Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-videoIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
bij upload krijg je een vragen lijst. daar op die bedoel ik om. van je eigen filmpjes dus. niet wat jee kunt bekijkequote:Op zondag 26 juli 2026 03:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Een linkje van wat?
Ik heb een yt kanaal met mijn playlists . en ik heb een lidmaatschap bij een space kanaal
ik heb net bij mijn instellingen gekeken , bedoel je soms de beperkte modus optie?
YT heeft al mijn gegevens en geboorte datum, ik heb nog nooit die vraag gehad
Ik denk dat het meer heeft te maken met anderen die de video dan niet kunnen zien ,
wss omdat ze geen geboorte datum hebben opgegevenDo what you love, love what you do!![]()
![]()
naja. ik weet niet of ik weer te onduidelijk was, zal wel. maar iig/
ik kijk ff filmpje door
Do what you love, love what you do!![]()
Ah okayquote:Op zondag 26 juli 2026 03:42 schreef kree het volgende:
[..]
bij upload krijg je een vragen lijst. daar op die bedoel ik om. van je eigen filmpjes dus. niet wat jee kunt bekijke
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
blijf die van mij beter vinden.quote:
min of meer zelfde idee wat ermee bedoelen trouwens. dat moet ik toegeven
![]()
![]()
Ja maar jij bent muzikant.quote:Op zondag 26 juli 2026 03:47 schreef kree het volgende:
[..]
blijf die van mij beter vinden.
min of meer zelfde idee wat ermee bedoelen trouwens. dat moet ik toegeven...hier om je mars te breken.![]()
![]()
![]()
zegt niet veel over dat trouwens. maar ja idd ik kijk er wel iets anders naar mss muzikaal.quote:Do what you love, love what you do!![]()
nou ff film afkijken die er wss ook al hoop over zegt. denk niet jullie nog wakker dan. maar mocht zijn. dan gaan we erg nog ff over verder
![]()
goed hart hebben naar anderen. denk dat is mss meest belangrijke en geen oordeel teveel hebben
Je komt alleen tot de Vader via de Zoon!quote:Op zondag 26 juli 2026 04:09 schreef kree het volgende:
goed hart hebben naar anderen. denk dat is mss meest belangrijke en geen oordeel teveel hebben...hier om je mars te breken.![]()
niet lullig doen, want jullie weten best wel dat ik christelijk ben, maar dit heft er dus geen fuck mee te makenquote:Op zondag 26 juli 2026 04:13 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Je komt alleen tot de Vader via de Zoon!
As long as you love me.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Zeker wel. Goed doen gaat niet vanzelf.quote:Op zondag 26 juli 2026 04:17 schreef kree het volgende:
[..]
niet lullig doen, want jullie weten best wel dat ik christelijk ben, maar dit heft er dus geen fuck mee te maken...hier om je mars te breken.![]()
![]()
Yes kan weer njet kijken he stomme Feyenoord one.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
![]()
tja ik ga ji=llie niet zegen wat te doen. miss helpt het mij hielp het. en daar h9ou ik het er dan maar bij.Do what you love, love what you do!![]()
tis principes houden wel>. terwijl allemaal tegen zijn,. nou respect voor die doen nog.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
ijk denk en doe ernaar, dat dat idd zo is.quote:Op zondag 26 juli 2026 04:19 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Zeker wel. Goed doen gaat niet vanzelf.Do what you love, love what you do!![]()
Hoeveel heb je er al op?quote:Op zondag 26 juli 2026 04:21 schreef kree het volgende:
tja ik ga ji=llie niet zegen wat te doen. miss helpt het mij hielp het. en daar h9ou ik het er dan maar bij.
...hier om je mars te breken.![]()
tis heel simpel allemaal trouwens
als je goed doet, krijg je goed terug
geloof erover of niet.Do what you love, love what you do!![]()
Oh dacht dat jij wel zo fanatiek was dat je dat zou hebben. Zou dat hele Feyenoord One nou echt wat opleveren?quote:Op zondag 26 juli 2026 04:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Yes kan weer njet kijken he stomme Feyenoord one....hier om je mars te breken.![]()
tja zeg jij maar? ik heb btw niet zo behoefte aan te praten over voetbal?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb geen behoefte aan praten •Ik heb er één en ik ben er trots op
Hard gelachenquote:Op zondag 26 juli 2026 04:26 schreef kree het volgende:
tis heel simpel allemaal trouwens
als je goed doet, krijg je goed terug
geloof erover of niet.
https://www.nu.nl/algemee(...)ns-werkvakantie.html
28 jul 2008 om 13:49
AMERSFOORT - Vijf Nederlandse vrouwen in de leeftijd van 17 tot 25 jaar zijn tijdens een werkvakantie in Kenia afgelopen donderdag verkracht door een groep van zo'n tien Keniaanse mannen....hier om je mars te breken.![]()
Ik had het toch ook niet tegen jou?quote:Op zondag 26 juli 2026 04:27 schreef kree het volgende:
[..]
tja zeg jij maar? ik heb btw niet zo behoefte aan te praten over voetbal?
...hier om je mars te breken.![]()
en dat is lachen om?quote:Op zondag 26 juli 2026 04:29 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Hard gelachen
https://www.nu.nl/algemee(...)ns-werkvakantie.html
28 jul 2008 om 13:49
AMERSFOORT - Vijf Nederlandse vrouwen in de leeftijd van 17 tot 25 jaar zijn tijdens een werkvakantie in Kenia afgelopen donderdag verkracht door een groep van zo'n tien Keniaanse mannen.Do what you love, love what you do!![]()
Dacht dat jij het wel zou begrijpen.quote:Op zondag 26 juli 2026 04:29 schreef kree het volgende:
[..]
en toch reageer je hier dan? leg die eens uit:...hier om je mars te breken.![]()
oke beetje opstandig ben je wel? niks mis mee als jee met goeie argumenten komt denk. ?quote:Op zondag 26 juli 2026 04:30 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Ik had het toch ook niet tegen jou?Do what you love, love what you do!![]()
Om jouw onnozele stelling: “als je goed doet, krijg je goed terug”quote:...hier om je mars te breken.![]()
Grapjas. Veel plezier met je gaslighting.quote:Op zondag 26 juli 2026 04:31 schreef kree het volgende:
[..]
oke beetje opstandig ben je wel? niks mis mee als jee met goeie argumenten komt denk. ?...hier om je mars te breken.![]()
ik sta daar wel achter.... en zo zou meer moeten zijn. maarja het is utopie wss.quote:Op zondag 26 juli 2026 04:32 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Om jouw onnozele stelling: “als je goed doet, krijg je goed terug”Do what you love, love what you do!![]()
DTS.. voor het spel - de puntenquote:Op zondag 26 juli 2026 04:29 schreef kree het volgende:
[..]
en toch reageer je hier dan? leg die eens uit:
(Slow) chatten kan ergens andersIk heb er één en ik ben er trots op
DTS - Foto's en verslagen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: