Hier ook. Wat een geweldige serie!quote:
De tekst (die ik overneem) is meestal seizoen 1 (omdat de beschrijving van het nieuwe seizoen nog niet beschikbaar is).quote:Op donderdag 10 september 2026 12:39 schreef Haags het volgende:
[..]
Hier ook. Wat een geweldige serie!
Al gaat het stukje tekst wat jij quote over seizoen 1, maar maakt niet uit
Praise be en blessed be the fruit!quote:Op donderdag 10 september 2026 20:34 schreef Seven. het volgende:
Blessed evening en May the Lord open.
We zijn klaar met The Handmaid's Tale. Wat een geweldige serie. Fantastische acteurs, mooie karakterontwikkelingen, sterk einde.
Al kon je er natuurlijk donder op zeggen dat zij een verzetsheld zou worden. Mooi dat je van Nick eigenlijk nooit te weten komt waar zijn loyaliteit ligt. Ook Joseph blijft best onvoorspelbaar. De verhaallijn van Janine eindigt ook tegen de verwachting in.
Deze eindigt wat mij betreft wel in het rijtje klassiekers qua meeslepende en kwalitatief hoogstaande series. Mooie plaats verdiend tussen Breaking Bad, Game of Thrones, Ozark, The Crown, Downton, After Life en The Office (UK).
Nu door naar The Testaments op Disney. Ik vond The Handmaid's Tale ook wel de beste serie die ik dit jaar heb gekeken denk ik.quote:Op donderdag 10 september 2026 20:34 schreef Seven. het volgende:
Blessed evening en May the Lord open.
We zijn klaar met The Handmaid's Tale. Wat een geweldige serie. Fantastische acteurs, mooie karakterontwikkelingen, sterk einde.
Al kon je er natuurlijk donder op zeggen dat zij een verzetsheld zou worden. Mooi dat je van Nick eigenlijk nooit te weten komt waar zijn loyaliteit ligt. Ook Joseph blijft best onvoorspelbaar. De verhaallijn van Janine eindigt ook tegen de verwachting in.
Deze eindigt wat mij betreft wel in het rijtje klassiekers qua meeslepende en kwalitatief hoogstaande series. Mooie plaats verdiend tussen Breaking Bad, Game of Thrones, Ozark, The Crown, Downton, After Life en The Office (UK).
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.10,000 B.C. - VS 2008 12 1:48 uur | Actie, Fantasie
Een jonge jager. Een ontvoerde geliefde. Een gevaarlijke reis. Roland Emmerich ('Independence Day') regisseerde dit epische verhaal over moed aan het begin van de beschaving.
En coma - Colombia 2026 12 S01 | Drama, Mysterie, Thriller
Anabel ligt na een aanslag in coma. Ze vecht voor haar leven met de hulp van Rafael, een verpleger die de doden hoort. De tijd dringt, want haar vijanden zijn naar haar op zoek.
Gracias, equipo - Spanje 2026 9 | Comedy
Wanneer hun bedrijfsuitje wordt verplaatst naar een piepklein dorpje, denken de medewerkers van een kaasbedrijf dat het niet erger kan worden. Tot ze horen over de ontslagen.
Home - VS 1999 6 1:35 uur | Comedy, Romantisch
Jock en klassenoudste Zack gaat de uitdaging van vrienden aan om de sullig Laney met bril in een prom queen schoonheid te veranderen met verrassende resultaten.
Love Upon a Time - Thailand 2026 12 | Drama, Fantasie, Romantisch
When a modern college student wakes up in historical Ayutthaya, he takes a missing man's identity to investigate the disappearance and find his way home.
A Nightmare on Elm Street - VS 2010 16 1:35 uur | Duister, Horror
Met zijn vlijmscherpe vingers maakt de verminkte seriemoordenaar Freddy Krueger de ergste nachtmerries van zijn slachtoffers waar.
Physical 100: Italy - Italië 2026 12 | Sport
Honderd Italiaanse atleten gaan brute fysieke uitdagingen aan. Iedereen vecht om als laatste over te blijven en de kampioenstitel op te eisen.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |