan echt niet lezen he?
Sure, ik ben het probleem.
pi_221464133
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2026 13:02 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Kan ze niet , dat is haar probleem.
Dat is lekker makkelijk, vrouwen die altijd maar een beetje lol hebben, geen grenzen, geen eisen, geen standaarden. Lekker losbandig en go with the flow.
  donderdag 30 juli 2026 @ 14:13:01 #143
441440 aquawoman
Bitch please
pi_221464516
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2026 13:16 schreef Lulu888 het volgende:

[..]
Dat is lekker makkelijk, vrouwen die altijd maar een beetje lol hebben, geen grenzen, geen eisen, geen standaarden. Lekker losbandig en go with the flow.
Ja, zo werkt de wereld. Het is zwart of wit. Als je een beetje lol hebt en relaxed, dan heb je per direct nul grenzen en standaarden meer. :D

Ben jij niet die ene chick die ook al onder een paar andere nicks altijd loopt te zeuren over mannen?
  donderdag 30 juli 2026 @ 14:24:41 #144
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_221464573
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2026 14:13 schreef aquawoman het volgende:

[..]
Ja, zo werkt de wereld. Het is zwart of wit. Als je een beetje lol hebt en relaxed, dan heb je per direct nul grenzen en standaarden meer. :D

Ben jij niet die ene chick die ook al onder een paar andere nicks altijd loopt te zeuren over mannen?
Ja.
The love you take is equal to the love you make.
pi_221464585
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2026 14:13 schreef aquawoman het volgende:

[..]

Ik ga alleen mee in jullie frame he.
  donderdag 30 juli 2026 @ 14:26:53 #146
441440 aquawoman
Bitch please
pi_221464587
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2026 14:26 schreef Lulu888 het volgende:

[..]
Ik ga alleen mee in jullie frame he.
Tuurlijk meid. :D
pi_221464703
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2026 14:26 schreef aquawoman het volgende:

[..]
Tuurlijk meid. :D
Grappig wel dat je denkt dat ik mijn standaard ga verlagen.
pi_221464776
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2026 14:36 schreef Lulu888 het volgende:

[..]
Grappig wel dat je denkt dat ik mijn standaard ga verlagen.
Er is niets mis met jouw standaard. Alleen zul je dan gewoon iets (lees: een hoop) aan jezelf moeten veranderen.
  Moderator donderdag 30 juli 2026 @ 15:18:26 #149
38824 crew  Droopie
pi_221464852
Geen idee wat voor topic dit is geworden, maar dit is geen normale discussie voor R&P meer (als dat het al ooit geweest is)
Schopje naar VER
Hell To The Liars
pi_221464908
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2026 14:58 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Er is niets mis met jouw standaard. Alleen zul je dan gewoon iets (lees: een hoop) aan jezelf moeten veranderen.
Nee hoor. Ik doe niet aan asymmetrische relaties waar een persoon denkt te mogen evalueren, oordelen en bepalen en de ander door hoepels springt. Ik blijf liever alleen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')