abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221444285
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2026 10:40 schreef Ronald-Koeman het volgende:
alleen dan uit bezorgdheid
:') :') :')
pi_221444294
quote:
1s.gif Op maandag 27 juli 2026 09:49 schreef JanKlaassen1 het volgende:
Het komt de zionisten weer erg goed uit allemaal.
We hebben de zionisten niet nodig om in te zien dat de islam een zieke doodscultus is.
  maandag 27 juli 2026 @ 10:51:38 #278
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_221444299
quote:

[..]
Wat zegt dit dan volgens jou? We zien het elke aanslag weer op dit forum (en op X): er is een aanslag, de dader is nog onduidelijk en een hele rits aan rechtse figuren lopen al te hopen en te speculeren dat het een buitenlander of moslim is. In linkse kringen gebeurt hetzelfde maar dan het tegenovergestelde (alleen dan uit bezorgdheid en niet uit hijgerigheid wat wel een groot verschil is).
De dader is onduidelijk???? Koekkoek 🤓
"Hoka Hey!"
pi_221444300
quote:

[..]
Wat zegt dit dan volgens jou? We zien het elke aanslag weer op dit forum (en op X): er is een aanslag, de dader is nog onduidelijk en een hele rits aan rechtse figuren lopen al te hopen en te speculeren dat het een buitenlander of moslim is. In linkse kringen gebeurt hetzelfde maar dan het tegenovergestelde (alleen dan uit bezorgdheid en niet uit hijgerigheid wat wel een groot verschil is).
_O- _O- _O-

Dus als een blanke christelijk Christelijke man op een pride inrijd dan is alle woede van linksen uit bezorgdheid en als een Moslim inrijd op een pride dan is de woede hijgerigheid en racisme van rechts.
  maandag 27 juli 2026 @ 10:54:54 #280
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_221444310
Ik raad de mensen die huilen over rechts en oei oei oei wat doen mensen gemeen tegen moslims aan om het boek van Lale Gül te lezen en het interview tbv de podcast "zolang het leuk blijft" van Wilfred Genee met Dilan Yeşilgöz eens te luisteren.

Zij leggen exact de vinger op de voor jullie zere plek en weten exact uit te leggen hoe ontzettend dom en naïef een groot deel van Nederland is tegenover moslims. Misschien dat die gigantische plaat voor jullie kop dan eens verdwijnt. :') maar ik verwacht van niet. Jullie zitten te ver in je bubbeltje.

Jammer wel, als linkse rakker en humanist walg ik van jullie constante geknuffel van rechtse radicalen die nog erger zijn dat de zwartste zwartekousen gemeentes. Maar vooral lekker die onmogelijke hersengymnastiek blijven volhouden. :')
pi_221444315
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2026 10:51 schreef matspontius het volgende:

[..]
De dader is onduidelijk???? Koekkoek 🤓
Zo kun je het ook verbuigen, maar dat is niet wat ie zegt.
  maandag 27 juli 2026 @ 10:56:07 #282
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221444317
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2026 10:51 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
_O- _O- _O-

Dus als een blanke christelijk Christelijke man op een pride inrijd dan is alle woede van linksen uit bezorgdheid en als een Moslim inrijd op een pride dan is de woede hijgerigheid en racisme van rechts.
Wat wel zeker is, is dat als het een christelijk extreem rechtse gek was, dit topic niet eens verder dan 1 pagina was gekomen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_221444318
quote:

[..]
Ach, Ronald toch. In dit geval is de dader een BEWEZEN moslim en gaat deze gebrainwashte hersendode linkse LGTBHTIQ persoon met duidelijk een stoornis hardop uitspreken dat ze liever had dat het een witte christen was geweest.

Dat dit soort infantiele figuren niet snappen dat ze head first van een gebouw worden afgegooid in elk moslimland ter wereld als ze daar hun dingetje willen doen gaat er niet in. En dan tot slot van rekening kom jij hier de vermoorde onschuld uithangen over je geloof, dat is nog wel het meest hilarische van dit alles, dat je echt denkt dat wij deze act van jou en je geloofsbroeders niet door zouden hebben.
pi_221444323
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2026 10:51 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
_O- _O- _O-

Goed om te zien dat de act van Ronald bij meer mensen aan het opvallen is.
  maandag 27 juli 2026 @ 10:58:52 #285
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_221444328
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2026 10:55 schreef Chillegast het volgende:

[..]
Zo kun je het ook verbuigen, maar dat is niet wat ie zegt.
Oh, hij bedoeld wat anders. Aha..... 🤪
"Hoka Hey!"
  maandag 27 juli 2026 @ 10:59:54 #286
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221444334
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2026 10:54 schreef RealistAtheist het volgende:
Ik raad de mensen die huilen over rechts en oei oei oei wat doen mensen gemeen tegen moslims aan om het boek van Lale Gül te lezen en het interview tbv de podcast "zolang het leuk blijft" van Wilfred Genee met Dilan Yeşilgöz eens te luisteren.

Zij leggen exact de vinger op de voor jullie zere plek en weten exact uit te leggen hoe ontzettend dom en naïef een groot deel van Nederland is tegenover moslims. Misschien dat die gigantische plaat voor jullie kop dan eens verdwijnt. :') maar ik verwacht van niet. Jullie zitten te ver in je bubbeltje.

Jammer wel, als linkse rakker en humanist walg ik van jullie constante geknuffel van rechtse radicalen die nog erger zijn dat de zwartste zwartekousen gemeentes. Maar vooral lekker die onmogelijke hersengymnastiek blijven volhouden. :')
Humanist? Is dat tegenwoordig synoniem voor moslimrimmer?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_221444336
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2026 10:56 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Wat wel zeker is, is dat als het een christelijk extreem rechtse gek was, dit topic niet eens verder dan 1 pagina was gekomen.
Het staat je vrij om in elk topic waarin een christelijk extreem rechtse gek ingereden is op een Pride menigte de discussie aan te zwengelen om zo meer pagina's vol te krijgen.

Op dit moment zou je dan uitkomen op welgeteld................0 topics in de afgelopen 12 maanden.
Succes ermee he.
pi_221444337
quote:

[..]
En wie heeft het dan het vaakst bij het rechte eind?
Een voorzichtige inschatting levert dan toch op dat 9 van 10 random "mesincidenten" en "aanrijdingen" in mensenmassa's doelbewuste acties zijn van lieden die het islamitische geloof aanhangen.

En voor het excusief toedichten van hijgerigheid aan rechts en bezorgheid aan links moet je wel volledig het spoor bijster zijn en elk blik op de werkelijkheid verloren hebben.
-
pi_221444340
quote:

[..]
Of al snel vooral gaat over hoe kut asielzoekers zijn.
pi_221444344
quote:

[..]
Dat klopt.

Omdat iedereen het erover eens is dat het een monster is en er niemand is die dat monster gaat lopen verdedigen of er andere onnozele dingen bij gaat halen om de schuld bij andere neer te leggen.
Geen ja maar. gewoon fout monster klaar punt.
pi_221444346
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2026 11:00 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Het staat je vrij om in elk topic waarin een christelijk extreem rechtse gek ingereden is op een Pride menigte de discussie aan te zwengelen om zo meer pagina's vol te krijgen.

Op dit moment zou je dan uitkomen op welgeteld................0 topics in de afgelopen 12 maanden.
Succes ermee he.
Sowieso zijn topics over gekken die op een Pridemenigte inrijden nogal schaars.
  maandag 27 juli 2026 @ 11:02:12 #292
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221444347
quote:

[..]
Als het een christelijk extreem rechtse gek zou zijn hadden we in ieder geval eens echt nieuws gehad.

Dit wordt een beetje oud.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_221444349
quote:

[..]
Dat klopt, dan is het niet nodig om lui zoals jou te corrigeren die alles aangrijpen om alles wat met moslims te maken heeft te bagatelliseren.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_221444352
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2026 10:57 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Goed om te zien dat de act van Ronald bij meer mensen aan het opvallen is.
Zijn veel mensen die zo denken helaas.
pi_221444359
quote:

[..]
Ja tuurlijk. Men heeft hier bijna vijfendertig draadjes vol weten te spammen over ICE en dat kneusje Renée Good. :')
  maandag 27 juli 2026 @ 11:05:57 #296
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_221444360
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2026 10:54 schreef RealistAtheist het volgende:

Bedoel je het eerste, of het tweede boek?

Ik heb ze allebei gelezen. Persoonlijk vond ik het tweede boek beter. Ik heb echt zwaar respect voor de kracht van deze vrouw. ^O^
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  maandag 27 juli 2026 @ 11:07:08 #297
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_221444366
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2026 10:59 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Humanist? Is dat tegenwoordig synoniem voor moslimrimmer?
Deze snap ik niet? Je kent de term humanist niet? Een humanist is alles behalve een liefhebber van de moslims/islam. Maar staat voor rede, zelfstandig nadenken en de overtuiging dat je een goed leven kunt hebben zonder God.
pi_221444368
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2026 10:58 schreef matspontius het volgende:

[..]
Oh, hij bedoeld wat anders. Aha..... 🤪
Hij zegt wat anders. En dat weet je zelf denk ik ook wel.
  maandag 27 juli 2026 @ 11:08:19 #299
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_221444374
quote:

[..]
Dan zegt iedereen gewoon; ja, een volstrekte volidioot en straf hem.

Dan heb je geen apologeten die zich in allerlei onmogelijke bochten wringen.

Desalniettemin zeer vermakelijk.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  maandag 27 juli 2026 @ 11:10:59 #300
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221444389
Hersengymnastiek? Niets mis mee. Star is voor bekrompenen. Woede werkt blikvernauwend.
"Doe maar gek, want er zijn al genoeg gewone mensen" - Ted Langenbach
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')