En Kevin Rivera?quote:Op zondag 26 juli 2026 18:20 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Juist, Padun. Hilarische dief. En zo moet ik dan weer aan Ponomar en Koffieplanter denken...
Hij schijnt wel erg emotioneel te zijn om op een motor hier te rijden.quote:Op zondag 26 juli 2026 17:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die man praat veel maar zegt nooit wat.
Of ligt dat aan mij?
De Tour duurt tegenwoordig 20 etappes.quote:Op zondag 26 juli 2026 18:22 schreef WAvanBuren het volgende:
Ah tijd weer opgenomen voor de Monmatre rondjes. Wat een onzin.
Het is een moetje. Ze doen het ook rustig aan. Zou wat zijn als Pogi ergens tegen op knalt en niet meer verder kan.quote:Op zondag 26 juli 2026 18:22 schreef WAvanBuren het volgende:
Ah tijd weer opgenomen voor de Monmatre rondjes. Wat een onzin.
Of die ene Turk toen in de Ronde van Turkije.quote:Op zondag 26 juli 2026 18:14 schreef The_Undertone het volgende:
Doet me denken aan Wim Vanhuffel of recenter die Oekraīner die plots in de Dauphiné iedereen op een hoopje reed.
Mee eens hoor, ik vind ook dat iemand altijd onschuldig is tot het tegendeel bewezen, ercetera.quote:Op zondag 26 juli 2026 18:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar ja, de beschuldigende posts blijven vaak ook steken bij "kijk dan hoe hard hij gaat, dat kan helemaal niet".
En die dubieuze ploegleider, maar helaas is dat weinig bewijs.
Het bewijs dat er wel is wordt ook niets mee gedaan. Marco Soler die getraind wordt door Pepe Marti, waarna er geruchten ontstaan dat meerdere renners van UAE contact hebben met Marti. Getraind worden door een relikwie uit het tijdperk Armstrong, een man die geschorst is ook nog eens. Duikt Thijsje Zonneveld of iemand anders daar dan in? Ook niet echt he.quote:Op zondag 26 juli 2026 18:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar ja, de beschuldigende posts blijven vaak ook steken bij "kijk dan hoe hard hij gaat, dat kan helemaal niet".
En die dubieuze ploegleider, maar helaas is dat weinig bewijs.
Sayar?quote:Op zondag 26 juli 2026 18:24 schreef superniger het volgende:
[..]
Of die ene Turk toen in de Ronde van Turkije.
Ja, da afwisselen van enorme hoogtepunten en flinke dieptepunten was bij hem niet enkel in de sportquote:Op zondag 26 juli 2026 18:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hij was ook extreem met zijn voeding en motivatie. Komt ook zeker door depressieve gevoelens.
Dan ligt hij er alsnog uit, hij moet wel finishen, lijkt mequote:Op zondag 26 juli 2026 18:23 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Het is een moetje. Ze doen het ook rustig aan. Zou wat zijn als Pogi ergens tegen op knalt en niet meer verder kan.
Waarom zou j depressief zijn als je zo'n lekker wijf hebt, way out of his league.quote:Op zondag 26 juli 2026 18:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hij was ook extreem met zijn voeding en motivatie. Komt ook zeker door depressieve gevoelens.
Ik bedoel meer dat al die persoonlijke shit zo veel invloed heeft gehad op zijn prestaties. Met al die Italianen bij Astana was ie ook ergens een outsider.quote:Op zondag 26 juli 2026 18:25 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, da afwisselen van enorme hoogtepunten en flinke dieptepunten was bij hem niet enkel in de sport
Zit geen tiet opquote:Op zondag 26 juli 2026 18:26 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Waarom zou j depressief zijn als je zo'n lekker wijf hebt, way out of his league.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |