Ik wist dit geeneens.quote:Op zondag 26 juli 2026 18:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die heeft helaas ook al permanent opgegeven
Erik Breukink SLOOPT zo te zien deze post (en schrijver).quote:Op zondag 26 juli 2026 18:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit is wel een prima stukje (met uiteraard ook wel mindere punten, maar ik betwijfel of iemand een perfect stukje kan schrijven). En ook duidelijk dat ook hij niet 'weg kijkt' ofzo.
quote:Lang verhaal maar weinig concreets. Een zin 'ik weet het niet' zou eigenlijk al volstaan😜
Drugs helpt niet.quote:Op zondag 26 juli 2026 18:12 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik wist dit geeneens.
Op 14 januari 2023 overleed Westra op 40-jarige leeftijd.Uit autopsie bleek dat Westra is overleden aan de gevolgen van een drugsverslaving.
Wat naar
Parijs-Nice 2012, Mende. Zelden met zoveel ongeloof naar mijn tv gestaard.quote:Op zondag 26 juli 2026 18:11 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Was in Parijs-Nice toch dat It Beest plots wonderbenen had?
Eindklassement Top 3quote:Op zondag 26 juli 2026 18:11 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Ja. In de laatste etappe verslagen door de altijd schone dronkelap Wiggins.quote:Op zondag 26 juli 2026 18:11 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Lieuwequote:Op zondag 26 juli 2026 18:13 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Eindklassement Top 3
1. Bradley Wiggins (Gбря / Team Sky) – 28u12'16"
2. Lieuwe Westra (Nederland / Vacansoleil-DCM) – + 0'08"
3. Alejandro Valverde (Spanje / Movistar Team) – + 1'10"
Maar ja, de beschuldigende posts blijven vaak ook steken bij "kijk dan hoe hard hij gaat, dat kan helemaal niet".quote:Op zondag 26 juli 2026 18:12 schreef Salina het volgende:
[..]
Erik Breukink SLOOPT zo te zien deze post (en schrijver).
[..]![]()
Zelf vind ik, wat anderen (R_R) al verteld hebben, dat dit hele epistel met aandacht voor voeding, wetenschap etcetera nog steeds niet verklaard, nog niet voor een seconde, waarom Pogacar nu zķveel beter is dan alle anderen en dat niet alleen hier, maar eigenlijk overal en altijd.
Toch wel een gemiste kans (voor zover dat al verklaard kan worden).
Er was toch een paar jaar geleden veel aandacht voor die maximale zuurstofopname, VO2 max, ofzoiets?
Als dat zoveel impact heeft, neem dat dan mee in je analyse/beschouwing.
Nu blijft het een beetje open deuren en allemaal net niet.
Dat is zo maar het is wel ontzettend hypocriet dan Armstrong voor het leven verbannen is en dat figuren als Gianetti gewoon bij de rijkste ploeg ter wereld mogen werkenquote:Op zondag 26 juli 2026 18:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar ja, de beschuldigende posts blijven vaak ook steken bij "kijk dan hoe hard hij gaat, dat kan helemaal niet".
En die dubieuze ploegleider, maar helaas is dat weinig bewijs.
Blijven Fransen he. Het uitschot van de wereld.quote:Op zondag 26 juli 2026 18:17 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat is zo maar het is wel ontzettend hypocriet dan Armstrong voor het leven verbannen is en dat figuren als Gianetti gewoon bij de rijkste ploeg ter wereld mogen werken
quote:Op zondag 26 juli 2026 18:14 schreef The_Undertone het volgende:
Doet me denken aan Wim Vanhuffel of recenter die Oekraīner die plots in de Dauphiné iedereen op een hoopje reed.
En in de kasseienrit in de Tour!quote:Op zondag 26 juli 2026 18:11 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Hij was ook extreem met zijn voeding en motivatie. Komt ook zeker door depressieve gevoelens.quote:Op zondag 26 juli 2026 18:20 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En in de kasseienrit in de Tour!
Hij had soms dagen dat hij zo ongelofelijk hard ging, maar heel constant was het niet
Klopt. Soms heb ik het gevoel dat hij gewoon vanuit huis in de woonkamer zit te kletsen.quote:Op zondag 26 juli 2026 17:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die man praat veel maar zegt nooit wat.
Of ligt dat aan mij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |