abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221685093
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2026 14:06 schreef Blues het volgende:

[..]
Op de lijst gezet ^O^
Zou ik overslaan, viel best tegen. De serie Blodsoffer integendeel wel, in een ruk uitgekeken.
pi_221685794
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A Cinderella Story - VS 2004 AL 1:35 uur | Comedy, Feelgood, Romantisch
Een tiener ontmoet een leuke jongen op een dansfeest voordat ze weer hard aan de slag moet in het wegrestaurant van haar stiefmoeder. Kan haar verloren mobieltje hen herenigen?

Red Riding Hood - VS 2011 12 1:39 uur | Horror, Romantisch
Valerie worstelt met een lastige, romantische beslissing terwijl ze bang en verdrietig is omdat haar stad wordt geterroriseerd door een legendarische weerwolf.

Super 8 - 2011 12 1:53 uur | Actie, Fantasie, Mysterie, Sci-Fi
Schrijver en regisseur J.J. Abrams creëerde een bovennatuurlijk verhaal over 6 kinderen die getuige zijn van iets ongelofelijks als ze het vastleggen op super 8-film.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_221686109
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2026 17:11 schreef Firuze60 het volgende:

Zou ik overslaan, viel best tegen. De serie Blodsoffer integendeel wel, in een ruk uitgekeken.
Daar zijn we ook achter.
Ik wil m wel afkijken voor de Niro O+ :D
Blodsoffer was goed!
  Spellchecker zaterdag 29 augustus 2026 @ 20:49:18 #129
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_221689102
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Heatwave 2026 - VS 2026 12 | Live 21:00 uur | Sport
Tony D'Angelo verdedigt de NXT-titel in een Fatal 4-Way-gevecht tegen vijandige rivalen. NXT Women's Champion Kendal Grey neemt het op tegen Kelani Jordan.

Mobile Suit Gundam Hathaway: The Sorcery of Nymph Circe - Japan 2026 9 1:48 uur | Actie, Fantasie, Sci-Fi
Hathaway Noa leads a rebel group in a fight against the corrupt Earth Federation government. But when he meets a mysterious woman, his resolve is tested.
  roze zondag 30 augustus 2026 @ 16:18:49 #131
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_221693972
Dit weekend The Bombing of Pan Am 103 gekeken. Aanrader wel. Interessant ook dat ze echte beelden tussendoor gebruiken.
SPOILER
Your beauty never ever scared me.
pi_221694095
Predestination - Australië 2014 1:37 uur | Drama, Intellectueel, Mysterie, Sci-Fi
Agent Doe reist door de tijd en achtervolgt de ongrijpbare Fizzle Bomber. Hij ontrafelt een verbijsterend verhaal over identiteit, het lot en voorbestemming.
  Moderator zondag 30 augustus 2026 @ 18:54:45 #133
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221695118
wisperman gezien. vond hem best ok.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  zondag 30 augustus 2026 @ 19:22:06 #134
136 V.
Like tears in rain...
pi_221695312
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 augustus 2026 20:49 schreef maily het volgende:
Harry Hole ^O^
In Amerika heet het 'Detective Hole', om obvious reasons _O-
Ja inderdaad, V. ja.
pi_221696531
Artificial Intelligence gekeken, het einde vond ik vrij ontroerend en kreeg er n brok van in mijn keel ;( :@

SPOILER

[ Bericht 46% gewijzigd door TLC op 31-08-2026 02:17:29 ]
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_221699289
Chateau Meiland op Netflix

https://www.nu.nl/media/6(...)kort-op-netflix.html

En de Rijdende Rechter ook nog :')
  roze maandag 31 augustus 2026 @ 13:22:49 #137
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_221699292
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2026 13:22 schreef TLC het volgende:

Mr. Frank Visser Doet Uitspraak
JAAAAAA *O*
Your beauty never ever scared me.
pi_221700069
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2026 08:26 schreef TLC het volgende:

[..]
Gisteren Don't look up weer eens gekeken, ik vind em erg leuk :D
Hij stond al een tijdje in mijn lijst, maar n.a.v. deze post de film gezien. Inderdaad leuk, met ook een sterke boodschap/verwijzing naar de hedendaagse maatschappij. Normaal vind ik dat dat soort dingen ver weg moet blijven van entertainment, maar deze film legt het er niet te dik bovenop. Leuke film, ja! :Y
pi_221703486
Anacondas: Trail of Blood - VS 2009 16 1:28 uur | Actie, Horror
Wetenschappers gaan de wildernis in om een anaconda te doden die zich kan splitsen in twee reuzenslangen omdat hij door onderzoekers aan een experimenteel serum is blootgesteld.

Ma - VS 2019 16 1:39 uur | Horror, Thriller
Oscarwinnares Octavia Spencer speelt een ogenschijnlijk goedhartige vrouw wiens duistere kant aan het licht komt wanneer ze een groep tieners thuis uitnodigt.

Take a Hike! - Zuid-Korea 2026 S01/E01 | Reality
Vier beroemde maar onervaren bergwandelaars vormen een club om de besneeuwde toppen van Korea te beklimmen. Kunnen ze erachter komen wat de aantrekkingskracht van de bergen is?

Untold Raygun: Breaking Badly - VS 2026 6 | Documentaire
Van Australische academicus tot wereldwijde meme. Breakdancer 'Raygun' vertelt over haar ongewone pad naar de Olympische Spelen en de gevolgen voor haar reputatie.
pi_221704569
quote:
Den hemmelige kvinde | The Secret Woman - Denemarken 2026 16 | Drama, Misdaad, Mysterie, Psychologisch, Thriller
Een vrouw met geheugenverlies blijkt een familie en een scheepvaartimperium te hebben. Terug in haar luxe, schijnbaar perfecte leven wil ze ontdekken waarom ze was vertrokken.
We zijn op 3/4, leuke film wel ^O^
Stukken beter in ieder geval dan die hele de Niro film :D
  dinsdag 1 september 2026 @ 11:47:27 #141
136 V.
Like tears in rain...
pi_221704652
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2026 13:22 schreef TLC het volgende:

The Driving Judge
Ja inderdaad, V. ja.
pi_221705870
Reagan - VS 2024 12 2:21 uur | Drama
Van een klein stadje in Illinois tot Hollywood en het Witte Huis: deze biografische film toont de blijvende invloed van Ronald Reagan op weg naar het Amerikaanse presidentschap.
  dinsdag 1 september 2026 @ 17:07:11 #143
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_221706503
quote:
Anacondas: Trail of Blood - VS 2009 16 1:28 uur | Actie, Horror
Wetenschappers gaan de wildernis in om een anaconda te doden die zich kan splitsen in twee reuzenslangen omdat hij door onderzoekers aan een experimenteel serum is blootgesteld.
Dit gaat een topper worden! Ik voel het *O*
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_221707532
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 september 2026 08:40 schreef Aether het volgende:

Untold Raygun: Breaking Badly - VS 2026 6 | Documentaire
Van Australische academicus tot wereldwijde meme. Breakdancer 'Raygun' vertelt over haar ongewone pad naar de Olympische Spelen en de gevolgen voor haar reputatie.
@heywoodu vindt dit leuk

pi_221710391
Mal de Amores | Lovesick - Mexico 2026 16 Miniserie | Drama, Politiek, Romantisch
Twee totaal verschillende mannen strijden om haar hart. Emilia moet kiezen: wil ze een voorspelbaar, stabiel leven of kiest ze voor een toekomst waarin ze onafhankelijk kan zijn?

Novocaine - VS 2025 16 1:50 uur | Actie, Comedy, Offbeat
Als overvallers zijn werkplek bestormen en zijn geliefde ontvoeren, zet een stille bankier alles op alles om haar te redden, met één bijzonder geheim wapen: hij voelt geen pijn.

Turning Point: Generation 9/11 - VS 2026 16 1:39 uur | Documentaire
Deze tot nadenken stemmende documentaire toont 25 jaar na dato hoe 9/11 een generatie heeft gevormd, via verhalen uit eerste hand over de aanslagen en de nasleep ervan.
pi_221711586
The Bridge on the River Kwai - VK 1957 12 2:41 uur | Drama
Britse krijgsgevangenen in een Japans gevangenenkamp moeten tijdens WOII een belangrijke spoorbrug bouwen, terwijl de geallieerden een plan smeden om hem te vernietigen.

United 93 - VS 2006 12 1:50 uur | Drama
Paul Greengrass presenteert het vreselijke drama van 11 september 2001 in deze nabootsing van de afgrijselijke gebeurtenissen aan boord van United Airlines Flight 93.

Verliefd op Ibiza - Nederland 2013 12 1:56 uur | Comedy, Romantisch
Op het eiland waar veertigers dertig en dertigers twintig willen zijn en twintigers de weg kwijt zijn, raakt een groep mensen verliefd op elkaar en op Ibiza.
pi_221714804
United 93 wederom gekeken, het blijft indrukwekkend hoe de passagiers geprobeerd hebben om de kapers te overmeesteren, het zijn allemaal helden ! _O_ ^O^
pi_221715341
quote:
7s.gif Op woensdag 2 september 2026 13:50 schreef Aether het volgende:
The Bridge on the River Kwai - VK 1957 12 2:41 uur | Drama
Britse krijgsgevangenen in een Japans gevangenenkamp moeten tijdens WOII een belangrijke spoorbrug bouwen, terwijl de geallieerden een plan smeden om hem te vernietigen.

United 93 - VS 2006 12 1:50 uur | Drama
Paul Greengrass presenteert het vreselijke drama van 11 september 2001 in deze nabootsing van de afgrijselijke gebeurtenissen aan boord van United Airlines Flight 93.

Verliefd op Ibiza - Nederland 2013 12 1:56 uur | Comedy, Romantisch
Op het eiland waar veertigers dertig en dertigers twintig willen zijn en twintigers de weg kwijt zijn, raakt een groep mensen verliefd op elkaar en op Ibiza.
Oe Bridge on the River Kwai. Die heb ik minstens al ruim 20 jaar niet meer gezien, wordt weer eens tijd.
pi_221716039
Fito Paez: El mundo cabe en una canción - Argentinië 2026 12 | Documentaire
In deze intieme documentaire geeft de Argentijnse rockster Fito Páez een uitgebreide kijk in zijn bestaan en vertelt hij openhartig over leven, liefde en muziek.

Gandhari - India 2026 16 | Drama, Duister, Misdaad
Wanneer een moeder haar gezichtsvermogen verliest en haar dochter door een ontvoering kwijtraakt, neemt ze het heft in eigen handen om de daders op te sporen.

The Gentlemen - VK 2026 S02 16 | Actie, Comedy, Drama, Misdaad, Offbeat
In dit drama van Guy Ritchie speelt Theo James de erfgenaam van een wietkwekerij die tegen wil en dank verandert in een drugsdealende misdaadbaas.
pi_221721806
Netflix gaat nu zelfs eigen Netflix Originals zoals de serie The Good Place verwijderen van het platform. Of misschien (tijdelijk) verkopen aan een andere streamer. Best opmerkelijk als zelfs eigen content niet veilig / oneindig te zien is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')