Flink bezorg hier niet, maar ik klikte de site aan en toen in de zoekveld luiers getyptquote:Op zondag 26 juli 2026 16:27 schreef maily het volgende:
[..]
Bij kree bestellen dus.
Of gewoon bij plus voor stukken goedkoper.
Ja, maar dat verschilt per persoon per week voor 10 artikelen.quote:Op zondag 26 juli 2026 17:22 schreef Eix het volgende:
Albert Heijn heeft ook een persoonlijke bonus. Zolang het maar transparant is.
Yup. Dit is Rotterdam. Volgens mij verschillen de prijzen gewoon op basis van je locatie gezien ze best veel hubs hebben.quote:Op zondag 26 juli 2026 19:24 schreef kree het volgende:
[..]
what the fuck en no shit je hebt dit van Flink ook?
ff voor de zekerheid zoek jij eens een product (limonade) ofzo. en hoe verschilt dat dan bij mij?quote:Op zondag 26 juli 2026 19:24 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Yup. Dit is Rotterdam. Volgens mij verschillen de prijzen gewoon op basis van je locatie gezien ze best veel hubs hebben.
er was een YouTube filmpje over daarom begon ik me dit ook af te vragen dus.quote:Op zondag 26 juli 2026 16:34 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik weet dat ze in de VS inmiddels zelfs bij fysieke winkels persoonlijke prijzen hanteren, en dat er verschillende staten bezig zijn met het verbieden hiervan; ik weet niet of dit in de EU dan wel Nederland gewoon zou mogen? Interessant iets wel, ik hoop dat het hier geen gemeengoed gaat worden iig daar dit uiteraard louter in het belang van de grote bedrijven is en niet van de consument.
Heb mijn adres even aangepast naar Amsterdam en Arnhem en krijg dan gewoon dezelfde prijzen te zien op mijn app. Zou dus wel persoonlijk kunnen zijn.quote:Op zondag 26 juli 2026 19:26 schreef kree het volgende:
echt. Mikey naja an klopt mijn vermoeden enzo, maar oke nu heb ik meer wgr nodig
Want dit mag niet?
quote:Op zondag 26 juli 2026 19:27 schreef kree het volgende:
[..]
ff voor de zekerheid zoek jij eens een product (limonade) ofzo. en hoe verschilt dat dan bij mij?
je kunt er beetje van uit gaan dat ze dus prijzen aanpassen over jou persoon. en het lijkt me raar als dat oke is met eu wetgeving.
oke dit is een goeie want bestel ik vaak. eens kijken bij mij....quote:
Die melden het net als Lidl in de app als persoonlijke aanbieding iddquote:Op zondag 26 juli 2026 17:22 schreef Eix het volgende:
Albert Heijn heeft ook een persoonlijke bonus. Zolang het maar transparant is.
het distributie centrum ligt echt vlak bij mij, nog geen 5 min op fiets.quote:Op zondag 26 juli 2026 19:57 schreef Shii het volgende:
Bij Flink betaal je sowieso meer dan in een gewone winkel toch? Ligt het niet aan het bezorggebied?
op mijn gevoel denk ik? dat juist EU hier voor staat en zelfs prijzen voor iedereen voor zelfde product.quote:Op zondag 26 juli 2026 19:59 schreef capricia het volgende:
Op basis waarvan zou dit niet mogen, eigenlijk?
daar gaat het niet om Shi. dit is volgens mij gewoon illegaalquote:Op zondag 26 juli 2026 20:02 schreef Shii het volgende:
Ga gewoon lekker naar een supermarkt in de buurt lopen, scheelt je nog meer geld. Als je een bepaalde service wil dat je direct je boodschappen voor je deur geleverd krijgt, dan kost het je wat. En misschien is dat in Katwijk anders dan in Amsterdam. Geen idee.
https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/ALL/?uri=CELEX%3A52021XC1229(04)quote:Op zondag 26 juli 2026 19:59 schreef capricia het volgende:
Op basis waarvan zou dit niet mogen, eigenlijk?
Bij de AH heb je toch ook een persoonlijke bonus waardoor mijn prijs anders is dan die van een ander.
hquote:Op zondag 26 juli 2026 20:09 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/ALL/?uri=CELEX%3A52021XC1229(04)
Artikel 3.3.1
EU regels stellen dat het mag, maar dat consumenten wel geïnformeerd moeten worden dat het een persoonlijke prijs is.
vraag me af of dat er ergens staat dan, mss in de kleine lettertjes.quote:Op zondag 26 juli 2026 20:09 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/ALL/?uri=CELEX%3A52021XC1229(04)
Artikel 3.3.1
EU regels stellen dat het mag, maar dat consumenten wel geïnformeerd moeten worden dat het een persoonlijke prijs is.
tis vrij twijfelachtig dit en of dit mag. maar oke ben ook geen jurist.quote:Op zondag 26 juli 2026 20:10 schreef Mikeytt het volgende:
https://www.acm.nl/nl/ver(...)en/prijzen-vermelden
ACM website zegt ook dat ze moeten informeren bij persoonlijke aanbiedingen.
het gaat erom dat ik meer het vermoeden heb dat ze mijn data van bestellen bijhouden en daarop de prijs manipuleren.quote:Op zondag 26 juli 2026 20:12 schreef Shii het volgende:
AH franchise winkels hebben soms ook andere prijzen, aanbiedingen dan de andere AH winkels.
Ja, maar ik heb net verschillende adressen gebruikt in verschillende steden en krijg overal dezelfde prijs die een stuk lager is dan wat Kree ziet.quote:Op zondag 26 juli 2026 20:12 schreef Shii het volgende:
AH franchise winkels hebben soms ook andere prijzen, aanbiedingen dan de andere AH winkels.
ik weet t wel zeker, nu moet je met tel nr aanmelden. Hmms zal ik die van mijn werk eens gebruiken en checken?quote:Op zondag 26 juli 2026 20:14 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb net verschillende adressen gebruikt in verschillende steden en krijg overal dezelfde prijs die een stuk lager is dan wat Kree ziet.
Ik dacht ook dat het op basis van locatie was, maar het zou best persoonlijk kunnen zijn.
Ja dat kan of dat je als gewone klant meer betaalt dan een nieuwe klant. Dat is ook overal heel normaal. Nieuwe klanten worden binnengehaald met aanbiedingen en betere prijzen. Daarna betaal je de normale prijs.quote:Op zondag 26 juli 2026 20:14 schreef kree het volgende:
[..]
het gaat erom dat ik meer het vermoeden heb dat ze mijn data van bestellen bijhouden en daarop de prijs manipuleren.
Want wat als ik nu nieuw account maak uit niks? dan zou ik dezelfde prijzen hebben? op zelfde locatie?
nou ik vind dat helemaal niet normaal???quote:Op zondag 26 juli 2026 20:16 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja dat kan of dat je als gewone klant meer betaalt dan een nieuwe klant. Dat is ook overal heel normaal. Nieuwe klanten worden binnengehaald met aanbiedingen en betere prijzen. Daarna betaal je de normale prijs.
Dat is niet hoe het werkt, want jij zit lekker thuis en je bestelt online en wil alles binnen een half uur hebben. Dat is geen vergelijk met een fysieke winkel.quote:Op zondag 26 juli 2026 20:18 schreef kree het volgende:
[..]
nou ik vind dat helemaal niet normaal???
en dat is niet volgens ACM ook denk.
echt zie het al voor me in oude stijl, jij gaat naar de groenteboer op de hoek en koopt een appel. ja 50c meneer.
Oke komt degene achter je voor zelfde appel en zegt de verkoper 1E meneer...... hoe de fuck is dat normaal?
euhms natuurlijk het gaat er niet om dat ik meer betaal ervoor bv. maar zeg ik toch, dat ze prijzen aanpassen op basis van je aankopen eerder en verschil maken ook nog met verschillende mensen in zelfde land.quote:Op zondag 26 juli 2026 20:21 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat is niet hoe het werkt, want jij zit lekker thuis en je bestelt online en wil alles binnen een half uur hebben. Dat is geen vergelijk met een fysieke winkel.
Dat doen ze sowieso, vliegtickets kan je het beste eerst anoniem bekijken.. zodra ze doorhebben wie je bent en dat je wil gaan vliegen, dan verhogen ze subtiel de prijs.quote:Op zondag 26 juli 2026 20:14 schreef kree het volgende:
[..]
het gaat erom dat ik meer het vermoeden heb dat ze mijn data van bestellen bijhouden en daarop de prijs manipuleren.
Want wat als ik nu nieuw account maak uit niks? dan zou ik dezelfde prijzen hebben? op zelfde locatie?
ja wat ook eigenlijk niet mag?quote:Op zondag 26 juli 2026 20:23 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat doen ze sowieso, vliegtickets kan je het beste eerst anoniem bekijken.. zodra ze doorhebben wie je bent en dat je wil gaan vliegen, dan verhogen ze subtiel de prijs.
Dit is voor het eerst dat ik iemand hoor zeggen dat dat illegaal zou zijn. Heb je daar begeleidende tekst voor?quote:Op zondag 26 juli 2026 19:27 schreef kree het volgende:
en het lijkt me raar als dat oke is met eu wetgeving.
Voor iemand die alles online bestelt, afhaal en boodschappen, vind ik dat je je nogal druk maakt om die paar eurootjes die je ineens meer moet betalen bij Flink. Als je echt geeft om je geld dan moet je gewoon maar eens naar een fysieke winkel gaan i.p.v. alles voor je deur laten bezorgen en afhaalmaaltijden laten bezorgen.quote:Op zondag 26 juli 2026 20:25 schreef kree het volgende:
het is principe he, niet dat me die paar euro boeit. maarja voor een bedrijf bv als flink is het. "flink"aantal miljoen meer per jaar/.
neeheee dat is mijn punt helemaal niet. en zo vergoed je het ook wel weer beetje?quote:Op zondag 26 juli 2026 20:28 schreef Shii het volgende:
[..]
Voor iemand die alles online bestelt, afhaal en boodschappen, vind ik dat je je nogal druk maakt om die paar eurootjes die je ineens meer moet betalen bij Flink. Als je echt geeft om je geld dan moet je gewoon maar eens naar een fysieke winkel gaan i.p.v. alles voor je deur laten bezorgen en afhaalmaaltijden laten bezorgen.
Als je het echt wil vergelijken dan moet je ook op hetzelfde tijdstip kijken. Bij Bol.com staat ook op ieder moment weer een andere prijs. Je kan niet zomaar wat roepen met een print screen van eergisteren bij wijze van spreken.quote:Op zondag 26 juli 2026 20:30 schreef kree het volgende:
[..]
neeheee dat is mijn punt helemaal niet. en zo vergoed je het ook wel weer beetje?
het maakt mij persoonlijk niet uit. maar in hoeverre is dit eerlijk?
We hebben niet wetgeving voor niks, waar we met zijn allen miljoenen aan betalen enzo. Juist om dit soort shit tegen te gaan?
Met die prijzen wordt je sowieso FLINK genaaid. Dan een topic openen over hoe FLINK je naait is dan wel weer dubbelquote:Op zondag 26 juli 2026 21:22 schreef poemojn het volgende:
Ik heb er geen account, nooit besteld. Mijn IP-adres is Amsterdam, en ik heb een Apple laptop: ¤ 2,89
Prijstopper
Raak Vruchtensiroop Frambozen 75cl
¤ 3,79
Raak Vruchtensiroop multivruchten zero sugar 75cl
¤ 5,05 / 1l
¤ 4,69
Karvan Cévitam Aardbei 60cl
¤ 7,82 / 1L
¤ 3,29
Raak Reine Claude 75cl
¤ 4,39 / 1l
dat weet ik en doet er niet toe? niet voor deze vraag iig?quote:Op zondag 26 juli 2026 22:23 schreef smizy het volgende:
[..]
Met die prijzen wordt je sowieso FLINK genaaid. Dan een topic openen over hoe FLINK je naait is dan wel weer dubbel
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |