abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221451955
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 16:21 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Dit gaat niet over mijn post.
Jij zegt dat het je niet lukt om te scoren. Ik zeg je welk gedrag ik wil zien bij mannen. Zodra ik me veilig voel en de relatie wederkerig is zal ik seks hebben.

Dit geldt ook bij FWB. Ik zou niet seks hebben met iemand die raar doet. Zeker als ik hem niet goed ken.
  dinsdag 28 juli 2026 @ 16:34:39 #32
441440 aquawoman
Bitch please
pi_221452157
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 16:17 schreef Lulu888 het volgende:

[..]
Als ik uitleg waarom ik iemand naar links swipe, dan heeft dat eigenlijk heel weinig te maken met de vraag of ik iemand een goed of slecht persoon vind. Voor mij draait het vooral om compatibiliteit en symmetrie. Ik ben op zoek naar iemand met een vergelijkbare achtergrond, een vergelijkbare persoonlijkheid en een levensstijl die aansluit bij die van mij. Wanneer iemands leven fundamenteel anders is ingericht dan het mijne, weet ik vaak al dat we niet goed bij elkaar zullen passen. Dat geldt bijvoorbeeld ook voor de gezinssamenstelling. Ik date geen mannen met kinderen. Niet omdat ik vind dat mannen met kinderen geen goede partners kunnen zijn, maar simpelweg omdat dat niet aansluit bij wat ik zelf zoek in een relatie.

Daarnaast speelt uiterlijke verzorging voor mij een belangrijke rol. Ik verwacht niet dat iemand perfect is, maar wel dat hij verzorgd voor de dag komt. Dat betekent voor mij een nette uitstraling, een goed verzorgde baard of een gladgeschoren gezicht, schone en verzorgde kleding en een prettige lichaamsverzorging. Wanneer iemand een sterke zweetlucht heeft, slecht voor zijn gebit zorgt of onhygiënische of onbeleefde gewoonten heeft, zoals voortdurend boeren of scheten laten, dan is dat voor mij een afknapper.

Minstens zo belangrijk is de manier waarop iemand communiceert. Ook daarin zoek ik wederkerigheid. Ik verwacht dat we allebei ongeveer evenveel investeren en dat de interesse van beide kanten komt. Daarom knap ik af op twee uitersten. Aan de ene kant vind ik het onaantrekkelijk wanneer iemand extreem afhankelijk of wanhopig is, mij voortdurend belt of appt, ook tijdens werktijd, en overstuur raakt als ik een keer een uur niet reageer. Aan de andere kant knap ik net zo goed af op iemand die bewust onzekerheid creëert door middel van dread games en mij voortdurend het gevoel geeft dat ik ieder moment ingeruild kan worden voor iemand anders.

Eigenlijk zoek ik in een relatie hetzelfde soort dynamiek dat ik ook in mijn vriendschappen heb. Mijn vriendinnen en ik behandelen elkaar met wederzijds respect. We investeren allebei in het contact. De ene keer betaal ik iets, de andere keer doet zij dat. De ene keer stel ik voor om iets te ondernemen, de andere keer komt het initiatief van haar. We luisteren naar elkaars verhalen en tonen oprechte interesse in elkaars leven. Wat we niet doen, is elkaar voortdurend onder druk zetten of het gevoel geven dat de vriendschap elk moment kan worden beëindigd als de ander niet precies doet wat wij willen. We gebruiken elkaars kwetsbaarheden niet als machtsmiddel en we creëren geen onzekerheid om meer controle over de ander te krijgen.

Voor mij zou een romantische relatie in de basis niet anders moeten zijn. Ik verwacht een volwassen, eerlijke en empathische partner die een eigen leven heeft, maar die de relatie niet gebruikt als machtsspel. Iemand die niet voortdurend dreigt de ander in te ruilen, maar die kiest voor wederkerigheid, stabiliteit en respect.
Ik denk dat de meeste mensen een partner zoeken die bij ze past en die niet onhygiënisch is.

Ik mis in jouw benadering een beetje dat je gewoon iemand tegenkomt waar het mee klikt en die je leuk vindt. Die zal misschien niet aansluiten op alle vinkjes, maar zo werkt het ook niet altijd in de liefde.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_221452176
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 16:34 schreef aquawoman het volgende:

[..]
Ik denk dat de meeste mensen een partner zoeken die bij ze past en die niet onhygiënisch is.

Ik mis in jouw benadering een beetje dat je gewoon iemand tegenkomt waar het mee klikt en die je leuk vindt. Die zal misschien niet aansluiten op alle vinkjes, maar zo werkt het ook niet altijd in de liefde.
Omdat ik al veel te vaak heb meegemaakt dat die dingen uiteindelijk ook dealbreakers bleken. Ik wil geen man met kinderen omdat ik doodongelukkig word van aansluiten bij een bestaand gezin bijvoorbeeld.

Ik ben gelukkig met mijn leven en wil er in een relatie op vooruit gaan,niet achteruit.
pi_221452208
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 16:25 schreef Lulu888 het volgende:

[..]
Jij zegt dat het je niet lukt om te scoren. Ik zeg je welk gedrag ik wil zien bij mannen.
Maar dit is precies hoe sommigen zich wel gedragen. Ben het helemaal met je eens hoor.

Dus waar ligt het dan aan? En waarom lukt het ze wel als ze zo'n dread game spelen?
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221452228
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 16:42 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Maar dit is precies hoe sommigen zich wel gedragen. Ben het helemaal met je eens hoor.

Dus waar ligt het dan aan? En waarom lukt het ze wel als ze zo'n dread game spelen?
Geef eens een voorbeeldsituatie waarbij het niet lukte en daarna wel?
  dinsdag 28 juli 2026 @ 17:17:12 #36
441440 aquawoman
Bitch please
pi_221452407
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 16:36 schreef Lulu888 het volgende:

[..]
Omdat ik al veel te vaak heb meegemaakt dat die dingen uiteindelijk ook dealbreakers bleken. Ik wil geen man met kinderen omdat ik doodongelukkig word van aansluiten bij een bestaand gezin bijvoorbeeld.

Ik ben gelukkig met mijn leven en wil er in een relatie op vooruit gaan,niet achteruit.
IK wilde ook geen man met kinderen - ik heb zelf niet voor niets geen kinderen. Gelukkig heeft mijn. vriend ook geen kinderen.

Ik denk alleen dat je alles kapot kunt redeneren en allerlei theorieën kunt opzoeken, maar dat het in het echte leven toch vaak anders loopt.

Natuurlijk zijn er sommige dealbreakers, maar je moet er ook niet te beperkt naar kijken.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
  dinsdag 28 juli 2026 @ 17:19:10 #37
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221452417
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 14:29 schreef Lulu888 het volgende:

[..]
Ik lees eens van die dingen met woorden er in, het heet boeken, wellicht herken je het.
Welke boeken zijn dat dan? Cursusje van Andrew Tate ofzo zeker.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221452544
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 17:19 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Welke boeken zijn dat dan? Cursusje van Andrew Tate ofzo zeker.
Boeken op het gebied van forensische linguistiek, psychologie, manipulatie.
pi_221452545
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 17:17 schreef aquawoman het volgende:

[..]
IK wilde ook geen man met kinderen - ik heb zelf niet voor niets geen kinderen. Gelukkig heeft mijn. vriend ook geen kinderen.

Ik denk alleen dat je alles kapot kunt redeneren en allerlei theorieën kunt opzoeken, maar dat het in het echte leven toch vaak anders loopt.

Natuurlijk zijn er sommige dealbreakers, maar je moet er ook niet te beperkt naar kijken.
Ik heb voor mezelf de keuze gemaakt dat ik alleen date met mannen die aan deze dingen voldoen. Hoe knap ze ook zijn.
  dinsdag 28 juli 2026 @ 17:58:33 #40
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221452562
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 17:51 schreef Lulu888 het volgende:

[..]
Boeken op het gebied van forensische linguistiek, psychologie, manipulatie.
Klinkt interessant. In welk boek (titel en auteur) kan ik meer lezen over dread games?
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221452586
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 17:58 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Klinkt interessant. In welk boek (titel en auteur) kan ik meer lezen over dread games?
In dit geval zou ik bij de bron kijken en PUA handleidingen zoals The Game, the Mystery Method gaan lezen.

Cialdini's Psychology of Persuasion
pi_221452700
Is dit niet gewoon de hippe terminologie voor bindingsangst? Althans ik kan begrijpen dat vrouwen het soms zo interpreteren.

Dit is typisch weer zo'n redpill manosphere Andrew Tate fantasie tbh, vrouwen kunnen namelijk nooit weten of een man uit bindingsangst handelt en deze afstand neemt maar doen de aanname dat het fuckboys zijn.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  dinsdag 28 juli 2026 @ 18:51:59 #43
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221452790
Waarom zou ik dat mijn liefje aan willen doen? :?
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_221453005
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 16:45 schreef Lulu888 het volgende:

[..]
Geef eens een voorbeeldsituatie waarbij het niet lukte en daarna wel?
Als ik me zo ga gedragen heb ik veel meer succes met dates en het plannen van dates, beetje bad boy gedrag gaan doen. Lang negeren, daarna complimenten, etc. Als ik mezelf ga zijn komt het nooit zo snel tot een date.
pi_221453254
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 16:21 schreef Discombobulate het volgende:
Dit gaat niet over mijn post.
Is allemaal AI slop.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_221453269
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 19:44 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Als ik me zo ga gedragen heb ik veel meer succes met dates en het plannen van dates, beetje bad boy gedrag gaan doen. Lang negeren, daarna complimenten, etc. Als ik mezelf ga zijn komt het nooit zo snel tot een date.
Dus je date hele onzekere en/of jonge meisjes?
pi_221453274
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 18:32 schreef epicbeardman het volgende:
Is dit niet gewoon de hippe terminologie voor bindingsangst? Althans ik kan begrijpen dat vrouwen het soms zo interpreteren.

Dit is typisch weer zo'n redpill manosphere Andrew Tate fantasie tbh, vrouwen kunnen namelijk nooit weten of een man uit bindingsangst handelt en deze afstand neemt maar doen de aanname dat het fuckboys zijn.
Bindingsangst is nooit zo bewust. Dat zijn gasten die de ene dag helemaal verliefd zijn en dan ineens verdwijnen
pi_221453276
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 20:15 schreef Bart2002 het volgende:

[..]
Is allemaal AI slop.
Oh?
pi_221453287
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 19:44 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Stel je hebt een date. Wanneer stop je dan met het gedrag?
pi_221453341
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 20:18 schreef Lulu888 het volgende:

[..]
Oh?
Die idioot lange niets zeggende teksten die amper ingaan op wat de gesprekspartner beweert. Het is so Ansa v2 maar dan on steroids. Echt erg.
pi_221453369
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 20:28 schreef Bart2002 het volgende:

[..]
Die idioot lange niets zeggende teksten die amper ingaan op wat de gesprekspartner beweert. Het is so Ansa v2 maar dan on steroids. Echt erg.
Jij kan niet zelfstandig een tekst typen van meer dan twee zinnen?
pi_221453569
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 20:32 schreef Lulu888 het volgende:

[..]
Jij kan niet zelfstandig een tekst typen van meer dan twee zinnen?
Precies wat ik bedoel. Altijd zwaar in de aanval. fucking vermoeiend.

Ik snap niet goed waarom al die topic diarree met steeds dezelfde strekking toegestaan wordt hier. Het wordt er niet leuker op i.i.g.
pi_221453822
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 20:17 schreef Lulu888 het volgende:

[..]
Dus je date hele onzekere en/of jonge meisjes?
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 20:19 schreef Lulu888 het volgende:

[..]
Stel je hebt een date. Wanneer stop je dan met het gedrag?
Nee, ik date allerlei verschillende types.

Ik stop daar mee in ieder geval snel. Ik gebruik het puur als experiment voor mezelf. En de keren niet dan is er geen succes tot een date.
pi_221454101
Vroeger wel het advies gekregen om niet te snel op sms'jes te reageren omdat je dan wanhopiger over kan komen. Dat advies altijd genegeerd, leef nog steeds en geen enkele spijt van. Vind het zelf wat triest want het geeft eigenlijk aan dat je bang bent dat je zelf niet goed genoeg bent en daarom maar allerlei rare/manipulatieve dingen moet doen om de ander geïnteresseerd te houden
pi_221454322
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 21:38 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
[..]
Nee, ik date allerlei verschillende types.

Ik stop daar mee in ieder geval snel. Ik gebruik het puur als experiment voor mezelf. En de keren niet dan is er geen succes tot een date.
Het punt met deze gasten is dat ze zelfs doorgaan alse vrouw unaniem voor hem kiest, uitgekleed voor hem staat, en hem wil.
pi_221454324
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 22:24 schreef Masberum het volgende:
Vroeger wel het advies gekregen om niet te snel op sms'jes te reageren omdat je dan wanhopiger over kan komen. Dat advies altijd genegeerd, leef nog steeds en geen enkele spijt van. Vind het zelf wat triest want het geeft eigenlijk aan dat je bang bent dat je zelf niet goed genoeg bent en daarom maar allerlei rare/manipulatieve dingen moet doen om de ander geïnteresseerd te houden
Dat is simpel hard to get. Dit is hard to get on steroids.
pi_221454360
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 23:09 schreef Lulu888 het volgende:

[..]
Dat is simpel hard to get. Dit is hard to get on steroids.
Maar werkt dit dan ooit? Bedoel ik kan me voorstellen dat het met extreem knappe mannen of popsterren nog kan werken. Maar voor 99% van de mannen zal dit toch nergens toe leiden? Geeft me een beetje de vraag waarom mensen dit doen.

Misschien zodat als ze afgewezen worden ze het idee kunnen hebben dat ze zich heel machtig hebben neergezet ofzo? Of dat als ze dit uitproberen met erg lelijke/onzekere vrouwen ze het idee hebben dat ze toch niet afgewezen gaan worden en daarom dit soort rare dingen kunnen uitproberen?

Ik zie het nut er gewoon niet van in..
pi_221454515
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 23:21 schreef Masberum het volgende:

[..]
Maar werkt dit dan ooit? Bedoel ik kan me voorstellen dat het met extreem knappe mannen of popsterren nog kan werken. Maar voor 99% van de mannen zal dit toch nergens toe leiden? Geeft me een beetje de vraag waarom mensen dit doen.

Misschien zodat als ze afgewezen worden ze het idee kunnen hebben dat ze zich heel machtig hebben neergezet ofzo? Of dat als ze dit uitproberen met erg lelijke/onzekere vrouwen ze het idee hebben dat ze toch niet afgewezen gaan worden en daarom dit soort rare dingen kunnen uitproberen?

Ik zie het nut er gewoon niet van in..
Veel van de vrouwen waar ze dit bij doen zijn onzeker, getraumatiseerd, of beide.
pi_221454539
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 23:50 schreef Lulu888 het volgende:

[..]
Veel van de vrouwen waar ze dit bij doen zijn onzeker, getraumatiseerd, of beide.
Oke, dat maakt het naar mijn idee extra treurig. Maar ja we zijn met zoveel mensen op de wereld, dan gebeurt nou eenmaal van alles. Voor mij lijkt het wat sadistisch
pi_221454554
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 23:54 schreef Masberum het volgende:

[..]
Oke, dat maakt het naar mijn idee extra treurig. Maar ja we zijn met zoveel mensen op de wereld, dan gebeurt nou eenmaal van alles. Voor mij lijkt het wat sadistisch
Ik denk dat het merendeel ook misogyn is en narcistische trekken heeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')