abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221465934
Voor de derde keer vanmiddag regen *O* t is wel heel plak
We have far more in common than that which devides us..
pi_221466497
Onze foto's van gistermiddag zijn :D _O_ _O-
pi_221466552
Fijn @Kaatje1 dat ze het zo fijn heeft daar, en dat dat zien jou ook helpt!

Nieuwe poll voor schoenen, want dankzij Club moet er ook een Nike model bij :+
pi_221466566
Ho, daar ging wat mis. Nieuwe poging.

Bovenste of onderste? Het is hetzelfde model, dus gaat puur om kleuren.

POLL
pi_221467429
@vlindertje89 ik vind de keuze tussen deze twee ook wel een beetje afhangen van je verdere kledingstijl... als je iets wits hebt, is het dan vaak gebroken wit of juist helderwit? Draag je meer warme kleuren of meer koele kleuren? Ik zou niet voor het bovenste paar gaan als je vooral veel koele kleuren draagt
pi_221467679
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2026 20:42 schreef Tele6 het volgende:
@:vlindertje89 ik vind de keuze tussen deze twee ook wel een beetje afhangen van je verdere kledingstijl... als je iets wits hebt, is het dan vaak gebroken wit of juist helderwit? Draag je meer warme kleuren of meer koele kleuren? Ik zou niet voor het bovenste paar gaan als je vooral veel koele kleuren draagt
Goed punt!
Ik heb wat knip- en plakwerk laten doen, en dat helpt wel erg met me voorstellen hoe het eruit ziet. Ik vind de bovenste wat zachter, maar met blauwe spijkerbroek en groen shirt staat onderste idd wel beter. Ik draag zowel groen/blauw/donkerblauw/zwart als rood-roze tinten, dus ga even kijken welke combinatie van de twee sneakers&kleuren ik dan best kan kiezen zodat ik voor allebei de kledingtinten passende schoenen heb :7

[ Bericht 20% gewijzigd door vlindertje89 op 30-07-2026 21:48:14 ]
pi_221468839
Zo, er is besteld. Eindelijk. Wel eerst de ene per ongeluk in de verkeerde maat. Had ik vanuit favorieten in winkelmand gezet, maar nog voor het passen, dus in mn reguliere maat. Heb alleen een volle maat groter nodig :+ maar kon dat deel gelukkig nog annuleren en daarna de goeie bestellen.

Het is uiteindelijk de bovenste van de laatste poll geworden, en de nr 1 van de vorige poll. Ik neigde zelf al wel naar die van de laatste poll, bij de vorige twijfelde ik erg. Nr 1 vond ik mooiste na alle plaatjes met mn eigen kleding in beide soorten tinten en beide broeken die ik vaak draag gezien te hebben, nr 2 was close second, maar nr 3 die ik vooraf heel tof vond, viel me behoorlijk tegen. Dus thanks @Tele6 voor je vraag, want daardoor ging ik de plaatjes laten maken, en dat gaf uiteindelijk de doorslag.

Nu hopen dat alles goed aan komt en net zo lekker zit als bij passen in de winkel, en dat vervolgens ook bij langer dragen blijft doen, en dan hoef ik een paar jaar deze stomme zoektocht niet meer te doen *O*
pi_221468954
Fijn dat je je keus hebt bepaald.
Alleen vraag ik mij af waarom je niet in de winkel hebt gekocht…? Of morgen koopt.

Dit was écht lekker! :Y) en uren met de eigenaar gesproken.😎
Nummer 3 wereldwijd w/
https://hierinsalland.nl/(...)le-award-uitreiking/
Hun eigen site: https://beryls.nl/fish-and-chips/
pi_221469229
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2026 23:18 schreef AnneX het volgende:
Fijn dat je je keus hebt bepaald.
Alleen vraag ik mij af waarom je niet in de winkel hebt gekocht…? Of morgen koopt.

Dit was écht lekker! :Y) en uren met de eigenaar gesproken.😎
Nummer 3 wereldwijd w/
https://hierinsalland.nl/(...)le-award-uitreiking/
Hun eigen site: https://beryls.nl/fish-and-chips/
Omdat de winkels (de Asics winkel in Amsterdam, de Nike store in mijn stad en de vijf overige sneakerwinkels in mijn stad waar ik ben geweest) ofwel niet mijn maat hadden van deze modellen, ofwel ze alleen maar volledig zwart of wit met zilver hadden in mijn maat, en die kleuren vond ik beide lelijk. Als ze de door mij gewenste kleuren in mijn maat hadden gehad in de winkel dan had ik ze zeker direct daar gekocht :Y

Jullie hebben een goede stedentrip daar he? Leuk om te lezen!
pi_221469687
@vlindertje89 Logisch ja. Wanneer winkels een beperkte selectie hebben.

Strakjes weer op huis aan via een omweg met de Sallandroute.
Ook weer prettig.
pi_221469883
.... kon beter
Blijkbaar super super goed gegokt waar Trinidad en Tobago liggen 8-)

www.maptap.gg July 31
78👏 70😐 88🎉 99🎯 76🌞
Final score: 849
pi_221469887
www.maptap.gg July 31
100🎯 97🔥 81🌟 86🎓 69😁
Final score: 824
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  vrijdag 31 juli 2026 @ 08:41:43 #263
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221470015
www.maptap.gg July 31
99🎯 82🌟 100🎯 100🎯 78✨
Final score: 915

Hmm.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221470019
Mogge. Weer lekker geslapen en nu een afkoelend huis *O*

Ik twijfelde zo over Alberta, verkeerde kant gekozen.
www.maptap.gg July 31
94🏅 63🫣 91👑 95🏅 80✨
Final score: 864
pi_221470036
Ik had een tijdje geleden verteld dat A een hondje had geadopteerd. B heeft er toen een avond op gepast en we hebben een rondje gewandeld.

Hond kwam uit het asiel, omdat zijn vorige huis kinderen kreeg en hij ging daar niet goed samen mee. A zag het wel zitten want die heeft toch geen kinderen. Maar hond was getraumatiseerd en kreeg dikke stress vooral van grijpende handen en kleine ruimtes (bv onder een tafel of stoel). Dus hij kreeg de hele dag stress van het meubilair en je kon niks met hem doen omdat hij stress kreeg als je je hand in z'n richting bewoog. Oh en als de hond stress had, ging hij heel hard en hoog blaffen.

Nu heeft A dus de woningbouw op de stoep gehad omdat al z'n buren geklaagd hebben.

Hij had nog geen hondentraining of les over hondengedrag geregeld, dus in de 2 weken die hij kreeg van de woningbouw om dit te fixen kon hij niks veranderen.

Hond gaat vanmiddag weer terug naar het asiel. ;(

Ben benieuwd wat de volgende stap wordt. Een hond was A z'n droom maar hij had er geloof ik niet helemaal rekening mee gehouden dat een hond ook een persoonlijkheid en behoeftes en zo heeft, ipv een non stop knuffelvriendje te zijn.

A zei ook al dat hij het eigenlijk helemaal niet handig vond zo'n hond, want heel veel plaatsen kun je niet zomaar meer naartoe. Z'n flatje heeft een tuin dus het wandelen skipte hij al meestal (gadver alles in je tuin) maar je kan niet dagenlang zomaar van huis idd. :')
pi_221470042
Holy cow. Arme hond; te dienen als proefkonijn voor een dom mens.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 31 juli 2026 @ 08:50:39 #267
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221470044
Toch wat geleerd. Wel sneu voor de hont -O-
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221470107
Ach die arme hond, -O-
pi_221470212
www.maptap.gg July 31
100🎯 81🌟 63😐 84😁 83😁
Final score: 808
La derecha oprime, la izquierda libera
  Moderator vrijdag 31 juli 2026 @ 09:39:06 #270
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_221470235
816.
Trinidad en Taboga zat ik helemaal uit de richting en ook ons voormalig overzees grondgebied kon ik niet goed aanwijzen.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  vrijdag 31 juli 2026 @ 09:39:23 #271
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_221470237
God, arm beest.
Vind je het gek dat het gaat blaffen en piepen als het zijn ei nooit kwijt kan. Uitlaten is niet alleen om te poepen natuurlijk ;(
pi_221470245
Arme hond -O-

Hier is de kat de komende 2 dagen steeds 12uur alleen. Het liefst had ik dat nu niet zo gezien maar het kan even niet anders. Ookal bleef ik gisteren achter hem aanlopen om te checken of alles goed was en of hij wilde eten, dus misschien is dit voor ons allebei wel even beter :+
  vrijdag 31 juli 2026 @ 09:44:03 #273
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_221470258
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 09:40 schreef Sarabi het volgende:
Arme hond -O-

Hier is de kat de komende 2 dagen steeds 12uur alleen. Het liefst had ik dat nu niet zo gezien maar het kan even niet anders. Ookal bleef ik gisteren achter hem aanlopen om te checken of alles goed was en of hij wilde eten, dus misschien is dit voor ons allebei wel even beter :+
Eet de kat alweer wat meer?
pi_221470298
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 09:39 schreef gcjoel het volgende:
God, arm beest.
Vind je het gek dat het gaat blaffen en piepen als het zijn ei nooit kwijt kan. Uitlaten is niet alleen om te poepen natuurlijk ;(
Ja die dag dat B op de hond paste ging het dus eigenlijk ook heel goed.

Hij had de hond eten gegeven, een tijdje gespeeld (speeltje verstoppen en zoeken), toen een wandeling met een tijd gewoon ergens zitten dat de hond rond kon snuffelen en een heleboel stokken gooien en terugbrengen, en daarna is de hond thuis meteen in slaap gevallen zonder gedoe. Hond zal ook wel lekker moe zijn geweest _O-

Ik hoop nu vooral heel erg dat A niet op zoek gaat naar een andere hond. Want dat is niet de oplossing.
pi_221470349
Speciaal voor jou @LeeHarveyOswald!

www.maptap.gg July 31
88🎉 81🌟 56😔 56🤨 69🙂
Final score: 656
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')