Prins Bernhard verkoopt zakelijke belangen, ook circuit Zandvoort©
https://www.nhnieuws.nl/n(...)ok-circuit-zandvoortTrouwe lezers,
Het spreekt voor zich dat niet geheel onbekende Haarlemmers

, waaronder m'n partner
ikzelf uiteraard en diverse anderen die eveneens vrolijk in het beschaafde maar voornamelijk zakelijke milieu rondgaan

, prins Bernhard jr. ook vrij goed kennen.

Daarbij is het algemeen bekend dat de prins vooral bekend is in de wereld van het vastgoed!
Naar
mijn bescheiden mening bezigde hij hiermede in maatschappelijk opzicht best ook een functionele positie in de zin van 'op zeer kundig en vrij innovatieve wijze creëren van woonruimte' in meest ruime zin van het woord.

~
De prins was eveneens zeer actief met meerdere goede en eveneens voor u bekende zaken; waaronder jarenlang bezit en prima management van het circuit te Zandvoort op niet al te grote afstand van het heerlijke Haarlem waar óók
wij bekend met Bernhard jr. zijn!

Maar goed, het vandaag uitgegeven bericht dat meerdere zakelijke belangen van zijn gulden hand in de verkoop gegaan zijn, is vandaag de dag actueel en wordt zoal door
ons op de betere locaties vermeldenswaardig geacht!

Bernhard jr. ziet het een en ander als een missie die door deze heer in goede orde is volbracht.
Hoewel
ik in hoogsteigen persoon niet per se eersterangs op de tribune zal zitten tijdens zo'n Formule 1 gebeuren, kennen mensen als
wij 
uiteraard als weinig anderen (hier) de waarde en het functionele aspect van Bernhards gulden management al die jaren binnen ondernemingen die hij onlangs verkocht heeft aan zakenpartners Menno de Jong en Coen Groeneveld!

Wat kan
ik zeggen? ''Het zijn tevens best belangrijke opvolgers, die recht zullen doen aan hetgeen waarvoor de prins jarenlang actief is geweest'', aldus welingelichte bronnen.

En binnenkort vindt dus ook de allerlaatste editie van de Formule ! plaats in Zandvoort.
Het spreekt thans voor zich dat óók
men op locatie Amsterdam en Haarlem

dit als een soort afscheid beschouwen voor prins Bernhard jr. van z'n trouwe diensten op gebied van uitstekend management binnen twee verschillende ondernemingen van zijn gouden hand!

Dat de prins 'bepaalde regels zou hebben overtreden' kwalificeren
wij 
op de betere locaties als je reinste flauwekul. Derhalve verwijst
men deze aantijgingen dan ook naar het rijk der fabelen!

En waar de prins zich nu op gaat richten dan wel concentreren, wordt vanzelf duidelijk als u het artikel leest!

~
Fijne dag!
Scjvb====
27 juli 2026, 11.40 uur · Door: ANPPrins Bernhard van Oranje verkoopt al zijn zakelijke belangen, onder meer die in circuit Zandvoort en vastgoed. De belangen worden verkocht aan zijn zakenpartners Menno de Jong en Coen Groeneveld. Dat meldt een woordvoerder van prins Bernhard in een verklaring.
Circuit Zandvoort vanuit de lucht - Foto: VLN Nieuws / Sam de JoodeOok zijn belangen in het Media Park in Hilversum en het IT-bedrijf Levi9 worden verkocht aan de zakenpartners. Financiële details over de verkoop werden niet gemeld. Met deze overdracht bezit prins Bernhard geen investeringen in particulier en commercieel vastgoed meer.
In de verklaring staat dat prins Bernhard zijn vizier op nieuwe ondernemingen gaat richten op het gebied van kunstmatige intelligentie. Hij blijft naar eigen zeggen wel actief in de autosport.
'Missie volbracht'"De missie is volbracht. We haalden de Formule 1 terug naar Nederland en zes edities lang stond Zandvoort op het wereldtoneel. Mooier wordt het niet en juist dan moet je durven kiezen. Ik draag mijn belangen over aan de partners met wie ik dit heb opgebouwd", aldus prins Bernhard. De race in Zandvoort beleeft dit jaar zijn laatste editie.