Ik zat in het café ernaast op het terras.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wat heb je besteld?Of liep je er toevallig langs?
Pics?quote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit was nog een paar kilo geleden. Ze zat ook niet geheel toevallig bij de lokale snackbar.
Wat moet jij in Thialf? Dat is net zo erg als bocht 7.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zat in het café ernaast op het terras.
Als dit gaat over het Friesche Haagje: het is daar best gezellig!quote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zat in het café ernaast op het terras.
quote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:51 schreef Szura het volgende:
[..]
Wat moet jij in Thialf? Dat is net zo erg als bocht 7.
Ze waren bij 'mijn' lokale snackbar.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:51 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Als dit gaat over het Friesche Haagje: het is daar best gezellig!
Ik dacht ff aan Heerenveen.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[..]
Ze waren bij 'mijn' lokale snackbar.
Die was vandaag gewoon nog voorbij Carapaz gesprint aan het eindequote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Muy muy duro.
Valverde leeft!
Een domme kracht. En ook in dienst van Mads moeten werken natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:54 schreef The_Undertone het volgende:
Quinn Simmons 19e , hoe slaagt die man er in om zijn vorm niet te verzilveren.
En dat met een valpartij. Vlak achter de lossende knechten van Seixas vooraan geëindigd. Hij had er nog even zin in.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
Benoot die voor Pidcock eindigt#freeBenoot voor morgen.
Dan nietquote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:59 schreef Hyaenidae het volgende:
Is het nou Ben Noot of Bennòòt zoals ze op Sporza zeggen?
En ja is geen antwoord.
PCS Premium nemen, dan weet je het.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:59 schreef Hyaenidae het volgende:
En ja is geen antwoord.
Zelfs zonder Premium kun je de uitspraak van renners beluisteren!quote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
PCS Premium nemen, dan weet je het.
Kloptquote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:59 schreef Hyaenidae het volgende:
En ja is geen antwoord.
Uh…. dat was niet mijn bedoeling. Zijn situatie was ik helemaal vergeten ten tijde van het plaatsen…. Excuses daarvoor.quote:
dat moet toch al niet al te groot zijn geweest. zijn grootste overwinning heeft hij behaald omdat twee kampioenen rit na rit in de remmen knepen.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:22 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat moet die Kuss een knauw qua zelfvertrouwen hebben nu.
SKquote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:22 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat moet die Kuss een knauw qua zelfvertrouwen hebben nu.
Dat sturen ging ineens niet meer
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |