abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221440461
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2026 20:23 schreef Droopie het volgende:

[..]
Dat doen ze sowieso, vliegtickets kan je het beste eerst anoniem bekijken.. zodra ze doorhebben wie je bent en dat je wil gaan vliegen, dan verhogen ze subtiel de prijs.
ja wat ook eigenlijk niet mag?

Waar is de EU waar we een godsvermogen aan belasting aan betalen om dit te regelen?
Do what you love, love what you do!
pi_221440467
het is principe he, niet dat me die paar euro boeit. maarja voor een bedrijf bv als flink is het. "flink" :') aantal miljoen meer per jaar/.

wie duwt dat in zijn zak?

en afgezien daarvan. mag je als bedrijf een klant van je gebruiken en zijn persoonsgegevens bijhouden en op basis daarvan prijzen verhogen.

denk niet he en hebben we het niet eens meer over ACM. maar ook nog privacy wetgeving.
pi_221440503
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2026 19:27 schreef kree het volgende:
en het lijkt me raar als dat oke is met eu wetgeving.
Dit is voor het eerst dat ik iemand hoor zeggen dat dat illegaal zou zijn. Heb je daar begeleidende tekst voor?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_221440518
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2026 20:25 schreef kree het volgende:
het is principe he, niet dat me die paar euro boeit. maarja voor een bedrijf bv als flink is het. "flink" :') aantal miljoen meer per jaar/.
Voor iemand die alles online bestelt, afhaal en boodschappen, vind ik dat je je nogal druk maakt om die paar eurootjes die je ineens meer moet betalen bij Flink. Als je echt geeft om je geld dan moet je gewoon maar eens naar een fysieke winkel gaan i.p.v. alles voor je deur laten bezorgen en afhaalmaaltijden laten bezorgen.
pi_221440578
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2026 20:28 schreef Shii het volgende:

[..]
Voor iemand die alles online bestelt, afhaal en boodschappen, vind ik dat je je nogal druk maakt om die paar eurootjes die je ineens meer moet betalen bij Flink. Als je echt geeft om je geld dan moet je gewoon maar eens naar een fysieke winkel gaan i.p.v. alles voor je deur laten bezorgen en afhaalmaaltijden laten bezorgen.
neeheee dat is mijn punt helemaal niet. en zo vergoed je het ook wel weer beetje?
het maakt mij persoonlijk niet uit. maar in hoeverre is dit eerlijk?

We hebben niet wetgeving voor niks, waar we met zijn allen miljoenen aan betalen enzo. Juist om dit soort shit tegen te gaan?
pi_221440616
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2026 20:30 schreef kree het volgende:

[..]
neeheee dat is mijn punt helemaal niet. en zo vergoed je het ook wel weer beetje?
het maakt mij persoonlijk niet uit. maar in hoeverre is dit eerlijk?

We hebben niet wetgeving voor niks, waar we met zijn allen miljoenen aan betalen enzo. Juist om dit soort shit tegen te gaan?
Als je het echt wil vergelijken dan moet je ook op hetzelfde tijdstip kijken. Bij Bol.com staat ook op ieder moment weer een andere prijs. Je kan niet zomaar wat roepen met een print screen van eergisteren bij wijze van spreken.
pi_221440620
ik blame EU voor hier trouwens,. want dat kost alleen maar.

maar anyway dat voor ander topic.

oke aantal hebben aangegeven mag of mag niet, wat is het nu?
pi_221440663
ik denk btw dat we eens zijn hier in WGR dat prijzen niet bepaalt mogen worden op persoonlijke info of wat eerder besteld?

dat ia 1 dus.

en twee is het nog twijfelachtig of ze andere prijzen mogen vragen op basis van waar je woont. zonder specificatie. ?
pi_221440677
beide is er niet trouwens bij flink. ik zeg maar.
pi_221440709
hmmm maar 1 manier om dit te testen en bewijzen. en dan hoop ik dat ik gelijk heb btw. maar moet me helemaal registeren als nieuwe klant met alles nieuw en op ongeveer zelfde adres.
pi_221440721
zou er een YouTube film van moeten maken eigenlijk., naja.
pi_221441379
Ik heb er geen account, nooit besteld. Mijn IP-adres is Amsterdam, en ik heb een Apple laptop: ¤ 2,89
Prijstopper
Raak Vruchtensiroop Frambozen 75cl

¤ 3,79
Raak Vruchtensiroop multivruchten zero sugar 75cl
¤ 5,05 / 1l

¤ 4,69
Karvan Cévitam Aardbei 60cl
¤ 7,82 / 1L

¤ 3,29
Raak Reine Claude 75cl
¤ 4,39 / 1l
pi_221442106
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2026 21:22 schreef poemojn het volgende:
Ik heb er geen account, nooit besteld. Mijn IP-adres is Amsterdam, en ik heb een Apple laptop: ¤ 2,89
Prijstopper
Raak Vruchtensiroop Frambozen 75cl

¤ 3,79
Raak Vruchtensiroop multivruchten zero sugar 75cl
¤ 5,05 / 1l

¤ 4,69
Karvan Cévitam Aardbei 60cl
¤ 7,82 / 1L

¤ 3,29
Raak Reine Claude 75cl
¤ 4,39 / 1l
Met die prijzen wordt je sowieso FLINK genaaid. Dan een topic openen over hoe FLINK je naait is dan wel weer dubbel
pi_221442376
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2026 22:23 schreef smizy het volgende:

[..]
Met die prijzen wordt je sowieso FLINK genaaid. Dan een topic openen over hoe FLINK je naait is dan wel weer dubbel
dat weet ik en doet er niet toe? niet voor deze vraag iig?

Vraag is mogen ze dit eigenlijk wel?
  maandag 27 juli 2026 @ 04:53:31 #65
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221442865
Flesje whiskey gehaald bij de Gall&Gall. In de aanbieding, dus je denkt een goede keus te maken. Zoek je die fles op, 16 euro goedkoper dan bij de Gall&Gall in de aanbieding _O- ga nog wat meer staken joh, we hebben jullie niet nodig.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')