GPride is ook een fractie van de LGBTQWhatever gemeenschap.quote:Op maandag 27 juli 2026 19:33 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Het regent anders weer vlaggen van ze op die G-pride.
Desondanks wordt nu al jaren zo'n beetje elke Pride-manifestatie gekaapt door een groep met Palestijnse vlaggen.quote:Op maandag 27 juli 2026 19:29 schreef sp3c het volgende:
[..]
Laten we nu niet doen alsof queers for palestne een hele grote groep is
Duits als tweede taal is lastig hoor. Dan zou ik zeker nog voor Nederlands gaan.quote:Op maandag 27 juli 2026 19:17 schreef quo_ het volgende:
[..]
Dus waarschijnlijk perfect duits sprekend en alle welvaart en kansen gehad als ieder ander.
Denk dat je je daar nog weleens in kan vergissen.quote:Op maandag 27 juli 2026 19:29 schreef sp3c het volgende:
[..]
Laten we nu niet doen alsof queers for palestne een hele grote groep is
Gekaapt is overdreven, maar ze zijn aanwezig en dat levert binnen de Pride controverse opquote:Op maandag 27 juli 2026 21:20 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Desondanks wordt nu al jaren zo'n beetje elke Pride-manifestatie gekaapt door een groep met Palestijnse vlaggen.
Kan...quote:Op maandag 27 juli 2026 21:34 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Denk dat je je daar nog weleens in kan vergissen.
Minder mensen op de pride, minder potentiële slachtoffers.quote:
Oh, ik weet het antwoord wel hoor.quote:
Nee, beter overzicht op potentiële aanslagplegers.quote:Op maandag 27 juli 2026 21:40 schreef Perrin het volgende:
[..]
Minder mensen op de pride, minder potentiële slachtoffers.
Vooringenomenheid...quote:Op maandag 27 juli 2026 21:40 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Oh, ik weet het antwoord wel hoor.
Zoekt en gij zult vinden.
Het is een beetje zoals Israël, op een gegeven moment kun je jezelf er niet meer tegen beschermen behalve met draconische maatregelen.quote:Op maandag 27 juli 2026 21:41 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, beter overzicht op potentiële aanslagplegers.
Die zou ik bij de grens weren.quote:Op maandag 27 juli 2026 21:41 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, beter overzicht op potentiële aanslagplegers.
Ja, dat is je volgende stap.quote:
Nee, want die plegen geen aanslagen in Nederland verwacht ikquote:Op maandag 27 juli 2026 21:45 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Zou EenVandaag dit artikel ook hebben geschreven als de dader een extreemrechtse AfD'er was?
Dat is ook weer erg overdreven.quote:Op maandag 27 juli 2026 21:43 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het is een beetje zoals Israël, op een gegeven moment kun je jezelf er niet meer tegen beschermen behalve met draconische maatregelen.
Wir sind alle Berliner.quote:Op maandag 27 juli 2026 21:53 schreef nostra het volgende:
[..]
Wel sjiek om het met een germanisme te doen.
REGULIERUNG MUSS SEIN!quote:Op maandag 27 juli 2026 21:53 schreef nostra het volgende:
[..]
Wel sjiek om het met een germanisme te doen.
Hetgeen exemplair is voor hoe we onze oren laten hangen naar de schreeuwers in de hele samenleving.quote:Op maandag 27 juli 2026 21:34 schreef Wantie het volgende:
[..]
Gekaapt is overdreven, maar ze zijn aanwezig en dat levert binnen de Pride controverse op
Wat weer aangeeft dat het een klein clubje is dat geen steun krijgt van de meerderheid.
Tja, ik doe dat niet.quote:Op maandag 27 juli 2026 22:17 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Hetgeen exemplair is voor hoe we onze oren laten hangen naar de schreeuwers in de hele samenleving.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |