abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 juli 2026 @ 18:39:06 #101
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221452726
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 18:07 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Een simpele meid is niet per se dommer en wil zeker niet alles bepalen, het is echter zo dat mannen gewoon geen zin hebben in bijdehand gezeur.
[..]
Kijk, dit zijn de parels. Waarheid als een koe. Gedwee luisteren naar grootsheid. Iedere vrouw kent het fenomeen.
"Doe maar gek, want er zijn al genoeg gewone mensen" - Ted Langenbach
pi_221452813
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 18:28 schreef Lulu888 het volgende:

[..]
Ik ben niet bezig met wat mijn ouders vinden, ik ben zelf opgevoed door een bepaald type man. Mijn grootvaders, ooms, en neven zijn wat ik ook zoek in een partner.

Ik vind het prima om tot mijn 89e alleen te blijven als ik maar niet in een asymmetrie terechtkom.
Hou dan eens op met dat pathetische gemekker. Dat doe je nu al jaren hier, onder steeds nieuwe accounts hetzelfde narcistische verhaal.
Men heeft je in het verleden van prima adviezen voorzien tot men je zat was. "Oeh, ik ben het slachtoffer van mijn opvoeding, van mannen, van iedereen die niet erkent hoe hoog opgeleid en intelligent ik wel niet ben."
En dan noem je jezelf nog emotioneel volwassen ook... Je gedraagt je als een kleuter die haar zin niet krijgt. Languit op het forum gaan liggen, en maar dreinen.

Als je overal poep ruikt moet je eens onder je schoenen kijken.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_221452830
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 13:01 schreef Lulu888 het volgende:

[..]
Jij vraagt ook vooraf een jaarloon voor je een contract tekent en werk verricht?
Nee hoor, ik date zonder verborgen agenda, what you see is what you get
pi_221452867
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 17:45 schreef Lulu888 het volgende:

[..]
Jij zoekt ze niet. In mijn familie is iedereen hoogopgeleid en heeft een dito partner.
-Je wil geen kinderen.
-Je ziet seks als een investering.
-Je hebt niet simpelweg voorkeuren, je hebt eisen.
-Je komt over als 'high maintenance'.
-Je lijkt mij het type die de hele tijd zeikt als het niet op jouw manier gaat.
-Je lijkt mij niet het type dat het huishouden wil verzorgen.
-Je lijkt mij niet het type dat goed (en met plezier) kan koken.
-Je lijkt een wantrouwend, controlerend persoon.

Ik zie nog geen geen enkele reden waarom een man geïnteresseerd in jou zou moeten zijn.
pi_221452875
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 12:05 schreef DJKoster het volgende:
Ik ben een half jaar ofzo niet heel actief op Fok geweest en deze user spant nog steeds deze onzin? :'(
Dit is de Ansa V2.1X sterk verbeterde versie. Is nog bozer al gebruikt het nog steeds wel dezelfde buzzwords helaas.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_221452893
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 19:12 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
-Je wil geen kinderen.
-Je ziet seks als een investering.
-Je hebt niet simpelweg voorkeuren, je hebt eisen.
-Je komt over als 'high maintenance'.
-Je lijkt mij het type die de hele tijd zeikt als het niet op jouw manier gaat.
-Je lijkt mij niet het type dat het huishouden wil verzorgen.
-Je lijkt mij niet het type dat goed (en met plezier) kan koken.
-Je lijkt een wantrouwend, controlerend persoon.

Ik zie nog geen geen enkele reden waarom een man geïnteresseerd in jou zou moeten zijn.
Je doet aannames omdat je denkt dat een paar punten een volledige systeemanalyse kunnen genereren.
pi_221452900
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 19:01 schreef MultiBanaan het volgende:

[..]
Nee hoor, ik date zonder verborgen agenda, what you see is what you get
Jij zegt dat jij bepaalt waar de relatie heen gaat en zij het moet verdienen met seks.😂
pi_221452938
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 19:21 schreef Lulu888 het volgende:

[..]
Je doet aannames omdat je denkt dat een paar punten een volledige systeemanalyse kunnen genereren.
Zit ik ernaast dan? Dit is hoe je overkomt, of het nou waar is of niet. Als andere mannen dat ook zo ervaren, dan blijft het punt overeind staan dat zij geen reden hebben om in jou geïnteresseerd te zijn.
pi_221452978
Overigens, trouw gewoon met één van je neven dan. Heel normaal in sommige koeltoeren :7
  Moderator dinsdag 28 juli 2026 @ 19:45:28 #110
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221453013
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 12:05 schreef DJKoster het volgende:
Ik ben een half jaar ofzo niet heel actief op Fok geweest en deze user spant nog steeds deze onzin? :'(
Wat gek. Het is een nieuwe user. 3 dagen geleden geregistreerd. Hoe kan die user dan na een half jaar nog steeds de zelfde onzin uitkramen?
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_221453236
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 19:33 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Zit ik ernaast dan? Dit is hoe je overkomt, of het nou waar is of niet. Als andere mannen dat ook zo ervaren, dan blijft het punt overeind staan dat zij geen reden hebben om in jou geïnteresseerd te zijn.
Je zit er hilarisch naast.
pi_221453263
quote:

[..]
De gemiddelde man die ik match zit vers uit een scheiding dreadgames te spelen. Ik heb in 2 jaar geen normale vent gesproken op de apps.
  dinsdag 28 juli 2026 @ 20:26:29 #113
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_221453334
quote:

[..]
De belangrijkste dat ze geen interesse hebben, is omdat TS een vent is irl.
pindazakje
pi_221453377
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 20:26 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
De belangrijkste dat ze geen interesse hebben, is omdat TS een vent is irl.
Kijkend naar hoe emotioneel ontregeld Peterson en co. zijn ben ik vaak wel mannelijker ja.
pi_221453834
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 20:16 schreef Lulu888 het volgende:

[..]
De gemiddelde man die ik match zit vers uit een scheiding dreadgames te spelen. Ik heb in 2 jaar geen normale vent gesproken op de apps.
Moet je andere mannen gaan liken.

Waarom geen vrouwen trouwens? Kinderen wil je toch niet en seks is ook amper je ding. Kun je lekker gaan LAT-en.
pi_221453841
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 20:12 schreef Lulu888 het volgende:

[..]
Je zit er hilarisch naast.
Welke zitten ernaast volgens jou?
pi_221453937
Ik heb echt serieus mijn best gedaan om alle lappen van de TS te lezen, redelijk gelukt.

En ik ben er uit. Ik weet wat de TS zoekt, een kopie van de TS zelf. Succes daarmee.

Echte liefde vind je niet, dat overkomt je. Zoeken doet vaak vinden wat je niet zoekt, terwijl je dacht dat dat het wel was. (been there, done that). Ik zoek ook niet meer, maar ontmoet zat leuke vrouwen, niet dat ik er nu wat aan heb maar toch.

Daten kan OVERAL! Buiten, binnen, op je werk, sport, de trein, fiets, in het verkeer, whatever. En gelijkwaardigheid op alle fronten, lachwekkend.. never will be. Hoe je het ook went of keert, ik ken geen relatie waarin alles op alle fronten gelijkwaardig is, er is altijd wel iemand die meer moet geven dan de ander, ieder met z'n eigen kwaliteiten.

Maar succes, of eerlijk gezegd sterkte met je zoektocht, het is een zware.

-edit-

Te leuk maar heb nog wat extra antwoorden naar wat extra inzicht verwerking..

Misschien moet je gewoon accepteren dat de rest van de wereld anders date dan jij, en dat de kans dat jij iemand treft miniem is.. zeker met al je 'voorwaarden'. (OMG!)
En dus stoppen proberen de wereld te veranderen, gaat je namelijk niet lukken.
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_221454136
Denk dat geen enkele vent interesse heeft in een zeikwijf als jezelf. Leuke praatjes allemaal, maar zo labiel als de neten.
pi_221454313
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 21:40 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Waarom geen vrouwen trouwens? Kinderen wil je toch niet en seks is ook amper je ding. Kun je lekker gaan LAT-en.
Ja, seksualiteit is een keuze.
pi_221454316
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 21:57 schreef Chandler het volgende:
Ik heb echt serieus mijn best gedaan om alle lappen van de TS te lezen, redelijk gelukt.

En ik ben er uit. Ik weet wat de TS zoekt, een kopie van de TS zelf. Succes daarmee.

Echte liefde vind je niet, dat overkomt je. Zoeken doet vaak vinden wat je niet zoekt, terwijl je dacht dat dat het wel was. (been there, done that). Ik zoek ook niet meer, maar ontmoet zat leuke vrouwen, niet dat ik er nu wat aan heb maar toch.

Daten kan OVERAL! Buiten, binnen, op je werk, sport, de trein, fiets, in het verkeer, whatever. En gelijkwaardigheid op alle fronten, lachwekkend.. never will be. Hoe je het ook went of keert, ik ken geen relatie waarin alles op alle fronten gelijkwaardig is, er is altijd wel iemand die meer moet geven dan de ander, ieder met z'n eigen kwaliteiten.

Maar succes, of eerlijk gezegd sterkte met je zoektocht, het is een zware.

-edit-

Te leuk maar heb nog wat extra antwoorden naar wat extra inzicht verwerking..

Misschien moet je gewoon accepteren dat de rest van de wereld anders date dan jij, en dat de kans dat jij iemand treft miniem is.. zeker met al je 'voorwaarden'. (OMG!)
En dus stoppen proberen de wereld te veranderen, gaat je namelijk niet lukken.
Beter lezen als dat je conclusie is.
pi_221454765
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 23:07 schreef Lulu888 het volgende:
Beter lezen als dat je conclusie is.
Nah. Beargumenteer maar dat het niet zo is.
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  woensdag 29 juli 2026 @ 07:07:20 #122
483584 incel
they/them
pi_221455145
Ik heb wel echt positieve ervaringen met online dating. Al hoewel het de laatste jaren (dat ik het nog deed) snel bergafwaards is gegaan.

Vroeger was het idd om mensen te laten matchen. Nu is het een verdienmodel ontworpen om mensen juist NIET te matchen. Zodat ze langer de app gebruiken, advertenties bekijken en abonementen afsluiten.

Maar de hoeveelheid chickies die ik heb geklaard met tinder, bumble en badoo is wel echt _O_ geweest. Was me nooit zonder die apps gelukt. Vooral tijdens het eerste corona jaar was die app echt booming. Er was niks anders te doen behalve bij elkaar thuis afspreken om 'films te kijken'. Heb een hoop lekkere jonge grietjes gehad op die manier :7

Maar laatste jaren merkte ik dat ik bijna geen matches meer kreeg. Was wel paar jaar ouder natuurlijk, maar foto's en profieltekst was hetzelfde. Had sterk het vermoeden dat ik door tinder gecockblocked werd, dat ze m'n profiel niet meer lieten zien aan anderen en zo.
pi_221455444
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 19:45 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Wat gek. Het is een nieuwe user. 3 dagen geleden geregistreerd. Hoe kan die user dan na een half jaar nog steeds de zelfde onzin uitkramen?
Nieuwe user!!!

Kun je ook op IP-adres selecteren?

Ik heb zelf ook 2 user ID's

1 prive en 1 werkgerelateerd
pi_221455472
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 23:06 schreef Lulu888 het volgende:

[..]
Ja, seksualiteit is een keuze.
Nee, seksualiteit is een gevoel.
Als je je openstelt voor deze gevoelens kun je ervaren of het iets voor je is.
Het op voorhand uitsluiten van gevoelens doet je mentale gezondheid geen goed.
Wil je best eens meenemen om je grenzen op te zoeken.
pi_221455506
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 19:22 schreef Lulu888 het volgende:

[..]
Jij zegt dat jij bepaalt waar de relatie heen gaat en zij het moet verdienen met seks.😂
Heb niks van dit alles beweerd, jij bent degene die met de woorden bepalen en verdienen aan het gooien bent. Voor mij persoonlijk is het geen relatie zolang er niet geneukt is. Kan ik verder niks aan doen trouwens, zo werkt het gewoon in mijn hoofd, kan me niet binden dan
pi_221455571
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 21:40 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Ik ken twee vrouwen die bi zijn en zowel relaties met mannen als vrouwen hebben gehad, en die zeggen allebei dat ze relaties met vrouwen niet meer doen omdat het zoveel gezeik is, dat mannen zoveel makkelijker zijn in een relatie _O-
pi_221456059
quote:
10s.gif Op woensdag 29 juli 2026 08:47 schreef MultiBanaan het volgende:

[..]
Ik ken twee vrouwen die bi zijn en zowel relaties met mannen als vrouwen hebben gehad, en die zeggen allebei dat ze relaties met vrouwen niet meer doen omdat het zoveel gezeik is, dat mannen zoveel makkelijker zijn in een relatie _O-
Ja, had ik al wel verwacht. Het was meer om TS een koekje van eigen deeg te geven :s)
pi_221456169
Damn hoe verveeld ben je als mens als je dit soort lappen tekst op fok neergooit.
  woensdag 29 juli 2026 @ 10:47:58 #129
483584 incel
they/them
pi_221456472
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 10:13 schreef Questular het volgende:
Damn hoe verveeld ben je als mens als je dit soort lappen tekst op fok neergooit.
Hoe durf je vrijwillig discussies te starten op een discussieplatform!!!!! :( :(
pi_221456659
quote:
10s.gif Op woensdag 29 juli 2026 08:47 schreef MultiBanaan het volgende:

[..]
Als lesbische kan je toch ook gewoon zo'n gewillig en onderdanig spleetoogje uit de filipijnen importeren?
pi_221457166
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 07:07 schreef incel het volgende:
Ik heb wel echt positieve ervaringen met online dating. Al hoewel het de laatste jaren (dat ik het nog deed) snel bergafwaards is gegaan.

Vroeger was het idd om mensen te laten matchen. Nu is het een verdienmodel ontworpen om mensen juist NIET te matchen. Zodat ze langer de app gebruiken, advertenties bekijken en abonementen afsluiten.

Maar de hoeveelheid chickies die ik heb geklaard met tinder, bumble en badoo is wel echt _O_ geweest. Was me nooit zonder die apps gelukt. Vooral tijdens het eerste corona jaar was die app echt booming. Er was niks anders te doen behalve bij elkaar thuis afspreken om 'films te kijken'. Heb een hoop lekkere jonge grietjes gehad op die manier :7

Maar laatste jaren merkte ik dat ik bijna geen matches meer kreeg. Was wel paar jaar ouder natuurlijk, maar foto's en profieltekst was hetzelfde. Had sterk het vermoeden dat ik door tinder gecockblocked werd, dat ze m'n profiel niet meer lieten zien aan anderen en zo.
Ik had dat bij Hinge. Ander nummer en mail en hoppa.

Maar veel apps houden nu in realtime matches achter. Als ik jou nu like zie jij mij niet meteen in de stapel likes, ook als je betaalt. IRL flirten gebeurt amper nog, speeddaten is een vernederingsritueel en singles events zijn zo ontiegelijk cringe dat ik mezelf er niet toe wil zetten. Tortelen bijv.
pi_221457214
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 08:35 schreef Trademarker het volgende:

[..]
Nee, seksualiteit is een gevoel.
Als je je openstelt voor deze gevoelens kun je ervaren of het iets voor je is.
Het op voorhand uitsluiten van gevoelens doet je mentale gezondheid geen goed.
Wil je best eens meenemen om je grenzen op te zoeken.
Ik voel me niet aangetrokken tot 99% van de wereldbevolking.
pi_221457232
quote:
10s.gif Op woensdag 29 juli 2026 08:38 schreef MultiBanaan het volgende:

[..]
Heb niks van dit alles beweerd, jij bent degene die met de woorden bepalen en verdienen aan het gooien bent. Voor mij persoonlijk is het geen relatie zolang er niet geneukt is. Kan ik verder niks aan doen trouwens, zo werkt het gewoon in mijn hoofd, kan me niet binden dan
Dus zij moet bewijzen dat ze goed in bed is en dan doe jij, god emperor, je duimpje omhoog of omlaag?😂😂😂😂
  woensdag 29 juli 2026 @ 11:53:45 #134
483584 incel
they/them
pi_221457414
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2026 11:39 schreef Lulu888 het volgende:

[..]
Ik had dat bij Hinge. Ander nummer en mail en hoppa.

Maar veel apps houden nu in realtime matches achter. Als ik jou nu like zie jij mij niet meteen in de stapel likes, ook als je betaalt. IRL flirten gebeurt amper nog, speeddaten is een vernederingsritueel en singles events zijn zo ontiegelijk cringe dat ik mezelf er niet toe wil zetten. Tortelen bijv.
Ja je moet geluk hebben of gewoon via instagram kijken. Probleem met dat is echter iemand vinden die dichtbij woont
pi_221457453
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 11:53 schreef incel het volgende:

[..]
Ja je moet geluk hebben of gewoon via instagram kijken. Probleem met dat is echter iemand vinden die dichtbij woont
Het punt met irl is ook dat je veel minder van iemand weet. Online kan je filteren.
  woensdag 29 juli 2026 @ 12:09:06 #136
483584 incel
they/them
pi_221457558
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 11:55 schreef Lulu888 het volgende:

[..]
Het punt met irl is ook dat je veel minder van iemand weet. Online kan je filteren.
Dat is ook zo ja. Ik hou van jonge chickies (niet te jong wel gewoon legaal of course) maar dat is in real life een stuk moeilijker in te schatten of zij daar ook van houden. Als je matcht op tinder of zo dan heb je al groen licht en weet je dat je alles kan maken.
pi_221457588
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 12:09 schreef incel het volgende:

[..]
Dat is ook zo ja. Ik hou van jonge chickies (niet te jong wel gewoon legaal of course) maar dat is in real life een stuk moeilijker in te schatten of zij daar ook van houden. Als je matcht op tinder of zo dan heb je al groen licht en weet je dat je alles kan maken.
99% wil een sugar daddy.
  woensdag 29 juli 2026 @ 12:16:56 #138
483584 incel
they/them
pi_221457589
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 12:16 schreef Lulu888 het volgende:

[..]
99% wil een sugar daddy.
of gewoon een daddy zonder het sugar part. Ben zelf ook niet rijk. Ja af en toe moet je ff iets leuks kopen of de drankjes betalen
  woensdag 29 juli 2026 @ 12:25:03 #139
480145 Edding345
Bro ik wil neuken man
pi_221457632
De meeste reacties zijn gezeik maar online dating heeft wel voordelen als passport bro dus kies je echte dame in het buitenland en als het alleen gaat om neuken ga naar de hoeren veel goedkoper dan een vrouw die van je gaat scheiden
Afghanistan duurde 20 jaar om de Taliban door de Taliban te vervangen.
Hier duurde het minder dan een week om Khamenei met Khamenei te vervangen.
PluggieOD in NWS / Amerikaans tankvliegtuig stort neer in Irak
pi_221457809
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 10:47 schreef incel het volgende:

[..]
Hoe durf je vrijwillig discussies te starten op een discussieplatform!!!!! :( :(
ik wil wel iets typen maar dan zie ik je tranen weer vloeien in fb.
  Moderator woensdag 29 juli 2026 @ 16:49:01 #141
441859 crew  Lenny77
pi_221459191
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 11:55 schreef Lulu888 het volgende:

[..]
Online kan je liegen tegen de klippen op...
Irl is veel beter.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator woensdag 29 juli 2026 @ 16:53:09 #142
441859 crew  Lenny77
pi_221459217
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 11:42 schreef Lulu888 het volgende:

[..]
Dus zij moet bewijzen dat ze goed in bed is en dan doe jij, god emperor, je duimpje omhoog of omlaag?😂😂😂😂
Dus jij beweert met droge ogen dat als jij straks de commitment krijgt en dus in bed gaat duiken met iemand die een matige penis heeft, klaarkomt na 5 seconden of er gewoon echt geen seksuele klik is, dat jij bij hem blijft tot het einde der dagen?
Nee, ook jij zal de relatie dan verbreken.
Dus hij moet zich evenzeer ook aan jou bewijzen, kom maar van je hoge paard af
  woensdag 29 juli 2026 @ 16:58:12 #143
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221459247
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2026 16:53 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Dus jij beweert met droge ogen dat als jij straks de commitment krijgt en dus in bed gaat duiken met iemand die een matige penis heeft, klaarkomt na 5 seconden of er gewoon echt geen seksuele klik is, dat jij bij hem blijft tot het einde der dagen?
Precies, seks is wederkerig. Als jij er bij ligt als een zeester, niet wil pijpen en totaal geen lust uitstraalt, dan heb ik er ook geen zin in en kan ik ook niet presteren. Dan is het gewoon klaar.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_221459420
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2026 16:53 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Je draait toch echt wat dingen om.

Monogamie is niet iets wat men moet bewijzen. Het is een keuze om een relatie een kans te geven op een veilige basis.

Als een man of vrouw binnen die relatie niet blijkt te functioneren dan beeindig ik de relatie. Ik ga niet, zoals bij dread games, dreigen dat ik hem inruil.
pi_221459448
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2026 16:49 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Online kan je liegen tegen de klippen op...
Irl is veel beter.
Daarom ontmoet je ze ook zsm live.
  Moderator woensdag 29 juli 2026 @ 17:31:03 #146
441859 crew  Lenny77
pi_221459459
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 17:25 schreef Lulu888 het volgende:

[..]
Je draait toch echt wat dingen om.

Monogamie is niet iets wat men moet bewijzen. Het is een keuze om een relatie een kans te geven op een veilige basis.

Als een man of vrouw binnen die relatie niet blijkt te functioneren dan beeindig ik de relatie. Ik ga niet, zoals bij dread games, dreigen dat ik hem inruil.
Ik draai niets om. Het komt op exact hetzelfde neer: hij zal verder met jou gaan als er een seksuele klik is want de intentie is er wel, maar jij zal het evenzeer beëindigen met hem als er geen seksuele klik is.
Jij voelt je gewoon beter omdat jij er het etiketje 'relatie' of 'monogaam' aan gehangen hebt. Jij wil je niet hoeven te bewijzen maar hij moet zich wel bewijzen.
En uiteindelijk trap je hem nog steeds op straat als hij bewezen heeft een slechte minnaar te zijn.

Kijken hoe jij het nu weer gaat draaien.
pi_221459463
Voor mij zijn monogamie en een relatie niet hetzelfde.

Monogamie is daten met een persoon tegelijk. Je onderzoekt of er een toekomst inzit, maar je hebt slechts alleen met hem seks.

Een relatie is wat daar uitvloeit, gericht op lange termijn.

Monogamie is de proeftijd, de relatie het vaste contract.
pi_221459467
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2026 17:31 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ik draai niets om. Het komt op exact hetzelfde neer: hij zal verder met jou gaan als er een seksuele klik is want de intentie is er wel, maar jij zal het evenzeer beëindigen met hem als er geen seksuele klik is.
Jij voelt je gewoon beter omdat jij er het etiketje 'relatie' aan gehangen hebt. Jij wil je niet hoeven te bewijzen maar hij moet zich wel bewijzen.
En uiteindelijk trap je hem nog steeds op straat als hij bewezen heeft een slechte minnaar te zijn.

Kijken hoe jij het nu weer gaat draaien.
Ik heb het over dreigen met andere vrouwen. Waar past dat in jouw verhaaltje?
  Moderator woensdag 29 juli 2026 @ 17:36:10 #149
441859 crew  Lenny77
pi_221459492
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 11:42 schreef Lulu888 het volgende:

[..]
Jij schreef deze post, daar kwam mijn antwoord op.. nergens staat dat er gedreigd is met andere vrouwen.

Voor zo een lange pauze te hebben gehad en zo ontzettend gelukkig te zijn met je single en drukke leventje, ben je nog steeds een nogal labiele meid die nog steeds gevangen zit in exact hetzelfde riedeltje.

Laat
Het
Los

En leef een beetje.
pi_221459500
Een relatie kan op elk moment uitgaan. De liefde kan op zijn. Een van de twee wil kinderen, de ander niet. Een partner begint aan een levensstijl die niet meer compatibel is.

Het punt wat ik probeer te maken is niet dat relaties niet uitgaan. Het punt is dat de partner in een eindeloze beoordelings en vergelijkingscyclus komt waar de man dreigt met inruilen voor "betere opties" als de vrouw niet exact doet wat hij wil. Daardoor ontstaat onveiligheid en asymmetrie.

Iemand die echt ongelukkig is maakt het uit. Iemand die macht zoekt laat mensen auditioneren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')