abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221453369
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 20:28 schreef Bart2002 het volgende:

[..]
Die idioot lange niets zeggende teksten die amper ingaan op wat de gesprekspartner beweert. Het is so Ansa v2 maar dan on steroids. Echt erg.
Jij kan niet zelfstandig een tekst typen van meer dan twee zinnen?
pi_221453569
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 20:32 schreef Lulu888 het volgende:

[..]
Jij kan niet zelfstandig een tekst typen van meer dan twee zinnen?
Precies wat ik bedoel. Altijd zwaar in de aanval. fucking vermoeiend.

Ik snap niet goed waarom al die topic diarree met steeds dezelfde strekking toegestaan wordt hier. Het wordt er niet leuker op i.i.g.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_221453822
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 20:17 schreef Lulu888 het volgende:

[..]
Dus je date hele onzekere en/of jonge meisjes?
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 20:19 schreef Lulu888 het volgende:

[..]
Stel je hebt een date. Wanneer stop je dan met het gedrag?
Nee, ik date allerlei verschillende types.

Ik stop daar mee in ieder geval snel. Ik gebruik het puur als experiment voor mezelf. En de keren niet dan is er geen succes tot een date.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221454101
Vroeger wel het advies gekregen om niet te snel op sms'jes te reageren omdat je dan wanhopiger over kan komen. Dat advies altijd genegeerd, leef nog steeds en geen enkele spijt van. Vind het zelf wat triest want het geeft eigenlijk aan dat je bang bent dat je zelf niet goed genoeg bent en daarom maar allerlei rare/manipulatieve dingen moet doen om de ander geïnteresseerd te houden
pi_221454322
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 21:38 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
[..]
Nee, ik date allerlei verschillende types.

Ik stop daar mee in ieder geval snel. Ik gebruik het puur als experiment voor mezelf. En de keren niet dan is er geen succes tot een date.
Het punt met deze gasten is dat ze zelfs doorgaan alse vrouw unaniem voor hem kiest, uitgekleed voor hem staat, en hem wil.
pi_221454324
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 22:24 schreef Masberum het volgende:
Vroeger wel het advies gekregen om niet te snel op sms'jes te reageren omdat je dan wanhopiger over kan komen. Dat advies altijd genegeerd, leef nog steeds en geen enkele spijt van. Vind het zelf wat triest want het geeft eigenlijk aan dat je bang bent dat je zelf niet goed genoeg bent en daarom maar allerlei rare/manipulatieve dingen moet doen om de ander geïnteresseerd te houden
Dat is simpel hard to get. Dit is hard to get on steroids.
pi_221454360
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 23:09 schreef Lulu888 het volgende:

[..]
Dat is simpel hard to get. Dit is hard to get on steroids.
Maar werkt dit dan ooit? Bedoel ik kan me voorstellen dat het met extreem knappe mannen of popsterren nog kan werken. Maar voor 99% van de mannen zal dit toch nergens toe leiden? Geeft me een beetje de vraag waarom mensen dit doen.

Misschien zodat als ze afgewezen worden ze het idee kunnen hebben dat ze zich heel machtig hebben neergezet ofzo? Of dat als ze dit uitproberen met erg lelijke/onzekere vrouwen ze het idee hebben dat ze toch niet afgewezen gaan worden en daarom dit soort rare dingen kunnen uitproberen?

Ik zie het nut er gewoon niet van in..
pi_221454515
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 23:21 schreef Masberum het volgende:

[..]
Maar werkt dit dan ooit? Bedoel ik kan me voorstellen dat het met extreem knappe mannen of popsterren nog kan werken. Maar voor 99% van de mannen zal dit toch nergens toe leiden? Geeft me een beetje de vraag waarom mensen dit doen.

Misschien zodat als ze afgewezen worden ze het idee kunnen hebben dat ze zich heel machtig hebben neergezet ofzo? Of dat als ze dit uitproberen met erg lelijke/onzekere vrouwen ze het idee hebben dat ze toch niet afgewezen gaan worden en daarom dit soort rare dingen kunnen uitproberen?

Ik zie het nut er gewoon niet van in..
Veel van de vrouwen waar ze dit bij doen zijn onzeker, getraumatiseerd, of beide.
pi_221454539
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 23:50 schreef Lulu888 het volgende:

[..]
Veel van de vrouwen waar ze dit bij doen zijn onzeker, getraumatiseerd, of beide.
Oke, dat maakt het naar mijn idee extra treurig. Maar ja we zijn met zoveel mensen op de wereld, dan gebeurt nou eenmaal van alles. Voor mij lijkt het wat sadistisch
pi_221454554
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 23:54 schreef Masberum het volgende:

[..]
Oke, dat maakt het naar mijn idee extra treurig. Maar ja we zijn met zoveel mensen op de wereld, dan gebeurt nou eenmaal van alles. Voor mij lijkt het wat sadistisch
Ik denk dat het merendeel ook misogyn is en narcistische trekken heeft.
pi_221454558
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 23:59 schreef Lulu888 het volgende:

[..]
Ik denk dat het merendeel ook misogyn is en narcistische trekken heeft.
Misschien, ikzelf denk meer aan een onderontwikkeld sociale persoonlijkheid, een slecht/pijnvol verleden, ook in combinatie met afwijzingen van meiden, waardoor je op latere leeftijd alles wil doen om maar vrouwen pijn te doen, macht over ze uit willen uitoefenen etc.

Geestelijk zijn die mensen naar mijn idee juist niet sterk, daarom pakken ze ook geen intelligente vrouwen aan maar kwetsbare vrouwen. Ze zijn wat blijven hangen in hun kinderlijkheid zoals ik ernaar kijk maar volgroeid als een man
pi_221454622
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 00:02 schreef Masberum het volgende:

[..]
Misschien, ikzelf denk meer aan een onderontwikkeld sociale persoonlijkheid, een slecht/pijnvol verleden, ook in combinatie met afwijzingen van meiden, waardoor je op latere leeftijd alles wil doen om maar vrouwen pijn te doen, macht over ze uit willen uitoefenen etc.

Geestelijk zijn die mensen naar mijn idee juist niet sterk, daarom pakken ze ook geen intelligente vrouwen aan maar kwetsbare vrouwen. Ze zijn wat blijven hangen in hun kinderlijkheid zoals ik ernaar kijk maar volgroeid als een man
Statusherstel en traumareenactmemt, waarbij je je trauma naspeelt in de rol van degene die dit keer "wint".
pi_221455426
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 23:09 schreef Lulu888 het volgende:

[..]
Het punt met deze gasten is dat ze zelfs doorgaan alse vrouw unaniem voor hem kiest, uitgekleed voor hem staat, en hem wil.
Maar dit gaat helemaal niet om wat ik stel.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  woensdag 29 juli 2026 @ 08:27:17 #64
483584 incel
they/them
pi_221455436
Lol cringe andrew tate shit zoals die 'game' en pick up artist nerd shit voor losers.

Lekker gezond ook voor de relatie als je dit soort 'redpill' spelletjes moet spelen.

Niet gewoon een goed gesprek hebben op de bank samen met je partner en om beurten je wensen en zorgen delen :')
pi_221455438
Met een ex toen ik nog jong was. Maar pas later in gaan zien hoe weird dat was, wij haalde echt niet het beste in elkaar naar boven.
  woensdag 29 juli 2026 @ 08:33:52 #66
441440 aquawoman
Bitch please
pi_221455463
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 17:52 schreef Lulu888 het volgende:

[..]
Ik heb voor mezelf de keuze gemaakt dat ik alleen date met mannen die aan deze dingen voldoen. Hoe knap ze ook zijn.
And how is that working for you? :)
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_221455777
Dat werk je ook een beetje in de hand als je met een hele grote groep vrouwen dezelfde kleine groep mannen wil daten. Die gasten hebben dan alle macht in handen, en uit ervaring in de geschiedenis weten we dat de meeste mensen niet op een gezonde manier met macht om kunnen gaan. Dit effect flink versterkt door de dating apps
pi_221456911
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 08:33 schreef aquawoman het volgende:

[..]
And how is that working for you? :)
Fantastisch. Ik ben tien keer gelukkiger nu ik niet driekwart van mijn dag kwijt ben aan piekeren.
pi_221456927
quote:
10s.gif Op woensdag 29 juli 2026 09:22 schreef MultiBanaan het volgende:
Dat werk je ook een beetje in de hand als je met een hele grote groep vrouwen dezelfde kleine groep mannen wil daten. Die gasten hebben dan alle macht in handen, en uit ervaring in de geschiedenis weten we dat de meeste mensen niet op een gezonde manier met macht om kunnen gaan. Dit effect flink versterkt door de dating apps
Dat is een domme incelmythe. Als je werkelijk denkt dat een random magere, kalende vent met gele tanden de top 10% mannen is dan vraag ik me af wat bijvoorbeeld Chris Hemsworth is.

De top 10% mannen met phd, modellenlooks, miljoen op de bank en piemel van 20 cm zou niet eens doorhebben dat ik besta.

Mijn laatste matches waren een kalende journalist met overgewicht, een accountant van 1.75 die oude foto's gebruikte, en een magere mislukte schrijver. Alledrie gebruikten dread games.

Waarom zou Chad ze moeten gebruiken? Hij kan morgen 5 andere dates krijgen. Hij hoeft niet te blijven plakken bij een vrouw waar hij "niet overtuigd" van is.
  woensdag 29 juli 2026 @ 11:22:45 #70
441440 aquawoman
Bitch please
pi_221456935
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 11:19 schreef Lulu888 het volgende:

[..]
Fantastisch. Ik ben tien keer gelukkiger nu ik niet driekwart van mijn dag kwijt ben aan piekeren.
Kennelijk ben je er genoeg mee bezig om je in "dread games" te verdiepen en dit topic te openen.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_221456950
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 11:22 schreef aquawoman het volgende:

[..]
Kennelijk ben je er genoeg mee bezig om je in "dread games" te verdiepen en dit topic te openen.
Ik snap niet hoe die twee zaken logisch verwant zijn.

Dat ik wil weten hoe een tool van abusers werkt en welk effect het heeft is niet logischerwijs dat ik stiekem abusers wil daten.
  woensdag 29 juli 2026 @ 11:30:38 #72
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221457039
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2026 11:21 schreef Lulu888 het volgende:

[..]
Dat is een domme incelmythe. Als je werkelijk denkt dat een random magere, kalende vent met gele tanden de top 10% mannen is dan vraag ik me af wat bijvoorbeeld Chris Hemsworth is.

De top 10% mannen met phd, modellenlooks, miljoen op de bank en piemel van 20 cm zou niet eens doorhebben dat ik besta.

Mijn laatste matches waren een kalende journalist met overgewicht, een accountant van 1.75 die oude foto's gebruikte, en een magere mislukte schrijver. Alledrie gebruikten dread games.

Waarom zou Chad ze moeten gebruiken? Hij kan morgen 5 andere dates krijgen. Hij hoeft niet te blijven plakken bij een vrouw waar hij "niet overtuigd" van is.
Dat is best wel oppervlakkig van je. Wellicht hebben ze die kenmerken gekregen, zodat ze harder hun best zouden doen om zich te ontwikkelen zodat ze een interessant karakter krijgen.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_221457092
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2026 11:30 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Dat is best wel oppervlakkig van je. Wellicht hebben ze die kenmerken gekregen, zodat ze harder hun best zouden doen om zich te ontwikkelen zodat ze een interessant karakter krijgen.
Dan ben ik maar oppervlakkig, maar de enige manier waarop Sid en Lambik een relatie krijgen is als ze compenseren met hun karakter voor hun looks en falen
pi_221457095
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 08:27 schreef Koettie het volgende:
Met een ex toen ik nog jong was. Maar pas later in gaan zien hoe weird dat was, wij haalde echt niet het beste in elkaar naar boven.
Wat dan?
  woensdag 29 juli 2026 @ 11:35:47 #75
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221457112
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 11:34 schreef Lulu888 het volgende:

[..]
Dan ben ik maar oppervlakkig, maar de enige manier waarop Sid en Lambik een relatie krijgen is als ze compenseren met hun karakter voor hun looks en falen
Precies. En als ze dat niet doen dan komt dat gauw genoeg uit in een fatsoenlijk gesprekje, dus Sid en Lambik moeten gewoon lekker een motor gaan kopen, een leuke kat en een Oneplus tab 4. Meer hebben ze niet nodig.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')