ja vind ook hoor al dat miezerige gezeik? vroeger was het nog veel harder hier op fokquote:Op zondag 26 juli 2026 16:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan moeten ze maar wat harder worden
That's what she saidquote:Op zondag 26 juli 2026 16:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan moeten ze maar wat harder worden
Dat bedoel ik nietquote:Op zondag 26 juli 2026 16:46 schreef kree het volgende:
[..]
ja vind ook hoor al dat miezerige gezeik? vroeger was het nog veel harder hier op fok
quote:
Kree begrijpt nuance niet, ik herhaal: KREE BEGRIJPT NUANCE NIET..quote:
Laat dat maar aan de belastingdienst overquote:Op zondag 26 juli 2026 16:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet verstandig is om die tere zieltjes daarmee te belasten
Bolkquote:
Wacht ffquote:Op zondag 26 juli 2026 16:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kree begrijpt nuance niet, ik herhaal: KREE BEGRIJPT NUANCE NIET..
Can you confrim you understood that message?
De Fogel is geflogen, ik herhaal de kree is gekreet!quote:Op zondag 26 juli 2026 16:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wacht ff
De lijn is wat slecht
Momentje
Zheee painting is in zhe sausagequote:Op zondag 26 juli 2026 16:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De Fogel is geflogen, ik herhaal de kree is gekreet!
Dan moet je ook gewoon de belastingdienst belasten over de belastingen over de belastingen van de belasting over de belastingen van de belastingen die de dienst belast over de belastingen van de belastingdienst.quote:Op zondag 26 juli 2026 16:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Laat dat maar aan de belastingdienst over
Nein Nijn!quote:Op zondag 26 juli 2026 16:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De Fogel is geflogen, ik herhaal de kree is gekreet!
Sorry, ik bedoelde natuurlijk: de Kogel is geKogelt en de Free is geFreeetquote:
Lief klein konijntje heeft een kreetje op zijn neus.quote:Op zondag 26 juli 2026 16:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sorry, ik bedoelde natuurlijk: de Kogel is geKogelt en de Free is geFreeet
Arm konijnquote:Op zondag 26 juli 2026 16:52 schreef Fogel het volgende:
[..]
Lief klein konijntje heeft een kreetje op zijn neus.
Verklaart wel waarom ik het afgelopen weekend steeds positief testen bij alcohol controles en extreem onstabiel bij mentale en psychische testenquote:Op zondag 26 juli 2026 16:52 schreef Fogel het volgende:
[..]
Lief klein konijntje heeft een kreetje op zijn neus.
Je bent van je geloof gevallenquote:Op zondag 26 juli 2026 16:56 schreef DerRabbit het volgende:
Was trouwens maar een grapje hoor modjes. Zit net aan mijn eerste biertje sinds vorige vorige zondag avond
Tuurlijk niet gekkie.quote:
quote:Op zondag 26 juli 2026 16:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tuurlijk niet gekkie.
Ik moet morgen weer terug naar mijn zeer lieflijke muis na 2 weken van huis te zijn geweest. Daarom pak ik het juist nu weer ultra streng op
Heb het alquote:
Nein. Nur vor die Dotteke. Ik heb schoon een Gedicht geschrieben, vondortquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |