De vraag is eerder: wat doe jij hier?quote:
Ik ervaar dat niet zo.quote:Op woensdag 29 juli 2026 23:23 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
De vraag is eerder: wat doe jij hier?
Dezelfde vragen, dezelfde antwoorden.. repeat
Jij doet dit he? Ik wil geen goed gesprekje met je.quote:
Jouw datingpool is niet bestaand.quote:Op woensdag 29 juli 2026 17:13 schreef Lulu888 het volgende:
[..]
Nee, mijn datingpool zijn de mannen van mijn leeftijd en sociale kring die én single zijn én op hetzelfde moment op de app zitten én claimen een monogame relatie te willen.
John van 50 is niet mijn datingpool. Jayden van 19 is niet mijn datingpool. Kees van 40 is qua leeftijd mijn datingpool, maar heeft kinderen. Frits van 32 is hoogopgeleid en heeft dezelfde interesses, maar is ENM. Mijn werkelijke pool is erg klein. Wat er gebeurt is dat narcistische mannen zich entitled voelen om met mij te daten en dus gaan liegen dat ze dezelfde waarden, toekomstvisie, en achtergrond hebben. Sid liegt dat hij monogaam is, maar gebruikt dread games zodra er een emotionele band is. Lambik liegt dat hij single is, maar probeert zijn ex weer te daten.
Blijf het vaak herhalen met je red pillvriendjes, misschien wordt je wens ooit werkelikkheid.quote:Op donderdag 30 juli 2026 09:06 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Jouw datingpool is niet bestaand.
Jij bent als iemand met 50.000 euro om een auto te kopen, maar die alleen bij de Rolls Royce dealer wil shoppen.
Ik bedoel: prima dat jij weet wat je wil en daaraan vasthoudt, maar omarm dan ook dat jij voor de mannen die jij leuk vindt alleen een optie bent voor casual sex op een slow Monday.
Jouw frustratie zit erin dat je iedere keer weer vol goede moed naar de RR dealer gaan en iedere keer weer vloekend naar buiten gaat omdat er weer niets tussen stond voor jou.
En heel stiekem ben je die fiets en OV kaart meer dan zat…
Op zich is dat natuurlijk een delulu888 probleem, maar je neemt iedere keer weer R&P over met je geklaag en gezaag en dat maakt dat heel veel gebruikers hier er wel klaar mee zijn. En wellicht ook bij de toxische buufjes van de Viva (kan ik mij zo voorstellen).
Je weet hoop ik wel dat de meeste mensen niet in de internetfuikjes zitten waar jij al langere tijd in verdwaald bent geraakt?quote:Op donderdag 30 juli 2026 10:54 schreef Lulu888 het volgende:
[..]
Blijf het vaak herhalen met je red pillvriendjes, misschien wordt je wens ooit werkelikkheid.
quote:Op donderdag 30 juli 2026 12:31 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je weet hoop ik wel dat de meeste mensen niet in de internetfuikjes zitten waar jij al langere tijd in verdwaald bent geraakt?
Met je red pill. Red flag zul je bedoelen. Want dan ben jij: een wandelende rode vlag. En dat is precies waarom leuke mannen geen relatie met jou willen. Laat staan leuke, hoogopgeleide, knappe, lange mannen. Die hebben keuze genoeg tussen de vele leuke, hoogopgeleide, knappe vrouwen die geen mentale problematiek met zich meeslepen met zo'n gewicht dat je beiden in no time naar de bodem zakt.
Als ik een succesvolle manipulator wilde zijn, dan zou ik kijken waar iemand op aanslaat en in de verdediging schiet. Jij en je incelvrienden zetten al dagen dit frame op terwijl het de eerste keer al geen effect had. Verspilde moeite.quote:Op donderdag 30 juli 2026 12:31 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je weet hoop ik wel dat de meeste mensen niet in de internetfuikjes zitten waar jij al langere tijd in verdwaald bent geraakt?
Met je red pill. Red flag zul je bedoelen. Want dan ben jij: een wandelende rode vlag. En dat is precies waarom leuke mannen geen relatie met jou willen. Laat staan leuke, hoogopgeleide, knappe, lange mannen. Die hebben keuze genoeg tussen de vele leuke, hoogopgeleide, knappe vrouwen die geen mentale problematiek met zich meeslepen met zo'n gewicht dat je beiden in no time naar de bodem zakt.
Ook een frame. Je tekst insinueert dat ik geen leven offline heb en deze dingen verzin uit controle. Waarom heb je het nodig om dit door deze lens te zien?quote:Op donderdag 30 juli 2026 12:48 schreef aquawoman het volgende:
Ik word zo moe van die terminologie he: frame, red pill, dread games.
Het benadrukt alleen maar hoe theoretisch je hier mee bezig bent en hoe weinig je in contact met jezelf staat. Stel je eens open en heb gewoon een beetje lol, daar komen ook veel leukere mannen op af.
Daar ga je weer, mij een incel noemen. Projectie noemen we dat.quote:Op donderdag 30 juli 2026 12:46 schreef Lulu888 het volgende:
[..]
Als ik een succesvolle manipulator wilde zijn, dan zou ik kijken waar iemand op aanslaat en in de verdediging schiet. Jij en je incelvrienden zetten al dagen dit frame op terwijl het de eerste keer al geen effect had. Verspilde moeite.
Ik insinueer niets en frame ook niks. Ik zeg gewoon wat ik denk. Dit is wat jouw posts bij mij oproepen.quote:Op donderdag 30 juli 2026 12:50 schreef Lulu888 het volgende:
[..]
Ook een frame. Je tekst insinueert dat ik geen leven offline heb en deze dingen verzin uit controle. Waarom heb je het nodig om dit door deze lens te zien?
Kan ze niet , dat is haar probleem.quote:Op donderdag 30 juli 2026 12:48 schreef aquawoman het volgende:
Ik word zo moe van die terminologie he: frame, red pill, dread games.
Het benadrukt alleen maar hoe theoretisch je hier mee bezig bent en hoe weinig je in contact met jezelf staat. Stel je eens open en heb gewoon een beetje lol, daar komen ook veel leukere mannen op af.
Je kan echt niet lezen he?quote:Op donderdag 30 juli 2026 12:53 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Daar ga je weer, mij een incel noemen. Projectie noemen we dat.
En ik heb nergens gezegd dat je een succesvolle manipulator bent. Als ik al zou denken dat jij een manipulator bent, dan zou het in ieder geval geen succesvolle zijn, nietwaar?
Ik constateer simpelweg dat je vanuit frustratie (al dan niet terecht) terecht bent gekomen in een internetfuik. Alleen al de titel van dit topic. Ik had serieus nog nooit van de term gehoord en blij toe. En je blijft maar van dat soort internetshit uitbraken over dit forum (en kennelijk ook het viva forum) en het is mij overigens volstrekt onduidelijk waar je naartoe wil, anders dan dat je ruzie blijft zoeken mensen die je nog serieus nemen in no time als ze iets zeggen wat je niet wil horen schoffeert.
How's that working for ya?
Dat is lekker makkelijk, vrouwen die altijd maar een beetje lol hebben, geen grenzen, geen eisen, geen standaarden. Lekker losbandig en go with the flow.quote:
Ja, zo werkt de wereld. Het is zwart of wit. Als je een beetje lol hebt en relaxed, dan heb je per direct nul grenzen en standaarden meer.quote:Op donderdag 30 juli 2026 13:16 schreef Lulu888 het volgende:
[..]
Dat is lekker makkelijk, vrouwen die altijd maar een beetje lol hebben, geen grenzen, geen eisen, geen standaarden. Lekker losbandig en go with the flow.
Ja.quote:Op donderdag 30 juli 2026 14:13 schreef aquawoman het volgende:
[..]
Ja, zo werkt de wereld. Het is zwart of wit. Als je een beetje lol hebt en relaxed, dan heb je per direct nul grenzen en standaarden meer.
Ben jij niet die ene chick die ook al onder een paar andere nicks altijd loopt te zeuren over mannen?
Ik ga alleen mee in jullie frame he.quote:Op donderdag 30 juli 2026 14:13 schreef aquawoman het volgende:
[..]
Ja, zo werkt de wereld. Het is zwart of wit. Als je een beetje lol hebt en relaxed, dan heb je per direct nul grenzen en standaarden meer.
Ben jij niet die ene chick die ook al onder een paar andere nicks altijd loopt te zeuren over mannen?
Tuurlijk meid.quote:Op donderdag 30 juli 2026 14:26 schreef Lulu888 het volgende:
[..]
Ik ga alleen mee in jullie frame he.
Er is niets mis met jouw standaard. Alleen zul je dan gewoon iets (lees: een hoop) aan jezelf moeten veranderen.quote:Op donderdag 30 juli 2026 14:36 schreef Lulu888 het volgende:
[..]
Grappig wel dat je denkt dat ik mijn standaard ga verlagen.
Nee hoor. Ik doe niet aan asymmetrische relaties waar een persoon denkt te mogen evalueren, oordelen en bepalen en de ander door hoepels springt. Ik blijf liever alleen.quote:Op donderdag 30 juli 2026 14:58 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Er is niets mis met jouw standaard. Alleen zul je dan gewoon iets (lees: een hoop) aan jezelf moeten veranderen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |