De laatste 24u heeft ie op zich genoeg gegeten. Alleen in de ochtend waren brokjes 1 helemaal geweldig maar in de middag en avond heeft ie die niet meer aangeraakt. Dus toen in de avond maar brokjes 2 gegeven en toen vond hij die weer geweldig.quote:
Die zomeravonden zijn heerlijkquote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
We zijn gisterenavond naar de Efteling geweest. Heerlijke avond, hopelijk volgende week weer. Leuk om ook eens de Tiesto variant van Aquanura te zien. Door de weeks een avondje gaan kan van de Efteling bucketlist.
Wij slaan Aquanura ook over. Leuk om eens gezien te hebben maar niet elke keer. Deze was prima gedaan, jammer van het daglicht inderdaad.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 11:10 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Die zomeravonden zijn heerlijkvaak ook best rustig, afgelopen woensdag waren alle achtbanen bijna walk-ons.
Wij zijn niet zo'n fan van Aquanura maar ik wil de Tiesto versie wel een keer gaan zien. Jammer dat het dan nog niet donker is.
Toevallig ook bij The Big Bad Wolf Band wezen kijken? Niet alle zangeressen zijn even goed maar toch wel leuk om even te gaan kijken.
Kattenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]
De laatste 24u heeft ie op zich genoeg gegeten. Alleen in de ochtend waren brokjes 1 helemaal geweldig maar in de middag en avond heeft ie die niet meer aangeraakt. Dus toen in de avond maar brokjes 2 gegeven en toen vond hij die weer geweldig.
Nu staan van beide soorten bakjes door het hele huisdus hopelijk beslist ie niet dat ze allebei opeens niet meer te vreten zijn.
Ja, echt leuk om die enthousiaste fans te zien. Bij The Red Noses Boogie Boys is het helemaal ergquote:Op vrijdag 31 juli 2026 11:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wij slaan Aquanura ook over. Leuk om eens gezien te hebben maar niet elke keer. Deze was prima gedaan, jammer van het daglicht inderdaad.
We hebben een stukje Big Bad Wolf Band gezien, was leuk! Niet voor een half uur, dat is dan toch weer zonder van de tijd. Ik vind het hilarisch dat die mensen dus echt fans hebben die de dansjes enzo meedoen
Helaas hebben we wel de nieuwe Avond met de Wolf gemist. Volgende keer moeten we net wat harder opschieten.
Oh dat wordt nog wat dan. Wij halen eigenlijk het meeste plezier uit het kijken naar die mensenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 11:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja, echt leuk om die enthousiaste fans te zien. Bij The Red Noses Boogie Boys is het helemaal erg
Ik heb het idee dat afgelopen zomer Avond met.... ook nog wat later werd gespeeld. Wij moesten nu ook steeds haasten om de laatste te zien. We vinden hem wel wat minder dan alle andere Avonden met...
Ook nog Zomerse snacks geproefd?
Wij vinden eten al snel lekker maar ik vind de ramen op het Zomerfestival wel een aanrader. Toko Pagode heeft sindskort ook een geheel nieuw aanbod maar daar moet ik nog veel van proeven.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 11:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Oh dat wordt nog wat dan. Wij halen eigenlijk het meeste plezier uit het kijken naar die mensen![]()
Geen snacks geproefd, we geven nooit veel geld uit daar. Meestal een waterijsje of een kop koffie en dat is het dan wel. Maar eind augustus gaan we met vrienden en die hebben geloof ik een missie om de nieuwe snacks te proberen dus dan eten wij ook wel mee. Heb je nog tips?
Mwa, ik vond het best ok. Wij kijken er wel met ander ogen naar als house-liefhebbers natuurlijk. Al is de muziek van Tiesto niet ons ding verder.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:15 schreef Candaasje het volgende:
Ik vind Aquanura altijd wel mooi, wel in het donker (De versie van Tiësto vond ik dan weer echt 300x niks, past voor mij echt niet bij de sfeer van het park )
Ja, maar het is een ev dus dat scheelt nu wel.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Mwa, ik vond het best ok. Wij kijken er wel met ander ogen naar als house-liefhebbers natuurlijk. Al is de muziek van Tiesto niet ons ding verder.
Balen van die zenuw! Steeds op onverwachte momenten lijkt me ook lastig. Gaat autorijden wel goed?
Over twee weken pas weer, dus dat duurt nog even. Maar ik ga vandaag naar mijn ouders, gelijk even vragen of ze misschien zin hebben om bijvoorbeeld volgende week wat te helpen in de tuin, want dat soort werk blijft nu ook liggen en het wordt steeds meer natuurlijk. (Mijn ouders houden van tuinieren)quote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:52 schreef Kaatje1 het volgende:
Ai @:candaasje da’s schrikken. Wanneer is C weer terug?
Ik heb drie jaar geleden een beknelde zenuw in de heup gehad door overbelasting van een van de spieren daar. Toen heeft massage van die spieren bij de fysio een hoop geholpen. Mocht het kunnen zijn dat het een overbelaste spier is, dan helpt dat misschien.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:15 schreef Candaasje het volgende:
Ik vind Aquanura altijd wel mooi, wel in het donker(De versie van Tiësto vond ik dan weer echt 300x niks, past voor mij echt niet bij de sfeer van het park )
En arme hond, A heeft dan ook wel de schijn goed op weten te houden richting het asiel als ze hem zo’n getraumatiseerd dier meegeven en hij denkt dat je hond enkel laten poepen in de tuin onder fatsoenlijke zorg valt.![]()
Ik heb nu ook een oppashond(ze is echt enorm leuk en lief!) , en ik voel me al schuldig dat ik A) toch wat dagen moet werken (maar ze gaat mee, ze is van een collega en het is dus bekend terrein) en B) nu een vermoedelijk beknelde zenuw heb waardoor wandelingen echt heel wat langzamer gaan en ik niet echt goed kan spelen.
(Ik heb de huisarts gebeld hoor, mijn been viel woensdag op het werk twee keer uit en hoewel dat niet meer gebeurd is, moet ik mezelf regelmatig aan een deurpost overeind hijsen/gaan zitten. Het is een felle pijn in mijn onderrug/heup en het straalt door naar mijn scheen/kuit rechts. Dat uitstralen is echt heel naar. Ik waggel dus maar rustig…. )
Ik heb vaker last van mijn onderrug/heup en ik heb natuurlijk een scoliose- verleden/heden met mogelijk nu toch wat extra consequenties. Daarbij lijkt het ook vooral extra op te treden wanneer ik ongesteld wordt)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |