Dat onroerend goed is geen privebezit dus aanwasbelasting wordt daar niet over geheven.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 13:02 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Ja die denkt ook, met dat idiote aanwasbelasting zou hij of gedwongen worden te verkopen of stug doorgaan en platzak zijn de hele tijd.
Zucht.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 14:44 schreef Chillegast het volgende:
[..]
Dat onroerend goed is geen privebezit dus aanwasbelasting wordt daar niet over geheven.
In de BV? Vermogensaanwasbelasting is box 3, en die bestaat alleen voor particulieren.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 16:31 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Zucht.
De aanwas is het rendement wat het oplevert..
Ik heb nog eens uitgezocht wat de "fraude" was, hij verhuurde een pand aan meer mensen dan de regels toe stonden, er is toen dwangsom opgelegt, en die is er weer afgehaald toen de vergunning op orde was, kortom niets aan de hand.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 14:18 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb ook nog nooit een hater concreet zien maken wat voor verwijtbare dingen de man precies gedaan heeft. Het enige wat eruit komt is dat ie huizen verhuurt en familie is van de koning.
Zo wat een gewetenloos monster die man...quote:Op dinsdag 28 juli 2026 18:21 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik heb nog eens uitgezocht wat de "fraude" was, hij verhuurde een pand aan meer mensen dan de regels toe stonden, er is toen dwangsom opgelegt, en die is er weer afgehaald toen de vergunning op orde was, kortom niets aan de hand.
Hij haalde de F1 naar Nederland.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 18:39 schreef Jahr00n het volgende:
Als deze gozer in een willekeurige familie was geboren stond ie nu wc's schoon te boenen bij de Burger King. Deze walgelijke man kan verder helemaal niks.
Jup, 1 miljoen mensen een prettig weekend bieden, dat is een meerwaarde.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 19:49 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Hij haalde de F1 naar Nederland.
Dat was vele malen complexer dan ieders baan van degenen die in dit topic posten.
Er zijn nu al praatjes, vanwege dat 1-2tje uit cda op EU niveau, om box 2 ook aan te pakken.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 16:33 schreef Chillegast het volgende:
[..]
In de BV? Vermogensaanwasbelasting is box 3, en die bestaat alleen voor particulieren.
De box2 route is alleen interessant op vrij lange termijn. Ik zie allerlei zelfbenoemde experts op LinkedIn schermen met mooie rekensommen maar die zijn op zijn best onvolledig. Bij hoge rendementen betaal je ook veel winstbelasting en bij uitkering naar prive wordt de boel alsnog belast. Alleen interessant als je jaren lang geen winstuitkeringen doet en bij de meeste vermogens marginaal. Of als je een slechte belegger bent en veel verliesjaren hebt.quote:Op woensdag 29 juli 2026 08:40 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Er zijn nu al praatjes, vanwege dat 1-2tje uit cda op EU niveau, om box 2 ook aan te pakken.
Maw dat moet geen beleggers paradijs gaan worden.
Kijk naar het VK, aantal jaar geleden, meer dan 1 miljoen miljonairs.
Dat zijn er anno 2025, 442.000.
Men vertrekt gewoon.
Binnen nu en 25 jaar naar ¤0,20 per coin.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 07:36 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Cardano? Zie jij een grote toekomst voor Cardano momenteel?
Wow. Dat is toch al 20% van de koers waarop ik ze heb gekocht.quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:46 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Binnen nu en 25 jaar naar ¤0,20 per coin.
Je had dan ook Ripple moeten kopen.quote:Op woensdag 29 juli 2026 10:11 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Wow. Dat is toch al 20% van de koers waarop ik ze heb gekocht.
quote:Op woensdag 29 juli 2026 10:37 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Je had dan ook Ripple moeten kopen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |