Lief dagboekquote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:05 schreef DJKoster het volgende:
Ik ben een half jaar ofzo niet heel actief op Fok geweest en deze user spant nog steeds deze onzin?
Hij is altijd zo zuur, Lululemonquote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:05 schreef DJKoster het volgende:
Ik ben een half jaar ofzo niet heel actief op Fok geweest en deze user spant nog steeds deze onzin?
Dus je neukt ook niet meer?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:12 schreef Elan het volgende:
Ik date allang niet meer maar wat ik om me heen hoor zijn vleeskeuring apps als Tinder allang op hun retour.
Ironisch gezien is de meest effectieve manier om een relatie te vinden op dating apps door gewoon lekker te daten met meerdere mensen en gewoon leuke dingen te doen en beetje te neuken hier en daar, lekker los en ongedwongen, en mocht er een bij zitten die toch wel leuker blijkt te zijn dan je dacht, dan heeft dat door het ongedwongen knallen heel rustig de mogelijkheid om op een natuurlijke manier te groeien.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:20 schreef Trademarker het volgende:
Online dating is een vleeskeuring.
Fastfood onder het aangaan van relaties.
Goed voor een snelle wip maar niet voor een langdurige relatie.
Voor een leuk weekend of avond een leuke man/vrouw opzoeken. Het samen gezellig maken. Gegevens uitwisselen en weer door naar een ander.
Als dit wederzijds bekend is vind ik dit geen probleem
Ik geniet niet van rondneuken. Het voelt als een lege investering.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:27 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Ironisch gezien is de meest effectieve manier om een relatie te vinden op dating apps door gewoon lekker te daten met meerdere mensen en gewoon leuke dingen te doen en beetje te neuken hier en daar, lekker los en ongedwongen, en mocht er een bij zitten die toch wel leuker blijkt te zijn dan je dacht, dan heeft dat door het ongedwongen knallen heel rustig de mogelijkheid om op een natuurlijke manier te groeien.
In plaats van die types die heel naarstig op zoek zijn naar iets serieus, en met een bloknote op de eerste date gaan zitten analyseren en noteren, en na de derde date een tussentijdse evaluatie houden om te zien of de verwachtingen tot zover wel worden ingelost. Grappig genoeg zie je diezelfde jaar in, jaar uit weer hun profiel langskomen, surprise surprise, nog steeds single, en in de tussentijd zichzelf ook totaal niet vermaakt. Waarbij de rondneuker, mocht die nog geen relatie hebben, in ieder geval stevig heeft genoten van het leven. Op die manier kan je dus eigenlijk ook niet verliezen, is gewoon win win win
Voor jou ja. Het is een analyse.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:23 schreef Droopie het volgende:
Schopje naar KLB..
Reden: het leest als een klacht
Beschouw jij alles in het leven als een investering? Moet een potje voetballen bjivoorbeeld ook samen gaan met een kosten baten analyse?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:28 schreef Lulu888 het volgende:
[..]
Ik geniet niet van rondneuken. Het voelt als een lege investering.
Ik zou het tien jaar geleden met deze stelling eens zijn. Voordat datingapps wijdverspreid waren, was online contact inderdaad veel vaker gericht op seks. Tinder was destijds voor veel mensen een manier om snel een hook-up te vinden. Tegenwoordig zijn er echter, zeker voor mensen boven de dertig, nog maar weinig alternatieven om een partner te ontmoeten.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:20 schreef Trademarker het volgende:
Online dating is een vleeskeuring.
Fastfood onder het aangaan van relaties.
Goed voor een snelle wip maar niet voor een langdurige relatie.
Voor een leuk weekend of avond een leuke man/vrouw opzoeken. Het samen gezellig maken. Gegevens uitwisselen en weer door naar een ander.
Als dit wederzijds bekend is vind ik dit geen probleem
De investering die je doet bij een potje tafelvoetbal is absoluut niet vergelijkbaar met de investering die je doet op het moment dat je iemand date, zelfs als je dat op een casual manier doet. Tafelvoetbal is vaak een impulsieve beslissing die jij en je vrienden nemen tijdens een avondje uit in de kroeg, of in een andere situatie waarin jullie samen iets gezelligs willen doen. De investering is beperkt en de mogelijke gevolgen zijn minimaal.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:30 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Beschouw jij alles in het leven als een investering? Moet een potje voetballen bjivoorbeeld ook samen gaan met een kosten baten analyse?
Tldr; ik moet me onderwerpen aan de norm. Nee bedankt.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:18 schreef RM-rf het volgende:
klinkt een beetje alsof je eventuele persoonlijke keuzes, voorkeuren en de consequenties daarvan poogt te "algemeniseren" en gaat roepen dat dit een overkoepelend probleem zou zijn van het "online daten"...
iedereen leeft gewoon in een realiteit die zo is... als je merkt dat je problemen hebt in het aanpassen daaraan, is het belangrijkste gewoon naar jezelf te kijken en te analyseren hoe je je eigen aanpak en handelen zo kunt verbeteren dat deze problemen minder voor je worden.
Daten is sowieso iets dat je met een ander persoon zult gaan doen, dus is het bij voorbaat enkel roepen over "wat jij wél vind" en "wat jij niet vind" en gaan eisen dat die ander daar gelijk zich aan moet onderwerpen, nogal kortzichtig ...
natuurlijk is het wel zo pretig is als je bij het daten iemand vind waarmee je op belangrijke punten grote overeenstemming hebt, maar het het essentiele aan daten (en dat was het ook 25 jaar terug vóórdat het 'online' daten opkwam) is vooral dat je iemand anders leert kennen en een bepaalde vorm van een prettige gezamelijkheid en samenzijn ontwikkeld...
niet enkel uitwisselen wat je absolute grenzen en welke dogmatische no-no's je bij voorbaat oplegt.
Waar daten die mensen dan? Speeddates zijn humiliation rituals en Gen Z is te bang om gesprekken aan te gaan met vreemden.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:12 schreef Elan het volgende:
Ik date allang niet meer maar wat ik om me heen hoor zijn vleeskeuring apps als Tinder allang op hun retour.
Kan me totaal niet herkennen in eigenlijk alles wat je zojuist hebt getypt. Misschien omdat ik een man ben, kan ik neuken en gevoelens volledig los van elkaar zien.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:37 schreef Lulu888 het volgende:
[..]
De investering die je doet bij een potje tafelvoetbal is absoluut niet vergelijkbaar met de investering die je doet op het moment dat je iemand date, zelfs als je dat op een casual manier doet. Tafelvoetbal is vaak een impulsieve beslissing die jij en je vrienden nemen tijdens een avondje uit in de kroeg, of in een andere situatie waarin jullie samen iets gezelligs willen doen. De investering is beperkt en de mogelijke gevolgen zijn minimaal.
Een seksuele relatie brengt daarentegen veel meer risico's met zich mee. Als je seks hebt, stel je jezelf bloot aan onder andere soa's, maar ook aan emotionele kwetsuur. Op het moment dat jij gevoelens ontwikkelt voor de ander en die gevoelens niet wederzijds blijken te zijn, heb je een aanzienlijk emotioneel risico gelopen.
Ik kan geen seks hebben zonder mij op den duur aan iemand te hechten, ook niet wanneer die persoon uiteindelijk geen partnermateriaal blijkt te zijn. Voor mij is dat daarom verspilde tijd en wegen de kosten uiteindelijk zwaarder dan de opbrengsten.
Ik heb seks zodra ik de enige vrouw ben met wie hij datet. Als dat op de tweede date is, dan heb ik dan seks.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:45 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Kan me totaal niet herkennen in eigenlijk alles wat je zojuist hebt getypt. Misschien omdat ik een man ben, kan ik neuken en gevoelens volledig los van elkaar zien.
Voor andere mensen kan het trouwens weer verspilling van de geinvesteerde tijd en moeite zijn als er na maanden van daten nog steeds niet geneukt is, sommige mensen hebben dat juist nodig om een connectie te vormen, anders is het niks meer dan vriendschap. Voor mij persoonlijk geld, als er na de 5e date nog niet geneukt is, dan maak ik er een eind aan, allemaal tijdverspilling
Zolang het nog niks serieus is, vertel ik sowieso niet dat ik nog anderen zie, dat is prive informatie die ik me niet verplicht voel om te delenquote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:46 schreef Lulu888 het volgende:
[..]
Ik heb seks zodra ik de enige vrouw ben met wie hij datet. Als dat op de tweede date is, dan heb ik dan seks.
Wat mij irriteert is dat die casual types op serieuze apps als Bumble zitten. Ga gewoon op Feeld en zeg eerlijk dat je rond wil neuken. Niet liegen dat je een relatie wil en daarna ghosten.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Jawel alleen ik hoef er niet meer voor op date.
Net als jijzelf dus?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:27 schreef MultiBanaan het volgende:
Grappig genoeg zie je diezelfde jaar in, jaar uit weer hun profiel langskomen, surprise surprise, nog steeds single
als je dat weet ja..quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:46 schreef Lulu888 het volgende:
[..]
Ik heb seks zodra ik de enige vrouw ben met wie hij datet. Als dat op de tweede date is, dan heb ik dan seks.
Dan is er geen seks. De voorwaarde voor intimiteit is commitment, nooit andersom.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:48 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Zolang het nog niks serieus is, vertel ik sowieso niet dat ik nog anderen zie, dat is prive informatie die ik me niet verplicht voel om te delen
Live single events, speed daten en in de kroeg.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:40 schreef Lulu888 het volgende:
[..]
Waar daten die mensen dan? Speeddates zijn humiliation rituals en Gen Z is te bang om gesprekken aan te gaan met vreemden.
Dread games? Klinkt als iets uit de afrocultuurquote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:50 schreef Lulu888 het volgende:
[..]
Dan is er geen seks. De voorwaarde voor intimiteit is commitment, nooit andersom.
En 99% van die mannen schept er juist mee op omdat ze dread games spelen.
Ik vraag me ook af of de types die 5 mensen tegelijk daten werkloos zijn.
En hoe gaat die prins op het witte paard daar dan precies tussen passen, als je niet eens tijd hebt om een festivalletje te pakken?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:34 schreef Lulu888 het volgende:
Wanneer je een negen-tot-vijfbaan hebt en daarnaast tientallen andere verplichtingen, is je energie aan het einde van de week meestal op. Zeker wanneer je daarnaast ook nog hobby's en andere interesses hebt waar je je tijd en energie over moet verdelen.
Helaas hebben vrouwen daar tegenwoordig ook een stem in.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:47 schreef Edding345 het volgende:
speeddaten is inderdaad onzin en online moet je echt eerlijk je intenties verkondigen en 99/100 vrouwen zijn troep
waarom niet als vroeger een gearrangeerd huwelijk? <1% scheidingen. Geloof die feministische bs niet dat vrouwen het slecht hebben.
Tinder heeft zijn eigen graf gegraafd door het algoritme zo te verneuken, als hun algoritme nog hetzelfde was als 10 jaar terug, was er niks aan de hand geweest voor ze. Het is niet zo dat mensen niet meer dating apps willen, dating apps hebben zichzelf gewoon onbruikbaar gemaakt voor het gros van de gebruikersquote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Live single events, speed daten en in de kroeg.
Tinder heeft vorig jaar 13% van zijn totale personeel ontslagen en met andere gelijke platforms gaat het niet veel beter.
Helaas?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Helaas hebben vrouwen daar tegenwoordig ook een stem in.
Dat krijg je als 10 vrouwen allemaal aandacht willen van dezelfde top dog, dan geef je hem de macht om te doen wat hij wil, en in de praktijk betekent dat meestal alle 10 een veeg uit de pan en geen enkele krijgt een vast contractquote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:51 schreef Lulu888 het volgende:
[..]
Op AreWeDatingTheSameGuy zie ik ze ook jaar in jaar uit.
Nee, je moet je aan niks onderwerpen; Als je een relatie al voorstelt als "onderwerpen aan", ligt het probleem vooral bij jezelf.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:38 schreef Lulu888 het volgende:
[..]
Tldr; ik moet me onderwerpen aan de norm. Nee bedankt.
Ik date geen top dogs. Zelfs als ik below my league een kans geef claimen ze dat ik in competitie moet.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:56 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Dat krijg je als 10 vrouwen allemaal aandacht willen van dezelfde top dog, dan geef je hem de macht om te doen wat hij wil, en in de praktijk betekent dat meestal alle 10 een veeg uit de pan en geen enkele krijgt een vast contract
Ik hoef niet vernederingen te accepteren zoals monogamie verdienen om me te "openen".quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:57 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Nee, je moet je aan niks onderwerpen; Als je een relatie al voorstelt als "onderwerpen aan", ligt het probleem vooral bij jezelf.
Een relatie is vooral een vorm van samenleven tussen twee verschillende personen.
als je niet bereid bent je te openen voor die andere persoon, zal dat altijd misgaan.
Bumble doet aan match witholding. Tinder laat tenminste nog in realtime likes zienquote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:54 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Tinder heeft zijn eigen graf gegraafd door het algoritme zo te verneuken, als hun algoritme nog hetzelfde was als 10 jaar terug, was er niks aan de hand geweest voor ze. Het is niet zo dat mensen niet meer dating apps willen, dating apps hebben zichzelf gewoon onbruikbaar gemaakt voor het gros van de gebruikers
Ik ben allang de levensfase voorbij waarin ik festivals pak.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:52 schreef nostra het volgende:
[..]
En hoe gaat die prins op het witte paard daar dan precies tussen passen, als je niet eens tijd hebt om een festivalletje te pakken?
Jij vraagt ook vooraf een jaarloon voor je een contract tekent en werk verricht?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:52 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Dread games? Klinkt als iets uit de afrocultuur
Voor mij is de voorwaarde voor commitment intimiteit, nooit andersom
Terecht natuurlijk, emancipatie werkt twee kanten op.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:57 schreef Lulu888 het volgende:
Ik date geen top dogs. Zelfs als ik below my league een kans geef claimen ze dat ik in competitie moet.
Het is niet alleen bij Tinderquote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:54 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Tinder heeft zijn eigen graf gegraafd door het algoritme zo te verneuken, als hun algoritme nog hetzelfde was als 10 jaar terug, was er niks aan de hand geweest voor ze. Het is niet zo dat mensen niet meer dating apps willen, dating apps hebben zichzelf gewoon onbruikbaar gemaakt voor het gros van de gebruikers
Er is geen echte competitie, ze spelen dread games die ze online leren in manosfeerkringen.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 13:02 schreef nostra het volgende:
[..]
Terecht natuurlijk, emancipatie werkt twee kanten op.
Waarom zou een relatie aangaan een vernedering zijn? Je creëert echt je eigen misère met zo'n instelling.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:58 schreef Lulu888 het volgende:
[..]
Ik hoef niet vernederingen te accepteren zoals monogamie verdienen om me te "openen".
Een relatie aangaan is in mijn ogen ook helemaal geen vernedering. Wat ik een vernedering vind, is dat er vanaf het begin af aan asymmetrie bestaat, waarbij de ene persoon uit meerdere personen mag kiezen, of in elk geval de illusie wekt, en de andere persoon in competitie moet gaan met meerdere zogenaamde kandidaten en door steeds verdergaande hoepels moet gaan springen, terwijl de persoon met wie zij wil daten continu de boot afhoudt en steeds hogere eisen stelt voordat hij zogenaamd overtuigd is van monogamie.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 13:09 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Waarom zou een relatie aangaan een vernedering zijn? Je creëert echt je eigen misère met zo'n instelling.
Wat is dan nog een goede datingsite?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:59 schreef Lulu888 het volgende:
[..]
Bumble doet aan match witholding. Tinder laat tenminste nog in realtime likes zien
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |