abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 5 augustus 2026 @ 18:24:18 #176
441859 crew  Lenny77
pi_221508477
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 18:13 schreef Elan het volgende:

[..]
Jij projecteert alles op jezelf en je successen, voor een hele groep mannen die op dit moment buiten de boot valt zou het uitkomst bieden.

De suggestie van uithuwelijken is ook gelijk weer gelijk zo extreem, dat was in het Nederland van de jaren 70 en 80 ook totaal niet de norm. Gewoon op een normale manier een partner vinden met wie je een klik hebt, maar wel de man als kostwinner en de vrouw thuis voor de kinderen als uitgangspunt.
Maar als je onze rechten afneemt en onze mogelijkheden om zelf geld te verdienen, dan zijn we gedwongen om met één of andere lapzwans te trouwen. Het is dat of verhongeren. Ik zie het verschil niet met uithuwelijken? Het is beide onder dwang om te blijven leven.
Netjes van jou dat je dat wilt voor je eigen vrouwvolk ;( . Maar wel schande roepen op: witte mannen naar achteren!! Je wil wel je eigen witte vrouwen vleugellam maken zodat tenminste elke man over een vrouw heen kan gaan :r

(Extra: ik ben zelf totaal tegen die oproep van witte mannen naar achteren :r )
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221508479
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 18:20 schreef Elan het volgende:

[..]
Dat was in beginsel zeker zo maar je post wel oude data, Liedewij doet het extreem goed onder de (jonge) vrouwen. De hele asielcrisis en zorgen om veiligheid maken dat vrouwen ook steeds rechtser stemmen.
https://www.ad.nl/politie(...)anders-uit~a0d7ce6f/

Informatie over de verkiezingen in 2025. Waarbij nog steed duidelijk is dat vrouwen en hoogopgeleiden meer op links en centrum stemmen en mannen en lager opgeleiden meer rechts.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
  Moderator woensdag 5 augustus 2026 @ 18:25:31 #178
5428 crew  miss_sly
pi_221508481
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 18:19 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
In de VS zijn jonge vrouwen de mannen al voorbij…

Er is maar één goede manier om tegen te gaan wat je ziet gebeuren en dat is jonge mannen leren om zichzelf te verbeteren, om een doel te zoeken, ze de mogelijkheid geven om zich te bewijzen en hun waarde te laten zien.

Overigens mag daar wel wat meer aandacht voor zijn.

Maar vrouwen weer afhankelijk maken? Dat kun je toch niet serieus als optie zien?
Ik denk dat er zeker aandacht moet zijn voor (jonge) mannen en hoe ze zichzelf kunnen verbeteren. Zowel voor zichzelf en het weer krijgen van zelfrespect en zelfvertrouwen, als voor hun kansen als het gaat om het krijgen van een relatie. Daarbij denk ik dat het belangrijk is dat social media en gaming echt wat wordt ingedamd. O, en online gokken. Ga weer eens de echte wereld in en leer weer gewoon met mensen omgaan in plaats van te vluchten in een online wereld, terwijl je de echte menselijke eigenlijk ontbeert.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator woensdag 5 augustus 2026 @ 18:26:56 #179
441859 crew  Lenny77
pi_221508487
quote:
7s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 18:25 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik denk dat er zeker aandacht moet zijn voor (jonge) mannen en hoe ze zichzelf kunnen verbeteren. Zowel voor zichzelf en het weer krijgen van zelfrespect en zelfvertrouwen, als voor hun kansen als het gaat om het krijgen van een relatie. Daarbij denk ik dat het belangrijk is dat social media en gaming echt wat wordt ingedamd. O, en online gokken. Ga weer eens de echte wereld in en leer weer gewoon met mensen omgaan in plaats van te vluchten in een online wereld, terwijl je de echte menselijke eigenlijk ontbeert.
Denk dat dit voor beide groepen heel erg goed zou zijn. Dat iedereen weer eens verdomme normaal gaat worden en terug naar buiten gaat..
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221508489
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 18:19 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
In de VS zijn jonge vrouwen de mannen al voorbij…

Er is maar één goede manier om tegen te gaan wat je ziet gebeuren en dat is jonge mannen leren om zichzelf te verbeteren, om een doel te zoeken, ze de mogelijkheid geven om zich te bewijzen en hun waarde te laten zien.

Overigens mag daar wel wat meer aandacht voor zijn.

Maar vrouwen weer afhankelijk maken? Dat kun je toch niet serieus als optie zien?
Daar was het nodige politieke kunst en vliegwerk en stimulans voor nodig.

Komt ook met een prijs want vervolgens worden er amper nog kinderen geboren en zijn huizen en het dagelijks leven daar onbetaalbaar geworden omdat alles is ingericht op tweeverdieners en rijke singles.
blablablabla
pi_221508491
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 18:03 schreef Elan het volgende:

[..]
Je zegt zelf dat je ervaringen minstens 8 jaar geleden waren en dat je niet het stereotype veertiger bent en bovendien uiterlijke kenmerken draagt waardoor je minimaal schurkt tegen het hogere segment. Dan is het logisch dat je frustraties niet herkent omdat ze niet of minder op jou van toepassing zijn.

Offline daten in de klassieke zin doen mensen amper. Er gaat vrijwel altijd online contact in welke vorm dan ook aan vooraf.

Vroeger ging je naar de kroeg of hadden mensen een hobby maar dat is niet meer of in elk geval veel minder normaal sinds we allemaal achter een schermpje zitten de hele dag.
De wereld verandert en daar heb je geen invloed op.

Wel op jezelf.

En vrouwen kun je ook ontmoeten bij de Appie. Je kan het zo gek niet verzinnen of je komt wel mensen van het andere geslacht tegen. Het vereist vooral lef en om kunnen gaan met afwijzing. Want dat hoort erbij.
pi_221508513
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 18:08 schreef Elan het volgende:

[..]
De luxepositie zit hem puur in het eenvoudig kunnen krijgen van sociaal of seksueel contact met iemand van het andere geslacht. De issues met online daten die je leest van vrouwen is dat vrouwen swipemoe zijn of overweldigd door het aanbod. Dat staat in schril contrast met waar de gemiddelde man tegenaan loopt die überhaupt geen match kan vinden.
Ik hoor van vrouwen dat het aanbod bedroevend is en ze ook nauwelijks een match kunnen vinden waar ze blij van worden.

Maar goed, als online daten niet voor je werkt: zoek wat anders.
pi_221508521
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 18:24 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Maar als je onze rechten afneemt en onze mogelijkheden om zelf geld te verdienen, dan zijn we gedwongen om met één of andere lapzwans te trouwen. Het is dat of verhongeren. Ik zie het verschil niet met uithuwelijken? Het is beide onder dwang om te blijven leven.
Netjes van jou dat je dat wilt voor je eigen vrouwvolk ;( . Maar wel schande roepen op: witte mannen naar achteren!! Je wil wel je eigen witte vrouwen vleugellam maken zodat tenminste elke man over een vrouw heen kan gaan :r

(Extra: ik ben zelf totaal tegen die oproep van witte mannen naar achteren :r )
Hoezo moet je nou weer gelijk met een lapzwans trouwen? Je hebt daar toch zelf een keuze in? :D

Het gaat er om dat je als overheid het krijgen van kinderen gaat stimuleren en het vrijgezellenfeest waarin sommigen eeuwig blijven hangen zo onaantrekkelijk mogelijk maakt. Voor mannen net zo goed, al hebben die dus nog wel meer de behoefte om zich te committeren dan vrouwen dus is die prikkel wat minder noodzakelijk.

Seks is iets wat in een huwelijk thuis hoort en niet een dienst die je bestelt via een datingapp.
blablablabla
pi_221508537
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 18:29 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik hoor van vrouwen dat het aanbod bedroevend is en ze ook nauwelijks een match kunnen vinden waar ze blij van worden.

Ligt dat aan het aanbod of zijn ze misschien overdreven kritisch?

Nogmaals voor elke lelijke kerel is er een lelijke vrouw en zo loste dat zichzelf altijd wel op. Echter neemt een lelijke vrouw niet langer genoegen lelijke kerel en kan ze via Tinder krijgen wat ze wil, dus waarom zou ze haar standaarden wijzigen?
blablablabla
pi_221508539
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 18:13 schreef Elan het volgende:

[..]
Jij projecteert alles op jezelf en je successen, voor een hele groep mannen die op dit moment buiten de boot valt zou het uitkomst bieden.

De suggestie van uithuwelijken is ook gelijk weer gelijk zo extreem, dat was in het Nederland van de jaren 70 en 80 ook totaal niet de norm. Gewoon op een normale manier een partner vinden met wie je een klik hebt, maar wel de man als kostwinner en de vrouw thuis voor de kinderen als uitgangspunt.
Nee, wat jij niet begrijpt is dat ik vrouwenrechten zal blijven verdedigen en dat veel belangrijker vind dan die mannen die buiten de boot vallen, temeer omdat ik vind dat het hun probleem is om op te lossen.

Ik weiger vrouwen te zien een recht voor mannen. Dat recht bestaat hier niet.
  Moderator woensdag 5 augustus 2026 @ 18:34:44 #186
38824 crew  Droopie
pi_221508544
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 18:29 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Huisje huren in Azie, 450 euro aftikken per maand aan je "vriendin". Opgelost.

Dat "ze" van je gaan houden, kan je toch niet afdwingen. Of ze nu thais, nederlands, amerikaanse of afrikaans zijn. Je hebt gewoon een vrouwmens die je was doet,kookt bevredigt en je kinderen baart.

Zodra die kinderen geboren zijn is dat het enigste in haar leven waar ze van zal houden.

En gokje, dan zouden ze het partriarische Nederland gewoon ontvluchten en gaan naar een land in de wereld waar ze wel op handen gedragen worden (of iig er echte liefde in het spel is.
Hell To The Liars
pi_221508551
quote:

[..]
Er hoeft geen aandacht voor te zijn vanuit het andere geslacht want vrouwen kennen geen medelijden die zijn spijkerhard als het gaat om natuurlijke selectie.

Als je op dat punt komt heb je al verloren.
blablablabla
pi_221508569
quote:

[..]
Dat dus.

Ook voor de ouders is er een belangrijke taak. Voed je zoontjes niet op tot prinsjes die alles in de schoot geworpen krijgen. Maar leer ze omgaan met teleurstelling. Leer ze zelfstandig worden. Leer ze om iets nuttigs te doen.

De wereld is al lastig zat met goede begeleiding.
pi_221508570
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 18:34 schreef Droopie het volgende:

[..]

Dat "ze" van je gaan houden, kan je toch niet afdwingen. Of ze nu thais, nederlands, amerikaanse of afrikaans zijn. Je hebt gewoon een vrouwmens die je was doet,kookt bevredigt en je kinderen baart.

Zodra die kinderen geboren zijn is dat het enigste in haar leven waar ze van zal houden.

En gokje, dan zouden ze het partriarische Nederland gewoon ontvluchten en gaan naar een land in de wereld waar ze wel op handen gedragen worden (of iig er echte liefde in het spel is.
Jij hebt teveel Handsmaidstale gekeken met je vluchten _O-

Als de patriarchale ideologie weer meer de norm gaat worden (wat in beginsel dubieus is) zal dat wereldwijd zo zijn. Niet een lokaal fenomeneen. Zoals we in het verleden diep religieuze samenleving hebben gekend en periodes van verlichting.
blablablabla
pi_221508590
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 18:27 schreef Elan het volgende:

[..]
Daar was het nodige politieke kunst en vliegwerk en stimulans voor nodig.

Komt ook met een prijs want vervolgens worden er amper nog kinderen geboren en zijn huizen en het dagelijks leven daar onbetaalbaar geworden omdat alles is ingericht op tweeverdieners en rijke singles.
Zat single vrouwen die daar een huis kopen voor zichzelf. Meer dan mannen.

Het probleem is niet die verdomde vrouwenrechten hoor. Dat vrouwen nu volwaardig hun talenten kunnen ontplooien is voor iedereen geweldig.

We zullen gewoon een nieuw optimum moeten vinden zonder vrouwen weer naar beneden te trappen.

Meer aandacht voor jongens en mannen. Wat hebben zij nodig om zich beter te ontwikkelen? Dat lijkt mij een zinvollere vraag.

Sowieso: probeer die vrouwenrechten maar eens af te pakken. Zul je zien dat ze dan nog minder geneigd zijn om kinderen te krijgen.
  Moderator woensdag 5 augustus 2026 @ 18:50:06 #191
38824 crew  Droopie
pi_221508605
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 18:40 schreef Elan het volgende:

[..]
Jij hebt teveel Handsmaidstale gekeken met je vluchten _O-

Als de patriarchale ideologie weer meer de norm gaat worden (wat in beginsel dubieus is) zal dat wereldwijd zo zijn. Niet een lokaal fenomeneen. Zoals we in het verleden diep religieuze samenleving hebben gekend en periodes van verlichting.
Oke, nou ben benieuwd.
Kan niet wachten.

Denk wel dat bv de economie instort, maar dat zien we dan wel :)

Hopelijk ga je er niet vanuit dat je dat nog gaat meemaken.

Zou mn geld zetten op naar de sportschool gaan en flinke knaken te verdienen. Dan krijg je iig een mooie vrouw naast je op de bank die niet van je houdt.

Of de komende 2 jaar naar de kerk en daar een vrouw vinden.
Hell To The Liars
pi_221508608
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 18:31 schreef Elan het volgende:

[..]
Hoezo moet je nou weer gelijk met een lapzwans trouwen? Je hebt daar toch zelf een keuze in? :D

Het gaat er om dat je als overheid het krijgen van kinderen gaat stimuleren en het vrijgezellenfeest waarin sommigen eeuwig blijven hangen zo onaantrekkelijk mogelijk maakt. Voor mannen net zo goed, al hebben die dus nog wel meer de behoefte om zich te committeren dan vrouwen dus is die prikkel wat minder noodzakelijk.

Seks is iets wat in een huwelijk thuis hoort en niet een dienst die je bestelt via een datingapp.
Je bent soms echts aardsconservatief… Dat mag hoor, maar zelfs mondiaal krijg je hier maar beperkt de handen voor op elkaar.
pi_221508622
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 18:34 schreef Elan het volgende:

[..]
Ligt dat aan het aanbod of zijn ze misschien overdreven kritisch?

Nogmaals voor elke lelijke kerel is er een lelijke vrouw en zo loste dat zichzelf altijd wel op. Echter neemt een lelijke vrouw niet langer genoegen lelijke kerel en kan ze via Tinder krijgen wat ze wil, dus waarom zou ze haar standaarden wijzigen?
Het zal ongetwijfeld zowel aan het aanbod liggen als aan overdreven kritisch, ook al omdat vrouwen die op de apps zitten aandacht zullen krijgen van mannen die hen alleen maar als optie voor een waardeloze maandag zien, waardoor ze de illusie kunnen krijgen dat ze daar ook een relatie mee kunnen krijgen.

Maar ik geloof niet in dat lelijke vrouwen iedereen kunnen krijgen. Ik weet dat er mannen zijn die denken ‘als ze maar een hartslag heeft’, maar zo zijn ook heel veel mannen niet.
pi_221508626
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 18:34 schreef Droopie het volgende:

[..]

Oprecht treurig dat je dit denkt.
  Moderator woensdag 5 augustus 2026 @ 18:57:44 #195
38824 crew  Droopie
pi_221508633
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 18:56 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Oprecht treurig dat je dit denkt.
Neem aan dat je doorhebt dat ik er niet zo erover denk.

Anders bij deze.
Hell To The Liars
pi_221508643
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 18:57 schreef Droopie het volgende:

[..]
Neem aan dat je doorhebt dat ik er niet zo erover denk.
O, gelukkig.

Mijn excuses. Ik zie hier (zeker in dit draadje) soms dingen voorbijkomen dat mijn hoofd er van gaat spinnen…

Satire gaat vaak minder ver dan wat sommigen bloedserieus beweren…
pi_221508645
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 18:21 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Op zichzelf ben ik met je eens dat vrouwen soms betere keuzes kunnen maken, maar als mannen kun je hen ook dwingen door niet zelf rond te sletten en het aantrekkelijk te maken om een duurzame relatie aan te gaan.

Waar is de verantwoordelijkheid van de mannen in dezen?
Het punt is tegenwoordig komt er veel te veel kijken om een relatie überhaupt'duurzaam' te houden.

Voor beide geslachten. Vrouwen worden gedwongen in masculiene energie te gaan door fulltime te werken en van mannen verwachten we dat ze excelleren in van origine vrouwelijke eigenschappen.

Relaties alsmede verwachtingspatronen staan daardoor constant onder een bizarre hoogspanning.
blablablabla
  Moderator woensdag 5 augustus 2026 @ 19:08:20 #198
38824 crew  Droopie
pi_221508678
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 18:59 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
O, gelukkig.

Mijn excuses. Ik zie hier (zeker in dit draadje) soms dingen voorbijkomen dat mijn hoofd er van gaat spinnen…

Satire gaat vaak minder ver dan wat sommigen bloedserieus beweren…
Ik vind het schuren tegen discriminatie, al dan niet eroverheen.

Stel je wordt op een dag wakker en in de krant staat "WE GAAN HET ECHT DOEN!"

Vrouwen gaan we financieel tegenwerken, waarom?, omdat ze vrouw zijn.
Hell To The Liars
pi_221508685
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 18:45 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Zat single vrouwen die daar een huis kopen voor zichzelf. Meer dan mannen.

Het probleem is niet die verdomde vrouwenrechten hoor. Dat vrouwen nu volwaardig hun talenten kunnen ontplooien is voor iedereen geweldig.

We zullen gewoon een nieuw optimum moeten vinden zonder vrouwen weer naar beneden te trappen.

Meer aandacht voor jongens en mannen. Wat hebben zij nodig om zich beter te ontwikkelen? Dat lijkt mij een zinvollere vraag.

Sowieso: probeer die vrouwenrechten maar eens af te pakken. Zul je zien dat ze dan nog minder geneigd zijn om kinderen te krijgen.
Wat fijn!
Als we niet met al die kut singles zaten opgescheept zag het woningaanbod er ook een stuk gunstiger uit. Daarbij werken ze vrijwel allemaal in sectoren die nog wel flink klappen gaan krijgen de komende jaren zoals de zakelijke dienstverlening. In de technische beroepen zie je ze amper. Dus die blijven mannen in welke vorm dan ook voorlopig echt nog wel nodig hebben.
blablablabla
pi_221508712
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 18:55 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Het zal ongetwijfeld zowel aan het aanbod liggen als aan overdreven kritisch, ook al omdat vrouwen die op de apps zitten aandacht zullen krijgen van mannen die hen alleen maar als optie voor een waardeloze maandag zien, waardoor ze de illusie kunnen krijgen dat ze daar ook een relatie mee kunnen krijgen.

Maar ik geloof niet in dat lelijke vrouwen iedereen kunnen krijgen. Ik weet dat er mannen zijn die denken ‘als ze maar een hartslag heeft’, maar zo zijn ook heel veel mannen niet.
Jij gelooft dat niet omdat je in een alternatieve realiteit leeft.
Vrouwen vormen een minderheidsgroep van 20% op Tinder. Die hebben dus in beginsel al veel meer opties. Een mannelijke 7 of 8 die casual seks wil zal het een zorg zijn of zijn one night stand een 4 of een 7 is. Het zal voor de minder aantrekkelijke vrouwen wellicht misschien iets langer duren voor ze beet hebben maar uiteindelijk krijgen ze wat ze willen. In tegenstelling tot de 4 man.
blablablabla
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')