Ja, het is een Fok!-nummer voor mij geworden. Maar het hoort gewoon elk jaar wel een keer voorbij te komen.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 19:45 schreef DJ11 het volgende:
Hierna: een verzoekje van Livelink.
Ik denk dat er geen enkel nummer zo vaak is aangevraagd in mijn uitzendingen als deze...
The Motors - Airport
Het staat daar niet in?quote:Op zaterdag 25 juli 2026 19:49 schreef DJ11 het volgende:
Op vliegvakantie, dankzij Livelink:The Motors - Airport
Ooit komt de dag dat dit nummer weer in de Top 2000 staat, waar het thuishoort.
Nee, al heel erg lang niet meerquote:Op zaterdag 25 juli 2026 19:50 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het staat daar niet in?![]()
Nog een reden om er niet naar te luisteren.
Whehe. Geen vluchten geplanned de komende twee maanden.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 19:49 schreef livelink het volgende:
Niet dat ik zelf Airport-plannen heb hoor. Die laat ik aan Fogel over.
Andre van Duin heeft ook nog wel een liedje wat een beetje van toepassing is.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 19:51 schreef livelink het volgende:
Ik kon ook niet zo snel een nummer over Zwarte Zaterdag vinden, of het zou the Amazing Stroopwafels weer moeten zijn geweest.
Je zou zeggen dat het een even aantal zou moeten zijn.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 19:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
Whehe. Geen vluchten geplanned de komende twee maanden.
Deze maand wel op 5 verschillende vliegvelden geweest.
Ik heb ooit eens een uitzending gemaakt die Fogelvlucht heette, met allemaal vogel- en vlieg-liedjes. Ik heb er nog een kort liedje uitgeplukt en voor vanavond klaargezet, als ik het kan redden.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 19:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
Whehe. Geen vluchten geplanned de komende twee maanden.
Deze maand wel op 5 verschillende vliegvelden geweest.
Trondheim, Kopenhagen, Amsterdam, St. Maarten, Parijs (en Amsterdam, Kopenhagen, Trondheim terug).quote:Op zaterdag 25 juli 2026 19:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat het een even aantal zou moeten zijn.
quote:Op zaterdag 25 juli 2026 19:54 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een uitzending gemaakt die Fogelvlucht heette, met allemaal vogel- en vlieg-liedjes. Ik heb er nog een kort liedje uitgeplukt en voor vanavond klaargezet, als ik het kan redden.
Get Well Soon - Goth 101
Klinkt prima!quote:Op zaterdag 25 juli 2026 19:58 schreef DJ11 het volgende:
Amper twee maanden (!) nadat Get Well Soon het gitaargeoriënteerde album Minus The Magic uitbracht, is de opvolger al aangekondigd: SÉANCE gaat op 30 oktober verschijnen. Het is wat meer Goth-geïnspireerd en de synths hebben wat meer de overhand. Dat komt het geluid behoorlijk ten goede. De eerste single is nu al uit:Get Well Soon - Goth 101
Charlie Winston - The Weekend (radio edit)
Prozzäk - Sucks To Be You
Arcade Fire - No Cars Go
Dit is ook een band die iedereen eigenlijk minstens een keer live zou moeten zien.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 20:11 schreef DJ11 het volgende:
Ik ken dit nummer trouwens wel. Lekkere bombastische sound
Goedenavond, meer de prem.... - ik bedoel: Meltingquote:Op zaterdag 25 juli 2026 20:12 schreef Melting het volgende:
Ingetuned.
Kom net van een verjaardag af. Was buiten nog best warm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |