abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221457113
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 00:02 schreef Masberum het volgende:

[..]
Misschien, ikzelf denk meer aan een onderontwikkeld sociale persoonlijkheid, een slecht/pijnvol verleden, ook in combinatie met afwijzingen van meiden, waardoor je op latere leeftijd alles wil doen om maar vrouwen pijn te doen, macht over ze uit willen uitoefenen etc.

Geestelijk zijn die mensen naar mijn idee juist niet sterk, daarom pakken ze ook geen intelligente vrouwen aan maar kwetsbare vrouwen. Ze zijn wat blijven hangen in hun kinderlijkheid zoals ik ernaar kijk maar volgroeid als een man
De vrouwen die ze pakken zijn vaak wel redelijk knap, intelligent en succesvol omdat de vrouw een statusherstelmechanisme is. Een trailerparktype van 400 kg laat hen niet beter voelen over zichzelf.
pi_221457120
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2026 11:35 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Precies. En als ze dat niet doen dan komt dat gauw genoeg uit in een fatsoenlijk gesprekje, dus Sid en Lambik moeten gewoon lekker een motor gaan kopen, een leuke kat en een Oneplus tab 4. Meer hebben ze niet nodig.
Een spiegel zou ze goed doen.
pi_221457128
Zodra het een eigen label krijgt, zoals deze absurde term weer, gaan mensen ook denken dat het bewuste tactieken zijn. Terwijl iedereen die in een relatie heeft gezeten waarbij deze negatieve dingen voorkomen, weet dat het vaak onbewust uitgevoerde mechanismes zijn, vaak gevoed door iemands onzekerheden en ervaringen uit het verleden. Vooral eenzame incelkliekjes zijn hier goed in. Die maken het graag groter dan het is.
-nee-
  woensdag 29 juli 2026 @ 11:37:58 #79
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221457137
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 11:36 schreef Lulu888 het volgende:

[..]
Een spiegel zou ze goed doen.
Daar hebben ze niets aan. Ze moeten zich vereenzelvigen met de situatie en er het beste van maken. Dan worden ze maar elke keer getest in een nutteloze en kansloze dagbesteding. Ze hebben wel genoeg geld om elk weekend helemaal naar de getver te gaan.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_221457263
quote:
14s.gif Op woensdag 29 juli 2026 11:37 schreef Marsenal het volgende:
Zodra het een eigen label krijgt, zoals deze absurde term weer, gaan mensen ook denken dat het bewuste tactieken zijn. Terwijl iedereen die in een relatie heeft gezeten waarbij deze negatieve dingen voorkomen, weet dat het vaak onbewust uitgevoerde mechanismes zijn, vaak gevoed door iemands onzekerheden en ervaringen uit het verleden. Vooral eenzame incelkliekjes zijn hier goed in. Die maken het graag groter dan het is.
Het wordt letterlijk gepropageerd in o.a. r/seduction. Sid en co zijn openlijk chronisch online.
pi_221457297
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2026 11:37 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Daar hebben ze niets aan. Ze moeten zich vereenzelvigen met de situatie en er het beste van maken. Dan worden ze maar elke keer getest in een nutteloze en kansloze dagbesteding. Ze hebben wel genoeg geld om elk weekend helemaal naar de getver te gaan.
Grappig genoeg zijn de meesten juist blut en hebben ook weinig activiteiten buitenshuis. Een incel die ik ken is continu aan het zeiken op dronken mensen en geluidsoverlast en "mannen die vrouwen dronken voeren". Gewoon bitter dat hij nooit mee kon komen en seks kreeg op een kroegwc.
pi_221457875
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2026 11:21 schreef Lulu888 het volgende:

[..]
Dat is een domme incelmythe. Als je werkelijk denkt dat een random magere, kalende vent met gele tanden de top 10% mannen is dan vraag ik me af wat bijvoorbeeld Chris Hemsworth is.

De top 10% mannen met phd, modellenlooks, miljoen op de bank en piemel van 20 cm zou niet eens doorhebben dat ik besta.

Mijn laatste matches waren een kalende journalist met overgewicht, een accountant van 1.75 die oude foto's gebruikte, en een magere mislukte schrijver. Alledrie gebruikten dread games.

Waarom zou Chad ze moeten gebruiken? Hij kan morgen 5 andere dates krijgen. Hij hoeft niet te blijven plakken bij een vrouw waar hij "niet overtuigd" van is.
Like jij kalende magere mannen met gele tanden op dating apps ja? Geloof er geen ene reet van, die swipe jij net zo hard naar links als de rest van de vrouwen
  woensdag 29 juli 2026 @ 13:14:37 #83
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221457919
Op Viva loopt het topic wat beter. Aardig wat herkenning voor TS. Alhoewel sommige dames de sneren en wijdlopige analyses zat beginnen te geraken.

https://forum.viva.nl/rel(...)283319acb0ab378b0810
"Doe maar gek, want er zijn al genoeg gewone mensen" - Ted Langenbach
pi_221458057
quote:
10s.gif Op woensdag 29 juli 2026 13:14 schreef Koekoekmakto het volgende:
Op Viva loopt het topic wat beter. Aardig wat herkenning voor TS. Alhoewel sommige dames de sneren en wijdlopige analyses zat beginnen te geraken.

https://forum.viva.nl/rel(...)283319acb0ab378b0810
En? Ga je lekker op Viva reageren.
pi_221458082
quote:
10s.gif Op woensdag 29 juli 2026 13:09 schreef MultiBanaan het volgende:

[..]
Like jij kalende magere mannen met gele tanden op dating apps ja? Geloof er geen ene reet van, die swipe jij net zo hard naar links als de rest van de vrouwen
Vaak oude foto's gebruikt, of geretoucheerd. In het echt/videobellen blijkt het toch anders.

En het is damned if you do, damned if you don't.

Like je alleen Chad dan is het je eigen schuld. Like je ook lelijke mannen dan is het je eigen schuld net zo, óf omdat ze doorhebben dat ze tweede keus zijn en daarom manipuleren, maar ook omdat mensen zoals jij zeggen dat dat verzonnen is en ik ofwel alleen Chads moet liken ofwel dat lelijke mannen juist dankbaar zijn voor een match en dat het aan mij ligt.
  woensdag 29 juli 2026 @ 13:37:57 #86
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221458086
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 13:33 schreef Lulu888 het volgende:

[..]
En? Ga je lekker op Viva reageren.
Viel me gewoon op. Ik hoop dat je op alle fora genoeg tips en interactie gaat krijgen.
"Doe maar gek, want er zijn al genoeg gewone mensen" - Ted Langenbach
  woensdag 29 juli 2026 @ 13:40:06 #87
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221458104
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 11:46 schreef Lulu888 het volgende:

[..]
Grappig genoeg zijn de meesten juist blut en hebben ook weinig activiteiten buitenshuis. Een incel die ik ken is continu aan het zeiken op dronken mensen en geluidsoverlast en "mannen die vrouwen dronken voeren". Gewoon bitter dat hij nooit mee kon komen en seks kreeg op een kroegwc.
Oh, gelukkig ben ik niet blut.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_221458208
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 13:36 schreef Lulu888 het volgende:

[..]
Vaak oude foto's gebruikt, of geretoucheerd. In het echt/videobellen blijkt het toch anders.

En het is damned if you do, damned if you don't.

Like je alleen Chad dan is het je eigen schuld. Like je ook lelijke mannen dan is het je eigen schuld net zo, óf omdat ze doorhebben dat ze tweede keus zijn en daarom manipuleren, maar ook omdat mensen zoals jij zeggen dat dat verzonnen is en ik ofwel alleen Chads moet liken ofwel dat lelijke mannen juist dankbaar zijn voor een match en dat het aan mij ligt.
Geretoucheerd, oftewel een catfish, oftewel je zou ze niet hebben geliked als ze wel hun echte foto's hadden gebruikt. Vind ik het nog vrij ongeloofwaardig dat ze erin zijn geslaagd om hun magerheid, kaalheid en algehele lelijkheid hebben weten weg te photoshoppen zodat ze jou om de tuin hadden kunnen leiden, en dat gewoon x100, want je blijft er naar eigen zeggen keer op keer tegenaan lopen. Mijn ervaring van datingapps is echt compleet anders.
Overigens, tussen hele knappe mannen en hele lelijke mannen zit nog een enorme groep heel gemiddelde mannen, waarom sla je die dan over? Dat is zelfs de grote meerderheid, want heel knap en heel lelijk zijn uitschieters, aantrekkelijkheid volgt de normale verdeling
  Moderator woensdag 29 juli 2026 @ 14:28:22 #89
441859 crew  Lenny77
pi_221458387
quote:
10s.gif Op woensdag 29 juli 2026 13:57 schreef MultiBanaan het volgende:

[..]
Geretoucheerd, oftewel een catfish, oftewel je zou ze niet hebben geliked als ze wel hun echte foto's hadden gebruikt. Vind ik het nog vrij ongeloofwaardig dat ze erin zijn geslaagd om hun magerheid, kaalheid en algehele lelijkheid hebben weten weg te photoshoppen zodat ze jou om de tuin hadden kunnen leiden, en dat gewoon x100, want je blijft er naar eigen zeggen keer op keer tegenaan lopen. Mijn ervaring van datingapps is echt compleet anders.
Overigens, tussen hele knappe mannen en hele lelijke mannen zit nog een enorme groep heel gemiddelde mannen, waarom sla je die dan over? Dat is zelfs de grote meerderheid, want heel knap en heel lelijk zijn uitschieters, aantrekkelijkheid volgt de normale verdeling
Jaaahaaa maar die groep kan je toch helemaal niet lekker over klagen??
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator woensdag 29 juli 2026 @ 14:29:14 #90
441859 crew  Lenny77
pi_221458396
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 11:44 schreef Lulu888 het volgende:

[..]
Het wordt letterlijk gepropageerd in o.a. r/seduction. Sid en co zijn openlijk chronisch online.
Geen enkele normale man zit op die kanalen...
Alleen fuikmensen zitten daar.
  woensdag 29 juli 2026 @ 14:58:10 #91
480145 Edding345
Bro ik wil neuken man
pi_221458515
zodra een vrouw dit doet tegen mij wordt ze vervangen oprotten ermee
Afghanistan duurde 20 jaar om de Taliban door de Taliban te vervangen.
Hier duurde het minder dan een week om Khamenei met Khamenei te vervangen.
PluggieOD in NWS / Amerikaans tankvliegtuig stort neer in Irak
pi_221458525
quote:
10s.gif Op woensdag 29 juli 2026 13:57 schreef MultiBanaan het volgende:

[..]
Nee, ze gebruikten oude foto's met haar, betere tanden en gezonder gewicht bijv.
pi_221458531
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2026 14:29 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Geen enkele normale man zit op die kanalen...
Alleen fuikmensen zitten daar.
Rond je 40e heeft 70% een relatie. Van die 30% is 5% gezond, maar net zo klaar met toxische apps. 15% is nét vrijgezel en wil rondneuken. En 5% is permaincel en het meest actief
  Moderator woensdag 29 juli 2026 @ 15:07:57 #94
441859 crew  Lenny77
pi_221458632
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 15:02 schreef Lulu888 het volgende:

[..]
Rond je 40e heeft 70% een relatie. Van die 30% is 5% gezond, maar net zo klaar met toxische apps. 15% is nét vrijgezel en wil rondneuken. En 5% is permaincel en het meest actief
Ik zit duidelijk in andere kringen...
pi_221458635
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2026 14:28 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Jaaahaaa maar die groep kan je toch helemaal niet lekker over klagen??
Ik sla geen gemiddelde mannen over om hun uiterlijk.
De meeste mensen die ik naar rechts swipe, komen uit ongeveer hetzelfde milieu als ik. Ze hebben een vergelijkbaar opleidingsniveau, een soortgelijke achtergrond, vergelijkbare normen en waarden en zitten politiek ongeveer in dezelfde hoek. Daardoor vallen er al heel veel mensen af, simpelweg omdat onze levensstijlen niet op elkaar aansluiten. Dat geldt net zo goed voor mannen die iedere dag in de sportschool staan als voor mannen met drie kinderen of mannen die weinig waarde hechten aan diepgaande, intelligente gesprekken.

Dat betekent niet dat ik die mannen minderwaardig vind. Het betekent alleen dat onze levens niet goed bij elkaar passen.
Als ik kijk naar de matches die ik heb op Tinder, Hinge of Bumble, dan kan ik ze grofweg in drie groepen verdelen. Veruit de grootste groep zegt uiteindelijk helemaal niets. Ze matchen met je en vervolgens hoor je niets meer. Hooguit krijg je een korte "hey" of "hi", maar er worden geen vragen gesteld, het gesprek bloedt dood en binnen een paar dagen is de match verdwenen.

Een kleinere groep bestaat uit mannen die aanvankelijk wél een gesprek voeren, maar waarbij het contact uiteindelijk vanzelf doodbloedt. Soms reageren ze ineens niet meer, soms blijkt na verloop van tijd dat hun profiel is verwijderd. Vaak zijn dit mannen die uiteindelijk toch niet serieus op zoek zijn naar een relatie, inmiddels met iemand anders bezig zijn, of waarbij één van beide partijen ergens op afknapt. Ik ben bijvoorbeeld ooit afgehaakt toen een man vertelde dat hij co-ouderschap had over zijn hond. Dat was voor mij simpelweg iets waarbij ik mezelf absoluut geen toekomst zag. Was hij daarom een slechte man? Dacht ik dat hij een narcist was? Absoluut niet. Het paste gewoon niet bij wat ik zoek in een partner.

De derde groep is tegelijkertijd de kleinste én de meest actieve. Dit zijn de mannen die direct uitgebreid met je gaan praten en je het gevoel geven dat je eindelijk iemand hebt gevonden die je echt begrijpt. Ze lovebomben, willen zo snel mogelijk afspreken en juist daarna begint de manipulatie. Dat is het patroon dat ik de afgelopen jaren steeds vaker ben tegengekomen.

Voor corona zag ik nog een vierde groep. Dat waren de mannen die daadwerkelijk een serieuze relatie zochten. Je appte een tijdje, sprak af en na een of twee dates was het duidelijk dat jullie voor elkaar gingen. Daarna kreeg je een relatie en ontwikkelde het contact zich op een natuurlijke manier. Die groep kom ik tegenwoordig eigenlijk nauwelijks nog tegen.

Als ik terugkijk op mijn exen, dan had ongeveer 99 procent een heel gemiddeld uiterlijk. Ik denk dat ik in mijn hele leven misschien twee uitzonderlijk knappe mannen heb gedatet, maar dat waren slechts kortdurende scharrels. Veruit de meeste mannen met wie ik een relatie heb gehad, hadden een gemiddeld uiterlijk, een gemiddeld postuur en zouden in een groep andere mannen nauwelijks opvallen. Mijn keuzes zijn dus nooit gebaseerd geweest op het najagen van uitzonderlijke aantrekkelijkheid, maar veel meer op de verwachting dat iemand qua persoonlijkheid en levensstijl goed bij mij zou passen.
pi_221458643
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2026 15:07 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ik zit duidelijk in andere kringen...
Dat kan.
  Moderator woensdag 29 juli 2026 @ 15:13:57 #97
441859 crew  Lenny77
pi_221458686
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 15:08 schreef Lulu888 het volgende:

Ik ben bijvoorbeeld ooit afgehaakt toen een man vertelde dat hij co-ouderschap had over zijn hond. Dat was voor mij simpelweg iets waarbij ik mezelf absoluut geen toekomst zag.

Jij haakt dan ook echt op het minste af. Een leuke man die van zijn hond houdt en nog steeds voor hem wil zorgen.. hoe kan dit een afknapper zijn??

Maar ok, dan hou je idd alleen nog maar de gekkies over die manipuleren. Eigen schuld dus...
  woensdag 29 juli 2026 @ 15:16:37 #98
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_221458695
Ik ben altijd zo blij als TS weer opduikt onder een nieuwe naam. Steeds dieper in dezelfde ellende.
The love you take is equal to the love you make.
pi_221458697
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2026 15:13 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Jij haakt dan ook echt op het minste af. Een leuke man die van zijn hond houdt en nog steeds voor hem wil zorgen.. hoe kan dit een afknapper zijn??

Maar ok, dan hou je idd alleen nog maar de gekkies over die manipuleren. Eigen schuld dus...
Ik heb als regel dat ik niet met mannen date die innig contact hebben met een vrouw waar ze seks mee hebben gehad. Dit na meerdere relatie waar ik getrianguleerd ben met een ex waarnaar ze teruggingen. Ik voel me er onveilig bij.

Als hij zo van zijn hond hield had hij hem wel zelf gehouden.
  Moderator woensdag 29 juli 2026 @ 15:19:58 #100
441859 crew  Lenny77
pi_221458705
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2026 15:17 schreef Lulu888 het volgende:

[..]
Ik heb als regel dat ik niet met mannen date die innig contact hebben met een vrouw waar ze seks mee hebben gehad. Dit na meerdere relatie waar ik getrianguleerd ben met een ex waarnaar ze teruggingen. Ik voel me er onveilig bij.

Als hij zo van zijn hond hield had hij hem wel zelf gehouden.
:|W
Soms houden beiden van de hond.

Jij hebt veel te veel regels maar alsnog blijf je gekloot worden. Wat leert jou dat?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')