Ik zat in het café ernaast op het terras.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wat heb je besteld?Of liep je er toevallig langs?
Pics?quote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit was nog een paar kilo geleden. Ze zat ook niet geheel toevallig bij de lokale snackbar.
Wat moet jij in Thialf? Dat is net zo erg als bocht 7.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zat in het café ernaast op het terras.
Als dit gaat over het Friesche Haagje: het is daar best gezellig!quote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zat in het café ernaast op het terras.
quote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:51 schreef Szura het volgende:
[..]
Wat moet jij in Thialf? Dat is net zo erg als bocht 7.
Ze waren bij 'mijn' lokale snackbar.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:51 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Als dit gaat over het Friesche Haagje: het is daar best gezellig!
Ik dacht ff aan Heerenveen.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[..]
Ze waren bij 'mijn' lokale snackbar.
Die was vandaag gewoon nog voorbij Carapaz gesprint aan het eindequote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Muy muy duro.
Valverde leeft!
Een domme kracht. En ook in dienst van Mads moeten werken natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:54 schreef The_Undertone het volgende:
Quinn Simmons 19e , hoe slaagt die man er in om zijn vorm niet te verzilveren.
En dat met een valpartij. Vlak achter de lossende knechten van Seixas vooraan geëindigd. Hij had er nog even zin in.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
Benoot die voor Pidcock eindigt#freeBenoot voor morgen.
Dan nietquote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:59 schreef Hyaenidae het volgende:
Is het nou Ben Noot of Bennòòt zoals ze op Sporza zeggen?
En ja is geen antwoord.
PCS Premium nemen, dan weet je het.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:59 schreef Hyaenidae het volgende:
En ja is geen antwoord.
Zelfs zonder Premium kun je de uitspraak van renners beluisteren!quote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
PCS Premium nemen, dan weet je het.
Kloptquote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:59 schreef Hyaenidae het volgende:
En ja is geen antwoord.
Uh…. dat was niet mijn bedoeling. Zijn situatie was ik helemaal vergeten ten tijde van het plaatsen…. Excuses daarvoor.quote:
dat moet toch al niet al te groot zijn geweest. zijn grootste overwinning heeft hij behaald omdat twee kampioenen rit na rit in de remmen knepen.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:22 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat moet die Kuss een knauw qua zelfvertrouwen hebben nu.
SKquote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:22 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat moet die Kuss een knauw qua zelfvertrouwen hebben nu.
Dat sturen ging ineens niet meer
Tenzij het regent dus. Hopen op een stralend zonnetje.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:24 schreef Marcoss het volgende:
Evenepoel wil er voor gaan morgen. Pogi zal ook wel willen.. dan missen we enkel Wout voor de top-5 van de Ronde
Ik zie gelukkig nog wel regelmatig gezinsfoto's voorbij komen.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Uh…. dat was niet mijn bedoeling. Zijn situatie was ik helemaal vergeten ten tijde van het plaatsen…. Excuses daarvoor.
Denk dat ze er ook met regen wel voor gaanquote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:26 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Tenzij het regent dus. Hopen op een stralend zonnetje.
Die salto in die sneeuwwand was minstens zo indrukwekkend als wat Sepp Kuss vandaag liet zien.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Steven gooide zichzelf van de fiets als het spannend werd
Tsja inkorten begrijp ik wel. Tijdverschil niet helemaalquote:
Dan wordt het de vraag of dat de komende jaren wel gaat gebeuren (als ze blijven terugkomen naar de Montmartre uiteraard)quote:
vermoedelijk om de klassementsmannen te bewegen er nog eens 100% voor te gaanquote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:31 schreef franklop het volgende:
[..]
Tsja inkorten begrijp ik wel. Tijdverschil niet helemaal
Dit is juist prima toch? Op deze manier zorg je ervoor dat mannen uit het klassement morgen ook koers durven te maken.quote:
Of gewoon lekker uitbollen. Prima als het regent en dat het circuit eventueel gevaarlijk zou worden, maar vooraf die beslissing maken slecht nergens op. Als je vind dat het circuit te gevaarlijk moet je daar niet op koersen.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:34 schreef TAmaru het volgende:
[..]
vermoedelijk om de klassementsmannen te bewegen er nog eens 100% voor te gaan
Jij denkt dat er morgen koers gemaakt wordt? Het wordt gewoon de kermiskaravaan en dan nog een kermiskaravaan erachteraan. Met wat zich renners noemt. Lollig doen met een rode lantaarn en zo.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:38 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Dit is juist prima toch? Op deze manier zorg je ervoor dat mannen uit het klassement morgen ook koers durven te maken.
Bij de NOS werd gezegd dat het in de tunnel gebeurde zonder beeldenquote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:40 schreef Szura het volgende:
Iemand al beelden van de eerste gemiste bocht van Koes gevonden?
Dus dan zal het wel gewoon door een auto van de organisatie komen.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:43 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Bij de NOS werd gezegd dat het in de tunnel gebeurde zonder beelden
Denk dat er maar 2 echt koers gaan maken van de klassementsrenners, misschien Del Toro nog als bedankje voor vandaagquote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:38 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Dit is juist prima toch? Op deze manier zorg je ervoor dat mannen uit het klassement morgen ook koers durven te maken.
Gelukkig geen geld voor betaald neequote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:48 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Bah.
Drie weken naar nix zitten kijken.
Geld terug.
In de rit naar de Tourmalet, bedoel je? Daar is dat gebeurd namelijkquote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:51 schreef Slobeend het volgende:
Is er al beeld van de eerste valpartij van Zeepkist? Daar moet ie ook z'n tand hebben afgebroken.
Ja, gevallen in de rit.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Ilan van Wilder jullie (@:rellende_rotscholier) favoriet, zie ik niet meer in het klassement staan? Ook uitgevallen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |