Kijk, dit zijn de parels. Waarheid als een koe. Gedwee luisteren naar grootsheid. Iedere vrouw kent het fenomeen.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 18:07 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Een simpele meid is niet per se dommer en wil zeker niet alles bepalen, het is echter zo dat mannen gewoon geen zin hebben in bijdehand gezeur.
[..]
Hou dan eens op met dat pathetische gemekker. Dat doe je nu al jaren hier, onder steeds nieuwe accounts hetzelfde narcistische verhaal.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 18:28 schreef Lulu888 het volgende:
[..]
Ik ben niet bezig met wat mijn ouders vinden, ik ben zelf opgevoed door een bepaald type man. Mijn grootvaders, ooms, en neven zijn wat ik ook zoek in een partner.
Ik vind het prima om tot mijn 89e alleen te blijven als ik maar niet in een asymmetrie terechtkom.
Nee hoor, ik date zonder verborgen agenda, what you see is what you getquote:Op dinsdag 28 juli 2026 13:01 schreef Lulu888 het volgende:
[..]
Jij vraagt ook vooraf een jaarloon voor je een contract tekent en werk verricht?
-Je wil geen kinderen.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 17:45 schreef Lulu888 het volgende:
[..]
Jij zoekt ze niet. In mijn familie is iedereen hoogopgeleid en heeft een dito partner.
Dit is de Ansa V2.1X sterk verbeterde versie. Is nog bozer al gebruikt het nog steeds wel dezelfde buzzwords helaas.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:05 schreef DJKoster het volgende:
Ik ben een half jaar ofzo niet heel actief op Fok geweest en deze user spant nog steeds deze onzin?
Je doet aannames omdat je denkt dat een paar punten een volledige systeemanalyse kunnen genereren.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 19:12 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
-Je wil geen kinderen.
-Je ziet seks als een investering.
-Je hebt niet simpelweg voorkeuren, je hebt eisen.
-Je komt over als 'high maintenance'.
-Je lijkt mij het type die de hele tijd zeikt als het niet op jouw manier gaat.
-Je lijkt mij niet het type dat het huishouden wil verzorgen.
-Je lijkt mij niet het type dat goed (en met plezier) kan koken.
-Je lijkt een wantrouwend, controlerend persoon.
Ik zie nog geen geen enkele reden waarom een man geïnteresseerd in jou zou moeten zijn.
Jij zegt dat jij bepaalt waar de relatie heen gaat en zij het moet verdienen met seks.😂quote:Op dinsdag 28 juli 2026 19:01 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Nee hoor, ik date zonder verborgen agenda, what you see is what you get
Zit ik ernaast dan? Dit is hoe je overkomt, of het nou waar is of niet. Als andere mannen dat ook zo ervaren, dan blijft het punt overeind staan dat zij geen reden hebben om in jou geïnteresseerd te zijn.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 19:21 schreef Lulu888 het volgende:
[..]
Je doet aannames omdat je denkt dat een paar punten een volledige systeemanalyse kunnen genereren.
Wat gek. Het is een nieuwe user. 3 dagen geleden geregistreerd. Hoe kan die user dan na een half jaar nog steeds de zelfde onzin uitkramen?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:05 schreef DJKoster het volgende:
Ik ben een half jaar ofzo niet heel actief op Fok geweest en deze user spant nog steeds deze onzin?
Je zit er hilarisch naast.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 19:33 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Zit ik ernaast dan? Dit is hoe je overkomt, of het nou waar is of niet. Als andere mannen dat ook zo ervaren, dan blijft het punt overeind staan dat zij geen reden hebben om in jou geïnteresseerd te zijn.
De gemiddelde man die ik match zit vers uit een scheiding dreadgames te spelen. Ik heb in 2 jaar geen normale vent gesproken op de apps.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 19:33 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Zit ik ernaast dan? Dit is hoe je overkomt, of het nou waar is of niet. Als andere mannen dat ook zo ervaren, dan blijft het punt overeind staan dat zij geen reden hebben om in jou geïnteresseerd te zijn.
De belangrijkste dat ze geen interesse hebben, is omdat TS een vent is irl.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 19:33 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Kijkend naar hoe emotioneel ontregeld Peterson en co. zijn ben ik vaak wel mannelijker ja.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 20:26 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
De belangrijkste dat ze geen interesse hebben, is omdat TS een vent is irl.
Moet je andere mannen gaan liken.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 20:16 schreef Lulu888 het volgende:
[..]
De gemiddelde man die ik match zit vers uit een scheiding dreadgames te spelen. Ik heb in 2 jaar geen normale vent gesproken op de apps.
Ja, seksualiteit is een keuze.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 21:40 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Moet je andere mannen gaan liken.
Waarom geen vrouwen trouwens? Kinderen wil je toch niet en seks is ook amper je ding. Kun je lekker gaan LAT-en.
Beter lezen als dat je conclusie is.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 21:57 schreef Chandler het volgende:
Ik heb echt serieus mijn best gedaan om alle lappen van de TS te lezen, redelijk gelukt.
En ik ben er uit. Ik weet wat de TS zoekt, een kopie van de TS zelf. Succes daarmee.
Echte liefde vind je niet, dat overkomt je. Zoeken doet vaak vinden wat je niet zoekt, terwijl je dacht dat dat het wel was. (been there, done that). Ik zoek ook niet meer, maar ontmoet zat leuke vrouwen, niet dat ik er nu wat aan heb maar toch.
Daten kan OVERAL! Buiten, binnen, op je werk, sport, de trein, fiets, in het verkeer, whatever. En gelijkwaardigheid op alle fronten, lachwekkend.. never will be. Hoe je het ook went of keert, ik ken geen relatie waarin alles op alle fronten gelijkwaardig is, er is altijd wel iemand die meer moet geven dan de ander, ieder met z'n eigen kwaliteiten.
Maar succes, of eerlijk gezegd sterkte met je zoektocht, het is een zware.
-edit-
Te leuk maar heb nog wat extra antwoorden naar wat extra inzicht verwerking..
Misschien moet je gewoon accepteren dat de rest van de wereld anders date dan jij, en dat de kans dat jij iemand treft miniem is.. zeker met al je 'voorwaarden'. (OMG!)
En dus stoppen proberen de wereld te veranderen, gaat je namelijk niet lukken.
Nah. Beargumenteer maar dat het niet zo is.quote:
Nieuwe user!!!quote:Op dinsdag 28 juli 2026 19:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wat gek. Het is een nieuwe user. 3 dagen geleden geregistreerd. Hoe kan die user dan na een half jaar nog steeds de zelfde onzin uitkramen?
Nee, seksualiteit is een gevoel.quote:
Heb niks van dit alles beweerd, jij bent degene die met de woorden bepalen en verdienen aan het gooien bent. Voor mij persoonlijk is het geen relatie zolang er niet geneukt is. Kan ik verder niks aan doen trouwens, zo werkt het gewoon in mijn hoofd, kan me niet binden danquote:Op dinsdag 28 juli 2026 19:22 schreef Lulu888 het volgende:
[..]
Jij zegt dat jij bepaalt waar de relatie heen gaat en zij het moet verdienen met seks.😂
Ik ken twee vrouwen die bi zijn en zowel relaties met mannen als vrouwen hebben gehad, en die zeggen allebei dat ze relaties met vrouwen niet meer doen omdat het zoveel gezeik is, dat mannen zoveel makkelijker zijn in een relatiequote:Op dinsdag 28 juli 2026 21:40 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Moet je andere mannen gaan liken.
Waarom geen vrouwen trouwens? Kinderen wil je toch niet en seks is ook amper je ding. Kun je lekker gaan LAT-en.
Ja, had ik al wel verwacht. Het was meer om TS een koekje van eigen deeg te gevenquote:Op woensdag 29 juli 2026 08:47 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Ik ken twee vrouwen die bi zijn en zowel relaties met mannen als vrouwen hebben gehad, en die zeggen allebei dat ze relaties met vrouwen niet meer doen omdat het zoveel gezeik is, dat mannen zoveel makkelijker zijn in een relatie
Hoe durf je vrijwillig discussies te starten op een discussieplatform!!!!!quote:Op woensdag 29 juli 2026 10:13 schreef Questular het volgende:
Damn hoe verveeld ben je als mens als je dit soort lappen tekst op fok neergooit.
Als lesbische kan je toch ook gewoon zo'n gewillig en onderdanig spleetoogje uit de filipijnen importeren?quote:Op woensdag 29 juli 2026 08:47 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Ik ken twee vrouwen die bi zijn en zowel relaties met mannen als vrouwen hebben gehad, en die zeggen allebei dat ze relaties met vrouwen niet meer doen omdat het zoveel gezeik is, dat mannen zoveel makkelijker zijn in een relatie
Ik had dat bij Hinge. Ander nummer en mail en hoppa.quote:Op woensdag 29 juli 2026 07:07 schreef incel het volgende:
Ik heb wel echt positieve ervaringen met online dating. Al hoewel het de laatste jaren (dat ik het nog deed) snel bergafwaards is gegaan.
Vroeger was het idd om mensen te laten matchen. Nu is het een verdienmodel ontworpen om mensen juist NIET te matchen. Zodat ze langer de app gebruiken, advertenties bekijken en abonementen afsluiten.
Maar de hoeveelheid chickies die ik heb geklaard met tinder, bumble en badoo is wel echtgeweest. Was me nooit zonder die apps gelukt. Vooral tijdens het eerste corona jaar was die app echt booming. Er was niks anders te doen behalve bij elkaar thuis afspreken om 'films te kijken'. Heb een hoop lekkere jonge grietjes gehad op die manier
Maar laatste jaren merkte ik dat ik bijna geen matches meer kreeg. Was wel paar jaar ouder natuurlijk, maar foto's en profieltekst was hetzelfde. Had sterk het vermoeden dat ik door tinder gecockblocked werd, dat ze m'n profiel niet meer lieten zien aan anderen en zo.
Ik voel me niet aangetrokken tot 99% van de wereldbevolking.quote:Op woensdag 29 juli 2026 08:35 schreef Trademarker het volgende:
[..]
Nee, seksualiteit is een gevoel.
Als je je openstelt voor deze gevoelens kun je ervaren of het iets voor je is.
Het op voorhand uitsluiten van gevoelens doet je mentale gezondheid geen goed.
Wil je best eens meenemen om je grenzen op te zoeken.
Dus zij moet bewijzen dat ze goed in bed is en dan doe jij, god emperor, je duimpje omhoog of omlaag?😂😂😂😂quote:Op woensdag 29 juli 2026 08:38 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Heb niks van dit alles beweerd, jij bent degene die met de woorden bepalen en verdienen aan het gooien bent. Voor mij persoonlijk is het geen relatie zolang er niet geneukt is. Kan ik verder niks aan doen trouwens, zo werkt het gewoon in mijn hoofd, kan me niet binden dan
Ja je moet geluk hebben of gewoon via instagram kijken. Probleem met dat is echter iemand vinden die dichtbij woontquote:Op woensdag 29 juli 2026 11:39 schreef Lulu888 het volgende:
[..]
Ik had dat bij Hinge. Ander nummer en mail en hoppa.
Maar veel apps houden nu in realtime matches achter. Als ik jou nu like zie jij mij niet meteen in de stapel likes, ook als je betaalt. IRL flirten gebeurt amper nog, speeddaten is een vernederingsritueel en singles events zijn zo ontiegelijk cringe dat ik mezelf er niet toe wil zetten. Tortelen bijv.
Het punt met irl is ook dat je veel minder van iemand weet. Online kan je filteren.quote:Op woensdag 29 juli 2026 11:53 schreef incel het volgende:
[..]
Ja je moet geluk hebben of gewoon via instagram kijken. Probleem met dat is echter iemand vinden die dichtbij woont
Dat is ook zo ja. Ik hou van jonge chickies (niet te jong wel gewoon legaal of course) maar dat is in real life een stuk moeilijker in te schatten of zij daar ook van houden. Als je matcht op tinder of zo dan heb je al groen licht en weet je dat je alles kan maken.quote:Op woensdag 29 juli 2026 11:55 schreef Lulu888 het volgende:
[..]
Het punt met irl is ook dat je veel minder van iemand weet. Online kan je filteren.
99% wil een sugar daddy.quote:Op woensdag 29 juli 2026 12:09 schreef incel het volgende:
[..]
Dat is ook zo ja. Ik hou van jonge chickies (niet te jong wel gewoon legaal of course) maar dat is in real life een stuk moeilijker in te schatten of zij daar ook van houden. Als je matcht op tinder of zo dan heb je al groen licht en weet je dat je alles kan maken.
of gewoon een daddy zonder het sugar part. Ben zelf ook niet rijk. Ja af en toe moet je ff iets leuks kopen of de drankjes betalenquote:
ik wil wel iets typen maar dan zie ik je tranen weer vloeien in fb.quote:Op woensdag 29 juli 2026 10:47 schreef incel het volgende:
[..]
Hoe durf je vrijwillig discussies te starten op een discussieplatform!!!!!![]()
Online kan je liegen tegen de klippen op...quote:Op woensdag 29 juli 2026 11:55 schreef Lulu888 het volgende:
[..]
Het punt met irl is ook dat je veel minder van iemand weet. Online kan je filteren.
Dus jij beweert met droge ogen dat als jij straks de commitment krijgt en dus in bed gaat duiken met iemand die een matige penis heeft, klaarkomt na 5 seconden of er gewoon echt geen seksuele klik is, dat jij bij hem blijft tot het einde der dagen?quote:Op woensdag 29 juli 2026 11:42 schreef Lulu888 het volgende:
[..]
Dus zij moet bewijzen dat ze goed in bed is en dan doe jij, god emperor, je duimpje omhoog of omlaag?😂😂😂😂
Precies, seks is wederkerig. Als jij er bij ligt als een zeester, niet wil pijpen en totaal geen lust uitstraalt, dan heb ik er ook geen zin in en kan ik ook niet presteren. Dan is het gewoon klaar.quote:Op woensdag 29 juli 2026 16:53 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dus jij beweert met droge ogen dat als jij straks de commitment krijgt en dus in bed gaat duiken met iemand die een matige penis heeft, klaarkomt na 5 seconden of er gewoon echt geen seksuele klik is, dat jij bij hem blijft tot het einde der dagen?
Nee, ook jij zal de relatie dan verbreken.
Dus hij moet zich evenzeer ook aan jou bewijzen, kom maar van je hoge paard af
Je draait toch echt wat dingen om.quote:Op woensdag 29 juli 2026 16:53 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dus jij beweert met droge ogen dat als jij straks de commitment krijgt en dus in bed gaat duiken met iemand die een matige penis heeft, klaarkomt na 5 seconden of er gewoon echt geen seksuele klik is, dat jij bij hem blijft tot het einde der dagen?
Nee, ook jij zal de relatie dan verbreken.
Dus hij moet zich evenzeer ook aan jou bewijzen, kom maar van je hoge paard af
Daarom ontmoet je ze ook zsm live.quote:Op woensdag 29 juli 2026 16:49 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Online kan je liegen tegen de klippen op...
Irl is veel beter.
Ik draai niets om. Het komt op exact hetzelfde neer: hij zal verder met jou gaan als er een seksuele klik is want de intentie is er wel, maar jij zal het evenzeer beëindigen met hem als er geen seksuele klik is.quote:Op woensdag 29 juli 2026 17:25 schreef Lulu888 het volgende:
[..]
Je draait toch echt wat dingen om.
Monogamie is niet iets wat men moet bewijzen. Het is een keuze om een relatie een kans te geven op een veilige basis.
Als een man of vrouw binnen die relatie niet blijkt te functioneren dan beeindig ik de relatie. Ik ga niet, zoals bij dread games, dreigen dat ik hem inruil.
Ik heb het over dreigen met andere vrouwen. Waar past dat in jouw verhaaltje?quote:Op woensdag 29 juli 2026 17:31 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik draai niets om. Het komt op exact hetzelfde neer: hij zal verder met jou gaan als er een seksuele klik is want de intentie is er wel, maar jij zal het evenzeer beëindigen met hem als er geen seksuele klik is.
Jij voelt je gewoon beter omdat jij er het etiketje 'relatie' aan gehangen hebt. Jij wil je niet hoeven te bewijzen maar hij moet zich wel bewijzen.
En uiteindelijk trap je hem nog steeds op straat als hij bewezen heeft een slechte minnaar te zijn.
Kijken hoe jij het nu weer gaat draaien.
Jij schreef deze post, daar kwam mijn antwoord op.. nergens staat dat er gedreigd is met andere vrouwen.quote:Op woensdag 29 juli 2026 11:42 schreef Lulu888 het volgende:
[..]
Dus zij moet bewijzen dat ze goed in bed is en dan doe jij, god emperor, je duimpje omhoog of omlaag?😂😂😂😂
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |