Hier ook. Wat een geweldige serie!quote:
De tekst (die ik overneem) is meestal seizoen 1 (omdat de beschrijving van het nieuwe seizoen nog niet beschikbaar is).quote:Op donderdag 10 september 2026 12:39 schreef Haags het volgende:
[..]
Hier ook. Wat een geweldige serie!
Al gaat het stukje tekst wat jij quote over seizoen 1, maar maakt niet uit
Praise be en blessed be the fruit!quote:Op donderdag 10 september 2026 20:34 schreef Seven. het volgende:
Blessed evening en May the Lord open.
We zijn klaar met The Handmaid's Tale. Wat een geweldige serie. Fantastische acteurs, mooie karakterontwikkelingen, sterk einde.
Al kon je er natuurlijk donder op zeggen dat zij een verzetsheld zou worden. Mooi dat je van Nick eigenlijk nooit te weten komt waar zijn loyaliteit ligt. Ook Joseph blijft best onvoorspelbaar. De verhaallijn van Janine eindigt ook tegen de verwachting in.
Deze eindigt wat mij betreft wel in het rijtje klassiekers qua meeslepende en kwalitatief hoogstaande series. Mooie plaats verdiend tussen Breaking Bad, Game of Thrones, Ozark, The Crown, Downton, After Life en The Office (UK).
Nu door naar The Testaments op Disney. Ik vond The Handmaid's Tale ook wel de beste serie die ik dit jaar heb gekeken denk ik.quote:Op donderdag 10 september 2026 20:34 schreef Seven. het volgende:
Blessed evening en May the Lord open.
We zijn klaar met The Handmaid's Tale. Wat een geweldige serie. Fantastische acteurs, mooie karakterontwikkelingen, sterk einde.
Al kon je er natuurlijk donder op zeggen dat zij een verzetsheld zou worden. Mooi dat je van Nick eigenlijk nooit te weten komt waar zijn loyaliteit ligt. Ook Joseph blijft best onvoorspelbaar. De verhaallijn van Janine eindigt ook tegen de verwachting in.
Deze eindigt wat mij betreft wel in het rijtje klassiekers qua meeslepende en kwalitatief hoogstaande series. Mooie plaats verdiend tussen Breaking Bad, Game of Thrones, Ozark, The Crown, Downton, After Life en The Office (UK).
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.10,000 B.C. - VS 2008 12 1:48 uur | Actie, Fantasie
Een jonge jager. Een ontvoerde geliefde. Een gevaarlijke reis. Roland Emmerich ('Independence Day') regisseerde dit epische verhaal over moed aan het begin van de beschaving.
En coma - Colombia 2026 12 S01 | Drama, Mysterie, Thriller
Anabel ligt na een aanslag in coma. Ze vecht voor haar leven met de hulp van Rafael, een verpleger die de doden hoort. De tijd dringt, want haar vijanden zijn naar haar op zoek.
Gracias, equipo - Spanje 2026 9 | Comedy
Wanneer hun bedrijfsuitje wordt verplaatst naar een piepklein dorpje, denken de medewerkers van een kaasbedrijf dat het niet erger kan worden. Tot ze horen over de ontslagen.
Home - VS 1999 6 1:35 uur | Comedy, Romantisch
Jock en klassenoudste Zack gaat de uitdaging van vrienden aan om de sullig Laney met bril in een prom queen schoonheid te veranderen met verrassende resultaten.
Love Upon a Time - Thailand 2026 12 | Drama, Fantasie, Romantisch
When a modern college student wakes up in historical Ayutthaya, he takes a missing man's identity to investigate the disappearance and find his way home.
A Nightmare on Elm Street - VS 2010 16 1:35 uur | Duister, Horror
Met zijn vlijmscherpe vingers maakt de verminkte seriemoordenaar Freddy Krueger de ergste nachtmerries van zijn slachtoffers waar.
Physical 100: Italy - Italië 2026 12 | Sport
Honderd Italiaanse atleten gaan brute fysieke uitdagingen aan. Iedereen vecht om als laatste over te blijven en de kampioenstitel op te eisen.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Duplicity - VS 2009 6 2:05 uur | Comedy, Misdaad, Romantisch, Thriller
Twee verliefde bedrijfsmedewerkers raken verstrikt in een bittere rivaliteit tussen twee farmaceutische multinationals.
Gangs of New York - VS 2002 16 2:46 uur | Drama, Misdaad
In het New York van midden 19e eeuw, dat werd gedomineerd door rivaliserende Ierse en Italiaanse bendes, jaagt de jonge Amsterdam Vallon op de moordenaar van zijn vader.
Mark Rober's CrunchLabs - VS S05 2026 9 | Documentaire
Welkom bij CrunchLabs, een plek waar voormalig NASA-ingenieur en contentmaker Mark Rober op een speelse manier en met veel creativiteit wetenschappelijke uitdagingen aangaat.
You, Me and Dupree - VS 2006 12 1:49 uur | Comedy
Nadat hij zijn jeugdvriend heeft geholpen, verliest Randy zijn baan en wordt een kroegloper die zich vastklampt aan een pasgetrouwd stel.When the student is ready, the teacher will appear.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The AI Doc: Or How I Became an Apocaloptimist - VS 2026 9 1:44 uur | Documentaire
Een aanstaande vader onderzoekt AI en praat met hightechleiders en experts om te begrijpen wat de invloed van AI op het leven van zijn kind, en de toekomst van de mens, kan zijn.When the student is ready, the teacher will appear.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Wolfman - VS 2010 16 1:42 uur | Horror
Een man wordt tijdens een bezoek aan zijn geboortedorp in Engeland gebeten door een weerwolf. Een metamorfose in het maanlicht maakt hem buitengewoon bloeddorstig.When the student is ready, the teacher will appear.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gabby's poppenhuis - VS 2026 AL S14 - Netflix Original | Kinderserie
Schattige katjes, grappig geknutsel en kleurrijke magie. Beleef geanimeerde avonturen samen met kattenliefhebster Gabby en haar maatje Pandy Poek.
Nocturnal Animals - VS 2016 16 1:56 uur | Drama, Duister, Misdaad, Psychologisch, Thriller
Wanneer Susan, eigenaar van een kunstgalerie, een manuscript van een roman leest dat is geschreven door haar ex, ziet ze griezelige overeenkomsten met haar vorige huwelijk.When the student is ready, the teacher will appear.
Oh yesquote:Op maandag 14 september 2026 17:17 schreef Aether het volgende:
Lupin seizoen 4 - 23 oktober
Bekijk deze YouTube-video
Nou, die van Dahmer vond ik wel heel beklemmend, hoor!quote:Op zondag 13 september 2026 17:36 schreef StevenHyde het volgende:
Wat ik zelf wel irritant vind is dat Netflix steeds series maakt van true crime docu's die ze al een tij streamen. Nu ook weer met die unabomber. Voorheen bijv met Hernandez brothers, jeffrey dahmer.
Die verhalen ken ik dan wel en ik wil gewoon echte beelden en bewijs. Niet zo nagespeeld. Komt op deze manier steeds minder interessante nieuwe docu's uit.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A Dog's Journey - VS 2019 12 1:48 uur | Comedy, Drama
De toegewijde hond Bailey honoreert het verzoek van zijn oorspronkelijke baasje: hij reïncarneert om zijn kleindochter jarenlang te beschermen en te begeleiden.
Jo Koy: Blue in the Face - VS 2026 AL | Standup-comedy
Jo Koy herleeft een bizar tandartsdrama uit zijn jeugd, vertelt over zijn ontslag bij McDonald's en eert zijn stiefvader, een veteraan, in deze hilarische en hartverwarmende show.
Looper - VS 2012 16 1:58 uur | Actie, Duister, Sci-Fi
Deze film over een maffiamoordenaar die zijn toekomstige zelf achternazit, won de Critics Choice Award voor Beste scifi-/horrorfilm.When the student is ready, the teacher will appear.
Ik ook!quote:Op dinsdag 15 september 2026 21:40 schreef TLC het volgende:
Ben benieuwd naar de nieuwe monster saga; die van Lizzie Borden
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Barbie in De Notenkraker - VS 2001 6 1:19 uur | Kinderfilm
Barbie speelt Clara en wordt vriendjes met een notenkraker die tot leven komt. Wanneer de Muizenkoning het duo krimpt, kan alleen de Suikerpruimprinses de betovering verbreken.
Idle Hands - VS 1999 16 1:32 uur | Comedy, Horror
Wanneer een tiener zijn bezeten hand afhakt om te voorkomen dat die anderen iets aandoet, blijft het losse lichaamsdeel in zijn eentje zijn sinistere weg vervolgen.
Lalka | The Doll - Polen Miniserie 2026 16 | Drama, Romantisch
Deze stijlvolle nieuwe bewerking van de klassieke Poolse roman draait om de pogingen van een ambitieuze koopman om het hart van de dochter van een edelman te winnen.
Physical 100: Mexico - Mexico E01-E07 2026 12 | Sport
Honderd deelnemers uit alle lagen van de bevolking gaan de strijd aan in loodzware fysieke uitdagingen om te bepalen wie de ultieme krijger van Mexico wordt.When the student is ready, the teacher will appear.
Ik vond die laatste toch niet zoals de eerste twee. Ik heb hem ook niet afgekeken.quote:Op woensdag 16 september 2026 11:33 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik ook!
Zijn altijd wel goeie series.
Over Ed Gein?quote:Op woensdag 16 september 2026 12:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vond die laatste toch niet zoals de eerste twee. Ik heb hem ook niet afgekeken.
Het verhaal kon me echt niet pakken.quote:Op woensdag 16 september 2026 12:58 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Over Ed Gein?
Ik vond m wel goed.
Ik heb zelf die van Jeffrey dahmer nooit afgekeken omdat die zo gruwelijk was. Moet dat eigenlijk nog gaan doen. Werd er echt misselijk van.
Ik vraag me wel af hoe ze zo'n kort verhaal gaan uitsmeren over tien afleveringenquote:Op woensdag 16 september 2026 11:33 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik ook!
Zijn altijd wel goeie series.
Denk dat er een hoop bij wordt verzonnen.quote:Op woensdag 16 september 2026 16:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af hoe ze zo'n kort verhaal gaan uitsmeren over tien afleveringen
Ja precies, zoals bij die andere series.quote:Op woensdag 16 september 2026 16:12 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Denk dat er een hoop bij wordt verzonnen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |