https://www.waldnet.nl/wn(...)van_Dantumadiel.htmlquote:Electronica-dief betrapt op grofvuil-locatie van Dantumadiel
DAMWÂLD - Een 18-jarige man uit de gemeente Achtkarspelen is vrijdagdagnacht aangehouden bij de gemeentelijke milieustraat aan de Koailoane bij Damwâld. De politie kreeg rond half vijf een melding van een inbraak op het afgesloten terrein van de gemeente Dantumadiel.
Volgens de politie waren op dat moment twee personen gezien die goederen uit een container haalden.
Agenten hadden het terrein afgezet en riepen de hulp in van een politiehond. Diensthond Willem en zijn geleider doorzochten korte tijd later het terrein.
De speurhond stuitte in een van de containers op een verdachte, die op dat moment een tas aan het vullen was met elektronica. De man werd ter plaatse aangehouden.
En dan ook nog een hoop overbodige snoertjes jatten..quote:Op zaterdag 25 juli 2026 22:29 schreef Socios het volgende:
Inbreken op de milieustraat... Dan is je criminele carrière ook wel direct rijp voor de schroothoop.
Snoertjes @Schakeltopiaquote:Op zaterdag 25 juli 2026 22:33 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
En dan ook nog een hoop overbodige snoertjes jatten..
quote:Op zaterdag 25 juli 2026 22:29 schreef Socios het volgende:
Inbreken op de milieustraat... Dan is je criminele carrière ook wel direct rijp voor de schroothoop.
Wat bij wat? Leuk hoor. Is dit in Ierland of in Denemarken ofzo?quote:Koailoane bij Damwâld
Ik heb mijn vorige auto er gekocht.quote:Op zondag 26 juli 2026 11:49 schreef drakin het volgende:
Dit komt wel erg dichtbij, ik reed deze week door Damwâld
Woon je in de buurt?quote:Op zondag 26 juli 2026 13:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik heb mijn vorige auto er gekocht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
quote:Op zondag 26 juli 2026 13:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Woon je in de buurt?NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
Ik heb ooit in Dalfsen een auto gekocht en mijn huidige motor komt uit Zwolle. Fuck het westen broertje.quote:Op zondag 26 juli 2026 13:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik heb mijn vorige auto er gekocht.
Ja, halverwege.quote:Op zondag 26 juli 2026 11:33 schreef SebbeSwensje het volgende:
Is dit in Ierland of in Denemarken ofzo?
quote:Op zondag 26 juli 2026 13:30 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Ik heb ooit een auto in Groningen gekocht en mijn huidige komt uit de buurt van Zwolle. Geen idee wat het westen ermee te maken heeft. Je kunt ver van Friesland wonen en toch niet in het westen.quote:Op zondag 26 juli 2026 13:36 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik heb ooit in Dalfsen een auto gekocht en mijn huidige motor komt uit Zwolle. Fuck het westen broertje.
Dus het oosten, het westen en het noorden kunnen we afschrijven. Wat blijft er dan nog over?quote:Op zondag 26 juli 2026 14:53 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik heb ooit een auto in Groningen gekocht en mijn huidige komt uit de buurt van Zwolle. Geen idee wat het westen ermee te maken heeft. Je kunt ver van Friesland wonen en toch niet in het westen.
De zeequote:Op zondag 26 juli 2026 14:59 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dus het oosten, het westen en het noorden kunnen we afschrijven. Wat blijft er dan nog over?
Hangt van de wetgeving af. In de V.S. is dumpster-diving verboden.quote:Op maandag 27 juli 2026 07:59 schreef incel het volgende:
Zal wel vrijspraak worden. Afval kan je moeilijk stelen dat mag iedereen gewoon meenemen. Anders mogen ze ook al die teringlijers die blikjes uit prullenbakken lopen te vissen en er een bende van maken opsluiten.
Mensen gooien veel nog goede dingen weg.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 22:29 schreef Socios het volgende:
Zou willen dat ze het hier ook verbieden. Als ik blikjes weggooi dan probeer ik ze altijd zo irritant mogelijk plat te trappen. Dus niet helemaal plat want dan hebben ze er niks aan maar een beetje plat zodat je die kut zwervers in ieder geval de hoop geeft dat ze het nog in kunnen leveren en ze minimaal een kwartier bezig zijn om het uit te deuken. Zal ze leren. Beetje het straatbeeld verpesten met hun gezwerf en gewroet in containers.quote:Op maandag 27 juli 2026 08:05 schreef Horzula het volgende:
[..]
Hangt van de wetgeving af. In de V.S. is dumpster-diving verboden.
Ik neem aan dat tegen de tijd dat de vuilnislieden het meenemen, het juridisch gezien normaliter van het afvalbedrijf is.
Dat komt door die brilliante bestuurlijke beslissing van degene die dat statiegeld voor blikjes heeft ingevoerd.quote:Op maandag 27 juli 2026 08:06 schreef incel het volgende:
[..]
Zou willen dat ze het hier ook verbieden. Als ik blikjes weggooi dan probeer ik ze altijd zo irritant mogelijk plat te trappen. Dus niet helemaal plat want dan hebben ze er niks aan maar een beetje plat zodat je die kut zwervers in ieder geval de hoop geeft dat ze het nog in kunnen leveren en ze minimaal een kwartier bezig zijn om het uit te deuken. Zal ze leren. Beetje het straatbeeld verpesten met hun gezwerf en gewroet in containers.fucking goor
Statiegeld is prima, maar hoe het nu werkt 1 voor 1quote:Op maandag 27 juli 2026 08:18 schreef Horzula het volgende:
[..]
Dat komt door die brilliante bestuurlijke beslissing van degene die dat statiegeld voor blikjes heeft ingevoerd.
Gelukkig staan er steeds meer bulkstatiegeldmachines door heel Nederland. Kun je zo die big shopper in leegkiepen.quote:Op maandag 27 juli 2026 08:35 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Statiegeld is prima, maar hoe het nu werkt 1 voor 1
Van de week had ik iemand in de winkel naast me met 3 van die big shoppers bol
Al staan die prullenbakken gewoon in de openbare ruimte, en de milieustraat is een afgesloten prive terrein.quote:Op maandag 27 juli 2026 07:59 schreef incel het volgende:
Zal wel vrijspraak worden. Afval kan je moeilijk stelen dat mag iedereen gewoon meenemen. Anders mogen ze ook al die teringlijers die blikjes uit prullenbakken lopen te vissen en er een bende van maken opsluiten.
Ok dus je mag geen blikje meenemen uit een prullenbak die in een bibliotheek staat met die logica van jou.quote:Op maandag 27 juli 2026 09:03 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Al staan die prullenbakken gewoon in de openbare ruimte, en de milieustraat is een afgesloten prive terrein.
niet als die bibliotheek gesloten is neequote:Op maandag 27 juli 2026 09:10 schreef incel het volgende:
[..]
Ok dus je mag geen blikje meenemen uit een prullenbak die in een bibliotheek staat met die logica van jou.
Nou zou een leuke rechtszaak worden dan.
Patience is a virtue.quote:Op maandag 27 juli 2026 08:35 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Statiegeld is prima, maar hoe het nu werkt 1 voor 1
Van de week had ik iemand in de winkel naast me met 3 van die big shoppers bol
Ik dacht dat het een kaartspelletje was?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |