Word al gekkerquote:Op maandag 27 juli 2026 09:48 schreef Dotteke het volgende:
Je kan tegenwoordig ook niet echt ergens veilig meer naar toen, eerst in Berlijn en nu hier weer
Bij een schietpartij tijdens het foodfestival Bite of Seattle zijn drie mensen omgekomen en vier mensen gewond geraakt, onder wie een tweejarig kind. Volgens de politie ontstond een vuurgevecht tussen twee verdachten. Eén verdachte is aangehouden, een tweede is voortvluchtig. Een livestreamer filmde het moment dat de schietpartij begon.
https://www.telegraaf.nl/(...)attle/159232101.html
Ja je houdt je hart vast als je kind naar een festival gaat lijkt mijquote:
Overal dit soort gekkigheid in de wereldquote:Op maandag 27 juli 2026 09:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja je houdt je hart vast als je kind naar een festival gaat lijkt mij
Ja helaas welquote:Op maandag 27 juli 2026 09:52 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Overal dit soort gekkigheid in de wereld
In de trein heb ik alle tijd om te bolkenquote:
Ik zit er klaar voor, moet je weer inhalen je bent flink ingelopen vannachtquote:Op maandag 27 juli 2026 10:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
In de trein heb ik alle tijd om te bolken
Leun dan maar achterover. Ik sterf nog van de slaap. Zal me niks verbazen als ik. In de trein in slaap flikker.quote:Op maandag 27 juli 2026 10:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zit er klaar voor, moet je weer inhalen je bent flink ingelopen vannacht
Je hebt een medebolker, dus ik moet alert b lijvenquote:Op maandag 27 juli 2026 10:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
Leun dan maar achterover. Ik sterf nog van de slaap. Zal me niks verbazen als ik. In de trein in slaap flikker.
Dat maakt niet uit, die bolkt net zo hardquote:
Zo, dat is al een oud topicquote:Op maandag 27 juli 2026 10:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die had je hier gepost
ONZ / Bedreigd door vegan
Dat je dan nog weet dat er ergens iets gepost is.quote:
Zo'n parel van een topic, die ga ik niet vergetenquote:Op maandag 27 juli 2026 10:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat je dan nog weet dat er ergens iets gepost is.
Ik sla dat niet op op mijn harde schijf
quote:Op maandag 27 juli 2026 10:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zo'n parel van een topic, die ga ik niet vergeten
Ze houden de invalide plaatsen bezet. Mag volgens de regels niet.quote:
Boeien toch lekker laten fijn voor die mensenquote:Op maandag 27 juli 2026 11:07 schreef DJMO het volgende:
In een sprinter mogen normaal gesproken drie normale fietsen mee.
* DJMO telt er vijf (waaronder ook een fatbike) plus drie vouwfietsen en drie kinderwagens
Gelukkig ben jij geen invalide.quote:Op maandag 27 juli 2026 11:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ze houden de invalide plaatsen bezet. Mag volgens de regels niet.
Zo voel ik me wel met die rugquote:
Voelen en zijn zijn twee verschillende dingenquote:
Overlegsequote:
zit er een grote maat tussen voor mijquote:Op maandag 27 juli 2026 11:18 schreef Pinnenmutske het volgende:
[ afbeelding ]
Fun bij begeleid werk hihi
quote:Op maandag 27 juli 2026 11:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ze houden de invalide plaatsen bezet. Mag volgens de regels niet.
zelf voortaan ook de regeltjes maar is volgen voordat je commentaar hebt op een ander?quote:
Dit is triestheid ten top. Mijn post historie uitspitten om me van hetzelfde te beschuldigenquote:Op maandag 27 juli 2026 11:29 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
[..]
zelf voortaan ook de regeltjes maar is volgen voordat je commentaar hebt op een ander?
je moet gewoon niet zo huilie doen om niks, terwijl je het zelf ook doetquote:Op maandag 27 juli 2026 11:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dit is triestheid ten top. Mijn post historie uitspitten om me van hetzelfde te beschuldigen
A) ik had binnen vijf seconden alles opzij kunnen halen voor een invalide.
B) 7 fietsen nemen iets meer ruimte in beslag dan ik deed
C) ik zat in een hele rustige trein in de avond, en de ruimte was er dus.
Sneukneus
Huilebalk. Ik deed iets uit protest tegen een opmerking van de conducteur, terwijl en bijna geen kip in de trein zat.quote:Op maandag 27 juli 2026 11:36 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
je moet gewoon niet zo huilie doen om niks, terwijl je het zelf ook doet
veranderd gelukkig niets aan de regelsquote:Op maandag 27 juli 2026 11:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
Huilebalk. Ik deed iets uit protest tegen een opmerking van de conducteur, terwijl en bijna geen kip in de trein zat.
quote:
Morguh Jippiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |