Ze houden de invalide plaatsen bezet. Mag volgens de regels niet.quote:
Boeien toch lekker laten fijn voor die mensenquote:Op maandag 27 juli 2026 11:07 schreef DJMO het volgende:
In een sprinter mogen normaal gesproken drie normale fietsen mee.
* DJMO telt er vijf (waaronder ook een fatbike) plus drie vouwfietsen en drie kinderwagens
Gelukkig ben jij geen invalide.quote:Op maandag 27 juli 2026 11:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ze houden de invalide plaatsen bezet. Mag volgens de regels niet.
Zo voel ik me wel met die rugquote:
Voelen en zijn zijn twee verschillende dingenquote:
Overlegsequote:
zit er een grote maat tussen voor mijquote:Op maandag 27 juli 2026 11:18 schreef Pinnenmutske het volgende:
[ afbeelding ]
Fun bij begeleid werk hihi
quote:Op maandag 27 juli 2026 11:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ze houden de invalide plaatsen bezet. Mag volgens de regels niet.
zelf voortaan ook de regeltjes maar is volgen voordat je commentaar hebt op een ander?quote:
Dit is triestheid ten top. Mijn post historie uitspitten om me van hetzelfde te beschuldigenquote:Op maandag 27 juli 2026 11:29 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
[..]
zelf voortaan ook de regeltjes maar is volgen voordat je commentaar hebt op een ander?
je moet gewoon niet zo huilie doen om niks, terwijl je het zelf ook doetquote:Op maandag 27 juli 2026 11:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dit is triestheid ten top. Mijn post historie uitspitten om me van hetzelfde te beschuldigen
A) ik had binnen vijf seconden alles opzij kunnen halen voor een invalide.
B) 7 fietsen nemen iets meer ruimte in beslag dan ik deed
C) ik zat in een hele rustige trein in de avond, en de ruimte was er dus.
Sneukneus
Huilebalk. Ik deed iets uit protest tegen een opmerking van de conducteur, terwijl en bijna geen kip in de trein zat.quote:Op maandag 27 juli 2026 11:36 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
je moet gewoon niet zo huilie doen om niks, terwijl je het zelf ook doet
veranderd gelukkig niets aan de regelsquote:Op maandag 27 juli 2026 11:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
Huilebalk. Ik deed iets uit protest tegen een opmerking van de conducteur, terwijl en bijna geen kip in de trein zat.
quote:
Morguh Jippiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |