Hangt van de wetgeving af. In de V.S. is dumpster-diving verboden.quote:Op maandag 27 juli 2026 07:59 schreef incel het volgende:
Zal wel vrijspraak worden. Afval kan je moeilijk stelen dat mag iedereen gewoon meenemen. Anders mogen ze ook al die teringlijers die blikjes uit prullenbakken lopen te vissen en er een bende van maken opsluiten.
Mensen gooien veel nog goede dingen weg.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 22:29 schreef Socios het volgende:
Inbreken op de milieustraat... Dan is je criminele carrière ook wel direct rijp voor de schroothoop.
Zou willen dat ze het hier ook verbieden. Als ik blikjes weggooi dan probeer ik ze altijd zo irritant mogelijk plat te trappen. Dus niet helemaal plat want dan hebben ze er niks aan maar een beetje plat zodat je die kut zwervers in ieder geval de hoop geeft dat ze het nog in kunnen leveren en ze minimaal een kwartier bezig zijn om het uit te deuken. Zal ze leren. Beetje het straatbeeld verpesten met hun gezwerf en gewroet in containers.quote:Op maandag 27 juli 2026 08:05 schreef Horzula het volgende:
[..]
Hangt van de wetgeving af. In de V.S. is dumpster-diving verboden.
Ik neem aan dat tegen de tijd dat de vuilnislieden het meenemen, het juridisch gezien normaliter van het afvalbedrijf is.
Dat komt door die brilliante bestuurlijke beslissing van degene die dat statiegeld voor blikjes heeft ingevoerd.quote:Op maandag 27 juli 2026 08:06 schreef incel het volgende:
[..]
Zou willen dat ze het hier ook verbieden. Als ik blikjes weggooi dan probeer ik ze altijd zo irritant mogelijk plat te trappen. Dus niet helemaal plat want dan hebben ze er niks aan maar een beetje plat zodat je die kut zwervers in ieder geval de hoop geeft dat ze het nog in kunnen leveren en ze minimaal een kwartier bezig zijn om het uit te deuken. Zal ze leren. Beetje het straatbeeld verpesten met hun gezwerf en gewroet in containers.fucking goor
Statiegeld is prima, maar hoe het nu werkt 1 voor 1quote:Op maandag 27 juli 2026 08:18 schreef Horzula het volgende:
[..]
Dat komt door die brilliante bestuurlijke beslissing van degene die dat statiegeld voor blikjes heeft ingevoerd.
Gelukkig staan er steeds meer bulkstatiegeldmachines door heel Nederland. Kun je zo die big shopper in leegkiepen.quote:Op maandag 27 juli 2026 08:35 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Statiegeld is prima, maar hoe het nu werkt 1 voor 1
Van de week had ik iemand in de winkel naast me met 3 van die big shoppers bol
Al staan die prullenbakken gewoon in de openbare ruimte, en de milieustraat is een afgesloten prive terrein.quote:Op maandag 27 juli 2026 07:59 schreef incel het volgende:
Zal wel vrijspraak worden. Afval kan je moeilijk stelen dat mag iedereen gewoon meenemen. Anders mogen ze ook al die teringlijers die blikjes uit prullenbakken lopen te vissen en er een bende van maken opsluiten.
Ok dus je mag geen blikje meenemen uit een prullenbak die in een bibliotheek staat met die logica van jou.quote:Op maandag 27 juli 2026 09:03 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Al staan die prullenbakken gewoon in de openbare ruimte, en de milieustraat is een afgesloten prive terrein.
niet als die bibliotheek gesloten is neequote:Op maandag 27 juli 2026 09:10 schreef incel het volgende:
[..]
Ok dus je mag geen blikje meenemen uit een prullenbak die in een bibliotheek staat met die logica van jou.
Nou zou een leuke rechtszaak worden dan.
Patience is a virtue.quote:Op maandag 27 juli 2026 08:35 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Statiegeld is prima, maar hoe het nu werkt 1 voor 1
Van de week had ik iemand in de winkel naast me met 3 van die big shoppers bol
Ik dacht dat het een kaartspelletje was?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |